SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ Gdańsk oferta pracy PHU STAZEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedażowych Rozliczanie podwykonawców/kontraktów Rozliczanie podróży służbowych Terminowe przygotowywanie płatności krajowych i zagranicznych Współpraca z kontrahentami w zakresie płatności Przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego Pozostałe czynności administracyjne (dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz korespondencji, ubezpieczenia majątkowe)
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PHU STAZEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Matejki 6/219, 80-232 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur sprzedażowych Rozliczanie podwykonawców/kontraktów Rozliczanie podróży służbowych Terminowe przygotowywanie płatności krajowych i zagranicznych Współpraca z kontrahentami w zakresie płatności Przygotowanie dokumentów dla biura rachunkowego Pozostałe czynności administracyjne (dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz korespondencji, ubezpieczenia majątkowe)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: excel zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, dobraznajomość MS Office w szczególności Excel (warunek konieczny), wysoka komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja czasu pracy, systematyczność oraz dokładność w działaniu, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
PHU STAZEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Jana Matejki 6/219, 80-232 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Jana Matejki
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.06.2019
Oferta pracy ważna do: 21.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b0585e575ffc0d54045ebfc54a79847c
Podobne oferty pracy
nadzór nad pracownikami i ich pracą,bieżące segregowanie dokumentów biurowo-pracowniczych,praca w biurze i związane z tym obowiązki,sprawy kadrowe pracowników
"Marzenie" Spółdzielnia Socjalna - 2016-09-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie ofert techniczno-handlowych. Dobór urządzeń wentylacyjnych. Nawiązywanie i utrzymanie relacji handlowych z kontarhentami z Rosji i Ukrainy. Negocjowanie warunków zawieranych tranzakcji. Wyjazdy służbowe: Rosja, Ukraina.
VBW Engineering Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Gdynia (pomorskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-11-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Bieżące kontakty z klientami; prowadzenie rozrachunków i windykacji; wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wronki (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B oraz B2C; Aktywna sprzedaż usług windykacyjnych, prawnych i finansowych oferowanych przez Firmę; Organizowanie spotkań z klientami oraz kompleksowa opieka nad klientem Strategicznym; Budowanie wizerunku firmy na rynku; Sporządzanie raportów sprzedażowych, analiz rynku i konkurencji.
ATJM GROUP Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
- Obsługa sklepu internetowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zamówień.- Firma oferuje: Pracę w dynamicznym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy, etat, stałe wynagrodzenie + premia wg. uznania.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracą na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w branży NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagane dobre umiejętności komunikacyjne.
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe Chuda Danuta - 2017-05-08 - Gniezno (wielkopolskie)
praca w chińskim biurze obsługi cudzoziemców, administrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, dbanie o utrzymanie czystości w biurze, nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. odbieranie połączeń, współpraca z chińskim zarządem
Biuro Obsługi DBC Wang-Piasna Yingli - 2019-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż farb, lakierów, chemii budowlanej, materiałów budowlanych, telefoniczny kontakt z klientem w celu przekazania aktualnych promocji sprzedażowych. Telefoniczne pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, fakturowanie sprzedaży, nadzór nad stanami magazynowymi i składanie zamówień na towary
AB BECHCICKI Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie list płac- wyliczanie podstawy do naliczania zasiłków płacowych ze środków ZUS, naliczanie podatku dochodowego, skladek ZUS płaconych przez pracownika i zaklad pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Rokitno (lubelskie)
dbanie o wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów, przedstawianie ofert, negocjowanie i podpisywanie umów, praca w biurze i w terenie
PERFECT SERVICE Paweł Jarzynka - 2016-01-11 - Piaseczno (mazowieckie)
sprzedaż imprez turystycznych, obsługa klienta, rozliczanie imprez
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Zielona Góra (lubuskie)
BADANIE POTRZEB RYNKU W SEKTORACH ZGODNIE Z PROFILEM DZIAŁ PRZEDSIĘBIORSTWA, AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI, RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH
METALSPRZĘT SP ZOO - 2016-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-01-08 - Markowa (podkarpackie)
ANALIZA ZAPYTANIA OFERTOWEGO, TECHNICZNE I FINASOWE OPRACOWANIE KALKULACJI OFERTOWEJ,WYSYŁANIE OFERTY, KONTAKT Z KLIENTEM.CZYTANIE SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-30 - Bierawa (opolskie)
aktywizacja sprzedaży na rynku arabskim, planowanie, wdrażanie i monitorowanie w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klientów firmy (pracodawca przewiduje premie uznaniowe)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Lębork (pomorskie)
Zamawianie części zamiennych, kontakt z dostawcami, podwykonawcami i klientami, przygotowanie protokołów, umów, ofert, pism, prowadzenie bieżących spraw biurowych, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Będzin (śląskie)
Obsługa procesów kadrowo-płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy, prowadzenie spraw pracowniczych, przygotowywanie, gromadzenie i właściwe przechowywanie dokumentacji w aktach pracowniczych, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-płacowego, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczania płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, podatkowych, GUS, Raportów Pfron, udział w procesie selekcji i rekrutacji pracowników.
Eurokey Recycling Limited Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, kontrola wejściowa surowców, udział w próbach technicznych oraz prób laboratoryjnych, przygotowanie i kontrola pierwszych wzorców wraz z dokumentacją, rozwiązywanie problemów jakościowych, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
FORMASTER S.A. - 2016-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
1 Zadania z zakresu rachunkowości instytucji kultury2. Zadania z zakresu naliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS oraz innych świadczeń pracowniczych3. Praca w systemie Rewizor GT oraz Gratyfikant GT firmy Insert4. Praca w programie PŁATNIK
Biblioteka Miejska w Łodzi - 2019-03-29 - Łódź (łódzkie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Opalenica (wielkopolskie)
obsługa klienta, doradztwo produktowe, budowanie trwałej relacji handlowej (CV na adres e-mail: praca (at) gluc.com.pl)
Głuc Andrzej F.P.H.U. "GŁUC" - 2016-08-17 - Wadowice (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Kontrola Jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych, Nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji, Analizowanie systemów pomiarowych, Audyt wyrobów gotowych, Prowadzenie dokumentacji jakościowych, Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych, Wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Ruda Śląska (śląskie)
Poszukiwanie mieszkan Pracowniczych, rekrutacja Pracownikow,wdrazanie Pracownikow do pracy, koordynowanie zakwaterowania izatrudnenia Pracownikow, odbior Pracownikow na terenie calego kraju.
EAST POWER Sp. z o.o. - 2018-10-26 - Opole (opolskie)
•bieżące wsparcie w zakresie rozwiązań IT •bezpośrednia oraz zdalna pomoc techniczna użytkownikom w ich problemach ze sprzętem komputerowym oraz aplikacjami•diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem•zakupy, instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania•współpraca z serwisami zewnętrznymi•modyfikacja, rozbudowa i nadzór nad funkcjonowaniem sieci monitoringu•administrowanie stroną internetową Spółki•nadzorowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa technicznego i organizacyjnego zapewniającego ochronę sieci komputerowej Spółki•obsługa systemu rozliczeń odbiorców usług Spółki.Umowa na czas określony, następnie na nieokreślony. Miejsce pracy: Ustka- pełny etat, praca od poniedziałku do piątku odgodz.7.00-15.00 (możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy). Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji narynku, nagrody uzależnione od wyniku finansowego firmy, pakiet socjalny (przedświąteczne świadczenia finansowe, dofinansowanie do wczasów i kolonii), możliwość rozwoju swoich umiejętności, podnoszenie kwalifikacji.
"WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-19 - Ustka (pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-09-15 - Szepietowo (podlaskie)