SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Gdańsk oferta pracy Soltrex Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI I ICH ARCHIWIZACJA; REJESTRACJA NOWYCH PRACOWNIKÓW;LEGALIZACJA ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW;KONTAKT Z INSTYTUCJAMI TJ. PUP, URZĄD WOJEWÓDZKI, STRAŻ GRANICZNA;PROWADZENIE BAZY DANYCH PRACOWNIKÓW;BIEŻĄCA OBSŁUGA BIURA.
Data publikacji: 2019-12-09
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Soltrex Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-855 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI I ICH ARCHIWIZACJA; REJESTRACJA NOWYCH PRACOWNIKÓW;LEGALIZACJA ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW;KONTAKT Z INSTYTUCJAMI TJ. PUP, URZĄD WOJEWÓDZKI, STRAŻ GRANICZNA;PROWADZENIE BAZY DANYCH PRACOWNIKÓW;BIEŻĄCA OBSŁUGA BIURA.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: KOD 441990
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 01.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, umiejętność organizacji własnej pracy; umiejętność obsługi komputera ( pakiet office); wysokie umiejętności komunikacyjne, odporność na stres, komunikatywna znajomość języka ukraińskiego.
Nazwa pracodawcy: Soltrex Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wały Piastowskie 1/612, 80-855 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Wały Piastowskie
Numer budynku pracodawcy: 1
danePracodawcy_nrKraz: 18789
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 09.12.2019
Oferta pracy ważna do: 13.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26f1c97169da5d106587a884c680d9ff
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie środków z UE oraz instytucji krajowych i zagranicznych na działalność edukacyjno-doradczą i wydawniczą, wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy fiansnowej lub współfinansowanej ze środków UE lub innych instystucji krajowych lub zagranicznych, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi, realizacja zadań związanych z rolnictwem i rozwojem obszarów wiejskich. Umowa o pracę na zastępstwo (powyżej roku), jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: 71-339-80-21 lub kadry (at) dodr.pl lub listownie.Informacja o ofercie w sali: C, D
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2016-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników LO, prowadzenie list obecności, zwolnień lekarskich, urlopw pracowniczych, sporządzenie umów o pracę, pism dot. warunków pracy, świadectw pracy, przygotowanie wiosków emertyalnych, rentowych oraz opracowywanie odpowiedniej dokumentacji, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie spraw płacowych, kierowanie pracą obsługi, planowanie wydatków osobowych do projektu budżetu powiatu, sporzadzenie sprawozdań, przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji techniczno -remontowej budynków
Zespół Szkół w Puszczykowie/LO w Puszczykowie - 2018-03-16 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się zdalną (telefon, mail, livechat) obsługą klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktarzu klientów podczas wykonywania operacji na nich. Do obowiązków pracownika będzie należało również przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.Miejsce pracy: Centrum Projektowe Nowoczesnych Technologii Tajęcina k/Jasionkinr ref. COA/2016
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Tajęcina (podkarpackie)
Zgodny
Grudziądzki Klub Sportowy "OLIMPIA" - 2016-06-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
• opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy• fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów • opracowanie zamówień specjalnych• zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką• współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem.Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, działanie zorientowane na klienta, odpowiedzialność, umiejętność organizacji własnej pracy, dobra znajomość komputera, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
DKK Klose Kollektion, Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gościcino (pomorskie)
Analiza rysunków roboczych, ocena przydatności materiałów do wykonania robót. Osadzanie stolarki drzwiowej i okiennej. Murowanie, oceplanie, rozbiórka konstrukcji, ogólne prace budowlane. 30 godzin pracy tygodniowo. Miejsce pracy: Wrocław, pierwsze zlecenie: ul. Dolnobrzeska.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, proste prace produkcyjne. Wymagana książeczka Sanepid.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Radom (mazowieckie)
Przestrzeganie zasad związanych z ubiorem pracowniczym ( uniform, identyfikator) w salonie nuga Best; dbanie o prawidłową ekspozycję towarów i estetykę miejsca pracy, szkolenia wewnętrzne, prowadzenie prezentacji proponowanych produktów, realizowanie planów sprzedażowych , profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy oraz wizyty u klientów, pozyskuje gruntowaną wiedzę o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i monitoruje działania konkurencji, sporzadzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży, systemtyczne nawiązywanie relacji i nowymi kontrahentami , przygototwywanie materiałów promocyjnych i reprezentowanie firmy na targach branżowych przetwarzać oraz dbać o ochronę danych ososbowych, duża część czasu pracy może by7ć spędzana poza miejscem zamieszkania. Miejsce pracy: ul.Azaliowa nr 17 b Mirków oraz teren całej Polski. Kontakt z pracodawcą: 792-527-937Umowa o pracę na czas okreslony praca na 1 zmianę w godz 7-15 lub 10-18 ( wymiana zgodnie z decyzją przełozonego) Pracodawca zapewnie dojazd i zakwaterowanie pracowników w delegacji. Oferta w sali: G
Nuga Wrocław Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2020-07-28 - Mirków (dolnośląskie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Piła (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Rozmowy z klientami i pozyskiwanie nowych, pisanie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Elizówka (lubelskie)
ROZDZIELANIE POCZTY KSIĘGOWEJ, UKŁADANIE I WPINANIE FV DO SEGREGATORÓW, ROZLICZANIE PRODUKCJI, KSIĘGOWANIE DOKUMENTACJI DOTYCZĄCYCH ROZLICZANIA PRODUKCJI, NALICZANIE ODPISÓW AMORTYZACYJNYCH, PROWADZENIE EWIDENCJI ANALITYCZNYCH I SYBTETÓW ŚRODKÓW TRWAŁYCH. PRZYGOTOWANIE SPRAWOZDAŃ DOT. PRODUKCJI DO GUS, UM, ROZLICZENIE I KSIĘGOWANIE DELEGACJI ITP.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ - 2020-07-02 - Dębica (podkarpackie)
Promowanie firmy podczas imprez sportowych i innych wydarzeń. Miejsce wykonywania pracy Polska oraz zagranica
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie i wprowadzanie na rynek produktu; współpraca i negocjowanie cen i warunków handlowych z dostawcami; analiza rynku; analiza działań podejmowanych przez konkurencję; współpraca z Działem Marketingu; przygotowywanie i udział w formułowaniu materiałów dotyczących produktów (dokumentacja techniczna, prcedury, instrukcje, umowy, prezentacje). Branża łożysk
Rombor Sp. z o.o. - 2020-01-16 - Częstochowa (śląskie)
- samodzielne dobieranie odpowiednich materiałów i tworzyw,- samodzielne dobieranie narzędzi wykorzystywanych do obróbki, - monitorowanie poprawnego funkcjonowania urządzeń, - przeprowadzanie okresowych badań technicznych urządzeń, - wykonywanie doraźnych prac serwisowych, - regulowanie i programowanie urządzenia do obróbki metali i tworzyw sztucznych, - opracowywanie procedur i norm wykorzystywania metali i tworzyw sztucznych, - dbanie o czystość miejsca pracy i bezpieczeństwo w jego obrębie, - mechaniczna obróbka metali i tworzyw sztucznych,
EKOMECH SP. Z O.O. KŁĘBOWIEC - 2020-07-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca przy taśmie produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Łężyce (pomorskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych (w szczególności jednostek rynku pracy), sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek.
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
kierowanie strategią marketingową firmy, analiza rynku pod względem zapotrzebowania na produkty firmy, nadzór nad zespołem, analiza sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Komorowo (warmińsko-mazurskie)
Archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej do teczek osobowych lub przekazywania do archiwum zewnętrznego. Umowa zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca ok. 40 godz. tygodniowo, od poniedziałku do piątku, między 6:00 a 19:00 (ilość godzin dziennie do uzgodnienia).
ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-22 - Kraków (małopolskie)
rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sporządzanie umów
TEAM PREVENT POLAND Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Pszczyna (śląskie)
Rehabilitacja i fizjoterapia osób niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej Warsztat Terapii Zajęciowej - 2019-01-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- Pisanie prostych pism urzędowych- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w jednostce i systemem EZD- Pomoc w przygotowywaniu i obsłudze szkoleń pracowniczych- Archiwizacja dokumentów- Wsparcie w realizacji bieżących zadań wydziału
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja strategii handlowej na obsługiwanym rynkuOdpowiedzialność za rozwój sprzedaży do obecnych i nowych KontrahentówRealizacja planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją budżetuWsparcie operacyjne i biznesowe dla KontrahentówPrzygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracyAnaliza rynku i monitorowanie działań konkurencji krajowej i zagranicznejReprezentowanie firmy na targach branżowych
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, gnerowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedazy, nawiązywanie stałych konatktów z klientami
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2018-01-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)