SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI/PEŁNOMOCNIK OSO Ławnica oferta pracy Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI/PEŁNOMOCNIK OSO
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw księgowościProwadzenie pod nadzorem pełnej księgowości, w tym:prowadzenie księgowości zgodnie z przepisami podatkowymi i rachunkowymiksięgowanie faktur, wyciągów bankowych, rozliczeń międzyokresowych, itp.sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowościsporządzanie raportów i analiz finansowychprzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych wymaganych prawem dokumentówsamodzielne nadzorowanie systemu ISO 9001prowadzenie księgi jakościsporządzanie dokumentów związanych z systemem jakościprzygotowywanie i nadzorowanie procedur jakościwspółpraca z urzędami
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Ławnica (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-331 Ławnica 258, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw księgowościProwadzenie pod nadzorem pełnej księgowości, w tym:prowadzenie księgowości zgodnie z przepisami podatkowymi i rachunkowymiksięgowanie faktur, wyciągów bankowych, rozliczeń międzyokresowych, itp.sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowościsporządzanie raportów i analiz finansowychprzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych wymaganych prawem dokumentówsamodzielne nadzorowanie systemu ISO 9001prowadzenie księgi jakościsporządzanie dokumentów związanych z systemem jakościprzygotowywanie i nadzorowanie procedur jakościwspółpraca z urzędami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI/PEŁNOMOCNIK OSO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ławnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tuszów Narodowy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne,Znajomość rysunku technicznego,Znajomość procesów obróbki skrawaniem,Doświadczenie w procesach wytwarzania oprzyrządowania technicznego Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu zarządzania procesami produkcyjnymi i technologicznymi,Dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne (koordynowanie różnych prac jednocześnie, harmonogramowanie zadań),Doświadczenie w pracy w zarządzaniu zespołami ludzkimi,Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i analitycznych,Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji,Silna motywacja i chęć rozwoju zawodowego.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
39-331 Ławnica 258, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mailowy:biuro (at) zakladmetalowy.pllub telefonicznie:17 7743344
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: poniedziałek-piątek , Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Tuszów Narodowy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ławnica
Numer budynku pracodawcy: 258
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.01.2020
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da1668d00f4e3d832c394a181f1cef45
Podobne oferty pracy
Dyspozycyjność, doświadczenie.
Zakład Ogólnobudowlany - Winnicki - 2018-08-16 - Sochaczew (mazowieckie)
- Analiza dokumentacji konstrukcyjno-technologicznej pod względem wymagań projektowych dotyczących wdrażanych oraz rozwijanych produktów- kontakt z klientem w zakresie uzgodnień technicznych na etapie rozwoju produktu,- tworzenie dokumentacji na poczet pozyskiwania dofinansowania prac B+R z programów krajowych oraz międzynarodowych-tworzenie prezentacji multimedialnych oraz umiejętność skutecznego przedstawienia zagadnień w nich ujętych,-udział w tworzeniu harmonogramów projektów B+R i monitorowanie przebiegu ich realizacji,-odpowiedzialność za skuteczną komunikację w zespole projektowym,-analiza informacji zwrotnych od klientów oraz personelu realizującego testy maszyn i urządzeń.
INOFAMA SA - 2020-10-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa korespondencji, przyjmowanie interesantów, zadania związane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie akcji ofertowych u dostawców krajowych i zagranicznych, weryfikacja programów pomocowych w celu pozyskania funduszy UE, opracowywanie wniosków
JMP Flowers GP Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Stężyca (lubelskie)
• polimeryzacja podłóg, akrylowanie posadzki,• pranie wykładzin, dywanów• mile widziana znajomość maszyn czyszczących• dbanie o wysoką jakość świadczonych usług• kontakt i budowanie pozytywnych relacji z klientem;
ARVIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zawieranie umów z dostawcami energii elektrycznej. Wystawianie faktur najemcom. Prowadzenie spraw najemców lokali mieszkalnych. Zgłaszanie Gazowni stanów gazomierzy. Administrowanie lokalami mieszkalnymi.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2020-11-20 - Lublin (lubelskie)
- Obsługa sklepu internetowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zamówień.- Firma oferuje: Pracę w dynamicznym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy, etat, stałe wynagrodzenie + premia wg. uznania.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracą na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególny uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazielenienia i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej praktyki Rolniczej
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2019-11-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, prawidłowy obieg dokumentów, praca z klientem na terenie szkółki
Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych Marcel Ważyński - 2017-04-21 - Śleszyn (łódzkie)
obsługa programu IFS w zakresie ewidencji faktur przychodzących i ich księgowania (PW, PZ, RW). generowanie zamówień materiałowych i usługowych w programie IFS. gospodarka narzędziami w wypożyczalni narzędzi (wydawanie i przyjmowanie narzędzi od pracowników) prowadzenie komputerowej ewidencji stanu narzędzi w wypożyczalni. prowadzenie kartotek BHP pracowników wspomaganie działu zaopatrzenia w zakresie transportu.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie stanu magazynów surowców wykonywanie analiz , raportów zestawień potrzebnych do prowadzenia opracowania planu produkcyjnego, utrzymywanie kontaktów z działem zakupów i logistyki, sprzedaży i marketingu w zakresie otrzymywania określonych informacji na temat zleceń i zamówień
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Turowo (zachodniopomorskie)
wybór właściwych produktów i półproduktów do przygotowywania dań kuchni wietnamskiej, pomoc kucharzowi w przygotowywaniu posiłków, dbanie o czystość na stanowisku pracy, wykonywanie innych zadań zleconych przez kucharza.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Piaseczno (mazowieckie)
- Ogłoszenie nr 31/RKK/2019 UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACHposzukuje pracownika na stanowisko: SPECJALISTA W BIURZE ZARZĄDZANIA KADRAMI W DZIALE OBSŁUGI KADROWE. Zakres obowiązków:- prowadzenie całokształtu spraw kadrowych w zakresie nawiązywania, przebiegu i rozwiązywania stosunku pracy, - prowadzenie akt personalnych,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,- profesjonalna i terminowa obsługa procesów kadrowych, m. in. ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracy,- ustalanie wymiaru przysługującego urlopu wypoczynkowego; nadzorowanie procesu planowania urlopów wypoczynkowych i kontrola terminowości ich wykorzystania, - obsługa Władz Uczelni w zakresie spraw kadrowych podległych im pracowników oraz współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych Uczelni w sprawach personalnych, - obsługa administracyjna procesów oceniania personalizacja arkuszy ocen, ustalanie indywidualnych terminów przeprowadzania ocen,- wystawianie nauczycielom akademickim legitymacji służbowych; sporządzanie i wydawanie zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie w Uczelni; sporządzanie i wydawanie kart obiegowych i świadectw pracy (duplikatów, odpisów świadectw pracy),- współpraca z inspektorem ds. BHP i ppoż. w zakresie obowiązkowych szkoleń pracowników,- monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa pracy i prawa o szkolnictwie wyższym,- merytoryczny udział w opracowywaniu regulacji wewnętrznych dotyczących spraw pracowniczych, - sporządzanie sprawozdań i analiz stanu zatrudnienia dla Władz Uczelni oraz innych instytucji, m.in.: MNiSW, GUS-u.- Firma oferuje: zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w ambitnym i dynamicznym zespole, możliwość uczenia się poprzez działanie, możliwość rozwoju zawodowego. - Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-10-16 - Katowice (śląskie)
prowadzenie administracji, podpisywanie umów z pracownikami zagranicznymi, przygotowywanie dokumentów legalizujacych pracę cudzoziemców w Polsce, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi
ANTARES GROUP RAMANIUK DZMITRY - 2017-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż internetowa produktów firmy - takaniny, firany.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa (Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2019-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
EKOPOMP zajmuje się dystrybucją pomp, części zamiennych i armatury przemysłowej. Główną grupą produktów są profesjonalne pompy przemysłowe oraz pompy budowlane pompy zatapialne. Oferta obejmuje pompy, które znajdują zastosowanie w budownictwie, zakładach przemysłowych, zakładach przetwórstwa spożywczego, rolnictwie, ogrodnictwie oraz w zakładach gospodarki wodnościekowej. Zakres obowiązków: - kontakty z byłymi, obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi, - spotkania i negocjacje handlowe z klientami,- doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów,- pozyskiwanie potencjalnych odbiorców,- przygotowywanie ofert handlowych.Kontakt z pracodawcą: renata.freilich (at) ekopomp.pl
EKOPOMP Renata Freilich - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Instalowanie systemów zasilania gwarantowanego, wykonywanie przeglądów urządzeń, reakcja na zgłoszone awarie, prefabrykacja szaf pomocniczych dla urządzeń zasilania gwarantowanego.
ZOLMOT ENERGIA J.B. Zielińscy sp. jawna - 2019-09-19 - Kostrzyn (wielkopolskie)
pozyskiwanie klienta, prowadzenie korespondencji e-mailowej
JACEK URBAŃCZYK FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR" HOTEL PREZYDENT **** KRYNICA - ZDRÓJ - 2018-11-20 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
FOREVER s.c. Tomasz Rydz i Szymon Myrlak - 2016-08-02 - Przyborów (małopolskie)
Prezentację oferty produktu oraz przygotowanie i przedstawienie umów dla klientów,negocjacje warunków zawierających transakcji,realizacje zamówień ze strony klientów,dostawę towaru,prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi
P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak Staszów - 2019-12-16 - Staszów (świętokrzyskie)
Budżetowanie, kontrola wykonania budżetów, przygotowywanie analiz finansowych, przygotowywanie miesięcznych raportów, analizowanie oraz opiniowanie opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych, projektów sprzedażowych i optymalizacyjnych, tworzenie i aktualizacja kalkulacji cenowych wytwarzanych produktów, prowadzenie analiz rentowności wyrobów oraz klientów, dużym atutem będzie wiedza z zakresu kalkulacji i aktualizacji cen transferowych.
kontakt przez PUP - 2020-11-27 - Nysa (opolskie)
-pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktu z klientem-przygotowywanie i złożenie oferty, monitorowanie zamówień -prowadzenie bazy danych kontaktów, obsługa kontaktu z klientem-realizacja i rozwój strategii sprzedażowej, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży,-śledzenie rynku i utrzymujących się trendów
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Sopot (pomorskie)
pozyskiwanie klienta i obsługa posprzedażowa
STREFA Barbara Kwiatkowska - 2016-06-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
PULSAR Magdalena Dudzin - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
stanowisko kierowniczo-robotnicze, konserwacja urządzeń transportu bliskiego, obsługa komputera- wykonywanie dokumentacji warsztatowej
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2019-03-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa sklepu internetowego, oreaz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro. Przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykszt. średnie kierunek informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisów aukcyjnych, znajomość Photoshop, kreatywność, zaangażowanie. Prawo jazdy kat. B
F.H.U. "OXIDE" - 2017-07-07 - Lubliniec (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
PLANOWANIE, KOORDYNACJA I OPTYMALIZACJA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH WEWNĄTRZ ORGANIZACJI; KOORDYNACJA PROCESÓW ZAOPATRZENIA, PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI; UTRZYMYWANIE I KONTROLOWANIE POZIOMU ZAPASÓW; NADZOROWANIE I SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI LOGISTYCZNEJ, umowa na czas określony na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
Bieżące utrzymywanie kontaktów z klientami. Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami. Wprowadzanie zamówień.
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2018-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)