SEKRETARKA W BIURZE ZARZĄDU Kościerzyna oferta pracy Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.

Stanowisko: SEKRETARKA W BIURZE ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa Sekretariatu Głównego Szpitala

Data publikacji: 2018-05-09

Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)

Pracodawca: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa Sekretariatu Głównego Szpitala

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA W BIURZE ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: sekretarka

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : analityczne myślenie, umiejętność pracy pod presją czasu[Umiejętność 1] : dokładność, staranność, systematyczność, dyspozycyjność[Inne] : dodatkowe atuty: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania podmiotów leczniczych

Nazwa pracodawcy:
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

Adres pracodawcy:
Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: kościerski

Gmina pracodawcy: Kościerzyna

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna

Ulica pracodawcy: Piechowskiego

Numer budynku pracodawcy: 36

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 09.05.2018

Oferta pracy ważna do: 15.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY NA WARSZTACIE - 15 - 18 PLN

Praca na warsztacie, odnowa lakiernicza i wymiana lub naprawa zużytych podczas eksploatacji części
OBEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Zielona Góra (lubuskie)

NAUCZYCIEL INFORMATYKI / TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ(11/18 ETATU) - od 1 500 PLN

zajęcia z informatyki i technollogi informacyjnej w szkole podstawowej i w gimnazjum,praca na 11/18 etatu,praca w godzinach 8-14:25
Zespół Szkół w Miękini - 2017-07-10 - Miękinia (dolnośląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - od 2 100 PLN

Wykonywanie czynności administracyjnych w Oddziałach Szpitala, a w szczególności:przyjmowanie pacjentów skierowanych do Szpitala i przekazywanie ich wraz z dokumentacją medyczną na Oddział , sprawdzanie i kontrola kompletności dokumentacji medycznej przed przekazaniem do archiwum, elektroniczne ewidencjonowanie informacji związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych , wydawanie odpisów kserokopii dokumentacji medycznej z lat ubiegłych pacjentom, prowadzenie bieżącej listy oczekujących na świadczenia zdrowotne, uzgadnianie ruchu chorych z oddziałami, wprowadzanie danych pacjenta do rejestru, zawiadamianie pacjentów o terminie przyjęcia na leczenie.Praca w Jaworzu w godz. 7-14.35.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2018-01-31 - Jaworze (śląskie)

KIEROWNIK PROJEKTU - 4 000 - 8 200 PLN

KIEROWANIE PROJEKTAMI
SMULDERS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Chocianów (dolnośląskie)

MONTER RUROCIĄGÓW PRZEMYSŁOWYCH - do 17 PLN

montaż, demontaż, i prefabrykacja elementów urządzeń i maszyn mechanicnych oraz ciśnieniowych
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Chorzów (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 050 PLN

dbanie i utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "KAROS" H. OLCHOWSKI A. OLCHOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-15 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK HALI - od 2 000 PLN

obsługa klienta,wykładanie towaru
AREL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARZ GMINY - od 2 500 PLN

a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-12-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

MŁODSZY MONTER - od 13,5 PLN

praca na linii montażowej, wzrokowa kontrola jakości, prace manualne, obsługa komputera
MANPOWER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-29 - Smolice (łódzkie)

SEKRETARZ SZKOŁY - 2 100 - 2 500 PLN

Szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://zs1siedlce.bip.e-zeto.eu/index.php?type=4&name=bt36&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu7&value%5B1%5D=14
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W SIEDLCACH - 2018-03-22 - Siedlce (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

oferat stażu: obsługa korespondencji, obsługa telefonu,
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Wyrzysk (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, obsługa centrali telefonicznej, obsługa urzadzeń biurowych, pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - 1 850 - 2 000 PLN

prowadzenie sekretariatu, korespondencja mailowa i tradycyjna, tworzenie ,przepisywanie pism, odbieranie telefonów, dobry kontakt z klientem, umawianie spotkań, pomoc przy organizowaniu targów, reklamy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Przeciszów (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY(NR 6328) - 3 000 - 5 000 PLN

- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)- po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Bydgoszcz- możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.- pozyskiwanie nowych klientów- spotkania z klientami- raportowanie sprzedaży- dbanie o dobre kontakty z klientami- praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów- dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.Praca na terenie Bydgoszczy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - od 2 500 PLN

prowadzenie korespondencji firmy, obsługa klientów biura, obsługa komputera i urządzeń biurowych,
BÓR TUCHOLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-04-14 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

POMOC W GOSPODARSTWIE - od 1 000 PLN

Praca w gospodarstwie rolnym, opieka nad zwierzętami, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Grabianowo (wielkopolskie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - od 2 125 PLN

Branża motoryzacyjna.Obsługa: Maschinenbau Kubitza 3 (przy uzbrojeniach), przenośnika gąsiennicowego PG-01.Pomiary półwyrobu.Miejsce wykonywania pracy: Łódź ul. Kurczaki 130 lub ul. Zakładowa 99Praca na trzy zmiany: 5:45 - 13:45, 13:45 - 21:45, 21:45 - 5:45
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji;obsługa telefonów, teleksów i telefaksów;przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa;
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Góra (dolnośląskie)

Kierownik Salonu - -

Media Expert zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-23 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)

MERCHANDISER - od 13 PLN

dokładanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA/ASYSTENTKA - 1251 - od 2 200 PLN

dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wysyłanie korespondencji, redagowanie pism, prowadzenie grafiku spotkań, przygotowanie dokumentacji do biura rachunkowego, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
ZUPBADURA SPÓŁKA Z O. O. SP. K. - 2016-08-19 - Świdnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY (N) - od 2 100 PLN

Pracownik ochrony
Firma Ochroniarska OMEGA NOW-KOLT Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Tarnów (małopolskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

Prowadzenie sekretariatu, obsługa klientów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kowalówka (podkarpackie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

Zapoznanie z organizacją pracy sekretariatu, obiegiem dokumentów i przepisami w tym zakresieWykonywanie zarządzeńWprowadzanie danych dotyczących spraw cywilnych do systemu komputerowegoSporządzanie odpisów orzeczeń Wypełnianie druków oraz wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Wieluń (łódzkie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

Prowadzenie sekretariatu. Obsługa klienta
Usługowo Produkcyjny Zakład Tapicerski "PLAND-MARK" Marek Osiński - 2016-03-02 - Udorpie (pomorskie)

OPIEKUN KLIENTA (DZIAŁ ZAGRANICZNY) - od 2 500 PLN

- Podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży,- organizacja oraz aktywny udział w targach i konferencjach stomatologicznych,- prowadzenie analiz sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

- zakładanie, prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji medycznej- historii chorób pacjentów- digitalizacja dokumentacji medycznej- archiwizacja dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Świebodzin (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

OBSŁUGA KLIENTA , KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE I ZDAWANIE TOWARU
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2017-06-06 - Dębica (podkarpackie)

PIELĘGNIARKA - od 2 540 PLN

Troskliwa, profesjonalna opieka pielęgniarska nad Mieszkańcami. Wykonywanie zaleceń lekarskich dotyczących zabiegów i podawania leków. Właściwe przechowywanie i dozowanie leków. Prowadzenie dokumentacji w zakresie prawidłowej gospodarki lekami.Pomoc przy wizytach lekarskich. Prowadzenie dokumentacji Pierwszego Kontaktu i udział w zespołach terapeutyczno - opiekuńczych. Ustalanie indywidualnego planu pielęgnacji. Czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców.
Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu - 2018-08-29 - Sieradz (łódzkie)