SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO-PODATKOWYCH Opole oferta pracy Kancelaria Księgowo-Podatkowa S.C Wieczorek Sebastian, Wieczorek Jadwiga
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO-PODATKOWYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie podatkowych książek przychodów i rozchodów (zaliczki na podatek dochodowy, podatek VAT, listy płac, ZUS) godz. 8-16
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Kancelaria Księgowo-Podatkowa S.C Wieczorek Sebastian, Wieczorek Jadwiga
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Barlickiego 13 13, 45-083 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielne prowadzenie podatkowych książek przychodów i rozchodów (zaliczki na podatek dochodowy, podatek VAT, listy płac, ZUS) godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO-PODATKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie zawodowe - ekonomiczne, wymagane doświadczenie, praktyczna znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
Nazwa pracodawcy:
Kancelaria Księgowo-Podatkowa S.C Wieczorek Sebastian, Wieczorek Jadwiga
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wolności 35, 46-020 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : osobiście po uprzednim kontakcie tel, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Data dodania oferty pracy: 05.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
wpisywianie faktur do dokmu.magazynu, obsługa klienta
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-12-08 - Ługi (pomorskie)
samodzielne zarządzanie projektami, poszukiwanie i organizacja zakwaterowania oraz transportu dla pracowników, pomoc w adaptacji pracowników, tłumaczenie zasad pracy, instrukcji stanowiskowych, propwadzenie ewidencji czasu pracy, administrowanie dokumentacją personalną , wsparcie procesu rekrutacji i selekcji nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Gniezno (wielkopolskie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów dla kancelarii, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody oraz obsługa klientów. Wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, komunikatywność. Wynagrodzenie będzie wypłacane w systemie prowizyjnym.
Kancelaria Prawna LEGATIS Sp. z o. o. - 2016-05-18 - Wejherowo (pomorskie)
Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży, budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku, projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy, budowanie bazy klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
Przedsiębiorstwo "AURUM" Michał Zdzienicki, GETER - 2016-08-30 - Kęty (małopolskie)
-Pozyskiwanie klientów,-Zaopatrzenie firmy,-Monitorowanie sprzedaży,-Kontakt telefoniczny 58-531-12-59
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA TCZEW - 2017-01-30 - Tczew (pomorskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE SPRAW KLIENTÓW PRACODAWCY W ZAKRESIE PRAWNYM
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Rozliczanie faktur, zwroty, sprzedaż papierosów, przyjmowanie reklamacji, obsługa urządzenia wielofunkcyjnego.Praca w godzinach 6:45 - 14:45, 14:15 - 20:15.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Praca związana z obsługą klienta, realizacja zamuwień, wystawianie faktur, organizowanie transportu.
ZAMKON ARMATUREN K. Zamczewski S.J. - 2017-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Instalacja systemów radioliniowych i światłowodowych, praca na terenie Południowej Polski.
GREKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
ROZWIĄZYWANIE AKTUALNYCH PROBLEMÓW JAKOŚCIOWYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ROZPATRYWANIE REKLAMACJI OD DOSTAWCÓW I ODBIORCÓW
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Gromadka (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej "Kombatant" - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Rejestracja pacjentów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Nowy Targ (małopolskie)
Koordynacja sprzedaży usług finansowych (kredyty ratalne, ubezpieczenia gwarancja plus) w sieci sprzedaży
Nawiązywanie i prowadzenie kontaktów z dostawcami usług
Analiza wyników sprzedaży
Proponowanie strategii sprzedaży, rozwiązań, funkcjonalności
Opracowywanie koncepcji nowych produktów, zgłaszanie projektów rozwojowych, przygotowywanie planów i harmonogramów wdrożenia
Media Expert - 2016-06-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
prace biurowe związane ze sprzedażą
REMSOD SP Z O O - 2017-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
wyksz.min. średnie, preferowane logistyk, kilkuletni staż pracy w dziale logistyki, zakupów lub sprzedaży;koordynacja procesów realizacji zamówień, profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami, bardzo dobra organizacja pracy włanej i pracy w zespole;
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-04-19 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Malowanie klatek schodowych i pomieszczeń gospodarczych.
TECHNIKOLOR Piotr Kusznik - 2018-08-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń.
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2017-01-20 - Dynów (podkarpackie)
Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
- Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko Specjalista ds. inwestycji w Pionie Organizacyjno-Administracyjnym Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach.- Zakres zadań: 1. Planowanie rzeczowe i finansowe z zakresu zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy; 2. Prowadzenie nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy wynikającym z ustawy Prawo Budowalne; 3. Prowadzenie postepowań wyjaśniających w przypadku wykrycia nieprawidłowości podczas realizacji zadań inwestycyjnych; 4. Prowadzenie prac koordynacyjnych z organami administracji architektoniczno-budowlanej; 5. Prowadzenie nadzoru nad jednostkami Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy odnośnie przeglądów technicznych obiektów zgodnie z przepisami Prawo Budowlane.- Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Obsługa urządzeń biurowych; Praca związana z wyjazdami w teren celem prowadzenia nadzoru technicznego nad obiektami.- Wynagrodzenie: 2000-2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po zakończonym naborze.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o zamówieniach publicznych. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność planowania działań i organizacja pracy własnej. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Podstawowa wiedza i sprawność w zakresie ogólnie używanych programów komputerowych.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-10-17 - Katowice (śląskie)
Malowanie konstrukcji stalowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE POM STRZELCE KRAJEŃSKIE - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)