SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Rzeszów oferta pracy IMIDŻ NOWA FORMUŁA Z ORGANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: badanie i analiza rynku polskiego i ukraińskiego, promocja towarów firmy na rynku wschodnim, wyszukiwanie klientów, tworzenie bazy klientów dla spółki
Data publikacji: 2020-09-09
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: IMIDŻ NOWA FORMUŁA Z ORGANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:REFORMACKA 6, 35-026 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
badanie i analiza rynku polskiego i ukraińskiego, promocja towarów firmy na rynku wschodnim, wyszukiwanie klientów, tworzenie bazy klientów dla spółki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.11.2020
Data zakończenia pracy: 08.11.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Biegła znajomość języka ukraińskiego
Nazwa pracodawcy:
IMIDŻ NOWA FORMUŁA Z ORGANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8133720134
danePracodawcy_regon: 364229628
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv przesyłać na adres mail z dopiskiem zgody. Nie będą rozpatrywane cv bez umieszczonej klauzuli zgodyKlauzula zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko stpr/20/2788 zgodnie z art. 6 ust.1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.09.2020
Data dodania oferty pracy: 09.09.2020
Oferta pracy ważna do: 15.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9431691417357717225934e50c18c086
Podobne oferty pracy
Integracja z katalogiem źródłowym oraz baza danych, konfiguracja ADDM, automatyzowanie procesu skanowania, analiza wymagań klienta w ww. obszarze. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Piotra Skargi 1.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Zduńska Wola (łódzkie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CompTIA IT, EXIN ITIL. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, środowiska Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)
Do zadań pracownika należeć będzie współpraca z rosyjskimi przewoźnikami i pracownikami rosyjskich linii kolejowych w celu koordynacji transportu przesyłek w wagonach szerokotorowych, optymalizacja istniejących rozwiązań na podległym obszarze. Utrzymywanie stałego kontaktu ze stacją kolejową w obwodzie kaliningradzkim i organizacja płynnego podstawiania wagonów na Terminal Przeładunkowy i odbioru wagonów próżnych, rozwiązywanie problemów związanych z usterkami wagonów w porozumieniu z właścicielami wagonów szerokotorowych, sprawdzanie stanu technicznego wagonów. Utrzymywanie kontaktu z rewidentami taboru kolejowego RŻD i monitorowanie przesyłek nadawanych w Rosji , zarządzanie operacjami transportu za granicą.
kontakt przez PUP - 2020-08-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Pomoc w przygotowywaniu projektów pism z zakresu przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, pomoc w przygotowywaniu projektów pism w sprawie interpretacji przepisów ustawy oceny oddziaływania na środowisko, pomoc w bieżących pracach Departamentu.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca bezpośrednio na produkcji.Kontrola pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet,kontrola prawidłowości procesu produkcji,zgłaszanie propozycji działań korygujących,raportowanie, worzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-07-28 - Karczew (mazowieckie)
Planowanie działań prowadzących do realizacji projektów z wykorzystaniem celowo dobranych metodyk zarządzania projektami, przeprowadzanie studium wykonalności projektu, w tym opracowanie uzasadnienia biznesowego oraz ocena ryzyka, opracowanie kosztorysu projektu, zarządzanie zespołem projektowym.
kontakt przez PUP - 2020-03-30 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pietrzykowice (śląskie)
Wsparcie techniczne w zakresie funkcjonalności aplikacji SAP, identyfikacja i rozwiązywanie problemów z SAP, wypełnianie próśb serwisowych, projektowanie i wdrożenie zmian, dbanie o rozwiązywanie problemów zgodnie z SLA.
Kemira Gdańsk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
Organizacja i realizacja procesów logistycznych w firmie, zaopatrzenie, kontakt z dostawcami, optymalizacja stanów magazynowych (transakcje krajowe i zagraniczne), kompletacja towarów i materiałów dla procesów sprzedaży oraz produkcji i serwisu, sporządzanie planów i optymalizacja procesów produkcyjnych, dokumentacja działań w systemie ERP firmy.
STERNET Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż tkanin.
INVEST-LINE Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Pabianice (łódzkie)
1. Praca w terenie na sieci stacji Państwowej Służby Hydrologiczno-Meteorologicznej: nadzór i utrzymanie w pełnej sprawności infrastruktury pomiarowej sieci stacji PSHM; realizacja programu pomiarowo-obserwacyjnego właściwego dla poszczególnych stacji PSHM; prace remontowo-konserwacyjne na sieci stacji pomiarowych PSHM (konserwacje urządzeń pomiarowych, infrastruktury technicznej oraz powierzchni pomiarowych); zadania inspekcyjno-szkoleniowe - ciągły nadzór merytoryczny w zakresie kontroli jakości materiału obserwacyjno-pomiarowego; zabezpieczenie reprezentatywności pomiarów meteorologicznych poprzez lokalizowanie stacji zgodnie z wymaganiami. 2. Opracowywanie hydrologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowanych wIMGW-PIB oraz przekazywanie ich w ustalonych zakresach iterminach dokomórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych. 3. Praca w aplikacjach bazodanowych.Pracodawca oferuje: ciekawą pracę, stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, możliwość doskonalenia zawodowego, szkolenie stanowiskowe, pakiet świadczeń socjalnych.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 8-16.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy - 2018-11-08 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych. Rozliczanie iprowadzenie ewidencji czasu pracy. Prowadzenie rozliczeń wzakresie urlopów izwolnień lekarskich pracowników. Opracowywanie analiz iraportów związanych zzatrudnieniem iwynagrodzeniami. Sporządzanie dokumentów/deklaracji dla ZUS, US, GUS iPFRON. Sporządzanie list płac. Doradztwo w zakresie prawa pracy.Umowa na zastępstwo, jedna zmiana.Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.pl
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2017-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprwadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji, przeprowadzanie audytów, analiza i ocena ryzyka zawodowego i aktualizacja, udział w odbiorach maszyn, obiektów pod kątem bhp
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Radzanów (mazowieckie)
Utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami, analiza posiadanych zasobów. Wybór dostawców, negocjowanie warunków dostaw. Optymalizacja kosztów. Realizowanie polityki działu zakupów. Prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji.
EUROPA SYSTEMS SP. Z O. O. W WARSZAWIE O/ŻABÓW - 2019-08-12 - Żabów (zachodniopomorskie)
wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W WOLSZTYNIE - 2020-04-29 - Wolsztyn (wielkopolskie)
REFDO30 prowadzenie kancelarii adwokackiej
MARCIN HOŁÓWKA - 2018-10-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowników, premii, dodatków stażowych, motywacyjnych i innych, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, naliczanie zobowiązań wobec ZUS, US, Szczegółowy zakres obowiązków dostępny jest na stronie internetowej przedszkola
Miejskie Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr2 Lędziny - 2019-04-11 - Lędziny (śląskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Racibórz (śląskie)
Opis stanowiskaObsługa informatyczna programu CND XL oraz ciągła optymalizacja działania pracy systemu ERP w firmie (COMARCH CDN XL, BI, Optima,)Tworzenie raportów ze zbieranych przez system danychKonfiguracja i utrzymanie baz danych MS SQLStała współpraca z pozostałymi działami firmyObsługa wewnętrznej sieci komputerowej
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Obsługa SIO-Obsługa ubezpieczenia grupowego- obsługa programów księgowych firmy (VULCAN)-kasa, inwentarz, rejestr VAT, faktury VAT, zamówienia publiczne, magazyn-rozliczanie podatku VAT, wystawianie faktur zakupów-obsługa programu JPK portal FB)- dotyczącego skonsolidowanej deklaracji Vat-7 generowany przez Gminę Świnoujście-Obsługa kasy fiskalnej-Ewidencja osób żywionych w Ośrodku-prowadzenie ksiąg inwentarzowych-rozliczanie paliwa-szczegółowy zakres obowiązków pracownik otrzyma w momencie zatrudnienia w Ośrodku.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2017-09-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kobylec (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji dot. remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i brukowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert na usługi, udział w zaopatrzeniu w potrzebne do robót materiały i sprzęty
Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Żory (śląskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-06-24 - Karpicko (wielkopolskie)
WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe ( Technologia Żywności , Towaroznawstwo bądź pokrewne) Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość systemu HACCP, mile widziana BRC ,YUM BrandsMile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego, szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i jakości żywnościZnajomość prawa żywnościowego Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość pakietu MS OfficeMile widziane prawo jazdy kat. BDobra organizacja czasu pracy, samodzielność, dokładność Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu DyspozycyjnośćZAKRES OBOWIĄZKÓW: wdrażanie, utrzymanie i rozwój systemu jakości i bezpieczeństwa żywności w zakładzie (GMP, GHP, HACCP , BRC, YUM Brands), z uwzględnieniem wymagań klientównadzór nad dokumentacją systemu jakości i bezpieczeństwa żywności (przygotowanie, aktualizacja, weryfikacja dokumentów, archiwizacja);uczestnictwo w audytach zewnętrznych (kontrole urzędowe, audyty certyfikacyjne, audyty klientów);przeprowadzanie audytów wewnętrznych i inspekcji, dopilnowanie przestrzegania zasad higieny w zakładzieMonitorowanie i ocena dostawcówwspółpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (ochrona zakładu przed szkodnikami, ekipa sprzątająca, laboratoria, itp.);rozpatrywanie reklamacji, wskazywanie działań korygujących/zapobiegawczych związanych z reklamacjami lub wewnętrznymi niezgodnościami w procesie/produkcieProwadzenie szkoleń wewnętrznych pracownikówodpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów, procesów i systemu jakości i bezpieczeństwa żywnościOFERUJEMY: umowę o pracę możliwość rozwoju zawodowegodobrą atmosferę pracyDokumenty aplikacyjne (CV + list motywacyjny) z podaniem nazwy stanowiska w temacie prosimy nadsyłać na adres:Madama Sp. z o. o.ul. Niepodległości 4372-410 Golczewotel. 885 500 116Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje; jednocześnie informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
zamawianie towarów i usług, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, dbanie o zaopatrzenie, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji
"ENERGO-REMONT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa serwisu, realizacja zamówień, współpraca z serwisantami i stacja monitorowania , realizacja projektów, naprawa sprzętu IT
Komages sp. z o.o. - 2016-01-04 - Wawrów (lubuskie)