SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH Kraków oferta pracy MBM OFFICE BIURO RACHUNKOWE EWA BIDUŚ, MONIKA HEBDA SPÓŁKA CYWILNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: bieżące prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac, sporządzanie kart wynagrodzeń, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej i płacowej, praca z programem Płatnik- wysyłanie zgłoszeń i deklaracji miesięcznych
Data publikacji: 2021-03-05
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: MBM OFFICE BIURO RACHUNKOWE EWA BIDUŚ, MONIKA HEBDA SPÓŁKA CYWILNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Chrobrego 28/2, 31-428 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków: bieżące prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac, sporządzanie kart wynagrodzeń, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej i płacowej, praca z programem Płatnik- wysyłanie zgłoszeń i deklaracji miesięcznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 2
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
Data zakończenia pracy: 15.04.2021
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
danePracodawcy_nip: 6751394008
danePracodawcy_regon: 120736449
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.03.2021
Data dodania oferty pracy: 04.03.2021
Oferta pracy ważna do: 04.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2021
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9cf10255172ea41bf7afb90ac00f7b46
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
praca w bibliotece szkolnej w wymiarze 5/30 godzin tygodniowo
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ORLĄT LWOWSKICH W TYMOWEJ - 2020-08-18 - Tymowa (dolnośląskie)
- sporządanie dokumentów w językach polskim, ukraińskim, rosyjskim- tłumaczenie pisemne umów, listów, e-mail, faktur itp- sporadycznie tłumaczenie ustne podczas negocjacji i rozmów handlowych, 1/2 etatu, umowa o pracę
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Chojnice (pomorskie)
-
ZAKŁAD AUTOMATYKI I STEROWANIA "AIS" MGR INŻ. ROMAN SUŁOWSKI - 2017-03-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanych i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym- umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót, kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji, dokonywanie odbioru, sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo - płacowej- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich- przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej- typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlano elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących- kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelnienia
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2021-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa i aktualizacja sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Świebodzin (lubuskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta,- dobór koloru,- dobór fryzury, - mycie i masaż głowy,- dobór odpowiednich kosmetyków do profilaktyki skóry głowy,- wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych,- rozpoznawanie problemów skóry głowy.Niepełny wymiar czasu pracy: 3/4.Umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym, dyspozycyjność w godzianach: 10:00 - 20:00.
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Rzeszów (podkarpackie)
- prowadzenie działań handlowych- obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów- realizacja planów sprzedaży oraz dbanie o dobre relacje z klientami- przygotowywanie ofert dla klientówwykształcenie średnie zawodowedoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuaktywna obsługa klientaprawo jazdy kat. B1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 5500 zł brutto
PHUW Alfa Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
koordynowanie sprzedaży na portalu Allegro.pl, wystawianie aukcji aktywny kontakt z klientem portalu Allegro.pl, obsługa programu WF-Mag
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2018-08-31 - Żyrardów (mazowieckie)
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakrkesie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolnej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2019-09-20 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży przez internet.
kontakt przez PUP - 2019-12-07 - Lublin (lubelskie)
jw.
NOWEL PIEKARNIA NOWAKOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-03-25 - Legionowo (mazowieckie)
specjalista do spraw handlowych
ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM" - 2016-02-12 - Mirosławice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.Wymiar czasu pracy: 1/22 (jedna godzina tygodniowo)
Publiczna Szkoła Podstawowa w Wielkim Bukowcu - 2020-07-23 - Wielki Bukowiec (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowywanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-04-26 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw pakowania i opakowań
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klinetami. Budowanie długofalowych relacji z klientami.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI- ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY III W MIĘDZYLESIU - 2018-01-12 - Międzylesie (dolnośląskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, prowadzenie dokumentacji do zatrudnienia i wydania wiz
IMIGRANT MONIKA WYCHOWAŁEK - 2018-04-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Agencja produktów turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przygotowywanie i naliczanie wszelkich wynagrodzeń oraz rozrachunków wynikających z przepisów prawa. Sumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacji rozliczeniowej- potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, członkowskie, umowy zlecenia i o dzieło, zaświadczenia w tym emerytalno rentowe.) Dokonywanie odpowiednich zmian po otrzymaniu dokumentacji z działu kadr. Sporządzanie analiz i statystyki w zakresie dot. wynagrodzeń. Sporządzanie sprawozdań GUS. Okres próbny 2 miesiące, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 11.30
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)
Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy, współpraca z inwestorami/wykonawcami, rozwój rynku, sprzedaż pokryć dachowych, elewacyjnych.
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-08-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Sygneczów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Koordynowanie zgłoszeń od jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prac naprawczych i konserwacyjnych w obiektach Uczelni. Prowadzenie ewidencji składników majątkowych Działu. Prowadzenie dokumentacji technicznej i budowlanej oraz Książek Obiektów Budowlanych.Sporządzanie kosztorysów inwestorskich. Przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 3800-4600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe techniczne,- biegła obsługa komputera (w tym MS OFFICE),- znajomość programu ,,Norma PRO".Kontakt e-mail: bwiktorowicz (at) sum.edu.pl lub pocztowy (ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice).
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-08-28 - Sosnowiec (śląskie)
Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)