SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I LOGISTYKI Lisów oferta pracy BRUK SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: 2 600 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie dokumentacji związanej z wysyłką wyrobów gotowych; logistyka transportu/ koordynacja wysyłki wyrobów gotowych; sporządzanie raportów wysyłki i sprzedaży; współpraca z przedstawicielami handlowymi, kierowcami oraz kierownikami magazynu
Data publikacji: 2020-04-07
Lokalizacja: Lisów (śląskie)
Pracodawca: BRUK SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowska 19, 42-714 Lisów, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie dokumentacji związanej z wysyłką wyrobów gotowych; logistyka transportu/ koordynacja wysyłki wyrobów gotowych; sporządzanie raportów wysyłki i sprzedaży; współpraca z przedstawicielami handlowymi, kierowcami oraz kierownikami magazynu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lisów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Herby
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie średnie lub wyższe
Nazwa pracodawcy: BRUK SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 5730114842
danePracodawcy_regon: 15086923300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
Częstochowska 19, 42-714 Lisów, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: lubliniecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2407
Gmina pracodawcy: Herby
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lisów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0132374
Ulica pracodawcy: Częstochowska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3e99357fab766dae2e8e8a4a54e2506c
Podobne oferty pracy
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
pomoc w obsłudze zatrudnienia pracowników spoza UE,pomoc w obsłudze procesu legalizacji pobytu pracowników spoza UE,kontrola obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Ocieplanie, docieplanie budynków
A. Ł. Nawojczyk Usługi Ogólnobudowlane Łukasz Nawojczyk - 2019-01-15 - Zielin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w salonie meblowym, obsługa komputera, dbanie o porządek w miejscu pracy. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk s.j. - 2018-05-14 - Zabrze (śląskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; wymagane doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi komputera i pakitu MS Office oraz urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: obsługa i pozyskiwanie klientów hurtowych; wykonywanie czynności administracyjnych związanych z obsługą zamówień oraz pracą biura; organizacja pracy własnej; raportowanie wykonanych zadań oraz sprzedaży; ofertowanie; negocjacje handlowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
1) Składanie dokumentów w organach administracji publicznej: kancelarie, placówki pocztowe.
2) Rejestracja terminów według kalendarzy obsługi organów.
3) Skanowanie oraz wprowadzenie kopii elektronicznych do CRM oraz Google Drive.
4) Przeprowadzenie przeglądów akt spraw klienckich.
Jeremi Prime sp. z o. o. - 2020-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie analiz i raportów w zakresie przychodów, kosztów, wyników finansowych, sporządzanie okresowych raportów w zakresie planu i realizacji budżetu, akceptacja zaptrzebowań na wydatki ogólnokosztowe
MAN BUS Sp. z o. o. - 2020-06-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
Ocenianie możliwości rynkowych prowadzacych do zaspokojenia potrzeb konsumentów-gastronomia oraz dokładne ustalanie tych potrzeb; Komunikacja z rynkiem, PR.Praca na umowę zl;ecenie, 140 godzin prcay w miesiacu, dyspozycyjność: 9:00-16:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż części samochodowych
P.H.U."TRANS JACK" Jacek Rybski - 2015-10-20 - Wieża (dolnośląskie)
Specjalista ds. ochrony danych osobowych
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM - 2018-04-18 - Maków Podhalański (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radomsko (łódzkie)
Planowanie startegii marketingowej i przygotowanie materiałów promocyjnych wydawnictwa. Przygotowanie informacji prasowych. Podejmowanie pozafinansowej współpracy z miejscami kultury.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa kadrowa i płacowa
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online,
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online,
Aktywne kreowanie narzędzi wspierających sprzedaż online,
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych, i trendów w Internecie,
Analiza wyników,
Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
Media Expert - 2016-02-19 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Pełna informacja dot. oferty pracy: http://bip.wrzesnia.pl/strona-20963-title2_Aktualne_oferty_pracy_URZAD_MIASTA_I_GMINY_WE_WRZESNI__oglasza_nabor_na_stanowisko_mlodszy_referent_w_Biurze_Rady_Miejskiej.html
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2018-01-25 - Września (wielkopolskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych na rynku zagranicznym (Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.). Realizacja planów sprzedażowych na wybranym rynku zagranicznym. Monitorowanie trendów rynkowych w podległym regionie. Realizowanie długofalowych projektów produktowych. Przygotowywanie prezentacji oraz ofert handlowych, Negocjowanie warunków współpracy. Sporządzanie raportów i analiz. Przygotowywanie prezentacji dotyczących rynków międzynarodowych. Stały kontakt z klientami, analiza ich potrzeb, monitorowanie możliwości rozszerzenia współpracy oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych dot. konkurencji.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + częste wyjazdy służbowe do Państw typu Rosja, Ukraina, Azerbejdżan, Tadżykistan. Kazachstan. Uzbekistan, itp.- Wynagrodzenie: 6400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe farmaceutyczne lub medyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku farmaceutycznym, w zakresie współpracy z rynkami europejskimi i międzynarodowymi w sprzedaży suplementów diety, kosmetyków oraz wyrobów medycznych - warunek konieczny. Wymagane umiejętności: wysoka skuteczności działania, zdolności analitycznego myślenia, samodzielność, ambicja i motywacja do osiągania celów, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów. Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Katowice (śląskie)
obieranie warzyw i owoców, wykonywanie prostych czynności kuchennych, zmywanie naczyń, utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Chrzanów (małopolskie)
prowadzenie analizy rynku, konkurencji produktowej oraz trendów w branży, zgodnie z profilowaną ofertą; określanie celów marketingowych i monitorowanie wykonania planów sprzedaży; nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie wstępnej analizy potrzeb; przygotowywanie i dostarczanie oferty wstępnej; kierowanie fazą wyboru rozwiązania przez klienta oraz opracowywanie planu wdrożenia produktu; przygotowywanie, dostarczanie, prezentowanie i negocjowanie oferty końcowej rozwiązania dla klienta; przygotowywanie umów i udział w ich negocjowaniu (określenie okresu opieki posprzedażowej oraz zasad serwisu); nadzorowanie procesu dostarczania produktów, realizacji usług wdrożeniowych, wsparcie podczas indywidualizacji produktu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
Sprzedaż produktów z jedwabiu naturalnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Milanówek (mazowieckie)
Wprowadzanie do systemu rezerwacji i rozliczanie biur podróży, wystawianie faktur, raporty dobowe, sporządzanie miesięcznych zestawień sprzedaży. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Marine Hotel w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu- pisanie pism, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie zeszytu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nauka archiwizacji dokumentów, zapoznanie się
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)