SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Zajączkowo oferta pracy AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Oferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę / umowa zlecenie/ kontrakt- szkolenia- motywacyjny system wynagradzania- Oferty z CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres export (at) aku.plInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Zajączkowo (pomorskie)
Pracodawca: AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-110 Zajączkowo 27c, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę / umowa zlecenie/ kontrakt- szkolenia- motywacyjny system wynagradzania- Oferty z CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres export (at) aku.plInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Profil działalności firmy:www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zajączkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2214
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urzadzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-wymagane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta zagranicznego-znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem -gotowość do podróży zagranicznych
Nazwa pracodawcy: AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW
danePracodawcy_nip: 5830018693
danePracodawcy_regon: 190387075
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
83-110 Zajączkowo 27c, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz ze zdjęciem + list motywacyjny na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: tczewski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2214
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zajączkowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0175998
Numer budynku pracodawcy: 27c
Profil działalności pracodawcy:
www.aku.plProducent jednorazowych artykułów higienicznych (papier śniadaniowy, woreczki śniadaniowe, folia kuchenna, ścierki, mopy, gąbki, wata kosmetyczna itp.)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.06.2020
Oferta pracy ważna do: 10.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?04cb8df2678e91ecb4bd8a89134d72eb
Podobne oferty pracy
Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych w obiektach teatru. Opracowanie planów remontów oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych. Organizowanie i nadzorowanie prac dot. utrzymanie obiektów teatru w dobrym stanie technicznym,poprzez zabezpieczenie stałej sprawności sprzętu i urządeń. Zlecanie sprawnego usuwania usterek i awarii firmom zewnętrznym. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji zleceń inwestycyjno- remontowych.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
specjalista do spraw sprzedaży chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Fidor (świętokrzyskie)
analiza, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej branży elektrycznej, automatyki,- współpraca, doradztwo techniczne w sprawach planowania i przygotowania robót inwestycyjnych,- przygotowanie dokumentacji wyjściowej branży elektrycznej do realizacji inwestycji,- współpraca z inspektorem nadzoru ds. budowy branży elektrycznej,- monitorowanie realizacji inwestycji w zakresie branży elektrycznej,- prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych robót budowlanych (proponowane wynagrodzenie 2500zł- do negocjacji)
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2019-04-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż akcesoriów GSM, dbanie o wizerunek punktu, tworzenie i realizowanie zamówień, obsługa klienta, kontrola obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa transakcji międzynarodowych w zakresie zakupu towarów i logistyki, budowanie długofalowych relacji z partnerami zagranicznymi, analiza rynku dostawców i ocena dostawców, prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw, bieżący monitoring zleconej produkcji, kontrola stanów magazynowych, analiza rotacji zapasów, przygotowywanie raportów i analiz, zgłaszanie i rozliczanie reklamacji jakościowychWysokość wynagrodzenia do negocjacji
GAMET S.A. - 2017-07-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-pomoc przy prowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów,-pomoc przy prowadzeniu ksiąg handlowych,- analiza poprawności dokonancyh zapisów na kontach księgowych,- pomoc przy sporządzaniu zeznań podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Łódź (łódzkie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Jaworzno (śląskie)
PROWADZENIE AKT PRACOWNIKÓW I PEŁNEJ DOKUMENTACJI, NALICZANIE WYNAGRODZEN ITP.
ŚLUSARSTWO PRODUKCJA-HANDEL-USŁUGI WŁADYSŁAW RADZIK - 2019-01-07 - Straszęcin (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-07 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
montaż drzwi zawnetrznych i wewnetrznych, okien, parapetów drobne prace murarsko tynkarskie, usuwanie stolarki budowlanej i wymiana na nową.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Piastów (mazowieckie)
kierowca samochodu ciężarowego w transporcie międzynarodowym
Firma Transportowo-Handlowo-Usługowa Czesław Nogły - 2016-02-25 - Brzeźce (śląskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ujazd (łódzkie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
praca administracyjno-biurowa, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Procesowanie zamówień zakupów w systemie komputerowym, koordynacja dostaw bezpośrednich i magazynowych, kontakt z dostawcami i odbiorcami, obsługa reklamacji dotyczących asortymentu, obsługa działu handlowego w zakresie pytań asortymentowych, zlecenia transportu z uwzględnieniem optymalizacji kosztów oraz poziomu satysfakcji klienta, udział w innych projektach w ramach działań firmy.
FILTROWENT SP. Z O.O. SP.K - 2019-07-30 - Boruja Nowa (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętność: znajomość rynku budowlanego w Europie Wschodniej, UE, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 5 lat na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie, nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu i zarządzania. Opracowywanie, wdrażanie strategii i planów marketingowych, nadzorowanie przeprowadzania analiz i badań rynkowych, monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży; prowadzenie efektywnego planowania i wydatkowania budżetu marketingowego. Pozyskiwanie partnerów z rynków Europy Wschodniej, UE.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
układanie jadłospisów, prowadzenie szkoleń dot. żywienia, analiza wyników badań pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów: telefoniczna obsługa klienta, weryfikacja poprawności umów, back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtującyhc klienta kwestii.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta w zakresie zdrowego odżywiania
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Aktywna sprzedaż artykułów do restauracji i sklepów detalicznych, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Tender Meat Sp. z o.o. - 2019-10-25 - Płońsk (mazowieckie)
promowanie firmy i usług, pozyskiwanie klientów i ich obsługa, przygotowanie ofert, utrzymanie kontaktów z klientami, udział w spotkaniach, analiza potrzeb rynkowychUWAGA: OFERTA ZAMKNIĘTA , REFUNDACJA WYPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY Z PFRON -SKIEROWANIA
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Sitkówka (świętokrzyskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych z klientami w -przypisanym regionie oraz pozyskiwanie nowych, realizowanie planu sprzedaży, współpracę z innymi działami w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
Wojmar Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o. - 2020-05-06 - Żory (śląskie)
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu przyznanych form pomocy,- Prowadzenie rejestru wydawanych decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń pomocy społecznej,- Prowadzenie rejestru wypłaconych zasiłków okresowychi stałych.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRAJEWIE - 2018-07-26 - Grajewo (podlaskie)
Prace pomocnicze przy układaniu kostki brukowej, przy ogrodzeniach. Praca na terenie małopolski.
Mikołajczyk Grzegorz "OGRO-BUDEX" - 2016-09-08 - Witanowice (małopolskie)
Umowa na zastępstwo 01.09.2019 - 31.03.20201. Administrowanie siecią komputerów,2. Nadzór nad eksploatacją i konserwacją komputerów oraz urządzeń sieciowych,3. Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania,4. Obsługa strony BIP,5. Usuwanie usterek technicznych i eksploatacyjnych sprzętu komputerowego,6. Nadzór nad wdrażaniem oprogramowania i eksploatacją programów,7. Zapewnienie dostępności Internetu na stanowiskach komputerowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-07-03 - Tczew (pomorskie)
Kontrola parametrów wyrobów zgodnie z dokumentacją w języku koreańskim, przygotowywanie dokumentacji jakościowej w języku koreańskim, prowadzenie audytów wewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
Planuje dostawy surowców (krótko i długoterminowe); przygotowuje zamówienia oraz monitoruje ich realizację; rozwiązkuje problemy mające wpływ na proces realizacji zamówień; wyjaśnia rozbieżności cenowe i ilościowe pomiędzy fakturą a zamówieniem; zarządza Bazą Dostawców; zarządza zapasami magazynowymi i ich rotacją; utrzymuje i doskonali relacje z dostawcami; Poszukuje nowych dostawców w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych; współpracuje z innymi działami w firmie przy realizacji zakupów; Pracodawca oferuje: stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę; możliwości rozwoju w ramach wewnętrznego i zewnętrznego systemu szkoleń; niezbędne narzędzia pracy do wykonywania wszystkich zadań ; prywatną opiekę medyczną; KONTAKT: rekrutacja (at) expack.pl
EXPACK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-04 - Lubliniec (śląskie)