SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Drawsko Pomorskie oferta pracy AL-SAMER SP ZOO
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowychprzygotowywanie procesu logistycznegodystrybucja i transport towarówposzukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistycznąprowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarówwspółpraca z innymi działami firmyoptymalizacja kosztów transportuzarządzanie zapasami i ustalanie planu dostaw w działalności logistycznejrozliczenie kontraktów i kontrola realizacji kontraktów prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymiposzerzanie bazy danych przewoźników
Data publikacji: 2020-11-25
Lokalizacja: Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Pracodawca: AL-SAMER SP ZOO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 5, 78-500 Drawsko Pomorskie, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowychprzygotowywanie procesu logistycznegodystrybucja i transport towarówposzukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistycznąprowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarówwspółpraca z innymi działami firmyoptymalizacja kosztów transportuzarządzanie zapasami i ustalanie planu dostaw w działalności logistycznejrozliczenie kontraktów i kontrola realizacji kontraktów prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymiposzerzanie bazy danych przewoźników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Drawsko Pomorskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3203
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Drawsko Pomorskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: AL-SAMER SP ZOO
danePracodawcy_nip: 2530020017
danePracodawcy_regon: 330569977
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
Słoneczna 5, 78-500 Drawsko Pomorskie, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: drawski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3203
Gmina pracodawcy: Drawsko Pomorskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Drawsko Pomorskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949862
Adres strony pracodawcy: www.alsamer.pl
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 31.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c82b3c3cab68036ef10fe77f8b26d9d2
Podobne oferty pracy
- kontakt z klientami w języku ukraińskim i niemieckim- obsługa klientów, doradztwo, wyszukiwanie ofert- prowadzenie dokumentacji klientów- godziny pracy 8-16; 14-22
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Łódź (łódzkie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
jw.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ługi (pomorskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-12-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
nadzór nad pracami budowlanymi
KOMUNALNIK Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Chorzów (śląskie)
Przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych. Zarządzanie kampaniami AdWords.
INSTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-03 - Limanowa (małopolskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjowanie cen, eksportowanie odpadu towrzywa sztucznego do Chin, utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Oświęcim (małopolskie)
prawidłowe i terminowe naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń dla pracowników prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników oraz dokumentacji płacowej sporządzanie i przekazywanie w określonym przepisami terminie deklaracji oraz raportów do ZUS pomoc w przygotowywaniu w obowiązujących terminach danych, informacji i sprawozdań z zakresu zatrudnienia, wynagrodzeń, m.in.: sprawozdania DG-1, PFRON, deklaracji ZUS, PIT wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach, świadectw pracy przygotowywanie niezbędnych zestawień z zakresu obsługi kadrowo-płacowej i wynagrodzeń rozliczanie czasu pracy prowadzenie akt osobowych rozliczenia i zestawienia, raportowanie związane z fakturami wystawianie i rozliczanie zleceń współpraca z innymi działami
GOPAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rogowiec (łódzkie)
koordynacja komunikacji przed i posprzedażowej z klientami,prowadzenie profili firmowych mediów społecznościowych,nadzór/ koordynacja prac nad stronami internetowymi (wprowadzanie treści, testowanie),opracowywanie projektów drobnych materiałów reklamowych, banery, grafiki na potrzeby stron internetowych i mediów społecznościowych,koordynacja działań z obszaru e-marketingu,opracowywanie pomysłów i propozycji działań e-marketingowych,
Studio Fabryka Maciej Bartkowiak - 2017-10-31 - Kościan (wielkopolskie)
- zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta (wprowadzanie zamówień, reklamacje...)Wprowadzanie faktur; Wprowadzanie nowych produktów dosystemu w j. niemieckim (tłumaczenie składów itp.).Praca w godzinie: 8-16
Waldfurter Polska Sp. z o.o - 2018-09-14 - Opole (opolskie)
j.w
MONSTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie przedmiarów, zestawień materiałowych, ofert cenowych, różnorodnych wycen, schematów, projektów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, przygotowywanie dokumentacji, technicznej i powykonawczej kontraktów. Miejsce pracy: Kępno, ul. Wrocławska 13B. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą tel.: 885 210 807, e-mail: ss (at) allescool.com.pl
JACEK STEMPIN "ALLES COOL" CHŁODNICTWO KLIMATYZACJA WENTYLACJA - 2017-05-11 - Kępno (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowych ,zgłszeniowych, w płatniku, sporządzanie raportów i analiz kadrowo płacowych
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia dla sób pow. 30 r.żWykształcenie: średnie; prawo jady kat.B; znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie materiałów wideo; obsługa klienta; tworzenie materiałów marketingowych; prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Gliwice (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
doradztwo i sprzedaż w hurtownii instalacyjnej
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw logistyki
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
praca na wywrotce (teren woj. śląskiego)
Usługi Transportowe Mroziński Szymon - 2017-08-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zapewnienie surowców i materiałów w ilościach niezbędnych do realizacji planów sprzedażowych, kontrola stanów magazynowych i list zamówień, wyszukiwanie i wybór dostawców, prowadzenie rozmów z dostawcami
"BESTER SKLEJKI" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-12-16 - Łańcut (podkarpackie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, naliczanie podatku dochodowego i vat
FISKAL Janusz Bullmann - 2018-10-04 - Gdynia (pomorskie)
montaż i konserwacja urządzeń zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Chrzanów (małopolskie)
nadzór nad robotami zw. z realizacją zadań rem – bud. Muzeum w tym: zgodności z obowiązującymi przepisami budowlanymi i zasadami prac budowlano-konserwatorskich,nadzór nad usługami i dostawami robót oraz materiałów budowlano-konserwatorskich, rozbiórkowych, montażowych, instalacyjnych wykonywanych na zlecenie,zamawianie usług, negocjowanie warunków umów, kontrole kosztorysów itp.,kontrola terminów, jakości robót i zgodności z charakterem zamawianych robót;kontrola zakresu prac i rozliczanie faktur,nadzór nad stanem technicznym ekspozycji muzealnej i zaplecza techniczno-administracyjnego,udział w organizowanych przeglądach stanu technicznego budynków ekspozycyjnych oraz muzealiów ruchomych i typowanie zakresów napraw,kontrola budynków i urządzeń zaplecza techn.,kierowanie brygadą techniczną
Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu - 2020-11-13 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)