SPECJALISTA DO SPRAW GRAFIKI Rumia oferta pracy JUBITOM KAZIMIERZ TOMASIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW GRAFIKI
Wynagrodzenie: od 5 650 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie materiałów reklamowych dla kampanii internetowych, udział w tworzeniu newsletterów, przygotowywanie materiałów graficznych dla mediów społecznościowych, tworzenie stron internetowych(projektowanie), tworzenie animacji graficznych, opracowywanie materiałów marketingowych. Praca jednozmianowa w godz: 8-16.
Data publikacji: 2019-08-30
Lokalizacja: Rumia (pomorskie)
Pracodawca: JUBITOM KAZIMIERZ TOMASIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 79, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie materiałów reklamowych dla kampanii internetowych, udział w tworzeniu newsletterów, przygotowywanie materiałów graficznych dla mediów społecznościowych, tworzenie stron internetowych(projektowanie), tworzenie animacji graficznych, opracowywanie materiałów marketingowych. Praca jednozmianowa w godz: 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW GRAFIKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rumia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rumia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: grafik komputerowy multimediów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: grafika,projektowanie i sztuki wizualne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie 2 lata, umiejętności : grafika komputerowa, programy graficzne.
Nazwa pracodawcy: JUBITOM KAZIMIERZ TOMASIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 79, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Rumia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rumia
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 79
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: grafik komputerowy multimediów
Data dodania oferty pracy: 30.08.2019
Oferta pracy ważna do: 19.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1a33acfec426ea83ba31ada9c876a957
Podobne oferty pracy
Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. Jakości zarządza procesem jakości poprzez nadzór na systemami, procedurami i instrukcjami.Szczegółowe obowiązki:-Opracowanie Programu Zarządzania Jakości (PZJ);-Weryfikacja laboratorium, materiałów i jakości dokumentacji (WWIORB, …);-Kontrole wykonywanych robot i wbudowywanych materiałów na budowie;-Nadzór nad procedurami niezgodności produktów i materiałów;-Pomoc przy sprawdzaniu jakości dokumentów i rysunków w projekcie wykonawczym.
Impresa Pizzarotti & C. S. p. a. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce - 2017-05-23 - Białystok (podlaskie)
Zapewnienie odpowiedniego procesu magazynowania towaru; zapewnienie standardów na sklepie; koordynowanie działań pracy na zmianie nocnej; praca z towarowaniem i zmianami promocji.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
utrzymywanie i modernizacja majątku i wyposażenia firmy w zakresie urządzeń i instalacji, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych, uczestniczenie w tworzeniu i weryfikowaniu dokumentacji technicznej, dokonywanie zakupów, nadzorowanie do strony technicznej powierzonych zadań modernizacyjno-remontowych
NIRO sp. z.o.o. - 2016-04-20 - Lubin (dolnośląskie)
- projektowanie instalacji sanitarnych,- kierowanie robotami instalacyjnymi,- wykonywanie przedmiarów robót,- wykonywanie kosztorysów ofertowych wykonawczych i powykonawczych
INSTYTUT WDROŻEŃ TECHNICZNYCH "INTECH" SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2015-12-03 - Gdańsk (pomorskie)
wpsarcie funkcjonowania działu logistyki firmy, ukierunkowanie na przygotowanie wysyłek zgodnie z harmonogramem oraz wymaganiami klienta, komunikacja z klientem w zakresie obsługi logistycznej (awizacja wysyłek, zmiany w harmonogramie dostaw), przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, zamawianie transportów, monitorowanie dostaw komponentów
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
•PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z ZAKRESU GOSPODARKI ODPADOWEJ (SUROWCE WTÓRNE - TWORZYWA SZTUCZNE)- WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW (KPO)- PROWADZENIE EWIDENCJI KPO (WŁASNYCH I OBCYCH)- PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW (KEO)- EWIDENCJA PRZETWARZANIA ODPADÓW (PPO)- WYSTAWIANIE, PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW O POTWIERDZENIE RECYKLINGU/ODZYSKU- WYSTAWIANIE DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO RECYKLING/ODZYSK•UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PARTNERAMI•PRZYGOTOWANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EKSPORTEM ODPADÓW (SUROWCÓW WTÓRNYCH)
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2017-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z zapisami wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumantacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami, znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony środowiska.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-18 - Strzyżów (podkarpackie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 16/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Monitorowanie prowadzonych przez świadczeniodawców na obszarze właściwości oddziału wojewódzkiego wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zakup leków z katalogu leków lub zawierających substancje z katalogu substancji stosowanych w chemioterapii i programach lekowych,2. Monitorowanie średniego kosztu rozliczenia wybranych substancji czynnych u poszczególnych świadczeniodawców realizujących świadczenia w zakresie chemioterapii i programach lekowych na obszarze właściwości oddziału wojewódzkiego,4. Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Oddziału i Centrali NFZ w zakresie monitorowania postępowań przetargowych,5. Udział w prowadzonych postępowaniach konkursowych w rodzaju leczenie szpitalne - programy lekowe oraz chemioterapia, jak również w pracach Biura Obsługi Konkursu.-Wynagrodzenie: od 3900 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane są 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.),3. Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1844 z poźn. zm.),4. Bbiegła umiejętność obsługi komputera, w tym programów MS Word, Excel oraz Power Point.Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i prowadzeniem postępowań przetargowych, w tym na leki zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, 2. Znajomość zapisów charakterystyk produktów leczniczych leków z katalogu substancji stosowanych w chemioterapii i programach lekowych (Przegląd Charakterystyki Produktu Leczniczego dostępny jest na stronach internetowych: www.ema.europa.eu oraz www.urpl.gov.pl).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, odpowiedzialność i dyspozycyjność.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (śląskie)
j.w.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2015-11-27 - Karczew (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie techniczne budowlane; 5 lat doświadczenia zawodowego; mile widziane uprawnienia budowlane; bieżąca kontrola budynków; zamawianie towaru; przyjmowanie i realizowanie zleceń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
Dostawa towarów do odbiorców krajowych. E-mail: slowik (at) slowik.pl
SŁOWIK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-09-09 - Marcinkowice (dolnośląskie)
Obsługa partnerów handlowych w zakresie kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-04-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Michałowice (opolskie)
Obsługa toalet na dworcu PKP i PKS. Praca na umowę zlecenie przez 120 godz. w miesiącu w godz. 5-14, 14-22 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowo-Komunalne "DELTA" - 2016-08-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sporzedaż, układanie towaru.
Sklep Spożywczy "Edyta" Andreas Wirkus - 2016-02-10 - Chojnice (pomorskie)
praca na ładowarce: załadunki samochodów, rozworzenie odpadów na kwaterze wysypiska
Tonsmeier Centrum sp.z o.o w Kutnie - 2016-12-21 - Kutno (łódzkie)
obsługa i organizacja pracy kierowców-staż
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Administrowanie wspólnot mieszkaniowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "CHEŁM" - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy.Sporządzanie list płac.Sprawozdania GUS.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Obsługa programu płatnik.Sprawozdania do PFRON.Weryfikacja wstępna dokumentów źródłowych.Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów.Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników. Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca.Weryfikacja należności i zobowiązań spółki.Wsparcie w bieżących działaniach Głównej Księgowej.Praca w godz. 8-12.
Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o. - 2019-02-12 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa klienta (rachunki, kredyty)
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2020-01-17 - Wartkowice (łódzkie)
- współpraca z działami księgowości w zakresie zapytań klientów- zarządzanie zaległymi płatnościami- zarządzanie niewykorzystanymi środkami pieniężnymi- wyjaśnianie rozbieżności (kontakt z bankami, klientami)- przygotowywanie i wysyłanie wyciągów- wspieranie lidera zespołu BTC-zapewnienie zgodności z polityką operacyjną- minimalizowanie złych długów- odpowiadanie na wnioski kierownika- uczęszczanie na zajęcia edukacyjne- język angielski jest językiem korporacyjnym- kontakt z oddziałami spółki w Indiach
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Łódź (łódzkie)
Praktyczna znajomość naliczania wynagrodzeń, obsługa programu płatnik. Prowadzenie administracji kadrowej - pełna dokumentacja pracownicza. Tworzenie deklaracji i sprawozdań.
FENIKS V Sp. z.o.o - 2018-03-07 - Żary (lubuskie)
Pomoc przy pracach ogólnobudowlanych-wykończeniowych
PERCZYŃSKI KRZYSZTOF PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE - 2017-10-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- wdrożanie zmian w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw,- przegląd i ewaulacja procesów wdrożeniowych w jednostkach biznesowych ABB,- zarządzanie komunikacją i procesem zmiany w jednostkach biznesowych ABB w Europie,- zapewnienie koordynacji pomiędzy zmianami w różnych jednostkach biznesowych ABB,- zarządzanie ryzykiem związanym z procesem transformacji, identyfikacja ryzyk, implementacja i udoskonalenie planów przeciwdziałających ryzyku,- tworzenie i aprobowanie gotowości do przeprowadzenia zmian w jednostkach biznesowych ABB,- monitorowanie i uaktualnianie rzeczywistego wykonania budżetu.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Kraków (małopolskie)
planowanie kalendarza promocji , przygotowywanie działań promocynjnych dla sprzedaży poszczególnych marek towarów, przygotowywanie materialów promocyjnych (zdjęć do katalogów)
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Łask (łódzkie)