SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Jarocin oferta pracy HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: zamawianie towaru, organizacja transportu towaru, kontrola terminowości dostaw, negocjacje cenowe
Data publikacji: 2018-11-30
Lokalizacja: Jarocin (wielkopolskie)
Pracodawca: HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 139, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zamawianie towaru, organizacja transportu towaru, kontrola terminowości dostaw, negocjacje cenowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
HYDRO-MARKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 139, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: jarociński
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarocin
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 139
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 30.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientami i partnerami w języku niemieckim, obsługa kontraktów, nawiązywanie współpracy, organizacja i koordynacja wyjazdu personelu opiekuńczego
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem, doradztwo w wyborze produktów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Żarki-Letnisko (śląskie)
sprzedaż produktów Orange, pozyskiwanie klientów
Orange-Retail.pl - 2016-03-10 - Kozienice (mazowieckie)
monitorowanie systemów do gromadzenia danych rachunkowych oraz przygotowania sprawozdań z produkcji roślinnej, analiza danych rachunkowych (samodzielnie oraz we współpracy z innymi pracownikami), przetwarzanie danych przy pomocy gotowego oraz samodzielnie opracowanego oprogramowania: zestawienia tabelaryczne, sortowanie, filtrowanie, selekcja danych z wielu tabel do jednej wg przekazanych zasad, projektowanie nowych funkcjonalności, testowanie, analiza błędów, zbieranie i gromadzenie danych oraz doskonalenie źródeł i metod pobierania danych tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych.
KARSKO SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Karsko (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji z zakresu kontroli jakości, sporządzanie raportów i analiz dotyczących obszarów działalności operacyjnej i finansowaej spółki, analiza odchyleń, kontrola efektywnego funkcjonowania działów produkcyjnych, prace z bazami danych.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Lublin (lubelskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
VOICE-NET SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie obszarami gospodarki magazynowej oraz logistyki wewnętrznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu i przepływów logistycznych, planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacji powierzchnimagazynowej i przepływu materiałów, wdrażanie nowych rozwiązań/ systemów usprawniających pracę, inicjowanie działań korygujących, kontrola prawidłowego przepływu materiałów oraz związanych dokumentów, koordynacja funkcjonowania magazynu z innymi działaniami przedsiębiorstwa, przeprowadzanie inwentaryzacji
Alumast S. A - 2016-04-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kas, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymPracodawca oferuje: liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST" - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności). Opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym celu. Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany po 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office, WORD, EXCEL, OUTLOOK). Wymagane nastawienie na klienta, motywacja do pracy, chęć do pracy, otwartość na zmiany. Wymagana bardzo dobra (min. B2+) znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
●Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i biurowego.●Zarządzanie systemami Linux® w środowisku produkcyjnym.●Zdalne wsparcie serwisantów, oraz partnerów biznesowych .●Rejestracja zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych i tworzenie zleceń dla techników .●Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych .●Tworzenie dokumentacji technicznej wdrażanych rozwiązań. Praca w godz. 7.00-15.00, głównie stacjonarna, sporadycznie możliwe wyjazdy do klientów (teren Bielska -Białej).
ASD Systems Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
kontakt, obsługa i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie wycen w programie komputerowym, prowadzenie dokumantacji sprzedażowej
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-07-13 - Zawadzkie (opolskie)
Bieżąca obsługa i organizacja biura. Koordynowanie i profesjonalne wsparcie Prezesa Zarządu. Organizowanie i branie udziału w części spotkań i wyjazdów. Kontaktowanie z partnerami i klientami firmy.Prowadzenie kluczowej korespondencji.Prowadzenie kalendarza.Tłumaczenia pisemne i ustne.Przygotowanie zestawień, raportów i prezentacji.
"Wobi-Stal" Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Specjalista do spraw ewidencji:Wymagania:- wykształcenie minimum średnie technicze - technik geodeta, preferowane wyższe geodezyjne- znajomość programów EwMapa, TurboMapa- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy przy realizacji min. jednej modernizacji ewidencji gruntów i budynków- mile wdziane uprawnienia zakres 1, 2- praca w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze- możliwość rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektów
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa komputera, programu magazynowego, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu (pomieszczenia biurowe oraz socjalne) obsługa maszyny czyszczącej
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Olszowa (wielkopolskie)
WYMAGANIA WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
specjalista do spraw marketingu
Zakład Techniki Odpylania - 2016-01-20 - Końskie (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Warszawa (mazowieckie)
*Tworzenie zamówień oraz innych dokumentów związanych z dostawą wsystemie CDN *Analiza stanów magazynowych. *Sprawdzanie zgodnościzamówień z fakturą. *Współpraca z działem zakupów w sprawie reklamowanychproduktów. *Pilotowanie zwrotów dotyczących uszkodzonych produktów.*Zgłaszanie reklamacji dotyczących dostaw. *Przygotowanie i kompletowaniedowodów dotyczących reklamacji. *Wyjaśnianie braków i nadwyżek wdostawach *Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi *Monitorowanie obieguoraz terminowości wyjaśniania reklamacji *Sporządzanie raportów i statystyk*Dbanie o poprawność dokumentów finansowych, praca w godz.8-16
SFD Spółka Akcyjna - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
szkolenie z zakresu BHP i PPOŻ, zapoznanie ze struktura organizacyjną zakładu, prowadzenie prac związanych ze sprzedażą wytrworzonych produktów i usług zgodnie z wytycznymi dyrekcji, oferowanie produktów frmy, doradztwo klientom, kontakty z potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert, , planowanie i przeprowadzanie działań marketingowych, planowanie ilościowo-wartościowe sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Łuków (lubelskie)
Twprzenie projektów materiałów promocyjnych przy współpracy z agencjami reklamowymi oraz drukarniami. Utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie materiałów prasowych, nadzór nad stroną internetowa. Planowanie i wdrażanie akcji i narzędzi prompocyjnych, przeprowadzanie analiz efektywności. Organizowanie i nadzorowanie eventów i degustacji promujących firmę. Przeprowadzanie i analizowanie ocen produktywnych wraz z wnioskami. Monitorowanie mediów w wyznaczonym zakresie branżowym. Zbieranie ofert na wykonanie materiałów reklamowych. Prowadzenie działań z zakresu ntrade marketingu. Realizowanie bieżących zadań Działu Marketingu.
Zakłady Mięsne Nowak Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-11 - Jankowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biurowa klientów agencji i archoiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, przygotowywanie ofert, przyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Macierzysz (mazowieckie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PHU CER-BUD ZENON SZYNWELSKI - 2017-11-27 - Chojnice (pomorskie)
Praca w dziale technologii produkcji; przygotowanie produkcji; testy; próby; kontakt z dostawcami maszyn/materiałów; kontakty wewnętrzne w grupie Bader. Praca w systemie trzyzmianowym od 06:00 do 14:oo ,od 14:00 do 22:00 i od 22:00 do 06:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)