SEKRETARKA MEDYCZNA Wieleń oferta pracy Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryl


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SEKRETARKA MEDYCZNA

Wynagrodzenie: od 2 333 PLN

Zakres obowiązków: Dokonywanie zakupów w branży artykuły medycznymi, prowadzenie dokumentacji

Data publikacji: 2019-08-07

Lokalizacja: Wieleń (wielkopolskie)

Pracodawca: Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryl

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Staszica 2, 64-730 Wieleń, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Dokonywanie zakupów w branży artykuły medycznymi, prowadzenie dokumentacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 333 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA MEDYCZNA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieleń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieleń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka medyczna

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 333 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata doświadczenia, dobra znajomość obsługi komputera

Nazwa pracodawcy:
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryl

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie

Adres pracodawcy:
Międzyleska 4, 64-730 Wieleń, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, LM

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki

Gmina pracodawcy: Wieleń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wieleń

Ulica pracodawcy: Międzyleska

Numer budynku pracodawcy: 4

Nazwisko osoby zgłaszającej: Teresa Murias

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka medyczna

Data dodania oferty pracy: 07.08.2019

Oferta pracy ważna do: 05.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?09c5d871df4c3b14d497be0db81927a0

Podobne oferty pracy

SEKRETARKA ( STAŻ FP ) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami sporządzania raportów i protokołów i inne
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 300 PLN

Gospodarka magazynowa, przychód i rozchód materiałów na podstawie dokumentów obiegowych, wydawanie materiałów (oleje, części do maszyn). Miejsce pracy: oddział Radlin, Rydułtowy.
Trakt Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Radlin (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 500 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków, wstępna obróbka żywności, utrzymanie porządku w kuchni, dźwiganie do 15 kg. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 13-21 w Kołobrzegu, również w weekendy.
SOLNY INVESTMENT Sp. z o.o. - 2018-07-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kielce (świętokrzyskie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

• ROZLICZANIE UMÓW HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI FIRMY• ZLECONE PRACE ADMINISTRACYJNE - WYKONYWANIE ZADAŃ ADMINISTRACYJNYCH• WSPÓŁPRACĘ Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY
Bać - Pol S.A. - 2018-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

Pomoc w prowadzeniu sekretariatu; obsługa korespondencji, poczty elektronicznej, redagowanie pism, kompletowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Ciechanów (mazowieckie)

SEKRETARKA - od 2 800 PLN

bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa komputera (Word, Excel, Optima), administrowanie strony internetowej, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, ewidencja i opisywanie faktur, terminowe realizowanie sprawozdawczości, inwentaryzacja, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
Dom Rehabilitacyjno Opiekuńczy - 2019-06-18 - Gorlice (małopolskie)

SEKRETARKA - od 2 000 PLN

-przyjmowanie dokumentów wpływających do jednostki i ich realiacja, przygotowywanie dokumentów do dekretacji, przydzielenie pracownikom zadekretowanej korespondencji, przygotowywanie korespondencji służbowej do wysyłki, sporządzenie rozliczeń z Urzędem Pocztowym, prowadzenie Archiwum, wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Centrum
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Świebodzin (lubuskie)

SEKRETARKA - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Rejestracja dokumentów. Sporządzanie pism na potrzeby urzędu. Przekazywanie dokumentów do innych instytucji na terenie miasta Strzelin. Przygotowanie dokumentów do wysłania. Klasyfikacja dokumentów związanych z archiwizacją.Staż EFS POWER dla osób do 30 r.ż. lub EFS RPOWD dla osób od 30 r.ż.Wymagania: wykształcenie minimum średnie.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Strzelin (dolnośląskie)

ARCHIWISTA - od 2 600 PLN

PROGRAM- ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIAArchiwizacja dokumentów
Urząd Miejski w Wejherowie - 2018-02-27 - Wejherowo (pomorskie)

SEKRETARKA/PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 000 PLN

- obsługa korespondencji- współpraca ze wszystkimi działami w firmie- prace administracyjno-biurpwe- administracja składnikami wyposażenia firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARZ SĄDOWY - 997,4 PLN

wykonywanie czynności biurowo-administaracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Kwidzyn (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM - od 13,7 PLN

Wykonywanie prostych prac przy obróbce elementów; przeprowadzanie operacji technologicznych związanych z produkcją wędzonek, kiełbas, konserw, wędlin; przygotowywanie przetworów mięsnych do dystrybucji.
GIEWONT HG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-04 - Kaleń (łódzkie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Lubsza (opolskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 250 PLN

/
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 2 000 - 2 500 PLN

Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Przygotowywanie i rekomendacja media planów do prowadzonych działań promocyjno-reklamowychMonitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Współpraca PR z mediami i realizacja działań w zakresie PR produktowego i PR korporacyjnegoProwadzenie działań marketingowych z agencjami reklamowymi, podwykonawcami i firmami współpracującymi Udział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie portalu w mediach społecznościowych, obsługa komputera i programów MC Office, przygotowywanie pism, prowadzenie sekretariatu, obsługa klienta.Praca od pon. do pt w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Rybnik (śląskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne; min. 6 m-cy doświadczenia; um. pracy w zespole; zakres obowiązków: odbieranie telefonów, obsługa urządzeń, organizacja spotkań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-17 - Gliwice (śląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Obsługa sekretariatu, obsługa interesantów, sporządzanie dokumentacji, organizacja planu dnia.Staż w godzinach 9-17 w Kołobrzegu.Wykształcenie podstawowe. Power I, II profil.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK HODOWLI INDYKÓW - od 3 500 PLN

PRACOWNIK OBSŁUGI HODOWLI INDYKÓW
"INDOFARM" FERMA INDYKÓW - 2018-06-07 - Latoszyn (podkarpackie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Choszczno (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DO SPRAW FINANSOWO-KADROWYCH - do 2 500 PLN

Wykształcenie wyższe (finanse,ekonomia); min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; biegła znajomość języka macedońskiego i angielskiego w mowie i w piśmie; bardzo dobra znajomość Pakietu Office, w szczególności Excel, obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentacji kadrowej, współpraca z zarządem w sprawach administracyjno-finansowych, monitorowanie poziomu należności i zobowiązań, kontrola obiegu dokumentów finansowych i kadrowych w firmie, współpraca z działem księgowości, przygotowywanie raportów dla zarządu wg wytycznych, obsługa płatności firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Einsteina
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)

KELNER(NR 6464) - od 3 000 PLN

praca zazwyczaj w godz. 11.00-21.00, bywają imprezy okolicznościowe w godzinach nocnych
PHU CRISTAL JAKUB KLOREK - 2018-10-08 - Ostromecko (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 250 PLN

Pełna obsługa kadrowo-płacowa klientów biura, sporządzanie list płac, przygotowanie i wysyłanie deklaracji oraz raportów do: ZUS, US, KRUS, PFRON
Biuro Obrachunkowe Robert Łabudziński - 2019-07-12 - Nisko (podkarpackie)


Wybierz powiat