SPECJALIASTA (NR. REF WZL.110.19.2020/WIF) K/M Warszawa oferta pracy Polski Komitet Normalizacyjny
Stanowisko: SPECJALIASTA (NR. REF WZL.110.19.2020/WIF) K/M
Wynagrodzenie: od 4聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyj臋ciem 艣rodk贸w trwa艂ych przez Wydzia艂 oraz zmian miejsca u偶ytkowania sprz臋tu IT- weryfikacja faktur i prowadzenie rozliczenia wydatk贸w bud偶etowych i zaanga偶owania w ramach 艣rodk贸w finansowych przydzielonych dla WIF - udzia艂 w przygotowywaniu i realizacji zam贸wie艅 publicznych Wydzia艂u - zakup贸w 艣rodk贸w trwa艂ych, cz臋艣ci komputerowych, oprogramowania oraz us艂ug serwisowych, konserwacyjnych i modyfikacji system贸w niezb臋dnych do zabezpieczenia funkcjonowania infrastruktury informatycznej PKN- wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi w zakresie realizacji i rozliczania um贸w- przyjmowanie i ewidencjonowanie przychodz膮cej i wychodz膮cej korespondencji - prowadzenie ewidencji dokumentacji Wydzia艂u- przygotowywanie pism, raport贸w i analiz zwi膮zanych z prac膮 Wydzia艂u
Data publikacji: 2020-10-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Polski Komitet Normalizacyjny
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:艢wi臋tokrzyska 14, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyj臋ciem 艣rodk贸w trwa艂ych przez Wydzia艂 oraz zmian miejsca u偶ytkowania sprz臋tu IT- weryfikacja faktur i prowadzenie rozliczenia wydatk贸w bud偶etowych i zaanga偶owania w ramach 艣rodk贸w finansowych przydzielonych dla WIF - udzia艂 w przygotowywaniu i realizacji zam贸wie艅 publicznych Wydzia艂u - zakup贸w 艣rodk贸w trwa艂ych, cz臋艣ci komputerowych, oprogramowania oraz us艂ug serwisowych, konserwacyjnych i modyfikacji system贸w niezb臋dnych do zabezpieczenia funkcjonowania infrastruktury informatycznej PKN- wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi w zakresie realizacji i rozliczania um贸w- przyjmowanie i ewidencjonowanie przychodz膮cej i wychodz膮cej korespondencji - prowadzenie ewidencji dokumentacji Wydzia艂u- przygotowywanie pism, raport贸w i analiz zwi膮zanych z prac膮 Wydzia艂u
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALIASTA (NR. REF WZL.110.19.2020/WIF) K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.11.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - B1 - 艣rednio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obs艂uga komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Zam贸wienia publiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: Oprogramowanie SAP
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze, do艣wiadczenie w pracy przy wykszta艂ceniu wy偶szym na stanowisku: Specjalista - 2 lata, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym umo偶liwiaj膮cym zrozumienie dokumentacji technicznej, obs艂uga komputera - bieg艂a obs艂uga pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point), umiej臋tno艣膰 ustalania priorytet贸w oraz zarz膮dzania czasem, terminowo艣膰, rzetelno艣膰, dok艂adno艣膰, umiej臋tno艣膰 redagowania pismMile widziane: znajomo艣膰 Prawa Zam贸wie艅 Publicznych, przebyte kursy i szkolenia z Prawa Zam贸wie艅 Publicznych, obs艂uga SAPObowi膮zki:- prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyj臋ciem 艣rodk贸w trwa艂ych przez Wydzia艂 oraz zmian miejsca u偶ytkowania sprz臋tu IT- weryfikacja faktur i prowadzenie rozliczenia wydatk贸w bud偶etowych i zaanga偶owania w ramach 艣rodk贸w finansowych przydzielonych dla WIF - udzia艂 w przygotowywaniu i realizacji zam贸wie艅 publicznych Wydzia艂u - zakup贸w 艣rodk贸w trwa艂ych, cz臋艣ci komputerowych, oprogramowania oraz us艂ug serwisowych, konserwacyjnych i modyfikacji system贸w niezb臋dnych do zabezpieczenia funkcjonowania infrastruktury informatycznej PKN- wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi w zakresie realizacji i rozliczania um贸w- przyjmowanie i ewidencjonowanie przychodz膮cej i wychodz膮cej korespondencji - prowadzenie ewidencji dokumentacji Wydzia艂u- przygotowywanie pism, raport贸w i analiz zwi膮zanych z prac膮 Wydzia艂uPe艂na tre艣膰 oferty i wymagane dokumenty: https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pknBli偶sze informacje: 22 556 76 07
Nazwa pracodawcy: Polski Komitet Normalizacyjny
danePracodawcy_nip: 5251008869
danePracodawcy_regon: 010415408
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
艢wi臋tokrzyska 14, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: www.pkn.pl
Ulica pracodawcy: 艢wi臋tokrzyska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy wa偶na do: 15.10.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bfd2e379a677c85f5c545146d59fba9d
Podobne oferty pracy
Wykszta艂cenie wy偶sze II stopnia z informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (lub studia podyplomowe w wym. kierunku); umiej臋tno艣膰 wyszukiwania, gromadzenia, opracowywania, analizy, oceny, selekcji informacji zawartych w 藕r贸d艂ach pierwotnych i pochodnych, umiej臋tno艣膰 tworzenia opisu bibliograficznego ksi膮偶ki, znajomo艣膰 programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomo艣膰 formatu MARC21, znajomo艣膰 zagadnie艅 bibliometrii: wska藕niki cytowa艅 i indeks Hirscha, bieg艂a znajomo艣膰 pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), swobodna obs艂uga Internetu, umiej臋tno艣膰 korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu 艣rednio zaawansowanym, zakres obowi膮zk贸w: selekcja, opracowywanie (tworzenie opis贸w niezb臋dnych do identyfikacji 藕r贸de艂, klasyfikowanie tematyczne, itp.), analiza artyku艂贸w i innych opracowa艅 technicznych, z zakresu dzia艂alno艣ci Instytutu, wsparcie pracy biblioteki technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI G脫RNICZEJ KOMAG - 2018-04-06 - Gliwice (艣l膮skie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zam贸wie艅 publicznych jest osob膮 odpowiedzialn膮 za przygotowanie i realizacj臋 zam贸wie艅 publicznych zgodnie z za艂o偶eniami ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych. Do jego obowi膮zk贸w nale偶y r贸wnie偶 koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultat贸w post臋powania przetargowego. Specjalista ds. zam贸wie艅 publicznych zajmuje si臋 r贸wnie偶 prowadzeniem, uzupe艂nianiem i archiwizacj膮 dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zam贸wie艅 publicznych powinien legitymowa膰 si臋 wy偶szym wykszta艂ceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem s膮 uko艅czone studia podyplomowe z zakresu zam贸wie艅 publicznych oraz szkolenia podwy偶szaj膮ce posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego do艣wiadczenia w obszarze zam贸wie艅.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schr枚der - 2019-01-11 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
Pozyskiwanie klient贸w i budowanie sieci sprzeda偶y na terenie Bliskiego Wschodu. Reprezentowanie firmy w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych, gotowo艣膰 do podr贸偶y krajowych i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Pozyskiwanie i utrzymanie klient贸w, tworzenie ofert handlowych, sporz膮dzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obs艂uga reklamacji, fakturowanie sprzeda偶y, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie um贸w prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej, analiza skuteczno艣ci prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych, dba艂o艣膰 o dobry wizerunek firmy.
Przedsi臋biorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2019-11-29 - Gdynia (pomorskie)
- zarz膮dzanie zam贸wieniami klient贸w, - przygotowywanie raport贸w zgodnie z potrzebami klient贸w - wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i wsp贸艂praca z dzia艂em sprzeda偶y - odpowiadanie na zapytania ofertowe w j臋zyku angielskim nowym i sta艂ym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga klient贸w zalegaj膮cych z p艂atno艣ciami, redagowanie wezwa艅 do klient贸w, wsp贸艂praca z kancelariami komorniczymi oraz pracownikami terenowymi
NOBILON MAREK BEDNARZ - 2015-12-15 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
jw.
Komenda Wojew贸dzka Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
edycja zdj臋膰, znajomo艣膰 medi贸w spo艂eczno艣ciowych, edycja stron www., obs艂uga programu POWER POINT i WORD
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wojciesz贸w (dolno艣l膮skie)
Uk艂adanie jad艂ospis贸w,sporz膮dzania receptur na potrawy, prowadzenia systemu HACCP, dokonywania zakup贸w, sk艂adania zam贸wie艅,prowadzenie magazynu 偶ywno艣ci, obs艂uga programu QNT-STO艁脫WKA.
CENTRUM KSZTA艁CENIA I WYCHOWANIA OHP W DOBIESZKOWIE - 2020-06-15 - Dobieszk贸w (艂贸dzkie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
Specjalista do spraw sprzeda偶y - Salon Optyczny - Karuzela Wrze艣nia
Salon Optyczny Medi-Optic And偶elika Michalska - 2017-02-24 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
sprzeda偶 artyku艂贸w lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawi膮zywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wynik贸w
RMS CHEMICAL S.C. Rados艂aw Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-04-13 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w oraz utrzymywanie profesjonalnych i d艂ugofalowych relacji z ju偶 istniej膮cymi, realizacja plan贸w sprzeda偶owych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zam贸wie艅 od Klient贸w, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, wsp贸艂praca z kontrahentem zagranicznym, udzia艂 w targach zagranicznych.
P.P.H.U. KAMPOL Krzysztof 艁u藕niak - 2020-05-05 - Rusiec (艂贸dzkie)
Wyk艂adanie towaru, kontrola dat przydatno艣ci,nadzorowanie pracy podw艂adnych, przeprowadzanie i nadzorowanie inwentaryzacji.Praca w systemie 2 zmianowym od 6:00-14:00 oraz 14:00-22:00
CARREFOUR POLSKA SP. Z O.O. - 2016-03-07 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENT脫W, w tym: targ贸w, konferencji, prezentacji, szkole艅 oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materia艂贸w marketingowych dla realizowanego przedsi臋wzi臋cia. Pozyskiwanie i wsp贸艂praca zwystawcami, partnerami i sponsorami. 艢cis艂a i aktywna wsp贸艂praca z dzia艂em handlowym (oraz innymi dzia艂ami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpo艣redni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja dzia艂a艅 w mediach spo艂eczno艣ciowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahent贸w. Tworzenie newsletter贸w targowych. Analiza marketingowa nowych przedsi臋wzi臋膰 targowych sp贸艂ki; Wsp贸艂udzia艂 i zaanga偶owanie w pozosta艂e prace i projekty dzia艂u marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 8000 z艂/brutto w tym premia). Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykszta艂cenie wy偶sze kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarz膮dzanie lub pokrewne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywno艣膰 w wynajdowaniu ciekawych rozwi膮za艅. Wymagana 艂atwo艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w. Wymagana odpowiedzialno艣膰 w dzia艂aniu. Umiej臋tno艣膰 pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy w艂asnej. Swobodne pos艂ugiwanie si臋 pakietem Office ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SP脫艁KA JAWNA - 2017-06-27 - Chorz贸w (艣l膮skie)
utrzymywanie kontakt贸w z klientami, g艂贸wnie wietnamskimi, przygotowywanie raport贸w sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Sprzeda偶 towar贸w, tworzenie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktu z klientami, monitorowanie rynku pod k膮tem sprzedawanych towar贸w, pozyskiwanie nowych odbiorc贸w, og贸lna wiedza z zakresu oferty handlowej ze strony internetowej Infracorr. Praca w godzinach od 8 do 16.
"Infracorr" Sp. z o. o. - 2020-09-08 - Gda艅sk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, bie偶膮ce monitorowanie rynku i dzia艂a艅 konkurencji, przygotowywanie oferty handlowej dla klient贸w, realizacja plan贸w sprzeda偶owych i dbanie o wyznaczone parametry pracy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, podwy偶szanie jako艣ci i efektywno艣ci prowadzonych rozm贸w.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga klient贸w, informowanie o us艂ugach medycznych, sprzeda偶 us艂ug medycznych, rejestrowanie na us艂ugi medycznie, inne wskazane przez pracodawc臋, kreowanie polityki sprzeda偶owej firmy, przyjmowanie reklamacji i rozwi膮zywanie problem贸w zg艂aszanych przy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bochnia (ma艂opolskie)
obs艂uga sali weselnej
kontakt przez OHP - 2016-05-06 - 艢wiercze (opolskie)
INICJOWANIE, KOORDYNOWANIE I MONITOROWANIE DZIA艁A艃 ZWI膭ZANYCH Z POZYSKANIEM PRZEZ SONI KO艁O W SZCZECINIE 艢RODK脫W ZEWN臉TRZNYCH, WSP脫艁PRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI KO艁A W SZCZECINIE PSONI W PRZYGOTOWANIU WNIOSK脫W O DOFINANSOWANIE PROJEKT脫W, NADZ脫R NAD PROJEKTAMI W ZAKRESIE ROZLICZANIA I SPRAWOZDAWCZO艢CI, UDZIA艁 W KONSULTACJACH, SPOTKANIACH INFORMACYJNYCH I SZKOLENIACH DOTYCZ膭CYCH PROGRAM脫W W TYM PROJEKT脫W UNIJNYCHWYMAGANE WYKSZTA艁CENIE WY呕SZE, UMIEJ臉TNO艢膯 BIEG艁EJ OBS艁UGI KOMPUTERA, DO艢WIADCZENIE W ZAKRESIE ZARZ膭DZANIA I ROZLICZANIA PROJEKT脫W, DO艢WIADCZENIE W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA WNIOSK脫W O DOTACJ臉 ZE 艢RODK脫W KRAJOWYCH I UNIJNYCHPRACA W GODZINACH: 07:30-15:30CV WYS艁A膯 NA ADRES EMAIL : BIURO (at) PSONISZCZECIN.ORG.PL
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OS脫B Z NIEPE艁NOSPRAWNO艢CI膭 INTELEKTUALN膭 KO艁O W SZCZECINIE - 2018-09-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymiar zatrudnienia i umowa:- Umowa o prac臋 na 1/2 etatu- Wynagrodzenie: jest uzale偶nione od wykszta艂cenia i do艣wiadczenia zawodowego- Praca w siedzibie GCK przy ul. Stra偶ackiej 2, 47-440 N臋dza. Do obowi膮zk贸w stanowiskowych pracownika b臋dzie nale偶a艂o m.in.:1) organizacja imprez kulturalnych promuj膮cych kultur臋 regionu:a. upowszechnianie amatorskiej tw贸rczo艣ci plastycznej przez organizacj臋 konkurs贸w, przegl膮d贸w, warsztat贸w, wystaw plastycznych, plener贸w;b. organizacja wyst臋p贸w zespo艂贸w muzycznych i tanecznych dzia艂aj膮cych w GCK w N臋dzy;c. opieka nad tw贸rcami ludowymi, organizacja wystaw, targ贸w i kiermaszy sztuki ludowej;2) upowszechnianie teatru poprzez organizacj臋 warsztat贸w teatralnych, realizacj臋 spektakli teatralnych;3) dokumentacja i archiwizacja foto-wideo wydarze艅 kulturalnych, wystaw organizowanych w GCK w N臋dzy;4) Prowadzenie strony internetowej GCK w N臋dzy i Facebooka;5) Reklama i Promocja dzia艂a艅 GCK w N臋dzy;6) Wsp贸艂praca z Dyrektorem przy opracowywaniu plan贸w dzia艂alno艣ci GCK w N臋dzy na dany rok kalendarzowy oraz merytorycznych sprawozda艅 z dzia艂alno艣ci GCK w N臋dzy;7) pozyskiwanie pozabud偶etowych 藕r贸de艂 finansowania projekt贸w kulturalnych, w tym sponsor贸w, koordynacja projekt贸w;8) badanie i diagnoza potrzeb kulturalnych lokalnej spo艂eczno艣ci9) pozyskiwanie uczestnik贸w i organizacja zaj臋膰 sta艂ych w GCK w N臋dzyOferujemy: - prac臋 w zaanga偶owanym i zmotywowanym zespole - mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego - mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w ciekawych warsztatach i wydarzeniach kulturalnych.
Gminne Centrum Kultury w N臋dzy - 2019-11-07 - N臋dza (艣l膮skie)
Kompleksowa telefoniczna obs艂uga klient贸w. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klient贸w i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zam贸wie艅. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowywanie list p艂ac i naliczanie wynagrodze艅. Sporz膮dzanie i przekazywanie zg艂osze艅, deklaracji ZUS. Sporz膮dzanie um贸w o prac臋 i innych rodzaj贸w um贸w cywilno-prawnych, dokument贸w oraz za艣wiadcze艅 zwi膮zanych z zatrudnieniem. Ewidencja czasu pracy pracownik贸w. Delegowanie zada艅 dla podleg艂ych pracownik贸w oraz weryfikowanie poprawno艣ci wykonanych przez nich prac (wdra偶anie do pracy nowych pracownik贸w). Utrzymywanie bezpo艣redniego kontaktu z klientami Biura;wsparcie G艂贸wnej Ksi臋gowej w realizowanych celach.- Wynagrodzenie: 3200 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze lub 艣rednie ekonomiczne. Min. 5 lat do艣wiadczenia zawodowego. Bieg艂a znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy. Dobra znajomo艣膰 obs艂ugi program贸w ksi臋gowych/kadrowych (mile widziana znajomo艣膰 programu OPTIMA, P艁ATNIK). Kontakt e-mail: biuro (at) gcbf.pl
BIURO RACHUNKOWE GCBF SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-25 - Katowice (艣l膮skie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw pracownik贸w i powiatowych lekarzy weterynarii woj. mazowieckiego zwi膮zanych z urlopami wypoczynkowymi, wychowawczymi, macierzy艅skimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, szkoleniowymi, bezp艂atnymi oraz z przerwami w pracy dla pracownic karmi膮cych dziecko piersi膮 i udzielaniem zwolnie艅 od pracy, prowadzenie spraw dotycz膮cych dzia艂alno艣ci socjalnej w ramach Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych, prowadzenie akt osobowych pracownik贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu spraw osobowych, przygotowywanie deklaracji miesi臋cznych na Pa艅stwowy Fundusz Rehabilitacji Os贸b Niepe艂nosprawnych, wydawanie legitymacji s艂u偶bowych oraz odznak identyfikacyjnych. Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko specjalisty d/s pracowniczych.
Wojew贸dzki Inspektorat Weterynarii z siedzib膮 w Siedlcach - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
poszukiwanie klient贸w zagranicznych - Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Norwegia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- organizowanie prac w zakresie zaopatrzenia zam贸wie艅, przyjmowania dostaw oraz przygotowanie towar贸w od sprzeda偶y,- wykonywanie prac zwi膮zanych z obs艂ug膮 klient贸w oraz realizacja transakcji kupna - sprzeda偶y,- organizowanie i prowadzenie dzia艂a艅 promocyjnych i reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
Obs艂uga klient贸w, sporz膮dzanie dokument贸w zwi膮zanych sprzeda偶膮: faktur, zestawie艅, raport贸w dobowych, sprzeda偶 internetowa
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Tychy (艣l膮skie)
wykszta艂cenie 艣rednie, konieczne do艣wiadczenie w bran偶y handlowej (do艣wiadczenie w pracy w dziale handlowym, zam贸wie艅, logistyki), prawo jazdy kat B, obs艂uga programu CDNXL.Przyjmowanie zam贸wie艅 sporz膮dzanie zapyta艅 ofertowych, analiza ofert, dokonywanie zakup贸w.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)