SPECJALISTA D/S PRODUKCJI I EKONOMIKI WSI Bełchatów oferta pracy Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
Stanowisko: SPECJALISTA D/S PRODUKCJI I EKONOMIKI WSI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: W/g rozmowy z pracodawcą.
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okrzei 49, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: W/g rozmowy z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach 7:00 - 15:00 (40 godzin tygodniowo).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|2
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S PRODUKCJI I EKONOMIKI WSI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1001
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca rolniczy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe, kierunek rolnictwo i kierunki pokrewne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe, kierunek rolnictwo i kierunki pokrewne: rolnictwo, zootechnika, technika rolnicza i leśna, ogrodnictwo lub ekonomika rolnictwa lub inny kierunek studiów wyższych lub studia podyplomowe obejmujące przedmioty z dziedziny nauk rolniczych w wymiarze co najmniej 60 punktów ECTS
Nazwa pracodawcy:
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
danePracodawcy_nip: 7331305961
danePracodawcy_regon: 004349350
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: zgierski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1020
Gmina pracodawcy: Stryków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bratoszewice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0415876
Ulica pracodawcy: Nowości
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy:
Doradztwo w zakresiie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213201
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca rolniczy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 06.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f6a063d785bcf06c57b464bc96c2bec
Podobne oferty pracy
- Wiecej informacji na stronie: www.sum.edu.pl --> BIP -- > Oferty pracy w SUM.- Obsługa formalno-administracyjna procesu inwestycyjnego po stronie inwestora, w tym kontakty z Organami Administracji Państwowej i Nadzoru Budowlanego. Weryfikacja dokumentacji technicznej. Bieżąca współpraca z Projektantami, Wykonawcami Robót, Inspektorami Nadzoru. Prowadzenie procesów inwestycyjnych przydzielonych do realizacji zadań w pełnym zakresie (przekazanie placów budów, kontrola postępu prac, uczestnictwo w odbiorze prac, rozliczenie zadania). Przygotowywanie programów funkcjonalno-użytkowych, kosztorysów.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane lub pokrewne. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie przy przygotowywaniu, koordynacji i w uczestnictwie w projektach inwestycyjnych. Wymagana umiejętność sporządzania programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych prac budowlanych i projektowych, praktyczna znajomość Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur administracyjnych, obsługa pakietu MS Office, programów kosztorysowych NORMA i ZUZIA, programu projektowego Auto-Cad (w podstawowym zakresie).
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-01-25 - Katowice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży;działania handlowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów; realizacja zamówień sprzedaży; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz opieka nad nimi; zapewnienie ciągłości dostaw do produkcji poprzez zakup materiałów i komponentów; nadzór nad terminowością i jakością dostaw; negocjowanie warunków handlowych z dostawcami; kreowanie nowych rozwiązań w celu poprawy efektywności stosowanych procesów; współpraca z planistą produkcji; analiza i raportowanie;-godziny pracy 8.00-17.00 - w tym 1 godzina przerwy
PALGETRANS HANDEL-TRANSPORT SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Wykroty (dolnośląskie)
Sprzedaż sprzętu komputerowego, oprogramowania i innych produktówBudowanie i rozwijanie relacji z klientamiBadanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru właściwych produktów lub usługPrzygotowanie ofert handlowychFakturowanie, raportowanie i prowadzenie dokumentacjiObsługa po sprzedażowa klienta
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Skoczów (śląskie)
Prowadzenie spraw technicznych, eksploatacyjnych i administracyjnych Spółdzielni, weryfikacja i kompletowanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej, przygotowywanie materiałów przetargowych, kontrola nad zgodnoscią wykonywanych robót z dokumentacja, zawieranymi umowami i wiedzą techniczną, przygotowywanie i analiza zestawień, w tym planów remontów, udział w przeglądach technicznych budynków.
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO - MIESZKANIOWA "PIONIER" - 2020-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie instalacji kablowych dla klientów indywidualnych na sieciEtth oraz CU
Calipso.pl Haber Robert - 2017-08-01 - Opole (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓWUdział we wdrażaniu strategii marketingowej firmy, wdrażanie i koordynowanie projektów i aktywności marketingowych związanych z oferowanymi produktamiMonitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych oraz ich optymalizacja (m.in. z wykorzystaniem Google Analytics, Google Adwords)Wsparcie działu sprzedaży w zakresie ofert finansowania oraz ubezpieczenia dla klientów firmy Współpraca z Dystrybutorami Redagowanie tekstów, tworzenie treści i zarządzanie zawartością strony www w oparciu o CMSZarządzanie profilami firmy w serwisach społecznościowychPlanowanie obecności firmy podczas targów Współpraca z dostawcami zewnętrznymi agencjami reklamowymi, interaktywnymi, drukarniamiWYMAGANIADoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuWiedza z zakresu szeroko pojętego marketingu i e-marketinguPraktyczna znajomość technik i narzędzi marketingu internetowego (Google AdWords i Google Analytics) oraz SEO i e-mail marketingUmiejętności tworzenia tekstów tzw. lekkie pióroBardzo dobra znajomość MS OfficeKreatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniuZnajomość języka angielskiego
TBI TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
Sporządzanie raportów, przygotowywanie danych do sprawozdań, rozliczanie prowizji z raportów sprzedażowych.
ASF PREMIUM Spółka z o.o. - 2019-06-04 - Siedlce (mazowieckie)
aktywne, skuteczne pozyskiwanie nowych klientów, udział w realizacji planów sprzedażowych, nawiązywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych, sporządzanie raportów sprzedażowych, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy, pozyskiwanie nowych rynków zbytu
SPILO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-23 - Katowice (śląskie)
- Wykonywanie prac w charakterze trenera symulacji medycznej celem zapewnienia warunków do szkolenia umiejętności praktycznych, zwłaszcza w zakresie działania w stanach nagłych i zagrożenia życia na nowoczesnych symulatorach pacjenta tj. m.in. pomoc nauczycielom akademickim w prowadzeniu zajęć symulacyjnych, pomoc w przygotowaniu scenariuszy symulacyjnych, obsługę techniczną oprogramowania i symulatorów, przygotowanie sprzętu i pomocy dydaktycznych, udział/pomoc w prowadzeniu debriefingu. Podejmowanie działań mających na celu podniesienie jakości kształcenia studentów w oparciu o najnowocześniejsze technologie oraz pomoce dydaktyczne stosowane w nauce medycyny a wykorzystywane w Centrum.- Praca w Centrum symulacji Medycznej w Zabrzu (w organizacji) - 41-800 Zabrze, Pl. Dworcowy 3. - Wynagrodzenie: 4600 - 5600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: dyplom ukończenia studiów na kierunku lekarskim, ratownictwo medyczne, pielęgniarstwo lub psychologia, min. 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, biegła znajomość obsługi komputera i systemów audio-wideo, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: afrac (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-08-24 - Zabrze (śląskie)
j.w
Szkoła Podstawowa Nr 141 im. mjr. Henryka Sucharskiego - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Częstochowa (śląskie)
Przyjmowanie sprzętu, oraz jego kontrola, wpisanie go do systemu firmowego. Inspekcja i pakowanie sprzętu do wysyłki, wypisanie go w systemie firmowym i zamówienie kuriera. Przyjmowanie zleceń, kontakt telefoniczny z Klientem i wysyłanie kuriera po sprzęt. Godziny pracy: 10.00- 18.00
ELSAN Swędzikiewicz Cezary - 2017-03-23 - Słupsk (pomorskie)
prace biurowe oraz kadrowe
Rafpol Pałka Spółka Jawna - 2017-11-28 - Krzeszowice (małopolskie)
pełna obsługa wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, kompleskowa wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2016-06-09 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie kontrahentów na terenie Ukrainy, Białorusi i innych państw byłej WNP. Przygotowywanie ofert marketinchowych i umów w językach ukraińskim i białoruskim lub rosyjskim.Okres zatrudnienia 1 rok, godziny pracy: 9.00-17.00.
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Piła (wielkopolskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Dbanie o czystość miejsca pracy.Doświadczenie mile widziane.
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
W/g stanowiska
FCPK Bytów Sp. z o.o. Bytów - 2020-01-15 - Kielce (świętokrzyskie)
- sprzedaż asortymentu z zakresu chłodnictwa komercyjnego i klimatyzacji;- aktywne budowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;- analiza rynku i ofert konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych, praca nad rozwojem marki i wizerunku przedsiębiorstwa;- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- promowanie działań usprawniających sprzedaż - przygotowywanie materiałów promocyjnych, kreowanie merytorycznych treści dotyczących produktów znajdujących się w ofercie firmy, tworzenie postów na potrzeby social media, marketing internetowy;- administrowanie stronami internetowymi firmy, kreowanie identyfikacji wizualnej, optymalizacja SEO, wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego, obsługa zamówień;- udział w targach, wystawach i konferencjachUmowa o pracę, pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2020-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rejestacja , archiwizacja dokumentow fianansowych , obsługa kont bankowych , nadzór nad transakcjami itp.godziny pracy 7-15.30 lub 8 -16.30 w tym 30 min. na posiłek
CDS EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-11 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego, kontakt z klientami z rynku niemieckiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Operator koparki
TKZ SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Pławce (wielkopolskie)
prawidłowy dobór pracowików na okreslone stanowiskopracy zgodny z ogólną strategia zatrudnienia i aktualnymi wymaganiami pracodawcy; wykonywanie testów kompetancji i umiejętności;
WORK4EU Sp. zo.o. - 2017-03-27 - Opole (opolskie)
Drobne prace remontowe, drobne naprawy hydrauliczne i elektryczne, prace porządkowe. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Piemar Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-02-16 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
PRACA W DZIALE WYPOŻYCZALNI MASZYN BUDOWLANYCH, OBSŁUGA KLIENTA PODCZAS WYDAWANIA MASZYN ORAZ PRZYJMOWANIA WYNAJĘTYCH MASZYN, OBSŁUGA KOMPUTERA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZDAWCZO - ODBIORCZYCH, OBSŁUGA MASZYN Z WYNAJMU OD STRONY ICH CZYSTOŚCI I STANU TECHNICZNEGO (MYCIE MASZYN, PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE DROBNE NAPRAWY).
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-25 - Rzeszów (podkarpackie)
klasyfikacja odpadów, ewidencja odpadów, rejestracja w systemie BDO, sprawozdawczość; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 6.00- 22.00
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-13 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i archiwizacja dokumentacji po ustaniu zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno- prawnych, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych i kontakty z potecjalnymi kandydatami, ustalanie i rozliczanie czasu pracy, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie skierowań i kontrolowanie aktualności badań lekarskich, szkoleń i uprawnień, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków oraz terminowe sporządzanie w systemie informatycznym list płac dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozadń GUS, prowadzenie spraw funduszu świadczeń socjalnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2017-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta zagranicznego
GHG Sp. z o. o. - 2015-12-17 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie stałego kontaktu z bieżącymi i potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówień. Współpraca z działem serwisu i logistyki. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Vegagastro - 2018-07-03 - Włynkówko (pomorskie)