SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie działań związanych z eksportem produktów firmy, monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych kandydatów, raportowanie danych, przygotowywanie dokumentacji eksportowej.
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie działań związanych z eksportem produktów firmy, monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych kandydatów, raportowanie danych, przygotowywanie dokumentacji eksportowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Negocjacje
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność pozyskiwania kontrahentów, znajomość rynku branżowego. Mile widziana znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w stopniu podstawowym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Niecała 14, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Niecała
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 09.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f468d25484570ef8c20e665c7ff08e01
Podobne oferty pracy
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Kutno (łódzkie)
obsługa systemu i programów komputerowych, wykonywnaie zadań z zakresu marketingu
Przedsiebiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Łuków (lubelskie)
szkolenia wstępne i okresowe pracowników i załadów pracy
M. A. NIEMTZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, prowadzenie biura zarządu (korespondencja, sekretariat). Wynagrodzenie do negocjacji w zależności od posiadanych umiejętności.
SOEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. pozyskiwania klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Śrem (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych
VOLMAAKT Agata Kozak-Pel - 2019-01-03 - Lublin (lubelskie)
wymagane doświadczenie na ww stanowisku
CIASTKARNIA-PIEKARNIA "WĄSIEWICZ" - 2020-06-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób do 30 roku życia.Obsługa sklepu internetowego, współpraca z działem produkcyjnym w ramach realizacji zamówień, aktualizacja oferty sklepu, zaopatrzenie, obsługa klienta oraz wysyłka produktów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Otwock (mazowieckie)
Sprzedaż stolarki okiennej i drzewnej.
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Białystok (podlaskie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
Zgodny
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Grudziądzu - 2016-03-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
specjalista d/s inwestycyjno-budowlanych
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Wejherowo (pomorskie)
Nadzór techniczny nad realizowanymi aktualnie projektami.Weryfikacja dokumentacji projektowej na etapie przygotowania , realizacji , uruchamiania i odbioru.Nadzór nad rozruchamii i pomiarami instalacji. Nadzór nad wykonaniem dokumentacji podwykonawczej.Udział w odbiorach inwestycji od Generalnego Wykonawcy. Bieżące raportowanie
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT"SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-26 - Chełm Śląski (śląskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i reklamy
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Żory (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-11-20 - Kozienice (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej,– naliczanie wynagrodzeń,– sporządzanie list płac,– sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku,– naliczanie urlopów,– rozliczanie wszystkich rodzajów nieobecności,– obsługa umów cywilnoprawnych,– współpraca z instytucjami zewnętrznymi,– sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON,– ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PHU "Partner" sp. z o.o. - 2017-05-23 - Żagań (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa, sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-08-14 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
wg zgłoszenia
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta CP, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów, monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - Kraków (małopolskie)
- Aktywny i koordynujący udział w planowaniu działalności firmy. Przygotowanie planów inwestycyjnych i finansowych oraz budżetów. Raportowanie wyników finansowych firmy według ustalonych procedur i określonych terminów. Identyfikacja obszarów ryzyka i kształtowanie polityki proceduralnej firmy, ze szczególnym uwzględnieniem procedur finansowych. Sporządzanie analiz i prognoz finansowych oraz raportów operacyjnych. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach. Prowadzenie korespondencji, przygotowanie dokumentów. Tworzenie raportów i analiz w języku rosyjskim oraz ukraińskim. Kontakt z kontrahentem zagranicznym w języku rosyjskim oraz ukraińskim. Prowadzenie rozmów z pracownikami w języku rosyjskim oraz ukraińskim. Praca z kontrahentem zagranicznym. Rozumienie księgowości ukraińskiej. Znajomość języka rosyjskiego oraz ukraińskiego jest wymagana do obsługi dokumentów finansowych w języku rosyjskim oraz ukraińskim. Czytanie i sprawdzania raportów utworzonych w programie 1C (wersja 7,7 i 8,3).- Godziny pracy: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Katowice (śląskie)
- montaż sieci światłowodowej i kabli światłowodowych- pomiary optyczne w pełnym zakresie (wymagana umiejętność interpretacji wyników)
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
rozliczanie wynagrodzeń, zatrudnienia obcokrajowców, ZUS, PFRON, GUS
BIOMATEX Spółka z O.O. Spółka Komandytowa - 2017-03-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-05-18 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)