SPECJALISTA DO SPRAW KADR Bochnia oferta pracy Samodzielny Publiczny Gminny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej w Bochni
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie spraw kadrowych
Data publikacji: 2018-10-03
Lokalizacja: Bochnia (ma艂opolskie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Gminny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej w Bochni
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, powiat: boche艅ski, woj: ma艂opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie spraw kadrowych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + dodatki
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bochnia
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: boche艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bochnia
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.11.2018
Data zako艅czenia pracy: 31.01.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
preferowane wykszta艂cenie wy偶sze, umiej臋tno艣c pracy w zespole, samodzielne wykonywanie pracy, obs艂uga komputera, mile widziana znajomo艣c program贸w kadrowo-p艂acowych oraz P艁ATNIKA, znajomo艣膰 prawa pracy, min. 2 lata do艣wiadczenia w kadrach, okres pr贸bny 3 miesi膮ce, kolejna umowa na czas okre艣lony z mo偶liwo艣ci膮 pracy sta艂ej, praca w godz. 8.00-15.35
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Publiczny Gminny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej w Bochni
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, powiat: boche艅ski, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, 艣wiadectwo pracy z ostatniego zak艂adu
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: boche艅ski
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Kazimierza Wielkiego
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Praktyka lekarska og贸lna
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 03.10.2018
Oferta pracy wa偶na do: 31.10.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.10.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Mrok贸w (mazowieckie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raport贸w dla cz艂onk贸w zarz膮du. Nadzorowanie wyp艂at pracownik贸w. Bezpo艣redni kontakt z klintem rosyjskoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
przyjmowanie i realizacja zam贸wie艅, ofertowanie, sprzeda偶, wystawianie faktur, obsluga urz膮dze艅 biurowych, kontakt z kontrahentem zagranicznycm, praca w programie Symfonia i CMR
MARCIN NIEMIEC PLASMA POINT POLSKA - 2018-10-19 - Tychy (艣l膮skie)
Opis stanowiska/ zakres obowi膮zk贸w: zapewnienie wsparcia dla Klient贸w Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych u偶ytkownik贸w do aktualizowania istniej膮cych kont i niezb臋dnych zmian w bazie danych; wyja艣nienie sprawy prawid艂owo, w celu wys艂ania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za 艣wiadczone us艂ugi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Pomoc w: obs艂udze kasy fiskalnej, organizacji imprez, opiece podczas p贸艂kolonii, prowadzeniu gier i zabaw, organizacji zaj臋膰 zgodnie z rozk艂adem dnia, sprawowaniu opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wy偶ywienia oraz innych czynno艣ci opieku艅czych, prowadzeniu innych zaj臋膰 zleconych przez wychowawc臋 wypoczynku
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Bia艂e B艂ota (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2016-07-06 - Rzesz贸w (podkarpackie)
SK艁ADANIE ZAM脫WIE艃, TWORZENIE OFERT SPRZEDA呕Y, KONTAKT Z DOSTAWCAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KONTRAHENT脫W, KOORDYNACJA DOSTAW;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE, OBS艁UGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNO艢膯, OPERATYWNO艢膯 I AKTYWNO艢膯 W DZIA艁ANIU, PRAWO JAZDY KAT. B, BIEG艁A ZNAJOMO艢膯 J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PI艢MIE, PODSTAWOWA ZNAJOMO艢膯 J.NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWC膭: C.V NA MAIL info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Szczeg贸艂y na www.polsl.pl w zak艂adce "oferty pracy".Wykszta艂cenie wy偶sze; 3 lata do艣wiadczenia zawodowego; wiedza z zakresu administracji publicznej; praktyczna znajomo艣膰 planowania, realizacji oraz rozliczania bud偶et贸w; obs艂uga komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy w艂asnej; zakres obowi膮zk贸w: opracowywanie za艂o偶e艅 do bud偶etu Uczelni i jednostek organizacyjnych; analiza koszt贸w i przychod贸w poszczeg贸lnych jednostek organizacyjnych Pol. 艢l.; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA 艢L膭SKA - 2016-04-20 - Gliwice (艣l膮skie)
Praca socjalna, praca administracyjno-biurowa.
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Przero艣li - 2016-04-04 - Przero艣l (podlaskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosk贸w wraz z niezb臋dnymi za艂膮cznikami do ustalenia prawa do 艣wiadcze艅 rodzinnych oraz 艣wiadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestr贸w (decyzji, zasi艂k贸w,艣wiadczeniobiorc贸w),-przygotowywanie pism do wnioskodawc贸w o uzupe艂nienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych brak贸w dokumentacyjnych,-wsp贸艂praca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezb臋dnej dla przyznania prawa do 艣wiadcze艅 rodzinnych oraz 艣wiadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projekt贸w decyzji przyznaj膮cych prawo do 艣wiadcze艅 rodzinnych oraz 艣wiadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o 艣wiadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy pa艅stwa w wychowywaniu dzieci,-sporz膮dzanie sprawozda艅,-tworzenie, bie偶膮ce prowadzenie i aktualizacja wykaz贸w, informacji i rejestr贸w przyznanych 艣wiadcze艅 rodzinnych oraz 艣wiadczenia wychowawczego,-prowadzenie pe艂nej dokumentacji zwi膮zanej z wyp艂at膮 艣wiadcze艅, sporz膮dzanie list wyp艂at.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Pruszczu Gda艅skim - 2018-03-29 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
prowadzenie spraw bhp, p.po偶 i ochrony 艣rodowiska w zak艂adzie produkcyjnym
WYTW脫RNIA SPRZ臉TU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-02-16 - Pozna艅 (wielkopolskie)
UCZESTNICZENIE W PRZYGOTOWANIU ROCZNEGO BUD呕ETU, PROGNOZ PLANU WIELOLETNIEGO, KONTROLA ICH REALIZACJII ANALIZA ODCHYLE艃, WYKONYWANIE KALKULACJI DOT. OCENY RENTOWNO艢CI, WYKONYWANIE KALKULACJI NA POTRZEBY DZIA艁U KSI臉GOWO艢CI, SPORZ膭DZANIE ANALIZI RAPORT脫W FINANSOWYCH, ANALIZOWANIE RENTOWNO艢CI WG PRODUKT脫W
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Idzikowice (艂贸dzkie)
nawi膮zanie oraz utrzymanie dobrych relacji z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajduj膮cego sie w ofercie handlowej firmy i realizacja za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶y
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Wsch贸d Sp. Komandytowa - 2016-10-13 - 艁uk贸w (lubelskie)
Obs艂uga klienta e-mailowa i telefoniczna, koordynowanie realizacji zam贸wie艅, przygotowywanie ofert produkt贸w do sklepu,przygotowywanie towaru do wysy艂ki.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
kontrola jako艣ci szyb
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Chmiel贸w (podkarpackie)
Zakres zada艅:鈥udowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami 鈥oradztwo produktowe鈥rzygotowywanie ofert handlowych鈥ealizacja za艂o偶onych plan贸w sprzeda偶y鈥sp贸艂praca z dzia艂em produkcji鈥rzygotowanie raport贸w i sprawozda艅 realizacji sprzeda偶yPraca w godz. 10-18Oferujemy:鈥nteresuj膮c膮, pe艂n膮 wyzwa艅 prac臋 daj膮c膮 mo偶liwo艣膰 sprawdzenia swoich umiej臋tno艣ci,鈥o偶liwo艣膰 poszerzania kompetencji 鈥tabilne zatrudnienie w oparciu o umow臋 o prac臋Kontakt z pracodawc膮: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
kontrola przep艂ywu dokument贸w
K.TEAM Grzegorz Kostka 艢widnica - 2016-09-08 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
- Pozyskiwanie informacji z rynk贸w w celu rozwoju sprzeda偶y produkt贸w na rynkach eksportowych zgodnie z polityk膮 handlow膮 przedsi臋biorstwa. Bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego, rosyjskiego i ukrai艅skiego jest wymagana w zwi膮zku z konieczno艣ci膮 dzia艂ania na rynkach rosyjskim, ukrai艅skim oraz by艂ych pa艅stw ZSRR, a tak偶e dzia艂ania na bran偶owych targach mi臋dzynarodowych.- Wynagrodzenie: 2508 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony 3 lata. Praca w niepe艂nym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca od 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze finansowo - ekonomiczne. Wymagane do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Katowice (艣l膮skie)
Praca stacjonarna, sprzeda偶 us艂ug kurierskich przez telefon.Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku od 8.00-16.00Praca na okres pr贸bny 2000 z艂 brutto z mo偶liwo艣ci膮 przd艂u偶enia na czas okre艣lony 3000 z艂 brutto + premia Praca w My艣lenicach ul. Ga艂czy艅skiego 2a
MPARTNER SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-11-21 - My艣lenice (ma艂opolskie)
Praca w dziale handlowym, kontakt z odbiorcami zagranicznymi
FENIKS Zak艂ad Produkcji Mebli Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Wolny Dw贸r (pomorskie)
Tworzenie materia艂贸w informacyjnych i reklamowych, przygotowywanie art. dla medi贸w bran偶owych(prasa,portale), tworzenie tekst贸w reklamowych, wsp贸艂praca z grafikami, agencjami zewn臋trznymi, koordynacja i przygotowywanie imprez targowych, szkole艅.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Owczary (艣wi臋tokrzyskie)
rozliczenia finansowe z TUrozliczenia prowizji agent贸w ubezpieczeniowychprzygotowywanie dokumentacji, rozlicze艅 , obs艂uga i pomoc w t艂umaczeniach przy klientach zagranicznych - Ukraina, Rosja, Rumunia, Wielka Brytania
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Rzesz贸w (podkarpackie)
- Telefoniczna i bezpo艣rednia obs艂uga klienta, weryfikacja i kompletacja dokument贸w, wydruki dokument贸w i faktur, fakturowanie kontrahent贸w, obs艂uga firmowych program贸w i aplikacji, realizacja zam贸wie艅 kontrahent贸w. - Wynagrodzenie: 2500 z艂 brutto + po okresie pr贸bnym premia;. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. - Praca: 7:00-15:00, 11:00-19:00. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie (kierunek dowolny). Wymagane do艣wiadczenie w obs艂udze telefonicznej i bezpo艣redniej klienta. Kontakt osobisty (ul. Ro藕dzie艅ska 1 B, 40-382 Katowice) w godz.: 8:00-14:00.
KOLPORTER SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-09-14 - Katowice (艣l膮skie)
Wg zawodu
P.B.U.H. "ELBUD" EL呕BIETA KA艁U呕NA - 2018-06-14 - Zagna艅sk (艣wi臋tokrzyskie)
opracowywanie strategii sprzeda偶yposzerzanie rynku sprzeda偶ynegocjowanie warunk贸w handlowychtworzenie ofert sprzeda偶y
Fabryka Automatyki Ch艂odniczej "FACH" S.A. - 2016-02-08 - Cieszyn (艣l膮skie)
realizacj臋 wyznaczonych plan贸w sprzeda偶owych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami sp贸艂ki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzeda偶y, umawiania spotka艅, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZE艃 ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EP艁ATNO艢CI SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-04-20 - Taj臋cina (podkarpackie)
Oferta r贸wnie偶 dla os贸b z orzeczonym stopniem niepe艂nosprawno艣ci. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze, mile widziane techniczne (budowa maszyn, materia艂oznawstwo), min. 2 lata do艣wiadczenia, znajomo艣膰 j. angielskiego w stopniu umo偶liwiaj膮cym swobodn膮 komunikacj臋. Mile widziana znajomo艣膰 j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Charakterystyka pracy: zam贸wienie materia艂贸w, wyszukiwanie nowych 藕r贸de艂 dostaw/produkt贸w na rynku europejskim, sk艂adanie zam贸wie艅, koordynacja procesu dostaw, sta艂y kontakt z dostawcami, optymalizacja zapas贸w, przygotowywanie miesi臋cznych prognoz i raport贸w, organizowanie oraz dbanie o jako艣膰 dostaw, monitorowanie i analizowanie rynku, dzia艂a艅 konkurencji oraz dbanie o bie偶膮c膮 ofert臋, koordynacja zada艅 zleconych przez dyrektora zak艂adu, praca na samodzielnym stanowisku. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawc膮 osobisty, telefoniczny lub e-mailowy sekretariat (at) filtromex.pl.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Czernica (艣l膮skie)
- prowadzenie windykacji nale偶no艣ci - opracowywanie wniosk贸w i pism, w tym procesowych dotycz膮cych prowadzonych post臋powa艅 windykacyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadz贸r nad produkcj膮, kontrola jako艣ci, realizacja zam贸wie艅, programowanie maszyn CNC
PPH DEMEX mgr in偶. Jerzy Demia艅czuk - 2017-07-11 - August贸w (podlaskie)
tworzenie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produkt贸w, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
HULANICKI - BEDNAREK Sp. z o.o - 2016-08-18 - Che艂m (lubelskie)