SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI Aleksandrów Kujawski oferta pracy PLN Biuro Rachunkowe Janusz Jakubczak

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: ROZLICZENIA PODATKOWE ZA POMOCĄ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH
Data publikacji: 2016-01-26
Lokalizacja: Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PLN Biuro Rachunkowe Janusz Jakubczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 61, 87-700 Aleksandrów Kujawski, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ROZLICZENIA PODATKOWE ZA POMOCĄ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Kujawski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: aleksandrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Kujawski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera i pakietu Microsoft Office
Nazwa pracodawcy: PLN Biuro Rachunkowe Janusz Jakubczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Adres pracodawcy:
Słowackiego 61, 87-700 Aleksandrów Kujawski, powiat: aleksandrowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LIST MOTYWACYJNY, PRAWO JAZDY KAT.B,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: aleksandrowski
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Aleksandrów Kujawski
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 26.01.2016
Oferta pracy ważna do: 25.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa komputera; zakres obowiązków: spisywanie umów i ich rejestracja, prezentowanie oferty, przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń i reklamacji, obsługa klienta, miejsce pracy: obszar działania firmy;
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
j.w.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowywanie ofert handlowych- Koordynowanie zleceń produkcyjnych- Obsługa klienta, po przez nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi- Realizacja zamówień- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami- Budowanie sieci kontaktów- Przygotowania dokumentacji wdrożeniowej- Przygotowywania analiz sprzedaży produktów- Wprowadzania do systemu zamówień- Przygotowywania formatek planów produkcyjnych- Zlecania transportów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kartuzy (pomorskie)
Prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych na rzecz firmy. Sprzedaż oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kraków (małopolskie)
znajomośćhtml,css/podstawy/znajomość programow,przygotowywanie ofert sprzedaży/podstawa;html,css,obróbka graficznaGimp/administracja,Insert graficznych/Gimp i inne/mile widziana znajomośćphp/podstawy/znajomość technologii sieciowych i systemów informatycznych,znajomość struktur xml,csv,
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2016-03-14 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości półproduktów, wyrobów gotowych, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z zarządzaniem jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań, doświadczenie mile widziene; kreatywność, cierpliowość, odpornośc na stres; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2018-07-03 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie bieżąej działalności biura, prowadzenie aktywnego telemarketingu oraz przygotowywanie ofert typu newsletter, aktywne poszukiwanie nowych klientów.
EUROPE MATCH - 2017-05-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ I TERMINOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WPROWADZANIE DANYCH DOT. KLIENTÓW DO SYSTEMU, KOORDYNOWANIE PROCESU WYSYŁKI, OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA KLIENTÓW, PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃ, PRAWIDŁOWE FAKTUROWANIE ORAZ WYSTAWIANIE FAKTUR KORYGUJĄCYCHPraca w godz. 8-16
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-09 - Słupsk (pomorskie)
- pomoc przy obsłudze reklamacji- sporządzanie listów przewozowych- obsługa klienta drogą elektroniczną, mailową- bezpośrednia obsługa klienta
Mirosław Gockowiak - 2017-07-19 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów Bezpośrednie spotkania z potencjalnymi klientami Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Przygotowywanie ofert handlowych Negocjowanie warunków współpracy z klientami Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wyszukiwanie przetargów i przygotowywanie dokumentacjiFirma zapewnia szkolenie .
NOBLEPROG KAMIL BARAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa klienta,kasy fiskalnej,uzupełnianie asortymentu na sali sprzedaży, przygotowywanie zwrtów i reklamacji, przyjmowanie towaru na stan magazynowy w programie komputerowym
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Praca bezpośrednio na produkcji.Kontrola pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet,kontrola prawidłowości procesu produkcji,zgłaszanie propozycji działań korygujących,raportowanie, worzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-07-28 - Karczew (mazowieckie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej dla wyrobów w celu zapewnienia zgodności z normami zakładu (normy zużycia surowców, opakowań, materiałów pomocniczych). Opracowanie receptur namiarowych, instrukcji technologicznych, wskaźników fizyczno-chemicznych do celów normalizacyjnych, kontroli laboratoryjnej i technologicznej, sposobów zagospodarowania użytkowych odpadów produkcyjnych. Opracowanie specyfikacji wyrobów, surowców i opakowań, danych do kart logistycznych. Opracowanie dokumentacji SAP oraz jakościowej (ISO, HACCP, BRC, IFS). Udoskonalanie technologii wyrobów w celu optymalizacji rentowności kosztów wytwarzania: opracowanie roboczej receptury, wykonywanie prób nowych wyrobów, ocena prób ofertowych surowców i opakowań. Wdrażanie produkcji nowych wyrobów: proponowanie i uzgadnianie z kierownikiem zakładu prac przygotowawczych do produkcji, nadzór technologiczny przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych, ulepszonych wyrobów i rozwiązań technologicznych, prowadzenie doświadczeń i obserwacji w celu ustalenia terminów przydatności wyrobów. Organizowanie produkcji strzeżonych w celu ustalenie na podstawie próbnych produkcji i danych statystycznych wielkości strat technicznych w fazach produkcyjnych i w całym procesie technologicznym. Określanie parametrów technologicznych do ustalenie zdolności produkcyjnych i robocizny. Analiza realizacji założeń technologicznych w procesie produkcyjnym pod kątem doskonalenia. Udział w audytach oraz współpraca w zakresie zagadnień technologiczno-jakościowych z państwowymi organami kontroli/odbiorcami produktów. Współpraca z innymi działami firmy zgodnie z procedurami
COLIAN Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Dbanie o stan techniczny nieruchomości. Zlecanie i kontrola bieżących napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej, przygotowywanie planów remontowych, organizowanie prac remontowych.
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
Współpraca z klientami zagranicznymi, przeprowadzanie rozmów/ korespondencji z klientami w języku niemiieckim, angielskim, francuskim, sporządzanie ofert do wyceny na przetargi, wysyłanie ofert do klientów, współpraca z działemkonstrukcyjnym i produkcji, przygotowywanie rysunków technicznych - modelowanie przestrzenne.
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Wykroty (dolnośląskie)
-prowadzenie bloga na temat wyposażenia wnętrz, -kontakty z prasą, pisanie artykułów tematycznych, -planowanie i wdrażanie działań w social media, tworzenie treści marketingowych, -wyszukiwanie nformacji, -badanie rynku, analiza działań konkurencji
SUPERWNETRZE.PL DAMIAN BOCHENEK-DOBROWOLSKI - 2015-12-29 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta księgarni (sklepu papierniczego), przyjmowanie dostaw, ekspozycja towaru.
kontakt przez PUP - 2017-12-24 - Ząbki (mazowieckie)
Koordynowanie i kierowanie pracami budowlanymi zgodnie z projektem, wymaganiami prawa budowlanego i ustalonym harmonogramem czasowym oraz standardami jakościowymi, nadzorowanie jakości prowadzonych prac i egzekwowanie prawidłości ich wykonywania, weryfikacja projektów inwestycyjnych w zakresie możliwości ich realizacji, weryfikacja opłacalności rozwiązań projektowych i technicznych, rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji prac, znajomość procedur zwiazanych z zamówieniami publicznymi. Umowa o pracę na początek na czas określony 6 mcy, docelowo na czas nieokreślony.
Prokuratura Regionalna w Krakowie - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Grabskiego 3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentacji, pozyskiwanie kontrachentów, prowadzenie ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Końskowola (lubelskie)
Współpraca z serwisami, zlecanie napraw na zewnątrz, współudział przy weryfikacjach maszyn, ocena stanu technicznego maszyn, wprowadzanie danych
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. holenderskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
sprawy kadrowe, pilnowanie terminów przeglądów, zakupy dla szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2018-07-04 - Lubsko (lubuskie)