SEKRETARZ MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: SEKRETARZ MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)zapewnienie warunków efektywnego funkcjonowania, sprawnego działania i prawidłoweo wykonywania zadań Urzędu,2)sprawowanie nadzoru nad: organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w Urzędzie,3)nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw: w trybie postępowania administracyjnego, skargowego oraz zgłaszanych w ramach ustawy o petycjach,4)nadzór nad obsługą interesantów i załatwianiem indywidualnych spraw mieszkańców,5)nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Miasta (za wyjątkiem placówek oświatowych),6)nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,7)nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania przez Departamenty materiałów na sesje Rady,8)zapewnienie prawidłowej obsługi Rady,9)koordynacja wykonania zadań wynikających z aktów prawnych organów miasta,10)organizacja i koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum,11)nadzorowanie organizacyjne przebiegu prac nad terminowym przygotowaniem projektu budżetu w części dotyczącej Urzędu,12)nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,13)administrowanie środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w Urzędzie,14)wspomaganie Prezydenta wraz z Zastępcami i Skarbnikiem w dokonywaniu oceny pracy Dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta,15)pełnienie funkcji Koordynatora kontroli zarządczej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm,16)prowadzenie spraw miasta powierzonych przez Prezydenta
Data publikacji: 2019-04-01
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)zapewnienie warunków efektywnego funkcjonowania, sprawnego działania i prawidłoweo wykonywania zadań Urzędu,2)sprawowanie nadzoru nad: organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w Urzędzie,3)nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw: w trybie postępowania administracyjnego, skargowego oraz zgłaszanych w ramach ustawy o petycjach,4)nadzór nad obsługą interesantów i załatwianiem indywidualnych spraw mieszkańców,5)nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Miasta (za wyjątkiem placówek oświatowych),6)nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,7)nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania przez Departamenty materiałów na sesje Rady,8)zapewnienie prawidłowej obsługi Rady,9)koordynacja wykonania zadań wynikających z aktów prawnych organów miasta,10)organizacja i koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum,11)nadzorowanie organizacyjne przebiegu prac nad terminowym przygotowaniem projektu budżetu w części dotyczącej Urzędu,12)nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,13)administrowanie środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w Urzędzie,14)wspomaganie Prezydenta wraz z Zastępcami i Skarbnikiem w dokonywaniu oceny pracy Dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta,15)pełnienie funkcji Koordynatora kontroli zarządczej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm,16)prowadzenie spraw miasta powierzonych przez Prezydenta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARZ MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Wyższy urzędnik samorządowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub administracja
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość Ustawy o finansach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy Kodeks pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość ustawy Kodeks wyborczy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja6) co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkachlub co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych oraz co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane studia podyplomowe w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz w zakresie kontroli zarządczej,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość ustawy Kodeks pracy,6) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,7) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,8) znajomość ustawy o finansach publicznych,9) znajomość ustawy Kodeks wyborczy10) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,11) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,12) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) zapewnienie warunków efektywnego funkcjonowania, sprawneo działania i prawidłoweo wykonywania zadań Urzędu,2) sprawowanie nadzoru nad: organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w Urzędzie,3) nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw: w trybie postępowania administracyjnego, skargowego oraz zgłaszanych w ramach ustawy o petycjach,4) nadzór nad obsługą interesantów i załatwianiem indywidualnych spraw mieszkańców,5) nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Miasta (za wyjątkiem placówek oświatowych),6) nadzór nad przesrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,7) nazór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowania przez Departamenty materiałów na sesje Rady,8) zapewnienie prawidłowej obsługi Rady,9) koordynacja wykonania zadań wynikających z aktów prawnych organów miasta,10) organizacja i koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów organów przedstawicielskich i referendum,11) nadzorowanie organizacyjne przebiegu prac nad terminowym przygotowaniem projektu budżetu w części dotyczącej Urzędu,12) nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,13) administrowanie środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w Urzędzie,14) wspomaganie Prezydenta wraz z Zastępcami i Skarbnikiem w dokonywaniu oceny pracy Dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta,15) pełnienie funkcji Koordynatora kontroli zarządczej w Urzędzie i jednostkach organizcyjnych Miasta Chełm,16) prowadzenie spraw miasta powierzonych przez Prezydenta,4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,52%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych oraz co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Miasta Chełm w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 08 kwietnia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Miasta Chełm w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 marca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-03-29KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Miasta Chełm w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 marca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Sekretarza Miasta Chełm w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 marca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych oraz co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wyższy urzędnik samorządowy
Data dodania oferty pracy: 01.04.2019
Oferta pracy ważna do: 08.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń oraz asortymentu/garderoby klientów. Praca w godzinach 6-14, 14-22, również w weekendy.
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-30 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, wysyłanie korespondencji, odbieranie telefonów, wysyłanie faxów
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wykonywanie prac związanych z produkcją wełny mineralnej. Odbiór, cięcie, mielenie pakowanie.
ISOROC POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-12 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Gliwice (śląskie)
-PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE I WYSYŁANIE POCZTY-ZARZĄDZANIE OBIEGIEM KORESPONDENCJI I DOKUMENTÓW-PRZYJMOWANIE ORAZ OBSŁUGA GOŚCI FIRMY-OBSŁUGA PRZYCHODZĄCYCH POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH ORAZ POCZTY ELEKTRONICZNEJ-ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU-ORGANIZACJA SPOTKAŃ FIRMOWYCH-PRZYGOTOWYWANIE PISM W IMIENIU WOJEWÓDZKIEGO KOMENDANTA I JEGO ZASTĘPCY-INNE PRACE ADMINISTRACYJNO-BIUROWE
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
- zapoznanie się z przepisami i zasadami BHPoraz instrukcjami obowiazującymi w zakładzie pracy i na stanowisku - zapoznanie sie z zakładem :poznanie kadry, przedstawienie powierzonego stanowiska, zapoznanie sie z regulaminem pracy - zapoznanie z organizacją pracy w działach administracyjnych : pomoc w formalno - rachukowej kontroli dokumentów księgowych - przygotowywanie dokumentów i kwaklifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych, uzgadnianie rejestrów kont księgowych, uzgadnianie rachunków, wprowadzanie danych do systemu, sporzadzanie zestawień i raportów ,prowadzenie rejestru faktur, przygotowywanie analiz produkcji, przygotowywanie pism biurowych, wykonywanie prac biurowych,obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej07:00 - 15:00POWER
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Świerczynek (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
obsługa sekretariatu, praca w godz. 7-15
Przewozy Regionalne Sp.z o.o - 2016-05-10 - Opole (opolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzątanie w placówkach medycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta w restauracji, przygotowywanie napojów.
Absynt Paweł Jawor - 2017-08-11 - Przemyśl (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Tarnów (małopolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Puck (pomorskie)
Praca biurowa
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-05-04 - Płock (mazowieckie)
Obsługa telefoniczna. Obsługa pism oraz korespondencji przychodzacej i wychodzącej. Obsługa komputera. Kontakt z klientami zagranicznymi w języku angielskim lub rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
w/g potrzeb
OLIMP -SPORT sp z o.o. Oddział Kielce ul. Kołłątaja 7 - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-do 15-tej pomoc w zaopatrywaniu barów, sklepu, dokonywanie drobnych bieżących zakupów, pomoc magazynierowi w przyjmowaniu dostaw do restauracji.Kontakt kandydatów z pracodawcą tylko osobiście Wrocław, Rynek 5- I piętro kadry- Maria GODLEWSKA
ADMI Spółka z o.o. GASTRONOMIA - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Ćwiczenia, masaże osób starszych
Dom Pomocy Społecznej "ZACISZE" s.c. Jolanta Rostek, Robert Rostek - 2017-12-06 - Wólka Grochowa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Damskie strzyżenie, męskie strzyżenie, nowoczesne techniki koloryzacji na produktach marki salerm cosmetics, trwała ondulacja, dobór kosmetyków, sprzątanie stanowiska pracy.praca w godz. 16-19
Roszpunka sp. z o.o. - 2019-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- nauka przygotowywania opinii prawnych, sporządzania pozwów wraz z załącznikami,- pisanie pism procesowych, sprzeciwów, apelacji,- spotkania z klientami w Kancelarii,- kontakt z Sądami, Komornikami, klientami,
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie się z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi,zapoznanie się z zasadami zakładania i prowadzenia dokumentacji,nauka redagowania i przyjmowania korespondencji biurowej,nauka obsługi urządzeń techniki biurowej: komputera, faksu, kserokopiarek oraz drukarki fiskalnej,zapoznanie się z zasadami przechowywania i archiwizowania informacji, dokumentów,nauka tworzenia i prowadzenia bazy danych kontrahentów,utrzymywanie porządku na stanowisku pracy,obsługa i pozyskiwanie kontrahentów,obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Jarotki (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca sekretarki - recepcja
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa hafciarki
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Koło (wielkopolskie)
tynkowanie, siatkowanie, ocieplanie budynków
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Rusocice (małopolskie)
prowadzenie sekretariatupraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
ZESPÓŁ SZKÓŁ LOGISTYCZNYCH - 2017-10-30 - Wrocław (dolnośląskie)
- usuwanie awarii- wykonywanie przeglądów- czynności związane z konserwacją maszyn i urządzeń
CLAVEY PERSONAL POWER Sp. z.o.o. - 2016-07-18 - Września (wielkopolskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa firmowej poczty elektronicznej, przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, organizacja zebrań, spotkań przełożonych, serwowanie poczęstunku dla gości firmy, przygotowywanie dokumentów, materiałów dla przełożonych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
Rozbieranie i wykrawanie mięsa drobiowego
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Cienia (łódzkie)