SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Kołobrzeg oferta pracy Spółdzielnia Sanatoryjno-Wypoczynkowa LECH Sanatorium Uzdrowiskowe w Kołobrzegu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Działania marketingowe i handlowe dot. hotelu. Praca w godz. 7-15, na umowę o pracę na okres probny, po okr. próbnym umowa stała.
Data publikacji: 2019-09-04
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Sanatoryjno-Wypoczynkowa LECH Sanatorium Uzdrowiskowe w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:J.C Korzeniowskiego 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Działania marketingowe i handlowe dot. hotelu. Praca w godz. 7-15, na umowę o pracę na okres probny, po okr. próbnym umowa stała.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność przygotowywania reklam, projektów graficznych, banerów reklamowych - znajomość programów do grafiki komputerowej Photoshop, Corel Draw /obsługa komputera/
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Sanatoryjno-Wypoczynkowa LECH Sanatorium Uzdrowiskowe w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
J.C Korzeniowskiego 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: J.C Korzeniowskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: ośrodek sanatoryjno-wczasowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 04.09.2019
Oferta pracy ważna do: 03.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fcbedc47d8d434bfe29b3b58a0ae3256
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ewidencja magazynowa towarów, prace magazynowe.
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-07-23 - Brusy (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista ds. zakupów (import z Indii)
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa telefoniczna meilowa klientów chińskojęzycznych
M.B.B. Logistics Sp. z o.o. - 2020-01-13 - Słubice (lubuskie)
PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA I TWORZENIA APLIKACJI, WPROWADZENIE I UDOSKONALANIE APLIKACJI, PLANOWNAIE NOWYCH MODUŁÓW APLIKACJI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ M.IN. TECHNOLOGII FRONT-END, JAVA, ANGULAR JS, HTMLS, CSSS, STAŻ PRACY MIN 3 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYK ANGIELSKIEGO,
BLSTREAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Chrzanów (małopolskie)
koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu
POLIMERC Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Dobczyce (małopolskie)
Wykonywanie zadań wynikających z funkcjonowania organów administracji publicznej różnych szczebli.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Paczków (opolskie)
wg. stanowiska
EMA Partners Poland Sp. zoo Sp.k - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
Tłumaczenie z języka włoskiego na polski oraz z polskiego na włoski w obszarze produkcyjnymiWynagrodzenie 300 zł brutto dzienniePraca na terenie północnych WłochZapewnione zakwaterowanieCV na mail:dorota.michalik (at) flextronics.com
FLEXTRONICS INTERNATIONAL POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-26 - Włochy (Włochy)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzedaż detaliczna, obsługa kasy fiskalnej i terminala, przyjmowanie towaru, obsługa komputera (program Small Business), obsługa punktu przyjmowania paczek kurierskich, obsługa usługi "Moje rachunki" (doładowania, płatności), dbanie o wizualizację sklepu.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Będzin (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Śmiłowo (wielkopolskie)
Obsługa studentów, prowadzenie dokumentacji, rekrutacja
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem zagranicznym - częste wyjazdy służbowe, wsparcie w rozwiązywaniu problemów jakościowych, weryfikacja zasadności reklamacji klienta, przekazywanie informacji o reklamacjach wewnątrz firmy, tworzenie statystyk, praca w systemi 1 zmianowym w godzinach 07.00-15.00, proponowane wynagrodzenie 3200 zł - 3500 zł.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie zamówień. Uzupełnianie stanów magazynowych. Obsługa klienta. Rozpatrywanie reklamacji. Organizowanie kampanii reklamowych i promocyjnych. Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Lublin (lubelskie)
obsługa i konserwacja obrabiarek sterowanych numerycznie, ustawianie parametrów narzędzi, mocowanie obrabianych przedmiotów, uruchamianie obrabiarek, nadzorowanie pracy narzędzi, obsługiwanie przyrządów i aparatury pomiarowej
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa w firmie
HAUTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-15 - Skawina (małopolskie)
- Sporządzanie ofert, przygotowanie wycen, kontakty z klientami, wyjazdy służbowe, prowadzenie korespondencji e-mailowej z klientami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto w okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny, następnie czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + czasami soboty (sporadycznie). Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane uprawnienia operatora wózka widłowego. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość j. niemieckiego kub innego języka obcego. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 601-706-806) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gliwicka 204, 40-860 Katowice) lub e-mail: biuro (at) glassland.pl
GLASS LAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji, niezbędnej do udziału w przetargach, wyszukiwanie informacji o przetargach w kraju i za granicą, składanie ofert, dbanie o prowadzenie rejestru i archiwizację prowadzonych postępowań.
Galaskór sp. z o. o. - 2018-03-16 - Nysa (opolskie)
j.w
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie trwałych relacji z klientami, bieżąca obsługa klientów, rozwijanie nowych relacji biznesowych samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
"ELPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Bełchatów (łódzkie)
prowadzenie zajęć w klasach IV-VIII, prowadzenie dokumentacji szkolnej
"EDUKACJA" S.C. BARBARA OLECH LILIA POPŁAWSKA-SŁAWEK - 2018-12-20 - Majdan Kozic Górnych (lubelskie)
1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
rozwój i prowadzenie powierzonej grupy elementów elektronicznych,analiza możliwych kierunków rozszerzania oferty asortymentowej we współpracy z działem handlowym i działem zaopatrzenia, analiza sytuacji na rynkach, aktualizowanie i uzupełnianie danych technicznych, wsparcie techniczne dla klientów i działów handlowych
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)