SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Szczecin oferta pracy "HUUUGE GAMES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 6 370 PLN
Zakres obowiązków: SPECJALISTA DS. MARKETINGU:TŁUMACZENIE I ZAPEWNIENIE KOMPATYBILNOŚCI KULTUROWEJ GIER NA RYNEK CHIŃSKOJĘZYCZNY, ZARZĄDZANIE MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI NASZYCH GIER NA RYNKU CHIŃSKIM, OPEROWANIE INICJATYWAMI MARKETINGOWYMI INFLUENCERÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ: TWORZENIA STRATEGII MARKETINGOWEJ I WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI Z RYNKU CHIŃSKIEGO, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM OSÓB, UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W MARKETINGU I PROMOCJI MAREK NA RYNKU CHIŃSKIM, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, CHIŃSKIEGO I TAJWAŃSKIEGO W MOWIE I W PIŚMIEPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
Data publikacji: 2018-10-11
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "HUUUGE GAMES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STORRADY ŚWIĘTOSŁAWY 1a/501, 71-602 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPECJALISTA DS. MARKETINGU:TŁUMACZENIE I ZAPEWNIENIE KOMPATYBILNOŚCI KULTUROWEJ GIER NA RYNEK CHIŃSKOJĘZYCZNY, ZARZĄDZANIE MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI NASZYCH GIER NA RYNKU CHIŃSKIM, OPEROWANIE INICJATYWAMI MARKETINGOWYMI INFLUENCERÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ: TWORZENIA STRATEGII MARKETINGOWEJ I WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI Z RYNKU CHIŃSKIEGO, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM OSÓB, UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W MARKETINGU I PROMOCJI MAREK NA RYNKU CHIŃSKIM, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, CHIŃSKIEGO I TAJWAŃSKIEGO W MOWIE I W PIŚMIEPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 370 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 370 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA TAJWAŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
"HUUUGE GAMES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
STORRADY ŚWIĘTOSŁAWY 1a/501, 71-602 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: STORRADY ŚWIĘTOSŁAWY
Numer budynku pracodawcy: 1a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 11.10.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie wyższe,dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i w piśmie),obsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych,praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji, umiejętność szybkiego i samodzielnego redagowania tekstów,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-10-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klienta na stacji paliw, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatnicznego
EFRAIMA Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Radlin (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Mile widziana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Katowice (śląskie)
logistyczna i merytoryczna organizacja szkoleń, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kwidzyn (pomorskie)
wyszukiwanie ofert przetargowych, przygotowanie formularzy ofertowych na przetargi wraz z całą dokumentacją, obsługa i rozliczenia inwestycji kosztorysowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wilków (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje. Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola stanu zapasów w magazynie,przygotowanie dokumentacji dla dostawców,sporządzanie kalkulacji cenowych,rozpatrywanie skarg,odpowiedzialność za wybór dostawcy,realizacja zamówień
DONGWON CZ, s.r.o. - 2016-05-04 - Czechy (Czechy)
- Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania-Przygotowywanie rejestrów,uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT orazwysyłka JPK -Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartościniematerialnych i prawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych-Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tymuzgodnienia kont syntetycznych i analitycznych - Sporządzaniesprawozdawczości finansowej m.in. do GUS -Monitorowanie bieżącychzmian prawa podatkowego, bilansowego .Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-08-08 - Polkowice (dolnośląskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
jw.
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientami, przygotowywanie kosztorysów, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, obsługa bazy danych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Sosnowiec (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów w zakresie szkoleń i kursów
MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn - 2016-01-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów jak też utrzymanie realcji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
Specjalista ds obsługi klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Do zakresu obowiązków należało będzie : tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonaleniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowani niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucji - instrumenty i części.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Okrajszów (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Olkusz (małopolskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-09-18 - Polkowice (dolnośląskie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Wdrożenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych dla obecnych i przyszłych projektów, odpowiedzialność za stworzenie i poprowadzenie loaklnego zespołu ds. projektowania dla lokalnych i międzynarodowych rozwiązań programistycznych, ścisła wspólpraca z oddziałami zagranicznymi opracowującymi rozwiązania dla lokalnej produkcji, wspieranie lokalnego zespołu sprzedaży w oparcowywaniu briefów dla klientów, zapewnienie wspracia zespołowi produkcyjnemu zgodnie z wymaganiami, umiejętność tworzenia kosztoryów projektów do ogólnej oferty klienta.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Dobroszyce (dolnośląskie)