SEKRETARZ W SIEDZIBIE SPÓŁKI Chorzów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SEKRETARZ W SIEDZIBIE SPÓŁKI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe
Data publikacji: 2019-08-22
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SEKRETARZ W SIEDZIBIE SPÓŁKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z Urzędu Pracy + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Ulica pracodawcy: Klasztorna
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2019
Data dodania oferty pracy: 22.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0846c25481cfa6f431968397a6e1fc42
Podobne oferty pracy
jw.
ESTELLE CARTWRIGHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zapraw gipsowych, szpachlowanie, malowanie, mieszanie farb oraz zapraw malarskich, reperacja powłok malarskich i podłoża, naklejanie tapet, posługiwanie się rożnego rodzaju sprzętami ( drabina, podest, rusztowanie ) oraz urządzeniami i maszynami (mieszalniki, sprężarki, pistolety natryskowe ), praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Kraków (małopolskie)
obsługa sekretariatu, prace biurowe, wysyłka/ odbiór korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Lubin (dolnośląskie)
Przygotowywanie, sprawdzanie dokumentacji personalnej i firmowej.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Działoszyn (łódzkie)
sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)
obsługa sekretariatu- organizowanie sprawnej pracy biura, obsługa klienta -bezpośrednia oraz przez telefon, e-mail, współpraca administracyjno-kadrowa z zatrudnionymi lektorami, obsługa programu admin. szkoły, prowadzenie dokumentacji, oraz archiwizacja dokumentów firmy.
SMART Learning Centre Alina Fornal - 2016-09-16 - Świdnica (dolnośląskie)
utrzymywanie czystości ciągów komunikacyjnych, zbieranie brudnej bielizny, segregacja odpadów, transport materiałów do sterylizacji
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie grypy przedszkolnej 4-5 lat
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE SIÓSTR SALEZJANEK P/PARAFII NSJ - 2016-08-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Monitorowanie rynku pracy pod kątem zapotrzebowania na kwalifikacje wynikające z sytuacji na rynku pracy.- Utrzymywanie stałych kontaktów z urzędami i pracodawcami na terenie działania.- Przyjmowanie danych o klientach oraz informacji o ich potrzebach szkoleniowych.- Udzielanie informacji o zawodach, rynku pracy oraz możliwościach szkolenia i kształcenia.- Prowadzenie baz danych o zawodach, warunkach pracy i możliwościach podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- Bieżące analizowanie stanu bezrobocia na przypisanym terenie oraz rozpoznawanie rynku pracy na określone zawody,- Pozyskiwaniu ofert pracy, rejestracji uzyskanych ofert pracy, zamieszczaniu ich w komputerowej bazie ofert pracy.- Udzielaniu pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w związku ze zgłoszoną ofertą pracy.- Informowaniu osób poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy.- Inicjowaniu i organizowaniu kontaktów osób bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami.- Informowanie bezrobotnych o przysługujących im prawach i obowiązkach.- Prowadzenie banku danych o pracodawcach.- Udzielanie pomocy w doborze odpowiedniej oferty, kierowanie do pracy.- Organizowanie targów pracy, giełd pracy, giełd zawodów.Godziny pracy: 7.45-15.45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie - 2018-09-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- wpisywanie kart informacyjnych pacjentom po wypisie z poszczególnych oddziałów szpitalnych oraz wypisywanie druków L-4- prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością szpitala- sporządzenie opisów dokumentacji lekarskiej i pielęgniarskiej- wykonywanie zestawień statystycznych i sprawozdawczych- prowadzenie rejestrów pacjentów w poszczególnych poradniach specjalistycznych - składanie i numerowanie dokumentacji indywidualnej pacjenta w sposób chronologiczny i przekazywanie jej do działu rozliczeń i analizy sprzedaży- wykonywanie kserokopii dokumentacji medycznej pacjentów- sporządzanie zestawień statystycznych, sprawozdań, pism i raportów- ścisła współpraca z personelem lekarskim i pielęgniarskim z poszczególnych oddziałów szpitalnych
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Świebodzin (lubuskie)
Przyjmowanie materiałów dostarczanych do magazynu, rozmieszczanie i układanie przyjętych materiałów, wyjazdy zgodnie z poleceniami przełożonych.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prace budowlane
PPUH KOCOŃ Sp.J. Kocoń Krzysztof, Kocoń Jakub - 2017-12-01 - Rycerka Dolna (śląskie)
Protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach sądowych; prowadzenie akt postępowań sądowych; sporządzanie pism sądowych; dokonywanie wpisów w urządzeniach ewidencyjnych, sporządzanie informacji statystycznych. Praca na umowę o pracę na czas określony (docelowo praca stała) w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Dodatkowe informacje związane z ogłoszeniem dostępne na stronie kolobrzeg.sr.gov.pl
Sąd Rejonowy w Kołobrzegu - 2018-11-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa sekretariatu, podstawowa obsługa programów: WORD, EXCEL, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Chorzów (śląskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych oraz socjalnych.- Wynagrodzenie: 2250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 5:00-13:00, 13:00-21:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu. Chęć do pracy, zaangażowanie w powierzone obowiązki, umiejętność pracy w zespole. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel.: 571-330-368) w godzinach: 9:00-15:00
JLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-21 - Katowice (śląskie)
Produkcja mebli sypialnianych
Zakład Produkcyjno-Handlowy "RELAKS" sp. z o. o. - 2018-08-03 - Izdebnik (małopolskie)
W zakresie bieżącej obsługi sekretariatu:Przyjmowanie interesantów, kierowanie spraw do właściwych osób lub komórek, obsługa telefonu, faksu i poczty elektronicznej, prowadzenie i dokumentowanie spraw zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, wystawianie i rozliczanie delegacji oraz prowadzenie ich rejestru, prowadzenie rejestru znaczków pocztowych, sporządzanie pism związanych z bieżącą działalnością szkoły.W zakresie spraw pracowniczych:Prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, w tym umów o pracę i umów cywilno-prawnych, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie dokumentów ZUS do celów emerytalno-rentowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie dokumentów dotyczących wynagrodzeń pracowników, w tym angaży i innych dokumentów płacowych, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu, sporządzanie analiz i sprawozdań dotyczących wynagrodzeń, bieżąca współpraca z komórką ds. płac w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw kadrowych.W zakresie innych spraw:Śledzenie zmian i stosowanie przepisów prawa oświatowego w sprawach dotyczących sekretariatu, sporządzanie sprawozdań wynikających z przydzielonego zakresu obowiązków, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem NNW uczniów, prowadzenie archiwum w zakresie prowadzonych spraw, przechowywanie i zabepieczanie powierzonych pieczęci szkolnych, wykonywanie innych prac wynikających z potrzeb szkoły lub zleconych przez dyrekcję.
Zespół Szkół w Raciążu - 2019-08-01 - Raciąż (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z produkcją żaluzji, cięcie profili i magazynowanie. Wymagania: znajomość elektronarzędzi MPU piła, wiertarka, szlifierka, prawo jazdy kat B.
ALUCOLOR Przedsiębiorstwo Szwedzko - Polskie - 2017-07-13 - Rumia (pomorskie)
Udział w bieżącej obsłudze klientów; udzielanie telefonicznej informacji o statusach naprawy zleceń serwisowych; wsparcie serwisu w bieżących czynnościach.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Będzin (śląskie)
tynkowanie (tynki wewnętrzne), szpachlowanie, suche tynki
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Posądza (małopolskie)
Układanie kostki brukowej.
DRAGON GRZEGORZ KOPEĆ - 2019-03-22 - Czarna (podkarpackie)
Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sprawdzanie prawidłowości pod względem formalnym i rachunkowym faktur.Wprowadzanie wyciągów bankowych oraz kas.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
rejestrowanie pism wychodzacych i przychodzących,przepisywanie i wysyłanie korespondencji,obsługa urządzen biurowych,przyjmowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Babice (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie sekretariatu z uwzględnieniem zadań:-Skanowanie na komputerze wszelkiej korespondencji i sprawozdań,- Opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,- Przyjmowanie i rejestorwanie i wysyłanie poczty,-Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji,- Przygotowanie zebrań i konferencji.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
realizacja zadań związanych z utrzymaniem właściwego stanu technicznego maszyn i instalacji zakładu produkcyjnego, bieżące usuwanie powstających awarii maszyn i urządzeń
XELLA POLSKA Sp.zo.o. - 2016-12-08 - Radom (mazowieckie)
Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych i zarządzanie nimi. Obsługa komputerapakiet office, program Subiekt GT. Wystawianie faktur, obsługa pocztyelektronicznej i tradycyjnej,zarządzanie magazynem przyjmowanie towaru,obsługa płatności, przygotowywanie dokumentacji dla biura rachunkowego.. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
WIESZOŁEK Marek Wieszołek - 2016-03-29 - Chrząstowice (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa giętarki
KOM-EKO SP. Z O.O. - 2018-04-23 - Kościan (wielkopolskie)