SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Tarnobrzeg oferta pracy TARBONUS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów wydawniczych, pozyskiwanie klientów, obsługa sklepu na Allegro, prowadzenie profili w social mediach
Data publikacji: 2020-12-07
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: TARBONUS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 1, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów wydawniczych, pozyskiwanie klientów, obsługa sklepu na Allegro, prowadzenie profili w social mediach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1864
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MC Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych w mediach społecznościowych oraz w organizownaiu kampanii online.
Nazwa pracodawcy: TARBONUS Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8671972415
danePracodawcy_regon: 831201005
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Bociana 17, 31-231 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Bociana
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.12.2020
Data dodania oferty pracy: 07.12.2020
Oferta pracy ważna do: 07.01.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d85eb8c125cf628792fd4b71caba83af
Podobne oferty pracy
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Konatkt z klientem w jezyku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją szkoleń specjalizacyjnych, monitorowanie przebiegu szkoleń wg wytycznych CKPPiP, sprawozdania bieżące i końcowe z realizacji szkoleń, opracowanie pytań egzaminacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Przeworsk (podkarpackie)
produkcja szyldów, kasetonów, wyrobów z plexi
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Ciemne (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- nadzór nad wszystkimi aspektami procesu technologicznego- planowanie i monitorowanie działań produkcyjnych Oferujemy:- ciekawe, dynamiczne i interesujące wyzwania zawodowe,- stabilność zatrudnienia,- możliwość rozwoju zawodowego,- profesjonalne szkolenia
Bydgoskie Zakłady Sklejek "SKLEJKA-MULTI" S.A. - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola wyrobów gotowych
Przedsiębiorstwo Drzewne JAWOR A. J. Gawiński - 2020-11-26 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- monitorowanie przebiegu lokalnych programów prozdrowotnych, uczestnictwo w procesie pomocy metodycznej, organizacyjnej placówkom oświaty , sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu promocji zdrowia,
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Augustów (podlaskie)
znajomość technologii wytwarzania prefabrykatów betonowych i żelbetonowych, znajomość normy europejskiej PN-EN 2016-1 BETON; umiejętność czytania rysunków konstrukcyjnych prefabrykatów betonowych, podstawowa znajomość pracy konstrukcji betonowych, mile widziane uprawnienia budowlane wykonawcze świadczące o doświadczeniu zawodowym potrzebnym podczas wizyt reklamacyjnych dotyczących stacji na budowach; przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie wycen, obsługa klientów, prace biurowe
F.H.U. STYL Alina środa, Krystian Środa S.C. - 2019-01-28 - Wadowice (małopolskie)
promowanie Comarch S.A. w mediach i podczas imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie przychodzące korespondencji, przygotowanie dokumentów rozliczeniowych współpraca z biurem finansowym, archiwizowanie dokumentacji
MAJSTER-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-26 - Kobyłka (mazowieckie)
gotowość do pracy zagranicą, pozyskiwanie nowych klientów, umawianie spotkań, formułowanie zapytań ofertowych, składanie zamówień, rozliczanie transakcji, przedstawianie ofert, finalizowanie procesu negocjacyjnego, kontrola i monitoring zawartej transakcji.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Piaseczno (mazowieckie)
DIAGNOSTYKA UKŁADÓW PALIWOWYCH COMMON RAIL, WERYFIKACJA DOKONYWANIE NAPRAW PODZESPOLÓW WTRYSKIWACZY BOSCH:CRI:1.0, 2.0, 2.2, 3-16, 3.0, 3-18, 3.2, 3-20, 3.3, 3-22, 3.24.CRIN: 1, 2, 3, 4 HAD, DENSO, DELPHI, SIEMENS, CONTINENTALOBSŁUGA STOŁU PROBIERCZEGO DO TESTOWANIA SPRAWNOŚCI WTRYSKIWACZY BOSCH EPS 205, OBSŁUGA STANOWISKA DO REGULACJI 3 FAZY NEXT, DOBÓR, WYSZUKIWANIE ELEMENTÓW WTRYSKIWACZY NIEZBĘDNYCH DO PRZEPROWADZENIA REGENERACJIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, UMIEJETNOŚCI ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚC J. ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
specjalista biurowo - spedycyjny
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa klientów, pracowników kontraktowych i stałych firm, odpowiedzialność za kontakt z menadżerami i wspracie w obszarze Contractors Payroll, obsługa i wsparcie ponad 8000 pracowników tymczasowych i kontraktowych, bliska współpraca z pozostałymi zespołami w celu sprawnej obsługi klientów, budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi, przestrzeganie przepisów regulujących zasady i formy wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji i statystyki wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Znajomość zagadnień sprzedaży wyrobów i usług, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży wyrobów i usług, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-08-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykładanie i sprawdzanie towaru, obsługa klientów, dbałość o czystość sklepuWynagrodzenie 9,20 zł/godz brutto. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail.
CENTRUM HANDLOWO-DYSTRYBUCYJNE RT-PROJEKT SP.Z.O.O 09-120 NOWE MIASTO UL.GŁÓWNY RYNEK 30 - 2016-05-09 - Nowe Miasto (mazowieckie)
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym: - opracowywanie projektów dok. regulujących ochrone informacji niejawnych- zapewnienie ochrony systemów teleinf. w których przetwarzane są informacje niejawne; - prowadzenie kontroli ochrony informacji niejawnych; -prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających;
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-08-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; bardzo dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientami, sprzedaż szkoleń, utrzymywanie dobrych relacji z klientami; pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; 3/4 etatu; umowa zlecenie; miejsce pracy: Knurów
CENTRUM SZKOLEŃ AGMAX S.C. AGNIESZKA PALISZEWSKA, MAGDALENA KONIECZNY - 2016-01-27 - Knurów (śląskie)
organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę; analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu; poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą; aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu; negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych; ocena alternatyw; kontrola terminowości i jakości dostaw; ciągłe monitorowanie rynku dostawców; negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych; analiza rotacji towarów magazynowych; dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu); przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
telefoniczna i modemowa obsługa aptek
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-07-11 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
REFDO30 Zakres:-obsługa klienta,-sprzedaż produktów przez telefon,-umowianie spotkań,- udział w akcjach marketingowych organizowanych przez firmę
Pośrednictwo Kredytowe Agnieszka Sznajder - 2018-02-10 - Piaseczno (mazowieckie)
specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne (eksport); rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, a przede wszystkim rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych; analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej; opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego; przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne); negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych; realizacja założonych planów sprzedażowych; cykliczne analizy realizacji ustalonych planów
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-21 - Chorzów (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2016-07-12 - Sopot (pomorskie)
ORGANIZACJA SPŁYWU INFORMACJI Z ZEWNĄTRZ I WEWNĄTRZZAKŁADU, PROWADZENIE SPRAW OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO.
KPPD Szczecinek SA Zakład Przemysłu Drzewnego Białogard - 2019-02-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, 3 letnie doświadczenie, znajomość j. hindi, urdu w stopniu dobrym . Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Branża : import eksport produktów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologiizatrudnienie na umowę o pracę na czas określony, proponowany okres zatrudnienia - 2 lata, praca na dwie zmiany w godzinach 8:00-14:00, 14:00-22:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)