SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Lubin oferta pracy Kancelaria Podatkowa MaWo Group sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracownikom zatrudnionym w oparciu o umowę o pracę i umowy cywilnoprawne,-rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,-sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS,-obsługa zajęć komorniczych i sądowych oraz dokonywanie potrąceń,-tworzenie sprawozdań, zestawień płacowych,-sporządzanie raportów i deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz sprawozdań GUS,-wspieranie pracy działu w prowadzeniu dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie zasiłków chorobowych,-zakładanie i prowadzenie kart osobowych,-prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej.
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: Kancelaria Podatkowa MaWo Group sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowiańska 17, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracownikom zatrudnionym w oparciu o umowę o pracę i umowy cywilnoprawne,-rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,-sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS,-obsługa zajęć komorniczych i sądowych oraz dokonywanie potrąceń,-tworzenie sprawozdań, zestawień płacowych,-sporządzanie raportów i deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz sprawozdań GUS,-wspieranie pracy działu w prowadzeniu dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie zasiłków chorobowych,-zakładanie i prowadzenie kart osobowych,-prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0211
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2020
Data zakończenia pracy: 31.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe kierunkowe, min. 1/2 roku doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym lub agencji pracy, umiejętność pracy z klientem, bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, bardzo dobra znajomosć programów Insert Gratyfikant, Płatnik, pakietu Office (Excel, Word), umiejętność i chęć pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Podatkowa MaWo Group sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6922523100
danePracodawcy_regon: 022346425
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 17, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: lubiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0211
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954142
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 25.09.2020
Oferta pracy ważna do: 09.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f3bbbbb589a6a09372119d85ac7b4fca
Podobne oferty pracy
Handel samochodami ciężarowymi. Wyszukiwanie kontahentów z krajów arabskich.Przygotowywanie dokumentów celnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Łódź (łódzkie)
oferta dla osób do 30 roku życia-Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
jw
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Główne obowiązki: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 obowiązującej ustawy Prawo budowlane. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru inwestorskiego, projektantami i osobami odpowiedzialnymi za realizację robót budowlanych. dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określania przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu zgodnego z przepisami. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji i dokumentacji projektowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczneWymagania niezbędne: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej. pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
1.nadzór nad realizacją działań i osiągania wskaźników projektu „Srebrna Sieć II”, 2.przygotowanie zbiorczych danych do wniosku o płatność, analiza pozyskiwanych danych, 3.prowadzenie bazy personelu zaangażowanego w realizację projektu, 4.ocena wskaźników produktu i rezultatu, 5.współpraca z partnerami projektu, koordynatorem oraz pozostałą kadrą zaangażowaną w realizację projektu;Praca na czas określony: 01.12.2020 do 30.06.2023.Godz. pracy 7.30-11.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2020-11-03 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie działu kadr i płac
Zakład Produkcji Cukierniczej "CYMES" Jerzy Klecha, Witold Klecha Sp. J. - 2018-10-17 - Kłobuck (śląskie)
obsługa sekretariatu
INWESTPROJEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynacja i realizacja zamówień projektowych,rekrutacja pracowników,nadzór i kompleksowe prowadzenie dokumentachi projektowej,kompleksowe sporzadzanie umów dla pracowników,rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych,obsługa telefoniczna i mailowa klientów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Piaseczno (mazowieckie)
•tworzenie specyfikacji i zamówień•współpraca z zagranicznymi dostawcami sprzętu, dostarczanie informacji zwrotnych dotyczących problemów, rozwiązywania skarg, modyfikacja specyfikacji etc. •tworzenie podręczników i dokumentacji technicznej •projektowanie i implementacja testów funkcjonalnych opartych na up (technologi mikroprocesorowej) •udowa nowych linii produkcyjnych •udzielanie pomocy inżynierom
Panasonic Automotive Systems Czech - 2016-09-29 - Czechy (Czechy)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2.Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 30.04.2019r. do godziny 12:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Agnieszka Wywrot tel. 71782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00 Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: telefoniczny - 717823516 w godzinach: 9:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Dobre (mazowieckie)
Codzienna praca sprowadza się do odsłuchiwania, zapisywania i analizy tekstu mówionego w języku niemieckim; praca przed komputerem
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie potraw na potrzeby restauracji oraz cateringu;Dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu;Przestrzeganie zasad postępowania z żywnością;Dbanie o czystość w kuchni oraz w pomieszczeniach socjalnych.
"L.&P." Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2016-10-07 - Chróścielów (opolskie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-08-29 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Kunów (świętokrzyskie)
Obsługa klientów polskich i zagranicznych:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-26 - Zarzecze (podkarpackie)
Zakres obowiązków: załadunek, rozładunek towaru, sprawdzenie ilości i jakości transportu, posiadanie i sprawdzenie kompletu dokumentów. Nadzór nad ładunkiem rozładunkiem środka transportu.
MICH-TRANS NATALIA MICHALAK - 2018-12-06 - Jabłonna (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami uzbeckimi, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-monitorowanie terminowości spłat kredytów, sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorców i zabezpieczeń-monitorowanie ryzyka kredytowego w zakresie ekspozycji zagrożonych -organizowanie i wykonywanie czynności windykacyjnych i przedwindykacyjnych
Bank Spółdzielczy w Pucku - 2020-12-01 - Puck (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Borek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiemgodz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z zaopatrzeniem, - realizowanie prac związanych z gospodarką magazynową, - sporządzanie dokumentacji procesów logistycznychw łańcuchu dostaw,obsługa dostawców i klientów, gromadzenie i przygotowywanie danych wejściowych do obliczenia kosztów logistycznych, sporządzanie protokołów niezgodności.
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Święciechowa (wielkopolskie)
Kierowanie ciągnikami siodłowymi z naczepą na trasach międzynarodowych .
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wiązowna (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki i sprzedaży, pozyskiwanie nowych odbiorców
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2017-09-01 - Ciechanów (mazowieckie)
- przygotowywanie pism urzędowych- Wsparcie w weryfikacji poprawności i kompletności umów- Bieżące wsparcie działu administracyjno-prawnego oraz współpraca z innymi działami firmy- Bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzecznictwie sądowym
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Białystok (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych, analiza podejmowanych działań reklamowych, prowadzenie badań na rynku pod kątem oferty produktowej WYMAGANIA: wykształcenie średnie; KONTAKT: rekrutacja (at) cil.org.pl, telefon: 32 670 20 14.
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2017-06-13 - Lubliniec (śląskie)
- konsultacja dokonywanych transakcji- poszukiwanie nowych producentów- bezpośredni kontakt z klientem angielskojęzycznym i arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)
-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-01-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)