SEKRETARKA SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: SEKRETARKA SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz.Główne obowiązki:- dbanie o właściwe przekazywanie Komendantowi Oddziału oraz jego zastępcom dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, w celu prawidłowego obiegu dokumentów, tj. terminowego, zgodnego z dekretacją i przyjętymi zasadami (normami, przepisami, procedurami), prowadzenie dziennika ewidencji telegramów wchodzących i wychodzących, w celu poświadczenia wpływu dokumentu oraz jego odbioru przez adresata, prowadzenie terminarza spotkań i wizyt Komendanta Oddziału oraz jego zastępców, w celu umożliwienia Komendantowi zaplanowania zadań i realizowania długoterminowych przedsięwzięć, sporządzanie protokołów z cotygodniowych odpraw Komendanta Oddziału z kadrą kierowniczą, w celu udokumentowania spotkań Komendanta z kadrą kierowniczą oddziału, odbieranie poczty elektronicznej oraz jej właściwa klasyfikacja, w celu płynnego przekazywania informacji kierowanej do Komendanta Oddziału, uzgadnianie kolejności przyjęć i anonsowanie interesantów wewnętrznych i zewnętrznych, przybywających do Komendanta Oddziału oraz do jego zastępców, w celu zapewnienia płynności przyjęć interesantów, przygotowanie dokumentacji w zakresie podróży służbowych Komendanta Oddziału i jego zastępców, w celu umożliwienia terminowego rozliczania delegacji Komendanta i jego zastępców, wykonywanie dokumentów i zadań zleconych przez Komendanta Oddziału, jego zastępców oraz Naczelnika Wydziału Koordynacji działań, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań służbowych (realizowanych przez wydział). Wymagania: Wykształcenie: średnie. Wymagania niezbędne: umiejętność wypowiadania się w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny oraz formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie; umiejętność stosowania przyjętych form prowadzenia korespondencji; umiejętność pracy zespołowej; dyskrecja, wysoka kultura osobista, komunikatywność, asertywność w kontaktach interpersonalnych, umiejętność obsługi pakietu MS Office; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie o kierunku administracja, lingwistyka, dziennikarstwo, polonistyka; posiadanie przeszkolenia z zakresu zarządzania biurem, obiegu dokumentów, zasad przygotowywania korespondencji mailowej, etykiety biurowej, polityki prywatności lub prowadzenia sekretariatu; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w charakterze pracownika wykonującego czynności usługowe w biurach urzędów lub firm.
Data publikacji: 2019-03-07
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz.Główne obowiązki:- dbanie o właściwe przekazywanie Komendantowi Oddziału oraz jego zastępcom dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, w celu prawidłowego obiegu dokumentów, tj. terminowego, zgodnego z dekretacją i przyjętymi zasadami (normami, przepisami, procedurami), prowadzenie dziennika ewidencji telegramów wchodzących i wychodzących, w celu poświadczenia wpływu dokumentu oraz jego odbioru przez adresata, prowadzenie terminarza spotkań i wizyt Komendanta Oddziału oraz jego zastępców, w celu umożliwienia Komendantowi zaplanowania zadań i realizowania długoterminowych przedsięwzięć, sporządzanie protokołów z cotygodniowych odpraw Komendanta Oddziału z kadrą kierowniczą, w celu udokumentowania spotkań Komendanta z kadrą kierowniczą oddziału, odbieranie poczty elektronicznej oraz jej właściwa klasyfikacja, w celu płynnego przekazywania informacji kierowanej do Komendanta Oddziału, uzgadnianie kolejności przyjęć i anonsowanie interesantów wewnętrznych i zewnętrznych, przybywających do Komendanta Oddziału oraz do jego zastępców, w celu zapewnienia płynności przyjęć interesantów, przygotowanie dokumentacji w zakresie podróży służbowych Komendanta Oddziału i jego zastępców, w celu umożliwienia terminowego rozliczania delegacji Komendanta i jego zastępców, wykonywanie dokumentów i zadań zleconych przez Komendanta Oddziału, jego zastępców oraz Naczelnika Wydziału Koordynacji działań, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań służbowych (realizowanych przez wydział). Wymagania: Wykształcenie: średnie. Wymagania niezbędne: umiejętność wypowiadania się w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny oraz formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie; umiejętność stosowania przyjętych form prowadzenia korespondencji; umiejętność pracy zespołowej; dyskrecja, wysoka kultura osobista, komunikatywność, asertywność w kontaktach interpersonalnych, umiejętność obsługi pakietu MS Office; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie o kierunku administracja, lingwistyka, dziennikarstwo, polonistyka; posiadanie przeszkolenia z zakresu zarządzania biurem, obiegu dokumentów, zasad przygotowywania korespondencji mailowej, etykiety biurowej, polityki prywatności lub prowadzenia sekretariatu; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w charakterze pracownika wykonującego czynności usługowe w biurach urzędów lub firm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SEKRETARKA SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2019
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwoskarbowe ;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwapolskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopia dokumentu prawa jazdy;8. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego;9. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą"POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawąz dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018, poz. 412 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystaćz pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie świadectw pracy;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających;Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:6 marca 2019 r. do dnia 20 marca 2019 r. pod adresem:pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzDane osobowe klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych,nie będzie możliwy udział w naborze. Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl. Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznejul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 inast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.) Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodzenaboru Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego,jak również do organizacji międzynarodowej. Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgodyw dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgodyprzed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, po -dany powyżej; Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi,że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tymrównież nie będą podlegały profilowaniu.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane wpkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2300,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagąbez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenieetniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2019
Data dodania oferty pracy: 07.03.2019
Oferta pracy ważna do: 20.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zakładnaie akt spraw- rozpisywanie termonów spraw- wysyłanie zapytań- kopertowanie i przygotowywanie poczty do wysyłki- segregowanie poczty- pomoc w archiwizacji spraw- wykonywanie poleceń kierownika sekretariatu związanych z pracą biurową
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Puck (pomorskie)
przyjmowanie interesantów, obsługa urządzeń biurowych, segregacja korespondencji, odbiór poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wręczyca Wielka (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Twardocice (dolnośląskie)
wykonywanie prac administracyjnych w szkole
Centrum Kształcenia Zawodowego - 2017-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
profesjonalna obsługa klientów, generowanie zamówień, dbanie o porządek na terenie sklepu
KAROLINA TRYKACZ Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BREND" - 2015-11-30 - Zielona Góra (lubuskie)
ochrona powierzonego mienia
Przedsiębiorstwo Usługowe -JAREXS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Głogów (dolnośląskie)
Sekretarka medyczna
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Leżajsk (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-24 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w punkcie krawieckim w Zakładzie Aktywności Zawodowej
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WE WŁOCŁAWKU - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie korespondencji do wysyłki, sporządzanie spisów akt przeznaczonych do archiwum
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Kraśnik (lubelskie)
Prowadzenie sekretariatu, dziennika podawczego, obsługa urządzeń biurowych, poczty przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism. Oferta stażu skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Brzesko (małopolskie)
Wykonywanie przelewów, prowadzenie rejestru kosztów, kontrola zaopatrzenia, wysyłanie zmówień, kontrola dokumentacji. koordynacja pracy asystentek medycznych/zarządzanie personelem medycznym, organizacja reklam i akcji marketingowych, nadzór nad strona internetową. Praca w godz. 10.00-14.00 w Brennej.
Adrianna Badora Indywidualna Praktyka Lekarska - 2018-06-27 - Brenna (śląskie)
wykształcenie średnie lub wyższe, dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego. Obsługa sekretariatu, rozmowy telefonicznr z kontrahentami z zagranicy.
D&K Technology Sp. z o.o. - 2016-12-27 - Wróżewy (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe: administracja, zarządzanie, prawo; min. rok doświadczenia zawodowego na ww. stanowisku; prawo jazdy kat. B; znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Internet); obsługa urządzeń biurowych; prowadzenie sekretariatu, koordynowanie przepływu dokumentów, prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań i redagowanie pism, monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i realizacja niezbędnych zamówień; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice
PROMETEUSZ EURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Gliwice (śląskie)
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Urzędu, regulaminami oraz Statutem Gminy, zapoznanie sie z obiegiem dokumentów, organizacja pracy na stanowisku, archiwizacja dokumnetów,adresowanie korespondencji do wysyłki, samodzielne wykonywanie prac na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wołów (dolnośląskie)
Rozliczanie, księgowanie, fakturowanie.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZADWORZE" - 2019-01-18 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie pojazdu, załadunek - rozładunek
Daro.B Dariusz Busse - 2015-12-28 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Garwolin (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)
wg załacznika
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca kierowcy ciągnika siodłowego w transporcie drogowym krajowym (przewóz zwierząt).
HANDEL ZWIERZĘTAMI GOSPODARSKIMI "KORA" - 2016-01-15 - Szczuczyn (podlaskie)
Obsługa sekretariatu, prowadzenia terminarza spraw i czynności, prowadzenie archiwum, prowadzenie spraw uczniowskich, prowadzenie ksiąg uczniów, właściwe zorganizowanie pracy zapewniające należyte i terminowe wykonywanie zadań.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-10-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa sekretariatu lancelarii
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Żary (lubuskie)
sprzedaż rzeczy dla zwierząt oraz opieka nad zwierzętami
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Żary (lubuskie)
wykonywanie prac administracyjno - biurowych zapewniających sprawne funkcjonowanie sekretariatu; przyjmowanie interesantów; wsparcie działu księgowego
Kancelaria Doradcy Podatkowego Piotrowski Przemysław - 2017-06-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu spółki, koordynacja przepływu korespondencji, wykonywanie prac biurowych.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Lublin (lubelskie)
- Dbanie o ekspozycje towarów;- Obsługa klienta;- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami;- Dbanie o porządek na sali sprzedaży.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-16 - Racibórz (śląskie)