SEKRETARZ (ASYSTENT) ZARZĄDU -CD Czechowice-Dziedzice oferta pracy Czechowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: SEKRETARZ (ASYSTENT) ZARZĄDU -CD
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu, spraw administracyjno-gospodarczych
Data publikacji: 2016-01-04
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Pracodawca: Czechowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Narutowicza 79, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu, spraw administracyjno-gospodarczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARZ (ASYSTENT) ZARZĄDU -CD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czechowice-Dziedzice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czechowice-Dziedzice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe o profilu zgodnym ze stanowiskiem (administracyjne, prawnicze, ekonomiczne), doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość obsługi programów pakietu MS Office, umiejętność obsługi poczty elektronicznej, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i Zarządu, prowadzenia korespondenci, rzetelność i terminowość, umiejętność współpracy, komunikatywność i asertywność, dyspozycyjność, dyskrecja i lojalność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Czechowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Narutowicza 79, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Proszę kontaktować się telefonicznie lub wysłać CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Czechowice-Dziedzice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czechowice-Dziedzice
Ulica pracodawcy: Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 79
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 04.01.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU TERENU SZKOŁY, WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI WYNIKAJĄCYCH Z POTRZEB SZKOŁY ZALECONYCH PRZEZ DYREKTORA I KIEROWANIKA GOSPODARCZEGO
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż stolarski PCV
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Nowa Sól (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa maszyn, ustawianie maszyn, sprawdzanie stanu technicznego.
Zakład Produkcji Opakowań KB "Pack" J. K. Bednarscy Sp. Jawna - 2016-07-21 - Wałbrzych (dolnośląskie)
kompletacja zamówień ( układanie towaru na pelete zgodnie z fakturą, wsparcie innych prac magazynowych Wymagania: miel widziane doświadczenie , uprawnienia na wózki widłowe wymagane, mile widziane doświadczenie na wózkach LOW-LIFT
PULIRE WAREHOUSE SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Środa Śląska (dolnośląskie)
prowadzenie sekretariatu, udzielanie informacji, przyjmowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Żagań (lubuskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: KASZUBSKA 42, NARUTOWICZA 19,KR. KORONY POLSKIEJ 31GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (MATURA), BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (PROTOKOŁOWANIE NA SALI ROZPRAW), NIEKARALNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY I UMIEJĘTNOŚĆ USTALANIA ZADAŃ PRIORYTETOWYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ODPORNOŚĆ NA STRES, CHĘĆ ROZWOJU I DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace biurowe w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
do uzgodnienia
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
przyjmowanie, ocena i przygotowywanie próbek do badań, obsługa klientów, wydawanie sprawozdań z badań, wystawianie faktur za badania diagnostyczne, zgłaszanie, inicjowanie oraz realizacja działań zapobiegawczych i korygujących, składanie wniosków do osoby zarzadzającej danym rodzajem dokumentu o opracowanie dokumentu, wprowadzenie zmian, udzielenie odstępstwa od udokumentowanego systemu zarządzania jakością
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie: brak wymagań; mile widziana komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy; zakres obowiązków: organizacja eventów, tworzenie bazy danych, telemarketing, prowadzenie negocjacji przez telefon, obsługa sekretariatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
LOYAL TRADE JOLANTA GACEK - 2016-01-27 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji, prowadzenie korespondencji służbowej, zorganizowanie spotkań służbowych, pozyskiwanie klientów rynku wschodniego i UE
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Kraków (małopolskie)
sprządzanie statystyk ruchu budowlanego, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, sporządzanie pism urzedowych, spisywanie i umieszczanie we właściwych aktach spraw załatwionych, dokonywanie wpisow do spisu spraw, pomoc przy archiwizacji dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie i wznoszenie budowlani
Pracownia Audytorska Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Puławy (lubelskie)
Operator maszyny do obróbki wstępnej warzyw
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kelnerpraca na zmiany w godz. 11.00.-5.00.
Fundacja PRO ARTE ET HISTORIA - 2017-03-03 - Baranów Sandomierski (podkarpackie)
organizacja pracy
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Słubice (lubuskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
segregowanie i przekazywanie korespondencjiarchiwizowanie dokumentówprzyjmowanie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prace statystyczne, archiwizacja dokumentacji, prace administracyjne w oddziale
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Łódź (łódzkie)
praca jako kasjer sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2017-07-14 - Baranowo (wielkopolskie)
zarządzanie korespondencją i dokumentacją medyczną, odbieranie wyników laboratoryjnych, diagnostycznych i uzupełnianie dok. medycznej
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kościan (wielkopolskie)
Tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej firmy Czysty Kąt (detergenty i środki czystości, maszyny i urządzenia).Negocjowaniem warunków zakupów komponentów oraz materiałów.Poszukiwanie nowych źródeł dostaw i współpracy.Prowadzenie bazy zakupowej.Transport i dostarczanie środków czystości, maszyn i urządzeń niezbędnych do utrzymania porządku na obiektach.Dowożenie na miejsce pracy pozostałych pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Pilawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie terminarza spotkań, przygotowywanie i redagowanie pism, umów, dokumentów oraz prezentacji, koordynacja przepływu inforamcji oraz prawidłowego obiegu dokumentów w firmie
KARKONOSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE - 2017-06-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
LEKKA PRACA, POMOC PRZY MONTAŻU MEBLI DREWNIANYCH
ADJ OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Ziębice (dolnośląskie)
nauka prowadzenia dokumentacji w kancelarii prawnej
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Szprotawa (lubuskie)
a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-12-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)