SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Biała Niżna oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji związanej z zatrudnieniem i ustaniem stosunku pracy, korespondencja z ZUS, US, GUS, komornikami, rozliczanie delegacji, księgowanie faktur kosztorysowych, wystawianie skierowań i zaświadczeń
Data publikacji: 2019-04-01
Lokalizacja: Biała Niżna (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biała Niżna, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji związanej z zatrudnieniem i ustaniem stosunku pracy, korespondencja z ZUS, US, GUS, komornikami, rozliczanie delegacji, księgowanie faktur kosztorysowych, wystawianie skierowań i zaświadczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biała Niżna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność obsługi programu Comarch Optima
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Adres pracodawcy:
Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: gorlicki
Gmina pracodawcy: Gorlice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorlice
Ulica pracodawcy: Michalusa
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: Produkcja wyrobów solarskich (okna, drzwi)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 01.04.2019
Oferta pracy ważna do: 29.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- wyszukiwanie kontrahentów, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Koryciny (podlaskie)
•Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o funkcjonujące standardy•Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych•Budowanie długotrwałych relacji i zapewnianie obsługi posprzedażowej Klientom•Raportowanie efektów pracy
EURO-PHONE SP. Z O.O. - 2016-11-22 - Kościerzyna (pomorskie)
rozliczanie pracopwników z powierzonych zadań , wyliczanie norm akordowych i kontrola za pomocą systemu zarządzania produkcją ERP
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żołędzin (wielkopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mysłowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż i kupno samochodów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, kreowanie polityki sprzedażyw języku obcym, praca w terenie, prowadzenie rozmów oraz sporządzanie dokumentów w języku obcym
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klientów - delikatesy Carrefour expres, praca w Łącku. Praca od poniedziałku do soboty
P.P.H.U. "INTER-WZ" Wojciech Zbozień Łącko 46 - 2018-05-07 - Łącko (małopolskie)
Kosztorysowanie, sporządzanie dokumentów przetargowych, kosztorysów, sporządzanie odmiarów robót
"VECTOR-BUD" S.C. - 2016-02-04 - Jaworzno (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Działanie jako ekspert rynkowy i centralny punkt lokalnych usług HR i zarządzaniazasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i wspólnychinicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie zglobalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI dotyczących HR iefektywne wykorzystywanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkichprzychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularne działaniakontrolne i informowanie klientów o statusie. Szkolenie i doradzanie klientom iwewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie audytu zgodnie z wymaganiamikontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR.Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych wszystkich błędów izaimplementowanie działania zapobiegawczego. Dostarczanie klientom i zespołomSSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dotyczących lokalnych procesów C & B.Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespolekompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołukompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankietypłacowe) i dla projektów specyficznych dla rynku.- Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tymobliczenia (np. Wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacje. Uruchamianieraportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody,wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzaniena rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizowanie instrukcjipracy przy wysokiej jakości i w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronamiHR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie i nadzór nad robotami instalacyjnymi
Żebrowski Józef Krzysztof Firma "INSTALEX" - 2015-11-26 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników na stanowisko opiekun/ka osób starszych w Niemczech.Reprezentowanie firmy na rynku pracy.
INTERKADRA SP.ZO.O - 2017-10-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Tajęcina (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-02-07 - Sopot (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakładce BIP-oferty pracy
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku - 2018-08-10 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa gości na sali restauracyjnej
Wilmersdorfer Hof - 2016-11-03 - Niemcy (Niemcy)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkachcu, sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta
Krzysztof Szyszka "GRAFITEX" - 2017-05-29 - Kościan (wielkopolskie)
zarządzanie, planowanie, rozliczanie żywienia w ośrodku
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
układanie towaru oraz przygotowanie towaru do wysyłki
ALBERT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)
MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA- obsługa wycinarki laserowej CNC- kontrola materiału- znajomość rysunku technicznego
INTERCOMPACT SP. Z O.O. - 2019-02-05 - Łebcz (pomorskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-04-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, realizacja i analiza kampanii SEO (na rynku polskim i międzynarodowym,pozyskiwanie wartościowych linków oraz wspomaganie procesu tworzenia i promocji nowych treści,testowanie i optymalizacja naszych stron pod kątem pozycjonowania, dostarczanie skutecznych rozwiązań w zakresiezarządzania budżetem reklamowym, raportowanie działań za pomocą Google Analytics oraz innych dedykowanych narzędzi, wsparcie działu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)
Specjalista bankowości
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)