SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wg zawodu
Data publikacji: 2019-02-25
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.02.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
Cukiernia SOWA Agnieszka Malendowicz - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Świętochłowice (śląskie)
Kontakt z klientami i sprzedaż asortymentu, kontakt z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kęty (małopolskie)
bardzo dobra znajomść i umiejętność stosowania przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,praktyczna znajomość rozliczania czasu pracy w różnych systemach, tworzenie tabel, zestawień, sprawozdań w programach, obsługa programów kadrowo-płacowych, prowadzenie spraw socjalnych
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień w zakesie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia umożliwiający wszczęcie procedury przetargowej, kompleksowa obsługa postępowania przetarowego, kompletowanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, monitoring postępowań przetargowych, przygotowanie dokumentacji odwoławczej, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów w oparciu, o które prowadzone jest postępowanie, udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzanie protokołu, przygotowanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi szpitala, współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur
Szpital Specjalistyczny nr 2 - 2016-07-05 - Bytom (śląskie)
- wsparcie pierwszego poziomu dla wszystkich incydentów i zgłoszeń serwisowych w związku z platformami cyfrowymi- zarządznie zapytaniami od pracowników przesyłanych mailowo lub tez zgłaszanych telefonicznie- procesowanie i monitorowanie w systemie zapytań odnośnie określonych aplikacji- przekazywanie poszczególnych zapytań pracowników do innego zespołu w celu dalszego procesowania- analiza i zarządzanie zgłaszanymi zdarzeniami
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
obsluga klienta,sprzedaż wyrobów, wystawianie zamówień, dowodów dostaw, przyjmowanie dostaw wyrobów i surowców do produkcji
WIENERBERGER CERAMIKA BUDOWLANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-11 - Lębork (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
spedytor
P.P.H.U. DELFIN S.C. - 2017-10-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa telefoniczna klientów -0 branża informatyczna
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 W KALISZU - 2017-04-13 - Kalisz (wielkopolskie)
Kierowca ciągnika rolniczego
USŁUGI LEŚNE JAN CZARNIK - 2017-07-21 - Breń (zachodniopomorskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Prowadzenie kontroli, przeglądów, dokumentacji związanej z obsługą serwisową obudów zmechanizowanych i hydrauliki sterowniczej. Koordynowanie i w razie zaistnienia potrzeby - usuwanie awarii.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne (preferowany kierunek: mechaniczny lub zbliżony). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość maszyn i urządzeń górniczych ze szczególnym uwzględnieniem obudów zmechanizowanych. Znajomość rysunku technicznego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego (w stopniu komunikatywnym). Gotowość do wykonywania pracy w podziemiach kopalń. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) famur.com.pl
FAMUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych oraz bieżące rozliczanie i aktualizowanie zadań ujętych w CPR;.2. Opracowywanie analiz ekonomiczno wojskowych w zakresie CPR;3. Opracowywanie zestawień potrzeb rzeczowych na kolejne lata w w/w planach;4. Udział w naradach dotyczących weryfikacji zestawień zgłoszonych potrzeb;5. Sporządzanie harmonogramów realizacji planów, ich rozliczanie oraz bieżące aktualizowanie;.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów w programie Norma Pro; zbieranie ofert na roboty budowlane, nadzorowanie, kontrolowanie, odbieranie prac remontowych; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, w tym książki obiektu budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedór zamówień publicznych. Okres próbny 3 m-ce docelowo um. na czas nieokreślony. Godz. pracy: pon., czw. 11-19; wt., śr., pt. 7-15. Wynagrodzenie 2100-4000 zł brutto.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-23 - Słupsk (pomorskie)
Wycena projektów budowlanych, konstrukcyjnych i wielobranżowych. Zarządzanie projektami.
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
Spoprządzanie sprawozdań finansowych, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
"EKOOWOC" GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Godziszów Pierwszy (lubelskie)
pozyskiwanie i selekcjonowanie osób chętych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Chorzów (śląskie)
kontakty handlowe z Bliskim Wschodem
Sarmata International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, podpisywanie umów, marketing sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
sprzedaż cześci samochodowych, wystawianie listów przewozowych, obsługa telefoniczna klientów, obróbka zdjęć, wystawanie aukcji na portalach, telefoniczne przyjmowanie zamówieńpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywyanie umów pracowniczych oraz dla kontrahentów, swobodne poruszanie się w przepisach administracyjno-prawnych
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Jaworzno (śląskie)
kontrola poprawności dokumentacji technicznej, zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie, rozliczanie kosztów wykonanych prac
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Bramki (mazowieckie)
- prowadzenie rekrutacji - wstępna kwalifikacja kandydatów (technicy, handlowcy, informatycy, projektanci), rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, terminowe raportowanie z wykonania zadań rekrutacyjnych- nadzór nad wdrożeniem kandydatów do pracy w firmie- aktywny HR w sieciach społecznościowych i na forach branżowych- budowanie działu personalnego w ramach firmy
AFA Polska Sp. z o. o. - 2018-03-28 - Świątniki Górne (małopolskie)