SEKRETARKA SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Stanowisko: SEKRETARKA SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz.Główne obowiązki:- dbanie o właściwe przekazywanie Komendantowi Oddziału oraz jego zastępcom dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, w celu prawidłowego obiegu dokumentów, tj. terminowego, zgodnego z dekretacją i przyjętymi zasadami (normami, przepisami, procedurami), prowadzenie dziennika ewidencji telegramów wchodzących i wychodzących, w celu poświadczenia wpływu dokumentu oraz jego odbioru przez adresata, prowadzenie terminarza spotkań i wizyt Komendanta Oddziału oraz jego zastępców, w celu umożliwienia Komendantowi zaplanowania zadań i realizowania długoterminowych przedsięwzięć, sporządzanie protokołów z cotygodniowych odpraw Komendanta Oddziału z kadrą kierowniczą, w celu udokumentowania spotkań Komendanta z kadrą kierowniczą oddziału, odbieranie poczty elektronicznej oraz jej właściwa klasyfikacja, w celu płynnego przekazywania informacji kierowanej do Komendanta Oddziału, uzgadnianie kolejności przyjęć i anonsowanie interesantów wewnętrznych i zewnętrznych, przybywających do Komendanta Oddziału oraz do jego zastępców, w celu zapewnienia płynności przyjęć interesantów, przygotowanie dokumentacji w zakresie podróży służbowych Komendanta Oddziału i jego zastępców, w celu umożliwienia terminowego rozliczania delegacji Komendanta i jego zastępców, wykonywanie dokumentów i zadań zleconych przez Komendanta Oddziału, jego zastępców oraz Naczelnika Wydziału Koordynacji działań, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań służbowych (realizowanych przez wydział). Wymagania: Wykształcenie: średnie. Wymagania niezbędne: umiejętność wypowiadania się w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny oraz formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie; umiejętność stosowania przyjętych form prowadzenia korespondencji; umiejętność pracy zespołowej; dyskrecja, wysoka kultura osobista, komunikatywność, asertywność w kontaktach interpersonalnych, umiejętność obsługi pakietu MS Office; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie o kierunku administracja, lingwistyka, dziennikarstwo, polonistyka; posiadanie przeszkolenia z zakresu zarządzania biurem, obiegu dokumentów, zasad przygotowywania korespondencji mailowej, etykiety biurowej, polityki prywatności lub prowadzenia sekretariatu; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w charakterze pracownika wykonującego czynności usługowe w biurach urzędów lub firm.

Data publikacji: 2019-03-07

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz.Główne obowiązki:- dbanie o właściwe przekazywanie Komendantowi Oddziału oraz jego zastępcom dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, w celu prawidłowego obiegu dokumentów, tj. terminowego, zgodnego z dekretacją i przyjętymi zasadami (normami, przepisami, procedurami), prowadzenie dziennika ewidencji telegramów wchodzących i wychodzących, w celu poświadczenia wpływu dokumentu oraz jego odbioru przez adresata, prowadzenie terminarza spotkań i wizyt Komendanta Oddziału oraz jego zastępców, w celu umożliwienia Komendantowi zaplanowania zadań i realizowania długoterminowych przedsięwzięć, sporządzanie protokołów z cotygodniowych odpraw Komendanta Oddziału z kadrą kierowniczą, w celu udokumentowania spotkań Komendanta z kadrą kierowniczą oddziału, odbieranie poczty elektronicznej oraz jej właściwa klasyfikacja, w celu płynnego przekazywania informacji kierowanej do Komendanta Oddziału, uzgadnianie kolejności przyjęć i anonsowanie interesantów wewnętrznych i zewnętrznych, przybywających do Komendanta Oddziału oraz do jego zastępców, w celu zapewnienia płynności przyjęć interesantów, przygotowanie dokumentacji w zakresie podróży służbowych Komendanta Oddziału i jego zastępców, w celu umożliwienia terminowego rozliczania delegacji Komendanta i jego zastępców, wykonywanie dokumentów i zadań zleconych przez Komendanta Oddziału, jego zastępców oraz Naczelnika Wydziału Koordynacji działań, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań służbowych (realizowanych przez wydział). Wymagania: Wykształcenie: średnie. Wymagania niezbędne: umiejętność wypowiadania się w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny oraz formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie; umiejętność stosowania przyjętych form prowadzenia korespondencji; umiejętność pracy zespołowej; dyskrecja, wysoka kultura osobista, komunikatywność, asertywność w kontaktach interpersonalnych, umiejętność obsługi pakietu MS Office; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie o kierunku administracja, lingwistyka, dziennikarstwo, polonistyka; posiadanie przeszkolenia z zakresu zarządzania biurem, obiegu dokumentów, zasad przygotowywania korespondencji mailowej, etykiety biurowej, polityki prywatności lub prowadzenia sekretariatu; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w charakterze pracownika wykonującego czynności usługowe w biurach urzędów lub firm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SEKRETARKA SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2019

Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwoskarbowe ;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwapolskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopia dokumentu prawa jazdy;8. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego;9. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą"POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawąz dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018, poz. 412 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystaćz pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie świadectw pracy;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających;Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:6 marca 2019 r. do dnia 20 marca 2019 r. pod adresem:pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzDane osobowe klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych,nie będzie możliwy udział w naborze. Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl. Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznejul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 inast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.) Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodzenaboru Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego,jak również do organizacji międzynarodowej. Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgodyw dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgodyprzed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, po -dany powyżej; Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi,że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tymrównież nie będą podlegały profilowaniu.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane wpkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2300,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagąbez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenieetniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2019

Data dodania oferty pracy: 07.03.2019

Oferta pracy ważna do: 20.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SEKRETARZ SĄDOWY - 997,4 PLN

- zakładnaie akt spraw- rozpisywanie termonów spraw- wysyłanie zapytań- kopertowanie i przygotowywanie poczty do wysyłki- segregowanie poczty- pomoc w archiwizacji spraw- wykonywanie poleceń kierownika sekretariatu związanych z pracą biurową
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Puck (pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

przyjmowanie interesantów, obsługa urządzeń biurowych, segregacja korespondencji, odbiór poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wręczyca Wielka (śląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Twardocice (dolnośląskie)

SEKRETARZ - od 1 754 PLN

wykonywanie prac administracyjnych w szkole
Centrum Kształcenia Zawodowego - 2017-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPRZEDAWCA - do 1 750 PLN

profesjonalna obsługa klientów, generowanie zamówień, dbanie o porządek na terenie sklepu
KAROLINA TRYKACZ Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BREND" - 2015-11-30 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

ochrona powierzonego mienia
Przedsiębiorstwo Usługowe -JAREXS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Głogów (dolnośląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

Sekretarka medyczna
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Leżajsk (podkarpackie)

SEKRETARKA K/M - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-24 - Warszawa (mazowieckie)

SZWACZKA R113/0806-235/18 - od 13,7 PLN

pomoc w punkcie krawieckim w Zakładzie Aktywności Zawodowej
ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WE WŁOCŁAWKU - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARZ SĄDOWY - od 2 100 PLN

przygotowywanie korespondencji do wysyłki, sporządzanie spisów akt przeznaczonych do archiwum
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Kraśnik (lubelskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Prowadzenie sekretariatu, dziennika podawczego, obsługa urządzeń biurowych, poczty przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism. Oferta stażu skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Brzesko (małopolskie)

SEKRETARKA/MENAGER 1/2 ETATU - od 1 050 PLN

Wykonywanie przelewów, prowadzenie rejestru kosztów, kontrola zaopatrzenia, wysyłanie zmówień, kontrola dokumentacji. koordynacja pracy asystentek medycznych/zarządzanie personelem medycznym, organizacja reklam i akcji marketingowych, nadzór nad strona internetową. Praca w godz. 10.00-14.00 w Brennej.
Adrianna Badora Indywidualna Praktyka Lekarska - 2018-06-27 - Brenna (śląskie)

SEKRETARKA - od 2 800 PLN

wykształcenie średnie lub wyższe, dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego. Obsługa sekretariatu, rozmowy telefonicznr z kontrahentami z zagranicy.
D&K Technology Sp. z o.o. - 2016-12-27 - Wróżewy (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 2 000 - 2 200 PLN

Wykształcenie wyższe: administracja, zarządzanie, prawo; min. rok doświadczenia zawodowego na ww. stanowisku; prawo jazdy kat. B; znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Internet); obsługa urządzeń biurowych; prowadzenie sekretariatu, koordynowanie przepływu dokumentów, prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań i redagowanie pism, monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i realizacja niezbędnych zamówień; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice
PROMETEUSZ EURO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Gliwice (śląskie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Urzędu, regulaminami oraz Statutem Gminy, zapoznanie sie z obiegiem dokumentów, organizacja pracy na stanowisku, archiwizacja dokumnetów,adresowanie korespondencji do wysyłki, samodzielne wykonywanie prac na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wołów (dolnośląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - od 1 600 PLN

Rozliczanie, księgowanie, fakturowanie.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZADWORZE" - 2019-01-18 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA KAT. B(NR 9479) - od 1 850 PLN

prowadzenie pojazdu, załadunek - rozładunek
Daro.B Dariusz Busse - 2015-12-28 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)

ZBROJARZ - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 100 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Garwolin (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)

SEKRETARKA ZOBOWIAZANIE PO STAŻU - do 2 100 PLN

wg załacznika
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO (DO TRANSPORTU ZWIERZĄT) - od 2 500 PLN

Praca kierowcy ciągnika siodłowego w transporcie drogowym krajowym (przewóz zwierząt).
HANDEL ZWIERZĘTAMI GOSPODARSKIMI "KORA" - 2016-01-15 - Szczuczyn (podlaskie)

SEKRETARZ SZKOŁY - od 2 530 PLN

Obsługa sekretariatu, prowadzenia terminarza spraw i czynności, prowadzenie archiwum, prowadzenie spraw uczniowskich, prowadzenie ksiąg uczniów, właściwe zorganizowanie pracy zapewniające należyte i terminowe wykonywanie zadań.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-10-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Obsługa sekretariatu lancelarii
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Żary (lubuskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

sprzedaż rzeczy dla zwierząt oraz opieka nad zwierzętami
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Żary (lubuskie)

SEKRETARKA - ASYSTENTKA (NR 2230) - od 2 000 PLN

wykonywanie prac administracyjno - biurowych zapewniających sprawne funkcjonowanie sekretariatu; przyjmowanie interesantów; wsparcie działu księgowego
Kancelaria Doradcy Podatkowego Piotrowski Przemysław - 2017-06-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

Prowadzenie sekretariatu spółki, koordynacja przepływu korespondencji, wykonywanie prac biurowych.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Lublin (lubelskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

- Dbanie o ekspozycje towarów;- Obsługa klienta;- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami;- Dbanie o porządek na sali sprzedaży.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-16 - Racibórz (śląskie)