SEKRETARKA W BIURZE ZARZĄDU Kościerzyna oferta pracy Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Stanowisko: SEKRETARKA W BIURZE ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa Sekretariatu Głównego Szpitala
Data publikacji: 2018-05-09
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa Sekretariatu Głównego Szpitala
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA W BIURZE ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : analityczne myślenie, umiejętność pracy pod presją czasu[Umiejętność 1] : dokładność, staranność, systematyczność, dyspozycyjność[Inne] : dodatkowe atuty: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania podmiotów leczniczych
Nazwa pracodawcy:
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: Piechowskiego
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 15.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na warsztacie, odnowa lakiernicza i wymiana lub naprawa zużytych podczas eksploatacji części
OBEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Zielona Góra (lubuskie)
zajęcia z informatyki i technollogi informacyjnej w szkole podstawowej i w gimnazjum,praca na 11/18 etatu,praca w godzinach 8-14:25
Zespół Szkół w Miękini - 2017-07-10 - Miękinia (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności administracyjnych w Oddziałach Szpitala, a w szczególności:przyjmowanie pacjentów skierowanych do Szpitala i przekazywanie ich wraz z dokumentacją medyczną na Oddział , sprawdzanie i kontrola kompletności dokumentacji medycznej przed przekazaniem do archiwum, elektroniczne ewidencjonowanie informacji związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych , wydawanie odpisów kserokopii dokumentacji medycznej z lat ubiegłych pacjentom, prowadzenie bieżącej listy oczekujących na świadczenia zdrowotne, uzgadnianie ruchu chorych z oddziałami, wprowadzanie danych pacjenta do rejestru, zawiadamianie pacjentów o terminie przyjęcia na leczenie.Praca w Jaworzu w godz. 7-14.35.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2018-01-31 - Jaworze (śląskie)
KIEROWANIE PROJEKTAMI
SMULDERS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Chocianów (dolnośląskie)
montaż, demontaż, i prefabrykacja elementów urządzeń i maszyn mechanicnych oraz ciśnieniowych
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Chorzów (śląskie)
dbanie i utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "KAROS" H. OLCHOWSKI A. OLCHOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-15 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta,wykładanie towaru
AREL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-12-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
praca na linii montażowej, wzrokowa kontrola jakości, prace manualne, obsługa komputera
MANPOWER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-29 - Smolice (łódzkie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie: https://zs1siedlce.bip.e-zeto.eu/index.php?type=4&name=bt36&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu7&value%5B1%5D=14
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W SIEDLCACH - 2018-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
oferat stażu: obsługa korespondencji, obsługa telefonu,
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Wyrzysk (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, obsługa centrali telefonicznej, obsługa urzadzeń biurowych, pomoc w prowadzeniu dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu, korespondencja mailowa i tradycyjna, tworzenie ,przepisywanie pism, odbieranie telefonów, dobry kontakt z klientem, umawianie spotkań, pomoc przy organizowaniu targów, reklamy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Przeciszów (małopolskie)
- zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)- po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Bydgoszcz- możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.- pozyskiwanie nowych klientów- spotkania z klientami- raportowanie sprzedaży- dbanie o dobre kontakty z klientami- praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów- dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.Praca na terenie Bydgoszczy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie korespondencji firmy, obsługa klientów biura, obsługa komputera i urządzeń biurowych,
BÓR TUCHOLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-04-14 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Praca w gospodarstwie rolnym, opieka nad zwierzętami, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Grabianowo (wielkopolskie)
Branża motoryzacyjna.Obsługa: Maschinenbau Kubitza 3 (przy uzbrojeniach), przenośnika gąsiennicowego PG-01.Pomiary półwyrobu.Miejsce wykonywania pracy: Łódź ul. Kurczaki 130 lub ul. Zakładowa 99Praca na trzy zmiany: 5:45 - 13:45, 13:45 - 21:45, 21:45 - 5:45
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji;obsługa telefonów, teleksów i telefaksów;przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa;
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Góra (dolnośląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-02-23 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
dokładanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca na barze
DERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Świdnica (dolnośląskie)
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wysyłanie korespondencji, redagowanie pism, prowadzenie grafiku spotkań, przygotowanie dokumentacji do biura rachunkowego, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
ZUPBADURA SPÓŁKA Z O. O. SP. K. - 2016-08-19 - Świdnica (dolnośląskie)
Pracownik ochrony
Firma Ochroniarska OMEGA NOW-KOLT Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa klientów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kowalówka (podkarpackie)
Zapoznanie z organizacją pracy sekretariatu, obiegiem dokumentów i przepisami w tym zakresieWykonywanie zarządzeńWprowadzanie danych dotyczących spraw cywilnych do systemu komputerowegoSporządzanie odpisów orzeczeń Wypełnianie druków oraz wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Wieluń (łódzkie)
Prowadzenie sekretariatu. Obsługa klienta
Usługowo Produkcyjny Zakład Tapicerski "PLAND-MARK" Marek Osiński - 2016-03-02 - Udorpie (pomorskie)
- Podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży,- organizacja oraz aktywny udział w targach i konferencjach stomatologicznych,- prowadzenie analiz sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- zakładanie, prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji medycznej- historii chorób pacjentów- digitalizacja dokumentacji medycznej- archiwizacja dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Świebodzin (lubuskie)
OBSŁUGA KLIENTA , KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE I ZDAWANIE TOWARU
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2017-06-06 - Dębica (podkarpackie)
Troskliwa, profesjonalna opieka pielęgniarska nad Mieszkańcami. Wykonywanie zaleceń lekarskich dotyczących zabiegów i podawania leków. Właściwe przechowywanie i dozowanie leków. Prowadzenie dokumentacji w zakresie prawidłowej gospodarki lekami.Pomoc przy wizytach lekarskich. Prowadzenie dokumentacji Pierwszego Kontaktu i udział w zespołach terapeutyczno - opiekuńczych. Ustalanie indywidualnego planu pielęgnacji. Czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców.
Dom Pomocy Społecznej w Sieradzu - 2018-08-29 - Sieradz (łódzkie)