GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KONTROLI ZGODNOŚCI BIZNESOWEJ Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KONTROLI ZGODNOŚCI BIZNESOWEJ
Wynagrodzenie: od 15 000 PLN
Zakres obowiązków: - Tworzenie, koordynowanie i konsolidowanie budżetów, kontrolowanie realizacji budżetów operacyjnych, kontrolowanie i analizowanie poziomu kosztów, przygotowywanie i nadzorowanie procesu raportowania z wykonania budżetów, wspieranie kierowników różnego szczebla w podejmowaniu decyzji biznesowych i tworzeniu strategii działania przedsiębiorstwa, korygowanie realizacji bieżących planów.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 7 lat doświadczenia w branży IT/controllingu. Wymagane uprawnienia: certyfikaty ISO 27001 Lead Auditor, ITIL. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, procedur ITIL, ISO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Data publikacji: 2016-12-23
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Tworzenie, koordynowanie i konsolidowanie budżetów, kontrolowanie realizacji budżetów operacyjnych, kontrolowanie i analizowanie poziomu kosztów, przygotowywanie i nadzorowanie procesu raportowania z wykonania budżetów, wspieranie kierowników różnego szczebla w podejmowaniu decyzji biznesowych i tworzeniu strategii działania przedsiębiorstwa, korygowanie realizacji bieżących planów.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 7 lat doświadczenia w branży IT/controllingu. Wymagane uprawnienia: certyfikaty ISO 27001 Lead Auditor, ITIL. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, procedur ITIL, ISO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: nie mniej niż 15000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. KONTROLI ZGODNOŚCI BIZNESOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 7 lat doświadczenia w branży IT/controllingu. Wymagane uprawnienia: certyfikaty ISO 27001 Lead Auditor, ITIL. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, procedur ITIL, ISO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 7
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00. Prosimy NIE wysyłać CV lub Życiorysów na podany adres e-mail.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.ibm.com/ibm/pl/pl/
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH. REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI. PRODUKCJA KOMPUTERÓW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data dodania oferty pracy: 23.12.2016
Oferta pracy ważna do: 06.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizacja załadunków towarów, awizacje kierowców na magazynach, wypisywanie zleceń transportowych, inne zadania w zakresie logistyki
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa maszyn do drewna
Pracownia Antykizacji ANTIQUE PARQUETS Zdzisława Targosz w Hajnówce - 2016-02-18 - Hajnówka (podlaskie)
OPIEKA NAD DZIEĆMI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM ,PROWADZENIE ZAJĘĆ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
APG GROUP A.P. GĄSIOR SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-16 - Dębica (podkarpackie)
przewóz osób
PPHU TUPALSKI Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Słupca (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Praca w piekarni - cukierni.
PIEKARNIA-CUKIERNIA R. DANIEL NOWICKI - 2017-06-22 - Szemud (pomorskie)
aktywna obsługa klienta, realizacja planu sprzedaży
NEONET S.A - 2016-10-12 - Drezdenko (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Bierwiecka Wola (mazowieckie)
marketing i reklama
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
ZPHU JAR s.c. J. Synos R. Rząsa - 2017-09-01 - Kielnarowa (podkarpackie)
operator koparki
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Zabrze (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2015-12-15 - Nysa (opolskie)
Prace gospodarcze na terenie firmy; prace pomocnicze przy spawaczu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TOMKO" TOMASZ WOŹNIAK - 2017-06-23 - Gaj Wielki (wielkopolskie)
PRACOWNIK BUDOWLANYBUDOWA DOMÓW Z DREWNA
FILDREW JACEK GOLONKA - 2016-02-29 - Brzeźnica (podkarpackie)
praca w wydziale utrzymania ruchu
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-11-17 - Tychy (śląskie)
formowanie przez wydmuchiwanie i kształtowanie z masy szklanej wyrobu o odpowiednim kształcie
H.S.G.iA. "Finezja" Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Wolbórz (łódzkie)
Naliczanie należności z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do służby osób uprawnionych na podstawie złożonego wniosku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe sporządzanie list za dojazdy do służby.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki mieszkaniowej w tym: zakładanie i prowadzenie teczek mieszkaniowych, przyjmowanie wniosków mieszkaniowych, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie przyznawania, cofania, uchylania i zwrotu świadczeń finansowych dotyczących pomocy mieszkaniowej, równoważnika za brak mieszkania i równoważnika za remont.Naliczanie świadczeń pieniężnych funkcjonariuszom na podstawie złożonych oświadczeń i wydanych decyzji z tytułu pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe, braku mieszkania oraz remont zajmowanego lokalu mieszkalnego. Sporządzanie list za brak lokalu i remont lokalu.Naliczanie równoważnika pieniężnego w tym za: wydane posiłki profilaktyczne, koszty stawiennictwa świadka, asystę komorniczą oraz za wyżywienie psów służbowych. Rozliczanie faktur za żywienie osób zatrzymanych zgodnie z zawartymi umowami. Rozliczanie rachunków z tytułu zawartych umów zlecenia.Naliczanie osobom uprawnionym należności pieniężnych za delegacje i przejazdy na szkolenia na podstawie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.Prowadzenie ewidencji dopłat do wypoczynków, naliczanie dopłat do wypoczynku dla policjantów i ich rodzin oraz przejazdów raz w roku zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie złożonych wniosków. Prowadzenie dokumentacji dot. osób osadzonych do wytrzeźwienia.Przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz odprowadzanie przyjętych sum na właściwy rachunek bankowy zgodnie z ustalonymi przez Wydział Finansów terminami. Obsługa kasowa KKOP.Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS policjantów oraz pracowników poprzez przekazywanie do Wydziału Finansów KWP w Białymstoku dokumentacji wg ustalonego wzoru.
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem - 2016-02-25 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Serwisowanie telefonów komórkowych i komputerów.
MEDIA-GSM - 2016-08-23 - Młodów (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
nauczanie przedmiotowe
Szkoła Podstawowa w Kowalewszczyźnie - 2017-08-17 - Kowalewszczyzna (podlaskie)
Wykształcenie wyższe, kier. administracja, prawo; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym zasiłku dla opiekuna; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2018-01-10 - Pyskowice (śląskie)
Przyjmowanie, wydawanie i sprzedaż towarów będących w asortymencie firmy.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Tczew (pomorskie)
Pomoc na stanowisku pomocnika cukiernika, deseranta, umiejętność pracy w zespole, pomoc w produkcji i przygotowaniu wyrobów cukierniczych, dekorowanie ciast i tortów, wypiek wyrobów zgodnie z zatwierdzonymi recepturami, przestrzeganie zasad bhp.Wymagane doświadczenie w pracy w cukierni, znajomość technologii cukierniczej.
EKLER CUKIERNICTWO PIEKARSTWO JAN, DANUTA, KRZYSZTOF DUDEK - 2018-02-02 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa linii produkcyjnych - ustawianie parametrów pracy maszyn , kontrola jakości
PLASTYL Sp. z o.o. - 2017-06-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obługa maszyn
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2016-08-01 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
praca przy obsłudze wytłaczarek
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z producentami z Polski i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie towaru,układanie na regałach,bezpośredni kontakt zklientem,sprzedaż towaru.Doświadczenie mile widziane Umiejętności i uprawnienia: obsługa kasy fiskalnej,miła aparycja, dobry kontakt z klientem,praca w zespoleDokumenty wymagane przez pracodawcę w trakcie rekrutacji: świadectwa pracy,CV,książeczka zdrowiaForma kontaktu z pracodawcą: osobiście w godzinach: 08:00-16:00, osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym,telefonicznie w godzinach: 08:00-16:00, przez e-mail
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
transport produktów zbożowych i paszowych
Zakład Budowlano-Transportowy i Robót Drogowych "BUDRO" Górski Kazimierz - 2016-01-27 - Bogoniowice (małopolskie)
przyjmowani/wydawanie odzieży
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Libiąż (małopolskie)
bieżące naprawyb sieci NN i SN,montarz napowietrznych lini energetycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Rogoźnica (podkarpackie)