SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR ( 156 J) Otwock oferta pracy Otwocka Spółdzielnia Handlowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR ( 156 J)
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych przy pomocy programu finansowo-księgowego, monitorowanie wprowadzonych danych,uzgadnianie kont księgowych i przygotowywanie raportów dla klientów, zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.
Data publikacji: 2020-06-10
Lokalizacja: Otwock (mazowieckie)
Pracodawca: Otwocka Spółdzielnia Handlowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świderska 2/4, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych przy pomocy programu finansowo-księgowego, monitorowanie wprowadzonych danych,uzgadnianie kont księgowych i przygotowywanie raportów dla klientów, zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR ( 156 J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otwock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1417
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Otwock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 4
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętnośc obsługi urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista.Dobra organizacja pracy, odpowiedzialnośc i samodzielnośc, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych. Doświadczenie w obszarze administracji kadr.
Nazwa pracodawcy: Otwocka Spółdzielnia Handlowa
danePracodawcy_nip: 5320100792
danePracodawcy_regon: 002040937
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Świderska 2/4, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: otwocki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1417
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Otwock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921237
Ulica pracodawcy: Świderska
Numer budynku pracodawcy: 2
danePracodawcy_nrLokalu: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f5f7e169dffaa2eaa9b0e355c818ccf5
Podobne oferty pracy
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-06-14 - Łobez (zachodniopomorskie)
prace porządkowe i drobne prace naprawcze
PEM-FIT PAWEŁ MAJ - 2019-05-14 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu 6. Prowadzenie ewaluacji projektu7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu. Wymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start!, w terminie do dnia 26.11.2019r. do godziny 16:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Agnieszka Wywrot, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Umowa na czas określony. 3/4 etatu. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: Wrocławskie Centrum Integracji ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław.Oferta dostępna w sali C, A. Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie mediów społecznościowych; rozwijanie i prowadzenie projektów, budowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i wizerunkowych; przygotowanie techniczne i merytoryczne materiałów zamieszczanych w mediach społecznościowych (w tym krótkich filmów/animacji); stała współpraca z przedstawicielami regionalnych i krajowych mediów: prasy, TV, radia w kreowaniu wizerunku PFB, jej programów artystycznych, realizowanym i planowanym repertuarze oraz działalności pozaartystycznej filharmonii (wszystkie imprezy); koordynowanie produkcji spotów radiowych, telewizyjnych (tekst i muzyka), transmisji/retransmisji koncertów, kampanii wizerunkowych; przygotowywanie, negocjacje i realizacja umów dot. patronatów i współpracy medialnej; prowadzenie rozmów, negocjacji i współpracy z wydawcami.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina - 2020-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
kontakty handlowe, zamawianie leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-04-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dzialania związane z zapewnieniem zgodnosci Systemu Zarządzania Jakością, kontakt z organami nadzoru, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji Księgi Jakości, procedur?
MERCUR TRADE SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-12-07 - Staniszcze Małe (opolskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: izabela.royaljob (at) gmail.com
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie wyższe o specjalizacji BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP, doświadczenie zawodowe min. 1 rok; Audytor wew. systemów ISO 14001 i OHSAS 18001, znajomość przepisów z zakresu BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; dobra org. pracy własnej, samodzielność, odporność na stres; zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z Ochroną Środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozp. RM, przeprowadzanie bieżących kontroli, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dok. oraz raportów; inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Kirchhoff Polska Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczenie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaz części motocyklowych, przyjmowanie pojazdów do serwisu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Milanówek (mazowieckie)
- obsługa sklepu internetowego i strony internetowej;- wprowadzanie danych do systemu;- obsługa sklepu w zakresie on-line;
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Linowiec (pomorskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta- przyjmowanie, wydawanie dokumentów- aktywna sprzedażMiejsce pracy Trzebownisko, godz. 10-18
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów, inicjowanie działań mających na celu poprawę efektywności pracy, ścisłe i terminowe rozliczanie sie z powierzonych zadań, przestrzeganie tajemnicy służbowej, dbałość o mienie zakładu,
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Chorzów (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów rynku niemieckiego , przyjmowanie i koordynacja zamówień. Inne prace biurowe
BM Horse Anna Tyrkiel - Baranowska - 2017-03-07 - Tągowie (pomorskie)
Praca jako specjalista do spraw sprzedaży.
Firma "GABRIELA" Kowalczyk Gabriela - 2017-08-11 - Racibórz (śląskie)
-planowanie i optymalizowanie procesu produkcji chemicznej;-sterowanie procesem technologicznym oraz stosowanie wszystkich obowiązujących procedur, zasad, specyfikacji i instrukcji wewnętrznych;-realizowanie planów produkcyjnych zgodnie z założeniami technologicznymi i jakościowymi;-kontakt mailowy i telefoniczny z koreańskojęzycznymi pracownikami jednostki dominującej;-kontrola środowiska pracy;-sygnalizowanie nieprawidłowości bezpośrednim przełożonym, a w razie potrzeby pracownikom jednostkidominującej (w języku koreańskim);-dokumentowanie przebiegu pracy, także przekazywanie raportów upoważnionym pracownikom jednostki dominującej.
kontakt przez PUP - 2020-04-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
poszukiwanie i preselekcja aplikacji rekrutacyjnych w obrębie zdefiniowanych specjalności zawodowych poprzez różne formy dotarcia (internet, social media itp.) zgodnie z założeniami firmy, stała komunikacja z kandydatami i pracodawcami - koordynacja uzgodnień, zdalnie- za pomocą rożnych kanałów komunikacji, telefon/internet/ mail, segregacja, selekcja i archiwizacja dokumentów rekrutacyjnych, budowanie bazy danych ofert pracy i kandydatów, rozwój wewnetrzny narzędzi wspierających działalnośćrekrutacyjną, portal www zgodnie ze strategią firmy, wprowadzanie danych do bazy danych firmy wg określonych kryteriów, realizacja zadań na terenie Poznania, w tym praca na wewnętrznych systemach i narzędziach IT zgodnie z obowiązującymi standardami
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na stanowisku murarz-pomocnik murarza. Wymagania: umiejętności murarskie. Miejsce pracy: Trójmiasto. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 601-419-226.
SEB-BUD Usługi Remontowo-Budowlane - 2016-03-08 - Wyszecino (pomorskie)
Prowadzenie rozmów handlowych o ofertach w języku chińskim.
MRS.CHAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
-analiza i weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami-przygotowanie i prowadzenie postępowań w zakresie procedury udzielania zamówień publicznych-monitorowanie systemu funkcjonowania zamówień publicznych-opiniowanie i realizacja zamówień na podst. art 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych w oparciu o wewnętrzne przepisy
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu - 2019-08-26 - Opole (opolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-09-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)