SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Płońsk oferta pracy ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze współpracującymi kontrahentami, bieżąca obsługa sprzedaży. Praca wykonywana głównie w biurze.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy z Pracodawcą.
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOLNOŚCI 21, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze współpracującymi kontrahentami, bieżąca obsługa sprzedaży. Praca wykonywana głównie w biurze.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy z Pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zł/bruttoWysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy z Pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywnosć, zaangażowanie w wykonywaną pracę, operatywność i skuteczność w działaniu.
Nazwa pracodawcy: ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
WOLNOŚCI 21, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: ......................../2019, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: WOLNOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2019
Data dodania oferty pracy: 22.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz jej aktualizacja , przegląd zamówień i zapytań oraz ocena możliwości ich wykonania, kosztorys ofert i zapytań.
CZEKAMET PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-28 - Czekanów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Pozyskanie nowych klientów. Dbałość o zachowanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami. Kontakt z firmami transportowymi. Udzielanie wsparcia i informacji.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Obsługa klienta i techniki sprzedaży. Prawo jazdy kat B. Pozyskiwanie nowych klientów. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) talentselect.pl
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Bytom (śląskie)
Sporządzanie zleceń dla poszczególnych konserwatorów Kontrola terminowości i jakości oraz odbiór realizowanych zleceń przez poszczególnych konserwatorów z rozliczaniem materiałowymUczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych świadczonych usług przez grupę konserwacyjno-remontowąProwadzenie spraw związanych z wynajmowaniem miejsc postojowych oraz świetlicy na terenie przy ul. Płk. Dąbka 213 oraz wystawianie faktur za wynajęcie świetlicyFakturowanie usług wykonywanych na rzecz mieszkańców i zużytej energii przez użytkowników wynajmowanych pomieszczeńRozliczanie miesięczne prac wykonanych przez grupę konserwacyjno-remontową w ramach realizacji zadań na rzecz osiedlaWYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00-16.00/ wt.-czw. 07.00-15.00/ pt. 07.00-14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-10-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: rekrutacja pracowników z Ukrainy, tworzenie analiz i raportów na potrzeby firm związane z zatrudnieniem cudzoziemców, dobór pracowników na odpowiednie stanowiska pracy, znajomość środowiska internetowego WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - studia ekonomiczne nemadżer, minimum 6 miesięcy doświaczenia jako specjalista ds. rekrutacji, znajomość programu Ms Office, umiejętność pracy pod presją czasu, biegła znajomość języka ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Lubliniec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
ZAKŁAD STOLARSKI SŁAWOMIR FROST - 2018-04-17 - Kokoszkowy (pomorskie)
Wymagana znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie ofert, zdobywanie nowych klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Rybnik (śląskie)
- administrowanie siecią firmową, - zarządzanie infrastrukturą informatyczną, - współpraca z działami firmy, - codzienne wsparcie użytkowników na terenie obiektu w zakresie obsługi urządzeń i systemów informatycznych. Wynagrodzenie do negocjacji. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: info (at) ektinstal.com, tel.: 722 226 059.
EKT INSTAL Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
praca nad pozyskiwaniem nowych firm wykonawczych, obsługawykonawców, przyjmowanie faktur, robienie ofert, robienie zamówień. Praca w godz.8-16
KOSTA Sp. z o.o - 2017-06-27 - Opole (opolskie)
Weryfikacja produktów zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów.
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-08 - Bierawa (opolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rynku UE, identyfikacja zjawisk i trendów sprzedażowych, analizy rentowności produktów i kanałów sprzedaży, analiza danych rynkowych celem podejmowania działań biznesowych, tworzenie modeli biznesowych, wsparcie działu zarządzania projektami w raportowaniu w mierzeniu działań z zakresu performance marketingu, odpowiedzialność za panel raportów i KPI's, analiza i raportowanie danych projektów, analiza ofert konkurencji, opracowywanie wniosków i rekomendacji
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Krosno (podkarpackie)
fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)
- Realizacja zadań i prac związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek, - Współkreowanie strategii rozwoju portfela produktowego firmy, - Koordynowanie prac przy wdrażaniu nowoczesnych systemów ogrzewania bazując na rurach oraz elementach złącznych, - Analizowanie rynku pod kątem oferty asortymentowej, wdrożeń konkurencji benchmarketingu cenowego i asortymentowego, - Współpraca z działem inżynieryjnym w zakresie informacji o nowych uruchomieniach, - Przygotowanie rysunków, schematów i dokumentacji uruchomienia, - Prowadzeni szkoleń i doradztwa technicznego w zakresie ofert produktowych firmy
VALVEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Zabierzów (małopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTÓW- SPRZEDAŻ USŁUG- PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH- REDAGOWANIE TREŚCI INFORMACYJNO- MARKETINGOWYCH
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2018-09-05 - Trzebownisko (podkarpackie)
planowanie, koordynowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, zajmowanie się obsługą procesów logistycznych w organizacji, odpowiadanie za koordynowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy - koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- aktywne pozyskiwanie osob zainteresowanych pracą w charakterze opiekunki/opiekuna- aktywne promowanie firmy na podległym terenie - budowanie długotrwałych relacji z klientem - bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-07-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych zza granicy. Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Wymagane doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych systemów IT. Znajomość rynku zagranicznych systemów informatycznych. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-04-04 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA USŁUG FIRMY "PLUS'
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Praca jako kierowca.Szczegóły na stronie www.rckik.pl zakładka BIP zakładka praca.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - 2018-06-14 - Racibórz (śląskie)
1.Zarządzenie działem logistyki kontrolowanie i organizowanie transportu, w tym: planowanie transportu wewnętrznego Spółki oraz na podstawie przyjętych zleceń zewnętrznych; prowadzenie całości dokumentacji taboru transportowego w zakresie: przeglądów technicznych, napraw, zużycia ogumienia, zużycia paliw, itp.; kontrolowanie i optymalizowanie kosztów transportu; prowadzenie dokumentacji transportowej, w tym: kart drogowych kierowców, rozliczenia paliw według obowiązujących norm zużycia.2.Planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, głównie kierowców.3.Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych.4.Prowadzenie rozliczeń magazynu.5.Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi zakładu.
Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Lubań (dolnośląskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Częstochowa (śląskie)
prace biurowe, sprawy w urzędach, prowadzenie kasy, sprzedaż ofertowanie, obsługa klienta bezpośrednia i telefonicznie.
JCK SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Świdnica (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, kompleksowa obsługa cudzoziemców, tłumaczenia językowe
B-READY Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ofertowanie, Wprowadzanie danych do systemu, Serwisowa obsługa klientów, Zarządzanie serwisem, Zamawianie części zamiennych
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Piekary Śląskie (śląskie)