SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Katowice oferta pracy KANCELARIA FINANSOWO KSIĘGOWA "EXPERT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie list płac, naliczanie rachunków do umów, weryfikacja i rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie deklaracji ZUS, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej - obsługa kadrowa, bieżące prace w dziale kadr i płac,- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2020-11-24
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: KANCELARIA FINANSOWO KSIĘGOWA "EXPERT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrówki 10, 40-085 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie list płac, naliczanie rachunków do umów, weryfikacja i rozliczanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie deklaracji ZUS, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej - obsługa kadrowa, bieżące prace w dziale kadr i płac,- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe: min. 2 lata pracy w dziale kadr i płac. Mile widziany udział w kursach doszkalających. Wymagana znajomość przepisów ZUS (rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz zasiłków). Wymagana znajomość przepisów dot. podatku PIT (płatnik). Wymagana umiejętność przygotowywania list płac, prowadzenia dokumentacji kadrowej, umiejętność rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz zasiłków. Wymagana umiejętność obsługi programu Płatnik. Mile widziana znajomość programu Gratyfikant.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA FINANSOWO KSIĘGOWA "EXPERT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6342606915
danePracodawcy_regon: 240380666
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-085 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: zarzadzanie (at) kancelaria-expert.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.kancelaria-expert.pl
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE INFORMACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2020
Data dodania oferty pracy: 24.11.2020
Oferta pracy ważna do: 24.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?59b5ff8a4eeee399b47da5f58a151f92
Podobne oferty pracy
Nadzór nad firmą świadczącą usługi konserwacyjne (wod., kan., gaz., c.o.), planowanie i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, nadzór nad utrzymaniem instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, przewodów kominowych, nadzór nad dostawą mediów tj. wody i centralnego ogrzewania, nadzór nad właściwym utrzymaniem zasobów Spółdzielni, prowadzenie korespondencji i obsługa właścicieli lokali i członków Spółdzielni, współpraca z pozostałymi komórkami Spółdzielni.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Łobzów" - 2019-07-09 - Kraków (małopolskie)
-Wykonywanie prac krawieckich,-Kontakt telefoniczny 58-561-22-01,-Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA EWELINA OSTROWSKA - 2017-12-15 - Tczew (pomorskie)
Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej.
PPHU "MARKO" Marek Dermont, Marek Malinowski Spółka Jawna - 2015-12-02 - Zielone Kamedulskie (podlaskie)
rozładunek i załadunek paczek, sortowanie i przeważanie przesyłek międzynarodowych, obsługa klientów, rozliczanie kurierów z pobranej gotówki i wykonywanie raportów kasowych, generowanie danych koniecznych do procesowania przesyłek oraz wyjaśnianie rozbieżności związanych z przesyłkami zagranicznymi, wyjaśnianie przesyłek niekompletnych lub skierowanych na inny kierunek oraz wykonywanie i wyjaśnianie raportów obowiązujących w magazynie Terminala, wykonywanie innych działań zleconych przez przełożonego w ramach funkcjonowania firmy
Agencja Pracy Tymczasowej OTTO POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Realizowanie planów sprzedażowych; aktywne nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, budowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi, dbanie o pozytywny wizerunek Firmy, monitoring konkurencji.
Rombor Sp. z o.o. - 2020-10-16 - Częstochowa (śląskie)
Obługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Sochaczew (mazowieckie)
Udział w przetargach, wypełnianie rosyjskich dokumentów przetargowych. Główne miejsce pracy: Elbląg, ul. Warszawska 66Godziny pracy: do ustalenia, pełen wymiar czasu pracy, I zmianaOkres zatrudnienia: 1 rok
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
-samodzielne naliczanie wynagrodzeń pracownikom zatrudnionym w oparciu o umowę o pracę i umowy cywilnoprawne,-rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,-sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS,-obsługa zajęć komorniczych i sądowych oraz dokonywanie potrąceń,-tworzenie sprawozdań, zestawień płacowych,-sporządzanie raportów i deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz sprawozdań GUS,-wspieranie pracy działu w prowadzeniu dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie zasiłków chorobowych,-zakładanie i prowadzenie kart osobowych,-prowadzenie korespondencji z instytucjami administracji publicznej.
Kancelaria Podatkowa MaWo Group sp. z o.o. - 2020-08-05 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
-
EWBUD - TRANS ZUH Michał Kania - 2019-08-28 - Krynki (świętokrzyskie)
obsługa reklamodawców, pozyskiwanie reklamodawców do kampanii radiowych
Reklama J&E sp. z o.o. - 2019-02-01 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie, realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, przygotowanie ofert przetargowych, analiza działań firm konkurencyjnych i trendów rynkowych, realizacja akcji promocyjnych i marketingowych, raportowanie, prezentacvja i promocja firmy na rynku
SGS Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-05-04 - Pilzno (podkarpackie)
dźwiganie ciężkich elementów, sprzedaż towarów
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-07-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kaniewo (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach handlowych. Monitorowanie rynku oraz realizacja planów i zadań sprzedażowych. Udział w imprezach targowych i branżowych
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-30 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej dokunentacji kadrowej,pracowników Ewidencja czasu pracy.Przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.Spożądzanie list płac , rozliczeń podatkowych oraz rozliczeń ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych. Nalicxzanie wynagrodzeń
"OLMAR TOOLS" Sp. zo.o - 2019-06-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej. Nadzór nad terminami ważności polis. Weryfikacja oferty rynkowej w zakresie ubezpieczeń. Rozliczanie szkód komunikacyjnych. Nadzór nad przebiegiem likwidacji szkód. Zbieranie i analizowanie danych dotyczących zużycia paliw. Przygotowywanie analiz i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Organizacja szkoleń z zakresu BHP oraz przeciw pożarowych, ocena i analiza stanu BHP, sporządzenie dokumentacji wypadku, współpraca z Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną, Urzędem Dozoru Technicznego.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; min. 10 lat doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z ceramiką; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; zakres zadań: wdrażanie produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów, sporządzanie raportów dla przełożonych w Japonii, szkolenia polskich pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
nadzór nad realizacją zamówień sprzedażowych jak i zakupowych. przygotowywanie promocji, kontakt z chińskimi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
REKRUTACJA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ, KONFERENCJI, REKRUTACJA UCZESTNIKÓW PROJEKTU GREEN-CERTYFIKATE, REKRUTACJA UCZESTNIKÓW FORUM EKOLOGICZNEGO, UDZIELANIE INFORMACJI O ZADANIACH STATUTOWYCH REALIZOWANYCH PRZEZ FUNDACJĘWYMAGANIA; WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, DOŚWIADCZENIE W BRANŻY ADMINISTRACYJNEJ, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO I ANGIELSKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:- pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych użytkowanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku;- wsparcie użytkowników sieci lokalnej i obsługa zgłoszeń o wsparcie dla użytkowników (Help Desk);- administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;- zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;- zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;- pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;- konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;- administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku;- analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;- nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; - zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;- dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;- prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;- prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;- zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;- nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;- współpraca z jednostkami zależnymi i spółkami w zakresie rozwoju systemu IT i elementów koncepcji Smart City.Wynagrodzenie " od 2400,00 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji"
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-10 - Słupsk (pomorskie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
cięcie i kształtowanie płaskowników i kształtowników stalowych, lączenie ich w konstrukcje
Krismar Sp. z o.o. SK - 2017-11-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie negocjacji handlowych oraz ustalanie zasad współpracy
SKAN sp. z o.o. - 2016-02-04 - Szlasy-Łozino (mazowieckie)