SPECJALISTA D/S HANDLU Limanowa oferta pracy IMPULS CONTRACTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA D/S HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami i producentami, składanie zamowień, przygotowanie ofert cenowych dla klientów, przygotowanie zestawień i analiz sprzedażowych. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Data publikacji: 2019-07-19
Lokalizacja: Limanowa (małopolskie)
Pracodawca: IMPULS CONTRACTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Piłsudskiego 14c, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientami i producentami, składanie zamowień, przygotowanie ofert cenowych dla klientów, przygotowanie zestawień i analiz sprzedażowych. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Kwota wynagrodzenia indywidualnie ustalana z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Limanowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Limanowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość branży materiałów budowlanych. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Nazwa pracodawcy:
IMPULS CONTRACTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
Drukarska 7/49, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o składanie cv na wskazany e -mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Drukarska
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Budowa i wykończenia pod klucz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.07.2019
Data dodania oferty pracy: 19.07.2019
Oferta pracy ważna do: 18.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ae56148402b9273852dd5d933874742
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw zw z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji, koordynowanie prac związanych z Systemem Zarządzania Jakością ISO. Praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów..., sprzedaż produktów multimedialnych i prenumerat czasopism specjalistycznych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
praca związana z kadrami
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Łazy (lubelskie)
1. Obsługa komputera oraz programu mag.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Znajomość branży rolniczej.4. Prowadzenie rozmów handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ZIMEX" - 2017-01-31 - Łęczyca (łódzkie)
Organizowanie pracy i kierowanie zespołem , montaż demontaż rusztowań - nadzór, praca przy komputerze - fakturowanie wynajmu i sprzedaży, sporządzanie ofert wynajmu rusztowań
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2018-10-24 - Borowina (lubuskie)
naprawa sprzętu AGD i innych, konserwacja sprzętu i maszyn
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Krzyżowa (dolnośląskie)
organizacja oraz realizacja międzynarodowych festiwali, konkursów i innych wydarzeń artystycznych organizowanych przez PFB, współpraca z polskimi jaki i zagranicznymi artystami oraz podmiotami zewnętrznymi, sporządzanie umów oraz nadzór nad prawidłową ich realizacją, ścisła współpraca z innymi działami PFB w zakresie przygotowania wniosków i ich realizację; negocjowanie warunków współpracy, sprawozdawczość, zastępstwo sekretariatu.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku - 2018-12-10 - Gdańsk (pomorskie)
praca na stanowisku specjalista d.s. sprzedaży oraz magazynier. Praca w hali sprzedażowej w systemie dwuzmianowym w godzinach 8-16 (jeden tydzień) oraz 10-18 (drugi tydzień) oraz w co drugą sobotę w godzinach 9-15. Zadania:- przyjmowanie dostaw wg dokumentów PZ- wykładanie towaru na regały- wydawanie towaru- sprawdzanie dostępności towaru- obsługa klienta na hali sprzedażowej - obsługa kasy fiskalnej
MONDEX SPÓŁKA JAWNA ANNA I JERZY AFFEK - 2018-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientami, podpisywanie umów, negocjowanie warunków
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca obejmująca całość czynności związanych z obsługą i administracją sprzętu komputerowego i systemów informatycznych wraz z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi. Projektowanie, utrzymywanie, rozbudowa stron internetowych i aplikacji mobilnych oraz utrzymywanie i modyfikacja istniejących aplikacji utworzonych na potrzeby Oddziałów, Sekretariatu, Uczeni.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2016-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie informacji i kampanii promocyjnych dla wietnamskich lub chińskich klientów spółki, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż perfum i kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
PRACE STOLARSKIE
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Sułów (dolnośląskie)
Technik architekt
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
Praca w łańcuchu dostaw, przyjęcia w magazynach,
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
- przewodzenie zespołowi inżynierów oprogramowania w tworzeniu wysokiej jakości oprogramowania;- aktywne przyczynianie się do procesu ciągłego doskonalenia, w odniesieniu do siebie samego, zespołu i systemów;- sprawne zarządzanie członkami zespołu zgodnie z polityką i procedurami spółki, w tym w zakresie wydajności, rozwoju i rozwiązywania konfliktów oraz bieżącego przekazywania informacji zwrotnych;- budowanie i promowanie pozytywnego środowiska pracy dla zespołów w swoim obszarze, jak również w innych obszarach biznesowych, w które jesteś zaangażowany;- inspirowanie i motywowanie członków zespołu;- wysoki poziom odpowiedzialności wobec całej pracy prowadzonej przez członków zespołu;- poznanie każdego członka swojego zespołu, jego lub jej silnych i słabych stron oraz skuteczności;- szkolenie i integrowanie nowych członków zespołu oraz proaktywne wspieranie dalszego rozwoju dotychczasowych członków zespołu;- bliska współpraca z innymi liderami zespołów i zespołami deweloperskimi, w miarę konieczności, w celu stworzenia oprogramowania, które będzie spójne;- bliska współpraca z Product Owner-em i interesariuszami biznesowymi w celu zrozumienia procesu biznesowego i aktywnego uczestniczenia w dostarczaniu rozwiązań na potrzeby biznesu;- zagwarantowanie, że projekty będą dobrze estymowane i dostarczane zgodnie z harmonogramem;- elastyczność w reagowaniu na zmieniające się potrzeby biznesu;- opracowywanie i wdrażanie standardów i procedur wspomagających dostarczanie wysokiej jakości oprogramowania; zadbanie, żeby wszyscy programiści w zespole rozumieli istniejące standardy i procedury, i przestrzegali ich;- współpraca z zespołem rekrutacyjnym/HR w celu wspierania rekrutacji nowych pracowników do Ocado Technoogy i innych inicjatyw;- bycie ekspertem w swoim obszarze dla zespołów IT i biznesu. Praca w godz.: 9-17.
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymywanie porządku na terenach wewnętrznych i zewnętrznych, m.in. mycie klatek, zamiatanie, mycie okien, grabienie, koszenie.
"JOKER" Kubica, Leksowski, Mosińska Spółka Jawna - 2019-05-22 - Ruda Śląska (śląskie)
Pobieranie opłat za obiady. Rozliczanie obiadów. Przygotowanie umów oraz ich wprowadzanie do systemu PE. Windykacja nieterminowych wpłat, ksiegowanie wpływów obiadowych. Prowadzenie zamówień publicznych w szkole. Prowadzenie ewidencji ekwiwalentów BiHP. Prowadzenie dokumentacji PFRON.
Szkoła Podstawowa nr 19 - 2019-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. mandaryńskim i angielskim - Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów - aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych - zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko - tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
koordynacja rozwoju sprzedaży, pracy sprzedawców, obsługa programu sprzedaży Magnat, analiza sprzedaży w poszczególnych placówkach
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
wsparcie działu personalnego w zakresie przygotowania i dysrybujcji dokumentów kadrowych, prowadzenie komunikacji w zakresie polityki personalnej, przygotowanie raportów, zestawień, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Tajęcina (podkarpackie)
Wykształcenie zawodowe/wyższe, minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziana znajomośći j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym, znajomość programów graficznych - Photoshop. Osoba zatrudniona powinna charakteryzować się umiejętnościami negocjacyjnymi, oraz umiejętnością pracy w zespole. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za promowanie firmy oraz jej usług, przygotowywanie i publikację ogłoszeń o prace, prowadzenie usług promocyjno- reklamowych, projektowanie i realizowanie kampanii reklamowe. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)
Zakres obowiązków:- Planowanie, realizacja i wdrażanie projektów z zakresu cyfryzacji- Projektowanie baz danych- Konfigurowanie ustawień linii produkcyjnych- Prowadzenie analiz z zakresu istniejących systemów cyfrowych- Programowanie sterowników PLC, paneli HMI, itp.- Projektowanie struktur i algorytmów sterowania- Opracowanie dokumentacji technicznej- Dobór i zestawienie komponentów dla tworzonych projektów- Współpraca z projektantami innych branż oraz z dostawcami systemów i urządzeń- Udział w uruchamianiu maszyn, robotów oraz linii produkcyjnych na zakładzie jak i u dostawcy- Testowanie i kontrolę jakości urządzeń zgodnie z procedurami.Wymagania:- Wykształcenie wyższe techniczne (automatyka lub pokrewne)- Wiedza techniczna i doświadczenie na podobnym stanowisku- Obsługa Systemu MS SQL Server (projektowanie, zarządzanie)- Doświadczenie z obsługą i programowanie w środowisku mobilnym- Znajomość zagadnień z automatyki przemysłowej- Umiejętność programowania i diagnozowania sterowników PLC- Znajomość systemów sterowania Simatic S7 (STEP7, TIA PORTAL), Allan Bradley, itp.- Umiejętność czytania schematów elektrycznych- Dobra organizacja pracy- Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Pracodawca oferuje:- Umowę o pracę- Doskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespole- Uczestnictwo w realizacji ciekawych i nowatorskich projektów- Pracę przy najnowszym technologicznie parku maszynowym- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karnety sportowe- Możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
HENKEL POLSKA OPERATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-18 - Racibórz (śląskie)
przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt
Domy Wczasowe WAM sp. z o.o. w Warszawie - 2017-06-14 - Jurata (pomorskie)
aktywny udział w targach, organizacja konferencji, umacnianie bezpośrednich kontaktów z klientami, doradztwo techniczne i handlowe mające na celu umocnienie więzi klienta z Basf, prowadzenie bazy danych odnośnie rynku, oprocowywanie i przekazywanie propozycji dalszego rozwoju produktów, współpraca przy planowaniu sprzedaży ilościowej oraz wysokości obrotów, sporządzanie raportów z przeprowadzonych wizyt u klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów z zakresu sprzedaży środków do produkcji rolnej, fachowe doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin, nawożenia, w zakresie upraw, pozyskiwanie nowych kontrahentów handlowych oraz współpracy z klientami Firmy. Miejsce wykonywania pracy: teren wojwództwa dolnośląskiego: Trzebnica, Żmigród, Ścinawa, Prusice, Milicz, Wołów, Oborniki Śląskie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne "AGRO-EFEKT" Sp. z o. o. - 2015-12-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Piła (wielkopolskie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)