SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Przemyśl oferta pracy ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produkowanych wyrobów,przygotowywanie materiałów sprzedażowych,współpraca z klientem
Data publikacji: 2018-06-11
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sielecka 11, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produkowanych wyrobów,przygotowywanie materiałów sprzedażowych,współpraca z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.06.2018
Data zakończenia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność,współpraca w zespole.Możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony po okresie próbnym.
Nazwa pracodawcy:
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Sielecka 11, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Adres strony pracodawcy: www.elbudprzemysl.pl
Ulica pracodawcy: Sielecka
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: produkcja wyrobów z betonu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 11.06.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-roboty odrogowe
CZESŁAW KROGULEC ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH "KROGULEC" - 2018-02-14 - Ostojów (świętokrzyskie)
Rekrutacja kandydatów do pracy za granicę ( Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych, opieka i utrzymywanie długotrwałej relacji z pracownikami, obsługa dokumentacji administracyjno-biurowej.
Herzog Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
raportowanie do klienta i rozwiązywanie problemów, nadzór nad głównymi projektami koordynowanie obsługi klienta w każdej lokalizacji (kilka lokalizacji w Europie), badanie potencjalnych możliwości i potrzeb klienta, projektowanie usług oraz negocjacje, wspieranie działu w realizacji projektów, ponadtwo rozwijanie i utrzymywanie właściwych realizacji z Tureckim dostawcą poprzez uzgadnianie nowych logistycznych warunków współpracy oraz ciągłe doskonalenie procesów w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzienia podczas transferu towarówpraca na umowę: kontrakt menedżerski, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Rozliczanie delegacji pracowników, prowadzenie teczek osobowych, wysyłanie sprawozdań do ZUS,GUS, inne prace biurowe
'HENZEL KRYSTIAN TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY SPEDYCJA"HENZEL ' - 2018-03-16 - Bugaj (wielkopolskie)
praca w sklepie spożywczo-przemysłowym
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Wały (warmińsko-mazurskie)
szycie cholewek, wysokość wynagrodzenia po okresie póbnym do ustalenia
Jarguz Marek F.P.H. Zakład Produkcji Obuwia ,,Jarguz" - 2017-03-30 - Zebrzydowice (małopolskie)
Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych, nadzór nad współpracą z firmami partnerskimi, nadzór i wsparcie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tarnów (małopolskie)
Specjalista nauczania i terapii dzieci z niepełnosprawnością i zaburzeniami rozwojowymi.Tworzenie zajęć projektowych dla dzieci i młodzieży, realizacja warsztatów dla nauczycieli, realizacja zajęć z rodzicami, ewaluacja procesu nauczania.
BLUEFORM Marcin Kozłowski - 2016-12-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
marketing i reklama firmy, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Kontrola jakości sprzedaży hurtowej owoców i warzyw na terenie Polski, Kazachstanu, Litwy, Białorusi, Azerjbedżanu.Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Papowo Biskupie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie pomocy dydaktycznych do zabaw i zajęć. Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- kontrola jakości systemów IT;- współpraca z zespołem analityków i programistów przy dostarczaniu rozwiązań IT;- zapewnianie zgodności rozwiązań ze standardami UBS oraz wymogami audytowymi;- dzielenie się wiedzą z globalnym zespołem IT;- współpraca z globalnym zespołem IT. Praca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA SPRZEDAŻY. PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA ZAPYTANIA. SPRAWDZANIE DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW U DOSTAWCÓW I ICH PRZYJMOWANIE. FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY OFERTOWEJ. OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
IMPAX-METAL K.KOTOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Opracowywanie wniosków dot. wszczęcia postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletność.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
codzienna analiza struktury czasowej nalezności, zapewnienie termionowości spłat nalezności, przygotowywanie monitów oraz uzgodnienia warunków spłata z klientami, kontrolowanie limitów kredytowych, terminów płatności, sporzadzanie raportów nalezności
Polmlek Sp. z o. o. - 2017-03-01 - Pułtusk (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Grodków (opolskie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji deszczowej i ściekowej, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Chocznia (małopolskie)
mile widziane wyższe logistyczne,staż pracy mile widziany,bardzo dobra znajomość j.angielskiego,rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,umiejętność koordynacji wielu zadań,współpraca z kontrahentami zagranicznymi,planowanie oraz realizacja dostaw,potwierdzanie terminów oraz nadzór nad terminowymi dostawami,prowadzenie dokumentacji logistycznej,przygotowywanie raportów i statystyk,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
EUROMARKET-Marcin Gawłowski - 2015-12-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie podatku VAT, PIT, sporządzanie sprawozdań rocznych, sprawozdań GUS itp.
Kancelaria Finansowo - Księgowa EXPERT Sp. z o. o. - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie sklepu internetowego, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Radziechowy (śląskie)
Sprzedaż elementów układów hydraulicznych i pneumatycznych. Doradztwo w doborze elementów.
Utech Hydraulic Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników ; sporządzanie list płac i ich weryfikacja; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; przygotowanie dokumentacji kadrowej i nadzór nad jej obiegiem; bieżąca kontrola realizacji badań lekarskich pracowników; jedna zmiana; miejsce wykonywania pracy Włynkówko; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (8-14) oraz e-mailowy.
Techal Spółka z o.o. - 2015-12-29 - Włynkówko (pomorskie)
Rekrutacja pracowników rosyjskojęzycznych. Poszukiwanie pracowników na terenie Ukrainy. Pomoc obcokrajowcom w aklimatyzacji na terenie Polski. Pomoc w wypełnianiu dokumentów zwiazanych z zatrudnieniem i zamieszkaniem.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej, wprowadzanie raportów produkcji, rozchodów owarów, fakturowani, monitorowanie płatności, praca w programie komputerowym.Oferta pracy skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt osobisty w godz. 10.00-15.00 w siedzibie firmy oraz telefoniczny w godz. 08.00-16.00.
Przedsiębiorstwo FERM-PASZ - 2018-01-22 - Baboszewo (mazowieckie)
wystawianie dokumentów, WZ, faktur, ewidencja zamówień
PPHU ROWITEX Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-06-01 - Wędrzyn (lubuskie)