SEKRETARZ SZKOŁY Kraków oferta pracy ZESPÓŁ PLACÓWEK RESOCJALIZACYJNO-SOCJOTERAPEUTYCZNYCH W KRAKOWIE
Stanowisko: SEKRETARZ SZKOŁY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu szkoły. Obsługa korespondencji listowej i mailowej. Obsługa zainteresowanych - w tym telefoniczna. Redagowanie i tworzenie pism i dokumentów. Prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie (księga kancelaryjna, listy obecności, rejestry, ewidencje druków ścisłego zarachowani itp.). Sporządzanie i wydaje duplikatów i odpisów świadectw oraz innych dokumentów dla uczniów. Prowadzenie ewidencji wysłanych listów oraz wysyłanie korespondencji. Archiwizowanie dokumentacji. Obsługa systemów informatycznych (SIO, ZSZO, ORE, obsługa portalu e-puap). Redagowanie strony BIP placówki. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi. Zamawianie materiałów biurowych na potrzeby placówki. Terminowe wykonywanie zadań doraźnych zleconych przez Dyrektora placówki. Na początek na 3 tygodnie umowa na 1/2 etau w ramach przyuczenia.
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ PLACÓWEK RESOCJALIZACYJNO-SOCJOTERAPEUTYCZNYCH W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górka Narodowa 116, 31-234 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu szkoły. Obsługa korespondencji listowej i mailowej. Obsługa zainteresowanych - w tym telefoniczna. Redagowanie i tworzenie pism i dokumentów. Prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie (księga kancelaryjna, listy obecności, rejestry, ewidencje druków ścisłego zarachowani itp.). Sporządzanie i wydaje duplikatów i odpisów świadectw oraz innych dokumentów dla uczniów. Prowadzenie ewidencji wysłanych listów oraz wysyłanie korespondencji. Archiwizowanie dokumentacji. Obsługa systemów informatycznych (SIO, ZSZO, ORE, obsługa portalu e-puap). Redagowanie strony BIP placówki. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi. Zamawianie materiałów biurowych na potrzeby placówki. Terminowe wykonywanie zadań doraźnych zleconych przez Dyrektora placówki. Na początek na 3 tygodnie umowa na 1/2 etau w ramach przyuczenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Na początek na 3 tygodnie umowa na 1/2 etau w ramach przyuczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARZ SZKOŁY
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Data zakończenia pracy: 01.09.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, Power Point) oraz urządzeń biurowych, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętności komunikacyjne, umiejętność sprawnej organizacji pracy i szybkiego uczenia się, dokładność i zaangażowanie w powierzone obowiązki, wysoka kultura osobista, samodzielność.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 05.03.2020
Oferta pracy ważna do: 05.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?efd85d255ddc2b92592c3f3a5450cb86
Podobne oferty pracy
Prowadzenie służby bhp, praca na terenie szpitala, jeden dzień w tygodniu (do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2016-02-24 - Bystra (śląskie)
obsługa sekretariatu
BASS Technology - 2017-06-30 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzedaży w internecie
Zakład Produkcyjno-Handlowy BRODPLAST Stanisław Czupryński - 2018-06-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zmywanie naczyń, przygotowywanie podstawowych produktów w produkcji posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Dąbrówno (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe, przygotowywanie techniczne, dbanie o estetyczny wygląd obiektów sportowych, zapoznanie się z procedurami konserwacji urządzeń i sprzętu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa sekretariatu,- pisanie pism oraz sprawozdań,- prowadzenie ewidencji dokumentów,- prowadzenie statystyk wewnętrznych,- obsługa programu mMedica,- kierowanie zainteresowanych osób do poszczególnych komórek,- odbieranie telefonów.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Zgierz (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych z języka niemieckiego
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących - 2019-07-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sekretarka medyczna
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa uczniów, zapis kandydatów do szkoły, prowadzenie działań marketingowych na terenie Bochni i okolic, obsługa portali internetowych.
Centrum Kształcenia " TORUS" Ewa Piechowska - 2017-09-18 - Bochnia (małopolskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Koło (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe; obsługa sprzętu biurowego i komputerowego; ewidencjonowanie decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Miejskiego; archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Zakopane (małopolskie)
- Bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym. Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Zakładanie i obsługa biurowa akt spraw klientów. Prowadzenie kalendarza spotkań, terminów rozpraw i terminów wykonania poszczególnych czynności. Przygotowanie spotkań pod względem obsługi technicznej - zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku. Obsługa urządzeń biurowych: telefon, komputer, fax, kopiarka, kasa fiskalna. Kontrola i analizowanie stanu zapasów. Dbanie o utrzymanie czystości w biurze.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę w zastępstwie. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub na recepcji. Wymagana umiejętność obsługi pakietu biurowego. Wymagane uporządkowanie, bardzo dobra organizacja czasu pracy, dyskrecja, umiejętności radzenia sobie w stresujących sytuacjach. Kontakt telefoniczny (10:00-17:00) (Tel. 32-757-23-60) lub e-mail: kancelaria (at) procontra.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO PROCONTRA ANDRZEJ KWAK - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
rozmowy z pracownikami z Ukrainy, Rosji w sprawach podjęcia pracy na terenie Polski oraz szukanie pracodawców w Polsce
WERATRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Gierałtowiec (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji medycznej stosowanej w lecznictwie, przygotowywanie pod wzdlędem technicznym pomocy dydaktycznych stosowanych w edukacji zdrowotnej, zestawianie danych statystycznych służących do analiz, sprawozdań statystycznych i opracowań naukowych, przygotowywanie sprawozdań z dzałalności placówki, przygotowywanie, aktualizacjai wprowadzanie danych statystycznych do baz danych, udzielanie informacji o usługach zdrowotnych, warunkach formalnych i finansowych ich świadczeniaw poszczególnych placówkach służby zdrowia, prowadzenie rejestrów korespondencji oraz rozprowadzanie jej na terenie placóki służby zdrowia, przygotowywanie treści korespondencji wysyłanej i zarządzeń wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Przeworsk (podkarpackie)
- ewidencja pism i dokumentów wpływających do Oddziału Administracyjnego,- rejestracja wpływających do Oddziału Administracyjnego faktur i rachunków,- redagowanie pism i wysyłanie korespondencji,- przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego,- sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych,- obsługa urządzeń biurowych (faks, skaner, komputer, kserokopiarka),- wykonywanie innych czynności sekretarskich na polecenie Kierownika Oddziału Administracyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Świebodzin (lubuskie)
Rejestracja pacjentów, wydawanie wyników badań, zgłaszanie do sanepidu, odbieranie telefonów
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Zamość (lubelskie)
Poszukujemy kucharza z doświadczeniem do naszej restauracji Taverna
Profi Catering s.r.o. - 2017-04-21 - Słowacja (Słowacja)
Obsługa narad i spotkań organizowanych w PUP, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpłuwającej do urzędu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją, ewidencjonowanie listów w ksiązce nadawczej, archiwizowanie dokumentów dotyczących sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klientów szkoły, odpowaidanie na maile, organizacja pracy lektorów, korespondencja w języku angielskim.
Sopocka Szkoła Języka Polskiego Sp. z o. o. - 2019-10-16 - Sopot (pomorskie)
Sporządzanie protokołów zdawczo- odbiorczych lokali.Przyjmowanie zgłoszeń usterek i pomoc w monitorowaniu prac.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zapoznanie z obowiązkami w biurze, z obiegiem dokumentów i ich prawidłowym przygotowaniem do dekretacji, płatności, archiwum, zasady obsługi poczty tradycyjnej i mailowej oraz telefonu służbowego, obsługa klientów i osób wizytujących biuro, obsługa urządzeń biurowych typu drukarka, skner, itp., wprowadzanie danych do komputera, zapoznanie z systemami komputerowymi, zasady fakturowania i wystawiania dokumentów sprzedaży, poznanie podstaw z zakresu księgowo-kadrowego oraz windykacji, obsługa poczty oraz telefonu służbowego, archiwizacja dokumentów, kontakt z działem księgowym i kadrowym, wsparcie organizacji szkoleń io eventów firmowych, współpraca z kancelarią prawną, poznanie niektórych działań z zakresu marketingu
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Pawłowice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Sulechów (lubuskie)
dbanie o teren zewnętrzny, podlewanie trawy, odśnieżanie, zbieranie odpadów
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-17 - Kwidzyn (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Proste prace przy produkcji okien: cięcie profili, skręcanie okien, prace magazynowe.
Łowcy Pracy Jakub Będkowski - 2017-02-23 - Radomsko (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Niwnice (dolnośląskie)