SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW Chrzanów oferta pracy BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż produktow finansowych, obsluga klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych
Data publikacji: 2019-11-08
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętokrzyska 7, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż produktow finansowych, obsluga klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jedna zmiana: 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: biegła obsługa komputera, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Świętokrzyska 7, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Adres strony pracodawcy: www.centrum9.pl
Ulica pracodawcy: Świętokrzyska
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Pośrednictwo finansowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.11.2019
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 07.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?735309a37e35761a6ff096680afa19a3
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ewidencji umów
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Lubin (dolnośląskie)
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzania treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165 - 2018-01-13 - Zamieście (małopolskie)
praca w DPS
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ UL ZAŁĘSKA - 2019-03-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, obsługa poczty elektronicznej, faksu, połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących, prowadzenie terminarza spotkań oraz kontrola terminów, prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych, przygotowanie i edycja dokumentów w programie MS Office, doraźna obsługa kancelarii
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2019-09-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace ciesielskie związane z utrzymaniem i budową odcinków drogi ekspresowej S5 Kościan – Radomicko, Radomicko- Kaczkowo.•Wykonanie i konserwacja konstrukcji drewnianych,•wykonywanie form i deskowań drewnianych do konstrukcji betonowych i żelbetowych,•wykonywanie rusztowań drewnianych pomostów roboczych i daszków ochronnych,•przygotowywanie elementów konstrukcji ciesielskiej do montowania,
Mota-Engil Central Europe S.A. - 2017-09-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: prawo lub administracja; przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, co najmniej 3 lata w obszarze zamówień publicznych, znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy; znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym umiejetność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt osobisty lub e-mailowy: sekretariat (at) szpital.rybnik.pl
Samodzielny Publiczny ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 w Rybniku - 2016-07-05 - Rybnik (śląskie)
- zapoznanie się z przepisami BHP i P.POŻ.- zapoznanie się z organizacją pracy,- bezpośrednia obsługa klienta,- współpraca z organami administracji państwowej,- sporządzanie dokumentacji do korespondencji,
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Świebodzin (lubuskie)
Specjalista do spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy (Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela)
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - 2017-10-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
Znajomość kadr i płac.Kontakt z pracodawcą e-mail: KATARZYNA (at) KLENART.COM.PL lub tel. 509128020Informacja o ofercie w sali E
Biuro Rachunkowe Krystyna Lenart - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego, organizacja i koordynacja wszelkich organizowanych imprez. Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów. Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, monitorowanie działań konkurencji. Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
Szycie elememtów materiałów tapicerskich. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE '' WIŚNIEWSKI '' SP.J. - 2016-12-22 - Świba (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie elementów opracowań: wnioski, biznesplany, studia wykonalności; współpraca przy przygotowywaniu i weryfikacji dokumentów o charakterze analitycznym; kontakt z klientami; przygotowywanie wzorów dokumentów/pism/odpowiedzi;
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Krupski Młyn (śląskie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za: Realizację obowiązków z obszaru BHP zgodnie z wymogami prawnymi. Monitorowanie i prewencję zagrożeń zawodowych. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Ciągłe podnoszenie świadomości i budowanie kultury BHP wśród pracowników. Nadzór nad prowadzeniem postępowań powypadkowych. Przeprowadzanie oraz aktualizację ocen ryzyka zawodowego. Opracowywanie instrukcji BHP dla stanowisk pracy. Współpracę z jednostkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w obszarze BHP. Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów i statystykPraca BHP w budownictwie to 70% prace biurowe i 30 % obchody budowy.
Milimex S.A. - 2017-07-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
czyszczenie ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów zabaw, usuwanie śmieci z trawników
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Żuromin (mazowieckie)
Organizacja prac biurowo-administracyjnych. Przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji. Sporządzanie pism.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Wsparcie techniczne. Aktualizacja, archiwizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną. Uczestnictwo w naradach technicznych i odbiorach robót. Dokonywanie odbiorów wykonywanych robót oraz rozliczeń rzeczowych i finansowych. Udział w projektach inwestycyjnych (planowanie, prowadzenie zadań i dokumentacji). Analiza przebiegu prac wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami.Praca w godz.8.00-16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe - 2018-05-16 - Włynkówko (pomorskie)
sprzedaz detaliczna i hurtowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, kontakt z klientem (osobisty i telefoniczny)
Przedsiębiorstwo Nasienne "Rolnas" Zakład w Radziejowie - 2016-09-08 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
montaż instalacji elektrycz., wiercenie otworów pod kable
Bartosz Guth P.H.U. "GG-INSTAL" USŁUGI ELEKTROINSTALACYJNE - 2018-08-30 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Fidor (świętokrzyskie)
rozworzenie pieczywa, dostawa pieczywa do sklepów
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
Negocjacje dotyczące cen i terminowość dostaw, składanie zamówień
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-08-19 - Łódź (łódzkie)
Autoryzacja i zarządzanie kredytami oraz koordynowanie specjalnego rozpoznawania przychodów i rozwiązywanie niezgodności Specjalne zarządzanie i przetwarzanie sporów, spraw i potrącenia oraz negocjacje z klientami Dokładne wykonywanie zdefiniowanych transakcji procesowych Odpowiedzialność za konsekwentne i ciągłe przestrzeganie wytycznych, kontroli wewnętrznych i wymagań klientów badanie błędów przetwarzania w odpowiednich obszarach odpowiedzialności i rozwiązywanie problemów Zgłaszanie problemów operacyjnych (związanych z procesem lub systemem) prowadzącemu zespół Proaktywne sugerowanie pomysłów na ulepszenia, aby prowadzić ciągłe doskonalenie Doradzanie administratorom w ramach tego samego zakresu odpowiedzialności Kierownik zespołu wsparcia w osiąganiu celów wydajnościowych
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż oferty własnej i obcej, obsługa księgowości w tym zakresie.Praca w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na okres probny 3 m-ce,w godzinach 8-17. od pn. do pt.
Biuro Turystyczne SPORT-CENTRUM Piotr Gałuszka - 2018-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
JAR MEN JAROSŁAW MENDALKA - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
rekrutacja na wszystkie szczeble, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, tworzenie i realizacja planu szkoleń, udział w innych projektach HR (oceny, badanie satysfakcji, itp.)
Ilpea Sp. z o.o. - 2019-06-28 - Twardogóra (dolnośląskie)
-bieżaca realizacja planów sprzedazy-zbieranie zamówień i monitorowanie realizacja umów- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientamiGCP Koniecpol
GRUPA INCO S.A. - 2018-04-04 - Koniecpol (śląskie)