SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Brzeg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: wg wniosku
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Brzeg (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1601
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2021
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7471610813
danePracodawcy_regon: 160209256
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Karta referencyjna, dowód osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: brzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1601
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Brzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965252
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 08.03.2021
Oferta pracy ważna do: 22.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2021
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb41710930bc2ab515e4bf48ccceacce
Podobne oferty pracy
Koordynacja prac na budowie połączona z produkcją stolarki okiennej, pomiary, reklamacje. Przygotowanie ofert handlowych. Zawieranie umów z indywidualnym zleceniodawcą. Wyjazdy na miejsca budowy, odbiory robór budowlanych.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klientów biznes, obsługa infolini telefonicznej i email
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
Wyszukiwanie przetargów na platformach zakupowych, wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji i wyszukiwanie zleceń, opracowywanie dokumentacji do przetargów i tym samym zabezpieczenie produkcji.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o. - 2017-02-03 - Bieruń (śląskie)
udział w procesie eksploatacji ZWSI RON (SAP), HELP DESK, analiza i ocena funkcjonowania SI na etapie eksploatacji użytkowejGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2019-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wystawianie faktur dla klientówObsługa mailowa klientówZamawianie towarówOdbieranie telefonów i obsługa klientówPakowanie towarów do wysyłkiWydawanie towarów kurierowiOdbieranie zamówieńObsługa biura
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Brodnica Górna (pomorskie)
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycjiz programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanychprojektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu UniiEuropejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowychi osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych zrealizacją projektów.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-09-22 - Lublin (lubelskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług , prowadzenie postępowania przetargowego ( kalkulacja cen ) , przygotowanie ofert oraz doradztwo techniczne , budowanie bazy nowych klientów , analiza rynku sprzedaży
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ "KRYZBYT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Bieruń (śląskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-06-13 - Łubiana (pomorskie)
zakres cięcia betonu techniką diamentową
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-09-13 - Minkowice (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (pomorskie)
- samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilno- prawnych- sporządzanie zgłoszeń i deklaracji ZUS, US, PEFRON
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Dęblin (lubelskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań służby bhp, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w OR KRUS w Poznaniu, prowadzenie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego bhp, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2020-04-15 - Poznań (wielkopolskie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
Przeds. Prod. Handl. Usług. GRAFF M. Dolecki WAŁCZ - 2016-01-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie wniosków/aplikacji itp.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
Samodzielne naliczanie płac, sporządzanie deklaracji, ZUS,PIT, PFRON, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo -płacowych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie ekonomiczne, obsługa programów kadrowow-płacowych, min. rok doświadczenia.
Zajazd "POLONEZ" Zenon Niemczycki - 2016-01-14 - Tuczempy (podkarpackie)
Głównym zadaniem będzie montaż i wstępne przygotowanie dwóch rodzajów produktów: stanowiska dla operatora (komputer klasy PC zabudowany w skrzynce elektrycznej) oraz układ pomiarowy (kamera CCTV + laser liniowy + zasilanie). Do wykonania tych elementów będzie dostarczona pełna dokumentacja techniczna i wsparcie działu rozwojowego. Jednym z obowiązków będzie również dopilnowanie zamówień potrzebnych komponentów określonych w dokumentacji technicznej. Mile widziana będzie umiejętność instalacji oprogramowania naszej produkcji (po szkoleniach i ze wsparciem działu projektowego). Po zmontowaniu elementów w biurze - udział we wdrożeniu na zakładzie tartacznym. Miejsce pracy - siedziba Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego.
WOODINSPECTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Lublin (lubelskie)
Obsługa spedycyjna istniejącej bazy klientów firmy. Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych. Realizacja założonych budżetów. Planowanie, monitorowanie realizacji zleceń oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Koordynacja zmian awizacji załadunków i rozładunków. Bieżące działania administracyjne związane z działalnością firmy, obiegiem dokumentów i obsługą korespondencji. CV i list motywacyjny wysłać na adres: msz (at) star-polska.com.pl kontakt tel. 667 650 803
STAR POLSKA Transport Międzynarodowy Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta; wpisywanie zamówień do systemu; współpraca z biurem rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Poznań (wielkopolskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Białogard (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,realizowanie planów sprzedażowych
BJ FARM Sp. z o. o. - 2018-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
koordynowanie realizacji procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Brzeg (opolskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2016-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
planowanie i realizacja procesów rekrutacji , samodzielna rekrutacja i selekcja kandydatów na różne stanowiska, poszukiwanie pracowników z rynku wschodniego, kontakt z kandydatami z Europy wschodniej
Dreman sp. z o.o. - 2019-09-19 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta.Pomoc przy wykonywaniu usług. Przyjmowanie usług krawieckich i czapniczych. Wykonywanie guzików tapicerskich oraz odzieżowych. Nauka szycia na maszynie. segregacja towaru. Pomoc przy wykonywaniu czapek studenckich.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z remontami w zakresie instalacji elektrycznych odgromowych, nadzoruje remonty dźwigów oraz współpracuje z Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie odbioru technicznego po remontach, nadzoruje remonty związane z modernizacją instalacji domofonowej i monitoringu
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2017-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Niepołomice (małopolskie)