SERWIS SPRZĄTAJĄCY Kraków oferta pracy SIMPLY SERVICE SP.Z O.O
Stanowisko: SERWIS SPRZĄTAJĄCY
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych
Data publikacji: 2015-11-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SIMPLY SERVICE SP.Z O.O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-357 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SERWIS SPRZĄTAJĄCY
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.11.2015
Data dodania oferty pracy: 07.05.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2015
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biura, organizacja spotkań, utrzymywanie porządku w archiwum, dokumentach, przygotowywanie wstępnych wersji pism, sprawozdań, koordynacja zamówień od dostawców
MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-16 - Polanów (zachodniopomorskie)
Praca w brygadzie, kierowca plus dwóch ładowaczy oprózniania altan śmietnikowych
Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2018-04-19 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Węgrów (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów biurowych oraz dostawa towaru do klienta. Pierwsza umowa na czas określony na okres 1 - 2 miesięcy, następnie umowa na czas nieokreślony.
Technika Biurowa BIS Sp.J. Danuta Arndt - 2018-01-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prace biurowe, prace w terenie tj. wysyłka poczty, dostarczanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych do odbiorców.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Mysłowice (śląskie)
PRACA NA KASIE , OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez OHP - 2017-09-20 - Rumia (pomorskie)
wg stanowiska, praca w Pisarzowej
EMITER SP.JAWNA - 2016-07-22 - Limanowa (małopolskie)
- monitorowanie oraz kontrola realizacji zleceń- dbałość o jakość i termnowość dostaw- rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zleceń- nadzór nad dokumentacją
Frigo Logistics Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie poradni okulistycznej
Ogólnopolska Sieć Klinik Okulistycznych "Okoklinik" - 2017-02-10 - Chrzanów (małopolskie)
Praca kierowcy w Pizzerii "Ferro Di Cavallo" , jedna zmiana 12.00-20.00; Kontakt e-mail.
MAGMA Mariusz Schlotterer - 2016-04-12 - Kobylnica (pomorskie)
praca przy wypieku pieczywa, formowanie ciasta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Sokołowiec (dolnośląskie)
przyjmowanie zamówień,wystawianie rachunków,serwowanie posiłków,utrzymanie porządku w miejscu pracy
TULGAR MAŁGORZATA "ANTALYA" - 2016-11-16 - Krzeszowice (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
POZCLEAN Grzegorz Wnuk - 2016-07-05 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Programowanie sterowników maszyn i urządzeń; sporządzanie i aktualizacja dokumentacji technicznej (schematy, instrukcje obsługi); projektowanie szaf sterowniczych, systemów sterowania oraz przygotowywanie kalkulacji proponowanych rozwiązań; planowanie i nadzór nad pracami montażowymi układów automatyki przemysłowej
BONDUELLE POLSKA SA - 2017-03-21 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie lub odtwarzanie elementów dekoracyjnych i zdobniczych wnętrz i elewacji budynków.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Sulęcin (lubuskie)
Obsługa klientów. Dbałość o ekspozycję. Obsługa kasy fiskalnej.
SUPER-PHARM Gdynia 041 - 2017-04-04 - Gdynia (pomorskie)
prace księgowe
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-07-02 - Łobez (zachodniopomorskie)
- Miejsce wykonywania pracy: Dziwnów- Obsługa kasy fiskalnej- Wykładanie towaru- Dbanie o porządek- Obsługa Klienta
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-23 - Dziwnów (zachodniopomorskie)
praca nad platformą e-learningową, tworzenie materiałów dydaktycznych, uczestnictwo i pomoc w prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Łąka (śląskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie na podanym stanowisku, umiejętność obsługi maszyn stolarskichZakres obowiązków: montowanie mebli, obsługa maszyn stolarskich
El-Tom 2 Elżbieta Siudy - 2018-01-12 - Nowy Folwark (wielkopolskie)
Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
JW
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
nauka systemów rezerwacji sprzedaży, programów fakturowych, sprzedaż biletów lotniczych przez system
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Sosnowiec (śląskie)
Księgowanie faktur, kontakt z zagranicznymi dostawcami, administracja w systemie księgowym, przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji takich jak kontrola faktur zakupu, utrzymanie, uzgodnienie rachunkowości, transakcje cash-in-time, terminowe raportowanie finansowe w zakresie wierzytelności, testowanie miedzynarodowej kontroli finansowej, informowanie interesariuszy na temat postępów w rozliczeniach należności.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie elementów konstrukcji budynków - łączenie figur z elementów stalowych od FI 6 do FI 25 - wieńce, podciągi, stropy. Praca na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań, książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: dbanie o ekspozycję towarów; obsługa klienta; wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami; dbanie o porządek na sali sprzedaży; dwie zmiany; miejsce pracy: Market Dino w Gierałtowicach
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Gierałtowice (śląskie)
prace pomocnicze przy sortowaniu owoców, prace przeładunkowe
POL-KRES AGRA Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania: projektów studium, decyzji ws. rekultywacji gruntów po działalności górniczej, decyzji w sprawach rekultywacji gruntów, decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)