SPECJALISTA ADMINISTRACYJNO - FINANSOWY (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY GALWANIZERNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACYJNO - FINANSOWY (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale kadrowo - administracyjnym, sporzadzanie pism, sporządzanie faktur sprzedażowych, bieżąca obsługa sekretariatu.
Data publikacji: 2020-10-02
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY GALWANIZERNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kożuchowska 5, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w dziale kadrowo - administracyjnym, sporzadzanie pism, sporządzanie faktur sprzedażowych, bieżąca obsługa sekretariatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Umowa na okres 33 m-cy.Praca w godzinach 8-16.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACYJNO - FINANSOWY (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0810
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane wykształcenie wyższe administracyjne.
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY GALWANIZERNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9241678091
danePracodawcy_regon: 97122994300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Kożuchowska 5, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie z pracodawcą należy zgłosić się z otrzymanym skierowaniem do pracy oraz dokumentami aplikacyjnymi.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: żagański
danePracodawcy_kodPowiatu: 0810
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Żagań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988661
Adres strony pracodawcy: www.galwanizernia.pl
Ulica pracodawcy: Kożuchowska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: galwanizacja metali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.10.2020
Oferta pracy ważna do: 01.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a234180c30cc0708d3c5a00238083cb
Podobne oferty pracy
kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i ochrony środowiska w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego; przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk; prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; nadzór nad oceną ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP; prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej; kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z państwowymi inspekcjami kontrolnymi; opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami organizacji działalności kulturalnej i artystycznej i inne
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Będzino (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert, rozmowy z kontrahentami z Rosji i Ukrainy, nadzorowanie dokumentów handlowych w językach Ukraińskim, Rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Mysłakowice (dolnośląskie)
Obsługa maszyn tartacznych, kontrolowanie ilości i jakosci surowców tartacznych, składowanie materiałów w zależności od ich przeznaczenia.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Korabina (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Olkusz (małopolskie)
Sprzedaż i dobór artykułów medycznych - obsługa klienta
Lemar E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. Olsztyn - 2019-05-16 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie części lotniczych na podstawie iPC samolotów, zglaszanie wniosków reklamacyjnych na części wadliwe, wyszukiwanie nowych klientów i potencjalnych zamówień publicznych
AERO CLUB Sp. z o. o. - 2017-08-29 - Obory (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków na stanowisku pracy:1. rozpoznawanie indywidualnych potrzeb uczniów oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń edukacyjnych2. określanie form i sposobów udzielania uczniom pomocy pedagogicznej; organizowanie i prowadzenie różnych form wsparcia, odpowiednio do rozpoznanych potrzeb3. podejmowanie działań wychowawczych i profilaktycznych wynikających z programu wychowawczego i profilaktyki w stosunku do uczniów z udziałem rodziców i wychowawców;4. prowadzenie warsztatów dla rodziców oraz udzielanie im indywidualnych porad w zakresie wychowania5. wspomaganie i pomoc nauczycielom w realizacji programu wychowawczego i profilaktyki.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy, 2. praca od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie/ 40 godzin w tygodniu.3. godziny pracy : od 8 do 16.Oferujemy:1. wynagrodzenie zasadnicze od 3200 zł do 3500 zł brutto miesięcznie2. dodatek za wieloletnią pracę od 5 do 20% - zależnie od posiadanego stażu pracy3. dodatkowe wynagrodzenia: trzynasta pensja, system nagród, możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w ZPS w Tczewie w rozumieniu przepisów o rehabilitacjizawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy/ wyższy niż 6 %.Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny,2. kwestionariusz osobowy,3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,4. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczeniazawodowego/ stażu pracy,5. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. oukończonych kursach, szkoleniach itp.),6. oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.*w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowychTerminy i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. terapii behawioralnej należy składać w formie pisemnej w zaklejonych kopertach w siedzibie ZPS : Tczew ulica Grunwaldzka 1( sekretariat pok. Nr 6 ) lub przesłać na adres: 83-110 Tczew, ul. Grunwaldzka 1e, do dnia 11.10.2019 do godziny 14.(o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do ZPS lub data złożenia w sekretariacie ZPS).Dane osobowe- klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.1. Administrator danych i kontakt do niego: Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie.2. Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danychosobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych email: iod (at) zpstczew.pl 3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko 4. Informacje o odbiorcach danych: Krajowy Rejestr Karny przy Sądzie Okręgowym w Gdańsku ( w związku z zapytaniem o udzielenie informacji o osobie kandydata) , Przychodnia Rogowscy Spółka z oo w Tczewie (w związku z przeprowadzeniem badań wstępnych lekarskich).5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w ZPS w Tczewie (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor ZPS ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).6. Uprawnienia:a. prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lubograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a takżeprawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowyadministratora danych, podany powyżej,b. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.9. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział kandydata w naborze.10. Dane udostępnione przez kandydata , poza odbiorcami wskazanymi w pkt 4 i instytucjami upoważnionymi z mocy prawa, nie będą podlegały udostępnieniu innym podmiotom.Inne:1. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną 2. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty te mogą zostać odebrane do dnia 31.10.2019 a nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,3. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów,4. Kandydaci, którzy zostaną zaproszeni na test kwalifikacyjny, proszeni są o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości,5. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Specjalnych w Tczewie ul. Grunwaldzka 1.7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 58 531 55 50
ZESPÓŁ PLACÓWEK SPECJALNYCH W TCZEWIE - 2019-09-27 - Tczew (pomorskie)
Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robótSprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznejSprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji technicznej.Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych.Sporządzanie budżetów kosztów budów.Sporządzanie zapytań ofertowychProwadzenie korespondencji formalno-prawnej z inwestorem i podwykonawcami.Analiza dokumentów formalno-prawnych w prowadzonych postępowaniach przetargowychŚcisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy,Współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych,
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-09-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w zakresie przetwarzania danych dotyczących należności
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymanie zdolności pracy maszyn- ustawianie maszyn
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Policzna (mazowieckie)
akta osobowe, naliczanie płac, płatnik
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
Do zakresu zadań w szczególności należy:- naprawa, konserwacja, przeglądy, nadzorowanie pracy urządzeń informatycznych,- instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego.Okres zatrudnienia styczeń-marzec 2019 r. Godz. pracy 7.15.15.15.
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-11-28 - Słupsk (pomorskie)
-
ZAKŁAD AUTOMATYKI I STEROWANIA "AIS" MGR INŻ. ROMAN SUŁOWSKI - 2017-03-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- przygotowanie wycen i udzielanie informacji o produktach firmy- obsługa zamówień ze sklepu internetowego- budowanie długofalowych relacji z Klientami firmowymi (B2B)
AGENCJA REKLAMOWA BILLY BOARD - 2019-05-07 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
do uzdgn
SKOP-BUD SKOPIŃSKI JACEK - 2017-06-30 - Besko (podkarpackie)
Ściąganie od klientów potwierdzeń dostaw, fakturowanie sprzedaży zagranicznej, fakturowanie sprzedaży na NIP DE oraz sporządzanie nabyć. Weryfikacja prawidłowości faktur zakupowych dot. transakcji trójstronnych i na NIP - ie DE, kompletowanie pod faktury niezbędnych dokumentów wysyłkowych dla wewnątrzwspólnotowych dostaw unijnych. Wystawianie faktur - dot. ewentualnych refaktur kosztów transportu i innych kosztów dodatkowych. Faktury transportowe dot. sprzedaży zagr. - weryfikacja merytoryczna, przyporządkowanie do odpowiednich dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie niezbędnych zestawień dot. poszczególnych klientów (dot.fiksacji, stanu realizacji kontraktów, zamówień). Rozliczanie i weryfikacja zabezpieczeń bankowych, wsparcie handlowców w przygotowywaniu niezbędnych zestawień, rozliczeń, dokumentów dla celów reklamacji. Pomoc w razie potrzeby w awizacjach i przygotowywaniu dokumentów wysyłkowych. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku, obsługa programów MS Office (w szczególności EXCEL). Dobra organizacja pracy własnej. Mile widziana znajomość programu Symfonia Handel oraz znajomość j. angielskiego lub niemieckiego. Istnieje możliwość awansu zawodowego, a także możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia. Pracodawca oferuje: pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyniku, umowę o pracę z wszystkimi świadczeniami oraz dofinansowanie posiłków.
AMS Metal Sp. z o.o. - 2020-02-14 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przyjmowanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupu, wystawianie i rejestracja w systemie faktur sprzedaży, obsługa rachunków bankowych, przygotowywanie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, staranność, skrupulatność, szeroko rozwinieta zdolność analitycznego myślenia oraz zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
PERFECT CONSULTING - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Grodków (opolskie)
Praca na budowie.
STALSOLNE Tomasz Przybyło - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów rosyjskojęzycznych
BALTIK KWIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-12 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy , Białorusi, Gruzji i Rosji
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Ciechów (dolnośląskie)
Analiza rynku; Działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów; Prezentacja oferty produktu oraz przygotowanie i przedstawienie umów dla klientów; Dbanie o budowanie i utrzymywanie istniejących więzi z klientami firmy; Prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi; Prowadzenie bazy danych klientów; Sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy;
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie - 2018-08-08 - Czarne (pomorskie)
administrowanie i nadzór nad systemami,projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)