SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Szczecinek oferta pracy WOODPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: poszerzanie rynku zbytu, kontakt z klientem,
Data publikacji: 2020-07-31
Lokalizacja: Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: WOODPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszalińska 84, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: poszerzanie rynku zbytu, kontakt z klientem,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3215
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość rysunku technicznego
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Umiejętność 1] : znajomość branży meblowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
WOODPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6731833108
danePracodawcy_regon: 32028852000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
Koszalińska 84, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: szczecinecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3215
Gmina pracodawcy: Szczecinek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecinek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950262
Ulica pracodawcy: Koszalińska
Numer budynku pracodawcy: 84
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 31.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6c3e6ec2da81320457013324d27e0c9e
Podobne oferty pracy
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-11 - Chełm (lubelskie)
poszukiwanie i selekcjonowanie uczestników chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Żory (śląskie)
j
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Nauka:-przyjmowania i podziału korespondencji, obsługa urządzeń biurowych,-sprządzanie umów o pracę,umów cywilnoprawnych,-sprządzanie świadectw pracy, przygotowanie wypowiedzeń o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,-przygotowanie skierowan na badania lekarskie,-wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń BHP,-obsługa programu kadrowo-płacowego Gratyfikant,-sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowaników,- przygotowanie korespondencji i archiwiziwanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Konin (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Produkcja peletu (praca dorywcza).
ARBOR'A Sp. z o.o. - 2019-12-02 - Strzyżów (podkarpackie)
Obsługa klientów biura rachunkowego w zakresie płac - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, umów zleceń, deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych związanych z wynagrodzeniami oraz w ograniczonym stopniu - dla kilku klietnów - obsługa w zakresie kadr. Możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, a także na umowę zlecenie. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracdoawcą - e-mail: biuro (at) abem.pl, tel.: 71 792 49 04.
Biuro Usług Księgowych ABEM Bednarska, Maluszczak Sp. j. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Hucisko (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Działoszyn (łódzkie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie, mile widziane techniczne, mile widziane prawo jazdy B. Charakterystyka pracy: obsługa agregatu do pianowania (pianowanie powierzchni).
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Rybnik (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta, drobne prace magazynowe.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
w/g potrzeb
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Stworzenie serii artykułów autorskich, interpretujących określone kwestie prawa ukraińskiego. Przygotowanie serii analiz oraz opinii prawniczych z zakresu interpretacji poszczególnych norm prawa ukraińskiego.Za wykonanie tego dzieła prawnik dostanie 72 000 złotych. Przewidziany czas wykonania dzieła to 36 miesięcy. Okres rozliczeniowy - miesiąc. Prawnik dostaje wynagrodzenie etapowo, czyli 2000 zł brutto za każdy okres rozliczeniowy (o ile dany etap dzieła został dostarczony), co daje nam 2000 zł brutto/miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism, tworzenie akt, badania rynkowe, zadania bieżące w zakresie prowadzenia biura/kancelarii
VLINSS Arleta Kur - Iława - 2016-09-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Profesjonalna obsługa klienta, prawidłowa ekspozycja produktów w sklepie, obsługa sprzedaży w sklepie, monitorowanie rynku lokalnego, aktywna sprzedaż produktów, nadzór nad procesami sprzedażowymi i dokumentacją sprzedażową.
ZEMAX SP ZO.O. - 2017-01-13 - Kielce (świętokrzyskie)
współpraca z podmiotami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta. Do codziennych obowiązków należy sprawdzanie raportów dotyczacych bilansu na kontach . Wszelkie niezgodności powinny być sprawdzane przez pracowników i rozwiązywane na bieżąco, a jeśli to niemożliwe raportowane/eskalowane do innych zespołów lub do Menadżerów Inwestycyjnych.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2020-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
Podstawowy zakres obowiązków:- kontakt telefoniczny z klientem;- przyjmowanie oraz przetwarzanie zleceń od klientów;- administrowanie programem do obsługi działu logistyki firmy.Pracodawca proponuje:- szkolenia stanowiskowe;- telefon służbowy;- laptop.Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na adres e-mail: marcinjaworski (at) kotar.pl
"KOTAR SPÓŁKA JAWNA B.& S. JAWORSCY" - 2017-05-16 - Wołów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-04-20 - Borowa (podkarpackie)
•przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane (opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przygotowanie projektów umów, udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie korespondencji z Wykonawcami)•przygotowywanie zapytań ofertowych i ich analiza,•opracowywanie i przesyłanie sprawozdań z udzielonych zamówień do Urzędu Zamówień Publicznych,•kontrola zgodności udzielanych zamówień z prawem zamówień publicznych i ustawą o finansach publicznych,•współpraca z obsługą prawną oraz innymi działami w zakresie udzielania zamówień publicznych,•przygotowywanie zapytań ofertowych zgodnie z regulaminem zamówień publicznych poniżej 30 000 EURO obwiązującym w Instytucji
POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU - 2020-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa posprzedażowa, prowadzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Mysłowice (śląskie)
Zakres obowiązków:- opracowanie oraz opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów cywilnoprawnych, w tym głównie umów o świadczenie usług,- bieżące udzielanie odpowiedzi na pytania w zakresie interpretacji przepisów prawnych, - obsługa baz danych, m.in. KRD, dlugi.info,- współpraca z kancelarią prawną w zakresie prowadzenia spraw Pracodawcy przed sądami powszechnymi oraz innymi organami,- przygotowywanie projektów pism procesowych i innej korespondencji.
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególny uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazielenienia i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2020-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-06-26 - Kielce (świętokrzyskie)
-Przyjmowanie oraz opracowywanie zamówień od klientów zagranicznych-Wystawianie zleceń magazynowych dla pracowników realizujących zamówienia Klientów-Wystawianie faktur sprzedażowych-Współpraca z firmami spedycyjnymi w celu organizacji wysyłek towaru-Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem zagranicznym-Wspieranie Działu Eksportu w jego bieżącej działalności
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
- udział w prowadzeniu księgowości analitycznej dochodów budżetowych,- udział w prowadzeniu windykacji dochodów budżetowych,- udział w prowadzeniu okresowych uzgodnień sald z dłużnikami,- udział w sporządzaniu sprawozdań,- udział w prowadzeniu księgowości syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych i kosztów.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Staszów (świętokrzyskie)
-Kontakt z potencjalnymi klientami w sektorze biznesowymi [B2B],-Sprzedaż powierzchni reklamowej w drukowanych katalogach branżowych [branża wykończenia wnętrz domów i mieszkań, branża dziecięca oraz Spa i Uroda],-Wprowadzenie danych klientów i zamówień do wewnętrznej bazy danych,-Realizowanie innych założeń firmy [m.in. praca zgodna z wymaganymi wskaźnikami efektywności pracy],-Raportowanie wskaźników efektywności,-Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,-Utrzymywanie dobrych relacji z klientami,-CV prosimy wysyłać na adres e-mail:praca (at) montemmedia.pl
MONTEM MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Tczew (pomorskie)
organizacja handlu internetowego w hurtowni elektrotechniczne,sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHP,odawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego, analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów, koordynowanie dostaw, wysoki poziom bieżącej obsługi klientów,
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie dokumentacji i korespondencji w formie papierowej i elektronicznej w języku chińskim, obsługa klientów narodowości chińskiej
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)