SEKRETARKA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I/ LUB WŁOSKIM, ASYSTENT ADMINISTRACYJNY Kobylnica oferta pracy ECOGEST S.P.A.ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: SEKRETARKA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I/ LUB WŁOSKIM, ASYSTENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 3 630 PLN
Zakres obowiązków: praca polegająca na pośrednictwie między włoską firmą a polskim oddziałem, wsparciu działu administracyjnego, kontakcie z klientami, dostawcami oraz podwykonawcami
Data publikacji: 2018-11-05
Lokalizacja: Kobylnica (wielkopolskie)
Pracodawca: ECOGEST S.P.A.ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GNIEŹNIEŃSKA 33, 62-006 Kobylnica, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca polegająca na pośrednictwie między włoską firmą a polskim oddziałem, wsparciu działu administracyjnego, kontakcie z klientami, dostawcami oraz podwykonawcami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 630 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SEKRETARKA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I/ LUB WŁOSKIM, ASYSTENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Swarzędz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 630 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Doświadczenie mile widziane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka angielskiego i/ lub włoskiego w stopniu komunikatywnym, dodatkowo- chęć rozwoju zawodowego
Nazwa pracodawcy: ECOGEST S.P.A.ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
GNIEŹNIEŃSKA 33, 62-006 Kobylnica, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Swarzędz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kobylnica
Ulica pracodawcy: GNIEŹNIEŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 05.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tłumaczenie tekstów umów handlowych oraz redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż urządzeń ogrodniczych, elektronarzędzi, skuterów, motocykli i części zamiennych.
VENA W. Haligowski Strzyżów - 2016-12-19 - Strzyżów (podkarpackie)
1. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura,2. Obsługa korespondecji oraz bierzących spraw administracyjnych w firmie3. wsparcie w realizacji bierzacych zadań4. wizyty w urzędach i i nnych instytucjach administracyjnych
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-04-21 - Mikołów (śląskie)
Mycie i dezynfekcja podłóg i toalet, wyrzucanie śmieci, sprzątanie wc
kontakt przez OHP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
Robotnik leśny / zrywkarz
Nawrocki Piotr ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "PERFEKT" - 2017-05-23 - Garbicz (lubuskie)
tworzenie pism, współpraca z kontrahentami oraz wyszukiwanie nowych, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji firmowej.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych sprzętu będącego na wyposażeniu filii, dbanie o czystość i porządek ogrodu, pomieszczenia gospodarczego, terenu wokół posesji, samochodu itp.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Poznań (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Prowadzenie sekretariatu. Reprezentowanie firmy.
kontakt przez PUP - 2018-08-15 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie romzów telefonicznych oraz korespondecji w języku niemiecki, doradca klienta
SZAFRAN ZÄUNE AUS POLEN SYLWIA SZAFRAN - 2017-08-16 - Gubin (lubuskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Zakopane (małopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-30 - Cieszyn (śląskie)
1. Obsługa urządzeń biurowych.2. Praca w programie komputerowym "Sędzia2".3. Przygotowywanie spisów akt spraw.4. Przygotowywanie pism do biura podawczego.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Łęczyca (łódzkie)
- przygotowywanie dokumentacji biurowej ( umowy, zaświadczenia, pisma, korespondencja, zamówienia materiałów biurowych, raporty)- odbieranie telefonów i łączenie rozmów do zarządu- prowadzenie spotkań zarządu- opracowywanie regulaminów, procedur itp.- wprowadzanie materiałów biurowych do Autostacji- organizacja imprez integracyjnych- prowadzenie ewidencji korespondencji- rezerwacja hoteli dla pracowników wyjeżdżających w delegacje- przygotowywanie kawy/herbaty dla gości zarządu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznanie się z obiegiem informacji i dokumentów. Sporządzanie pism, spisów dokumentacji nie archiwalnej przeznaczonej do zniszczenia. Przygotowanie poczty do wysyłki. Udzielanie informacji petentom.Staż FP lub RPOWD (dla osób od 30 r.ż.)Wymagane wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Strzelin (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji; praca przy komputerze; transport dokumentacji;obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie gorących napojów, mycie naczyń
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zapoznanie się z tematyką dot. zagadnień z obszarów finansów publicznych oraz zamówień publicznych, zapoznanie się z zasadami wykonywania kontroli zewnętrznych (programy rządowe oraz resortowe - współfinansowane z dotacji celowych budżetu państwa),wsparcie organizacyjne Oddziału (wysyłka poczty, kserowanie dokumentów, itp.), pomoc przy weryfikacji i sporządzaniu wniosków o płatność, przygotowywaniu umów/aneksów, aktualizacja zestawień i baz danych dotyczących projektów i programów, archiwizacja.
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - 2015-12-09 - Katowice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych; segregacja i rejestracja korespondencji;
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Przezmark (pomorskie)
Nauczyciel w grupie przedszkolnej, prowadzenie zajęć, opieka, wychowanie.
CENTRUM EDUKACJI I SZTUKI "TALENT" SP. Z O.O. OLEŚNICA - 2017-07-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
Czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych,mistrz wykonuje także odbiory, przeglądy oraz opiniuje.
Twój Kominiarz - 2018-01-10 - Tczew (pomorskie)
Sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie obslugi kancelarii szkoły,przyjmowanie i wysyłanie korespondencji szkolnej,opieka nad dziecmi w czasie dowozu do szkoły
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Stare Zakrzewo (podlaskie)
- Tworzenie, koordynowanie i konsolidowanie budżetów, kontrolowanie realizacji budżetów operacyjnych, kontrolowanie i analizowanie poziomu kosztów, przygotowywanie i nadzorowanie procesu raportowania z wykonania budżetów, wspieranie kierowników różnego szczebla w podejmowaniu decyzji biznesowych i tworzeniu strategii działania przedsiębiorstwa, korygowanie realizacji bieżących planów.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 7 lat doświadczenia w branży IT/controllingu. Wymagane uprawnienia: certyfikaty ISO 27001 Lead Auditor, ITIL. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, procedur ITIL, ISO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Katowice (śląskie)
Prace murarskie
P. P. U. H. "FEMIX" Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Krosno (podkarpackie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Chrostkowo (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze zlecone przez konserwatora (naprawa przeglądy, konserwacja maszyn).
JDA Jankowski Mirosław - 2016-05-25 - Łomża (podlaskie)
w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Studzienice (pomorskie)
gospodarka magazynowo- produkcyjna, działania porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Łask (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Lębork (pomorskie)
pomoc fotografa
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Pabianice (łódzkie)