SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA (O) Niedomice oferta pracy Modus-pack Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA (O)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do obsługi klienta
Data publikacji: 2020-05-18
Lokalizacja: Niedomice (małopolskie)
Pracodawca: Modus-pack Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-132 Niedomice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia +prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niedomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1216
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żabno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku sprzedażowym (kontakt z klientem), umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem, umiejętność analitycznego myślenia i budowaniu strategii, doskonałe umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe, otwartość na nowe wezwania. Praca w Niedomicach od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7.30-15.30; wynagrodzenie: 2 600 zł brutto + premia + prowizja. Kontakt: MODUS-PACK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, CV przesyłać na adres e-mail: praca (at) moduspack.pl
Nazwa pracodawcy:
Modus-pack Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
danePracodawcy_nip: 8731012803
danePracodawcy_regon: 850363687
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-132 Niedomice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Wcześniejszy e-mail z CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: tarnowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1216
Gmina pracodawcy: Żabno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Niedomice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0838000
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2020
Data dodania oferty pracy: 18.05.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5ba5e9d1ee7511b0997c04699b8ca432
Podobne oferty pracy
organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i p.poż, kontrola warunków pracy zgodnie z zasadami BHP, prowadzenie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy, wdrażanie procedur, instrukcji i regulaminów dotyczących przepisów oraz zasad BHP i p.poż, prowadzenie rejestru i dokumentacji powypadkowej oraz ustalenie okoliczności i przyczyn zdarzenia
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2017-01-26 - Kalsk (lubuskie)
prace fizyczne przy rozbelowywaniu celulozy, prace porządkowe, prace transportowe - ręczne
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TOR-PAL" SP. Z O.O. - 2016-07-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe prawo lub administracja, bardzo dobra znajomość USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, komunikatywność, obsługa komputera, chęć rozwoju zawodowego. Mile widziane doświadczenie. Kontakt e-mail.
UNIJNE CENTRUM SZKOLEŃ DIRECT MICHAŁ ŚLĘCZKA - 2016-05-23 - Rybnik (śląskie)
1. administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową; 2. zarządzanie stronami www; 3. opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym; 4. obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce; 5. pełnienie funkcji Inspektora ds. ochrony danych osobowych tym w szczególności: - prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, - opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, - nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, - identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, - przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie podwykonawców robot budowlanych, przygotowywanie umów, kontrola realizacji umów, rozliczenia i kontrola kosztów
Firma Budowlana "DARDOM" Dariusz Żakiewicz s.j. - 2017-08-04 - Augustów (podlaskie)
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach - 2016-08-19 - Kartuzy (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, dbanie o wizerunek firmy, kontakty z klientami zagranicznymi
ART-DEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-28 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TEL KOL sp. z o.o.;naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami;usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze działania brygady specjalistycznej;
kontakt przez OHP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie badań na stanowisko środowiska pracy, wykonywanie pomiarów, opracowywanie wyników.
P.H.U "SBB" Bogdan Chobel Laboratorium Badań i Ekspertyz - 2018-07-04 - Mysłowice (śląskie)
spawanie konstrukcji lekkich (profile). Praca od 7-15
SILKAM Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy - 2018-07-30 - Opole (opolskie)
SZUKANIE ODBIORCÓW POLSKICH OWOCÓW I WARZYW NA RYNKACH WSCHODNICH, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Grójec (mazowieckie)
prace przy naprawie i konserwacji i modernizacji oświetlenia, przestrzeganie przepisów Bhp, praca na wysokości
ELEKTRO-INSTAL-BUD Niebrzegowski Krzyszyof - 2018-07-05 - Łuków (lubelskie)
jw.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 191 IM. JÓZEFA IGNACEGO KRASZEWSKIEGO - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów z branży (elementy złączne), udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, kontakt z dostawcami (celem ustalenia cen dla ofert), pozyskiwanie nowych klientów, udział w targach branżowych, wprowadzanie zamówień od klientów do systemu (Symfonia). Praca stacjonarna, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-01-12 - Mazańcowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, wycena usług spedycyjnych, aktywna promocja usług firmy, czynności marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Utrzymanie kontraktów zawartych i ich obsługa, pozyskiwanie nowych obszarów sprzedaży.
LB RAIL SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-01-11 - Stare Babice (mazowieckie)
Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji zes strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych it. przygotowanie ofert, pozyskiwanie nowych kandydatów do pracy na rynkach krajów wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś, Uzbekistan), budowanie bazy klientów, prowadzenie rozmów oraz korespondencji, raportowanie. 80 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność wtorek, czwartek, piątek 9-14Miejsce pracy: Wrocław, ul. IwaszkiewiczaSala C
Mayami Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
•samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy w podmiotach leczniczych, przygotowywanie list płac, rozliczanie dyżurów medycznych, zasiłków, podatku dochodowego•rozliczanie umów cywilnoprawnych•sporządzanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz informacji PIT-4, PIT-11, deklaracji PFRON, GUS
PROGRESS XXVIII Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-02-20 - Legnica (dolnośląskie)
1) Przygotowywanie przelewów bankowych,2) Monitorowanie płatności i faktur,3) Bieżąca kontrola stanu zobowiązań i należności,4) Współudział w księgowaniu pełnej dokumentacji finansowo- księgowej,5) Kontrola zgodności operacji z planem finansowym (klasyfikacja budżetowa),6) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,7) Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych,8) Współudział w przygotowywaniu sprawozdań: budżetowych, statystycznych i finansowych,9) Terminowe sporządzanie listy płac i obsługa programu Płatnik,10) Zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
praca w weekendy przy obsłudze szkoleń finansowanych ze środków publicznych, organizacja szkoleń oraz ich rozliczanie zgodnie z wymogami stron zamawiających
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie bez znaczenia, praca w grupie, umiejętności manualne, dobra organizacja pracy, znajomość obsługi podstawowych narzędzi, mile widziane doświadczenie w kontroli jakościZakres obowiązków: montaż mebli metalowych
D & K Technology Sp. z o.o. - 2020-10-19 - Wróżewy (wielkopolskie)
- dokonywanie napraw i konserwacja urządzeń elektrycznych,- diagnozowanie przyczyn awarii urządzeń elektronicznych,- przeprowadzanie testów urządzeń pod względem elektronicznym i funkcjonalnym.
"PLUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Ignatki (podlaskie)
sporządzanie łącznych sprawozdań budżetowych RB-23,RB-N, RB-Z; Sporządzanie łącznych zapotrzebowań i przygotowywanie projektu podziału środków budżetowych; Sporządzanie harmonogramów realizacji dochodów i wydatków budżetowych dla podległych jednostek; sporządzanie zestawień decyzji dotyczących zmian w planie finansowym Inspekcji w układzie zadaniowym oraz decyzji o zmianach w jednostkowym planie finansowym wydatków w układzie zadaniowym WSSE w Olsztynie; Opracowanie i przygotowanie jednostkowych i łącznych projektów planów oraz planów finansowych wydatków WSSE w Olsztynie w układzie zadaniowym; Opracowanie podziału wydatków bieżących Inspekcji przyznanych wg ustawy budżetowej w układzie zadaniowym; Sprawdzanie otrzymanych sprawozdań, planów i decyzji finansowych z jednostek podległych pod względem formalno-rachunkowym oraz merytorycznym; Analizowanie i nadzorowanie wykonania dochodów i wydatków budżetowych w jednostkach; Sporządzenie sprawozdań opisowych z wykonania finansowego i rzeczowego budżetu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w województwie warmińsko-mazurskim zgodnie z roczną sprawozdawczością budżetową. Przygotowanie prezentacji i analiz na polecenie Głównego Księgowego.Prawidłowe i bieżące księgowanie planu i wydatków WSSE w Olsztynie w układzie zadaniowym, rozliczanie wydatków dotyczących kosztów pośrednich na poszczególne działania na podstawie obowiązujących kluczy; Prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań z wydatków w układzie zadaniowym jednostkowych i łącznych WSSE w Olsztynie; Sporządzanie sprawozdań, planów, projektów jednostkowych i łącznych w aplikacji BUZA; Obsługa systemu Trezor w zakresie dysponenta drugiego stopnia w tym w szczególności: sporządzanie przydzielonych sprawozdań oraz innych danych łącznych, rozdysponowywanie limitów, aktualizacje limitów, zwroty środków, dodatkowe zapotrzebowania, prognozy wydatków, wnioski o zwiększenie środków, modyfikacje harmonogramów oraz inne dane w systemie Trezor; Sporządzenie łącznego harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych Państwowej Inspekcji Sanitarnej w województwie warmińsko-mazurskim oraz przygotowywanie wniosków o modyfikację harmonogramu wydatków w ciągu roku w systemie TREZOR 3.0.Godziny pracy 7:30-15:05
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2020-08-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i wydawanie materiałów i sprzętu do produkcji urządzeń, organizacja pracy magazynu, koordynowanie i prowadzenie dokumentacji magazynowej, praca w systemie magazynowym programu ENOVA, dbałość o zgodność magazynu surowca oraz wyrobów gotowych.
Minibrowary .pl. Andrzej Gałasiewicz Spółka Komandytowa - 2019-04-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem, bieżąca obsługa zamówień od klientów i do dostawców, potwierdzenie zamówiń, ścisła współpraca z działem handlowym
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż artykułów kosmetyczno-fryzjrskich, obsługa kasy fiskalnej oraz programu magazynowego, rozprowadzanie nowych produktów, wystawianie FV, obsługa techniczna
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Oborniki (wielkopolskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
- praca stojąca- motaż wiązek- drukowanie nadruków- obsługa maszyn w ruchu wymagająca sprawności fizycznej- wzrokowa kontrola jakości- lutowanie ścieżek- prace manualneGodziny pracy: 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Łódź (łódzkie)