SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Chojna oferta pracy Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, udział w wydarzeniach branżowych, nawiązywanie i utrzymywanie
Data publikacji: 2019-06-27
Lokalizacja: Chojna (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowiańska 2, 74-500 Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, udział w wydarzeniach branżowych, nawiązywanie i utrzymywanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie(pozostale warunki do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryfiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing lub zarządzanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: organizacyjne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodwe mile widziane najlepiej w branży maszyn rolniczych; język może być angielski
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 2, 74-500 Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryfiński
Gmina pracodawcy: Chojna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojna
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.06.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b6395d4c48b7ac7c9a28b3fbf3eb047
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-02-21 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW DOT. EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY, NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI I ORGANIZACJAMI Z ZAGRANICY, KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, zatrudnienie i rozliczenie czasu pracy podległej kadry, nadzór nad prawidłową realizacją podstawy programowej, wsparcie w prowadzeniu szkoleń dla dorosłych, rozwój szkół dla dorosłych.
Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2018-04-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
- prace biurowe, magazynowe
"NEXTKOM" Sp. z o.o. Lębork - 2018-09-20 - Darżkowo (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań: 1. terminowe naliczanie płac, wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i nadliczbowe, 2. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, 3. przygotowanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzenia osób przechodzących na emeryturę lub rentę oraz RP 7 do przeliczeń już istniejących emerytur, 4. przygotowanie dokumentacji do ZUS-u, 5. podnoszenie kwalifikacji w związku ze zmianami w przepisach dotyczących powierzonych obowiązków, 6. współpraca z głównym księgowym, 7. prowadzenie dokumentacji kadrowej, 8. wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników, 9. prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich, 10. prowadzenie ewidencji obecności i urlopów, Informacja o warunkach pracy: 11. Umowa na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas próby. 12. Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 13. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin, 14. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 26-go dnia każdego miesiąca, 15. Możliwe rozpoczęcie pracy już od 01 września 2018 r. 16. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-08-22 - Ustka (pomorskie)
Weryfikacja i księgowanie faktur oraz pozostalych dokumentów, uzgadnianie stanów magazynowych z kontami ksiegowymi, wystawianie faktur sprzedaży i dowodów wewnętrznych, obsługa kasy krajowej i zagranicznej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-11 - Kalisz (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca na terenie UE (Niemcy, Francja)spawanie stali czarnych metodą MIG(135)/ MAG(136), spawanie na podstwie rysunku technicznego, przygotowanie materiału do spawania
MOSTOSTAL DOLNY ŚLĄSK Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej; kontrola stanu utrzymania obiektów oraz stref ochronnych; przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych; opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organa infrastruktury; wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja zamówień, przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, sporządzanie i opracowywanie raportów i zestawień handlowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentów technologicznych
SL System Polska sp. z o.o. - 2017-10-30 - Zabrze (śląskie)
•Kontrola materiałów wejściowych do procesu produkcji•Kontrola parametrów produkcyjnych•Kontrola jakości produktów w procesie i po procesie produkcyjnym•Zlecenie wykonanie wymaganych badań materiałowych produktów w kooperacji•Kontrola wymiarowa produktów z użyciem ręcznych przyrządów pomiarowych i ramieniem pomiarowych FARO.•Przygotowanie wymaganych dokumentów i atestów•Zamawianie transportu w firmach spedycyjnych•Pakowanie i wysyłka produktów•Zarządzanie reklamacjami•Opracowywanie kart pomiarowych•Rejestrowanie zamówień i dokumentów WZ.•Prowadzenie bazy danych rysunków technicznych i ich aktualizacja
Instytut Wdrożeń i Technologii Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nadzór i organizacja przewozu towarów niebezpiecznych w transporcie drogowym zgodnie z ADR, praca biurowa związana ze stanowiskiempraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali F
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-01-04 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca w dziale płace
"FERREX" SP. Z O.O. - 2019-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/ wyższe techniczne, kierunek: energetyka, chemia; 3 lata doświadczenia zawodowego; średniozaawansowany stopień znajomości j. angielskiego; łatwość nawiązywania kontaktów; bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; umiejętność podejmowania decyzji; asertywność; odporność na stres; wymagana znajomość systemu sprzedażowego Subiekt GT; telefoniczna obsługa klienta; ścisła współpraca z działem technicznym i magazynem; koordynowanie zamówień klienta oraz dostaw; przygotowywanie i kompletowanie dokumentów sprzedaży; kontrola dokumentów wysyłkowych; przygotowywanie korespondencji, pism; archiwizacja dokumentów; przygotowywanie ofert; przyjmowanie gości firmy; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, Bojkowska
"eTERMO-INWEST" M.KURKIEWICZ-KLĘK, P.PURZYŃSKI, G.KLĘK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-08 - Gliwice (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, opieka nad klientem, obsługa reklamacji, współpraca z podwykonawcami, udział w rozwoju procesów wewnętrznych i zewnętrznych, reprezentowanie firmy przed podmiotami obcymi
LOCONI INTERMODAL S.A. - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa zamówień, poczty internetowej i telefonu.
HEATING-INSTAL S.C. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
Obsługa parku maszynowego w firmie, konserwacja i naprawa maszyn, nadzorowanie procesu produkcyjnego
"MICROFOOD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; doświadczenie w dziale administracji; 4 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana znajomość języka angielskiego, hindi, francuskiego. Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi. Obsługa międzynarodowych kontrahentów firmy. Udzielanie informacji interesantom w j. angielskim, hindi i francuskim. Reprezentowanie firmy na zewnątrz, promowanie firmy.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Khalinovsky Group Sp. z O.O. - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)