SEKRETARKA MEDYCZNA + ST PO WER (SZPIT. GINEK-POŁOŻ.) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SEKRETARKA MEDYCZNA + ST PO WER (SZPIT. GINEK-POŁOŻ.)

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: - Prowadzenie korespondencji związanej z działalnością medyczną i administracyjną kliniki,- Sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z historii choroby wypisów końcowych,- Sporządzanie zestawień statystycznych i przekazywanie ich do Działu sprzedaży Usług Med. i Statystyki,- Dbanie o należyte zaopatrsenie kliniki w potrzebne druki med. oraz sekretariatu w mat. biurowe, - Porządkowanie dokumentacji pacjentów i jej zwrot w obowiązującym terminie do Działu Sprzedaży Usług Medycznych,- Pobieranie dokumentacji z archiwum dokumentacji medycznej na podstawie zleceń lekarskich,- zachowachowanie tajmenicy służbowej,- obsł. komputera i urządzeń biurowych.

Data publikacji: 2017-05-12

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
- Prowadzenie korespondencji związanej z działalnością medyczną i administracyjną kliniki,- Sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z historii choroby wypisów końcowych,- Sporządzanie zestawień statystycznych i przekazywanie ich do Działu sprzedaży Usług Med. i Statystyki,- Dbanie o należyte zaopatrsenie kliniki w potrzebne druki med. oraz sekretariatu w mat. biurowe, - Porządkowanie dokumentacji pacjentów i jej zwrot w obowiązującym terminie do Działu Sprzedaży Usług Medycznych,- Pobieranie dokumentacji z archiwum dokumentacji medycznej na podstawie zleceń lekarskich,- zachowachowanie tajmenicy służbowej,- obsł. komputera i urządzeń biurowych.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska:
SEKRETARKA MEDYCZNA + ST PO WER (SZPIT. GINEK-POŁOŻ.)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka medyczna

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Word, Excel

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka medyczna

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2017

Data dodania oferty pracy: 10.05.2017

Oferta pracy ważna do: 09.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

MALARZ SZPACHLARZ - od 2 000 PLN

Prace malarskie, szpachlowanie
RADOSŁAW ŚWIDERSKI - 2017-08-18 - Dęblin (lubelskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

-rejestrowanie wizyt telefonicznych i osobistych -zakładanie historii choroby-porządkowanie dokumentów-wprowadzanie danych do komputera-sporządzanie danych statystycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SERWISANT SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO - 2 500 - 3 000 PLN

prace serwisowe i instalatorskie urządzeń IT, zasilaczy UPS
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Osowno (lubelskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta na stoisku mięso - wędliny. Praca w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-20.00, a w soboty w godz. 07.00-17.00.
PPHU MARKAM Andrzej Marek Skolarus - 2016-05-17 - Zabrze (śląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej - enegia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika)
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Łódź (łódzkie)

FRYZJER DAMSKO-MĘSKI R48/0646-170/18 - od 2 775 PLN

obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damsko-męskiego
USŁUGI FRYZJERSKIE - IZABELA GROBLEWSKA - 2018-02-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - STAŻ - 997,4 PLN

przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, odbiór poczty elektronicznej, obsługa telefonow, obsługa kserokopiarki, przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie się rożnymi edytorami tekstu i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Myślachowice (małopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łasin (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - od 1 200 PLN

Prace biurowe. ODBIÓR KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWANIE GRAFIKU KIEROWNICTWA, OBSŁUGA TELEFONÓW, PRZYJMOWANIE I SELEKCJONOWANIE KORESPONDENCJI. Umowa zlecenie z odprowadzaniem składek ZUS, praca 20 godzin w tygodniu, dyspozycyjność w godz. 10-14.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ - od 2 000 PLN

obsługa sekretariatu; przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji; obsługa centrali telefonicznej; obsługa interesantów; obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Poznań (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 057 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

SPAWACZ - od 1 900 PLN

wykonywanie ogrodzeń balustrad,konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Częstochowa (śląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

staż - prowadzenie sekretariatu oraz udzielanie im ogólnych informacji, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondrncji, obsługa telefonów, teleksów telefaksów, przedkładanie pism i korespondencji do aprobatykierownictwa, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu, odbiór poczty elektronicznej, obsługa kserokopiarki, prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa,Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych,Komputer: ilość godzin 4
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Udorpie (pomorskie)

SEKRETARKA-STAŻ PO WER II - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARKA R91/3134-701/17 - od 2 400 PLN

prowadzenie sekretariatu, prace administracyjne
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOWALU - 2017-05-19 - Kowal (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER-OPERATOR WÓZKA WIDLOWEGO - od 2 000 PLN

wystawianie dokumentów magazynowych, obsługa wózka widłowego, kontrola stanów magazynowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zielona Góra (lubuskie)

SEKRETARKA-STAŻ - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Sejny (podlaskie)

SEKRETARKA- STAŻ RPO II - 997,4 PLN

WG PRGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO - 3 000 - 6 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW-CZYNNOŚCI1. Kieruje całokształtem prac zgodnie z zakresem działania, który umożliwia realizację zadań wynikających z planu gospodarczego, bieżących decyzji i uchwał Rady Nadzorczej i zarządu oraz potrzeb warunkujących sprawne funkcjonowanie Spółdzielnia) wydaje stosowne do obowiązujących przepisów decyzje i polecenia oraz udziela wskazówek podległym pracownikom, nadzoruje prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków przez podległych pracowników b) organizuje i nadzoruje pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników wysokiej wydajności i należytej jakości pracyc) opracowuje i aktualizuje zakresy czynności dla podległych pracowników, ustala plany urlopów i przestrzega ich realizacji2. Sporządza okresowe analizy ekonomiczne z całokształtu działalności wraz z wnioskami mającymi na celu poprawienie wyników, a w szczególności analiz w zakresie:a) kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymib) Funduszu Remontowego3. Odpowiada za przestrzeganie zasad dokonywania przeglądów wiosennych i jesiennych zasobów mieszkaniowych i terenów uczestniczy w planowych przeglądach budynków i elementów małej architektury w celu określenia potrzeb i pilności prac na remontowych. Opracowuje i uzgadnia z Zarządem roczne plany gospodarcze, w zakresie konserwacji, remontów i modernizacji zasobów i urządzeń technicznych, czuwa nad właściwą gospodarką środkami finansowymi przeznaczonymi na eksploatację podstawową i remonty.4. Sprawuje nadzór nad poprawnym, bieżącym prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz starannym zapisywaniem w nich wszystkich robót i przeglądów zgodnie z prawem budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych i użytkowych budynków mieszkalnych.5. Opracowuje i przygotowuje materiały niezbędne do zlecenia robót konserwacyjnych, remontowych oraz modernizacyjnych wykonawcom wybranym na drodze przetargu, konkursu ofert bądź negocjacji.6. Odpowiada za stan techniczny i estetyczny zasobów prawidłową realizację zadań wynikających z zasad właściwego utrzymania zasobów spółdzielni w zakresie:a) wymogów określonych w Ustawie z dnia 7.07.1994 Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 85, poz. 414 z późniejszymi zmianami)b) dokonywania przeglądów budynków/mieszkań, oceny stanu technicznego, ustalania na tej podstawie w porozumieniu z Zarządem Spółdzielni planów i harmonogramów robót remontowych wraz z kalkulacjami kosztów odrębnie dla remontów głównych, bieżących i konserwacjic) organizowania i nadzorowania bieżącej konserwacji budynków i napraw urządzeń związanych ze wspólnym użytkowaniemd) utrzymania w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach służących do wspólnego użytku, terenu nieruchomości oraz właściwego przygotowania i utrzymania Zasobów w okresie zimowyme) zawierania umów na dostawę energii cieplnej, wody i odprowadzania ścieków, energii elektrycznej, wywóz nieczystości, utrzymanie porządku, konserwację i eksploatację urządzeń dźwigowych itp.f) niezwłoczne usuwanie awarii związanych z eksploatacją budynków i lokali mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych7. Kierownik działu ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy przebieg prac które wykonuje się przy pomocy wykonawców zewnętrznych oraz służb Spółdzielni. Terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za usługi remontowe, konserwacyjne z punktu widzenia zgodności zakresu rzeczowego robót objętych kosztorysem powykonawczym ze stanem faktycznym.8. Kierownik działu odpowiada za prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi oraz sprawne zarządzanie i administrowanie nieruchomościami stanowiącymi mienie Spółdzielni, a także nieruchomościami wspólnymi w rozumieniu Ustawy z 24.06.1994 o Własności Lokali, Ustawy o Spółdzielniach Mieszkaniowych w ramach powierzonych zadań na swoim stanowisku pracy.9. Kierownik działu zobowiązany jest zapewnić właściwy poziom ekonomiczny swojego działania między innymi poprzez:a) prawidłowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań i dokumentów oraz ich należyte przechowywanieb) wprowadzanie w życie umów eksploatacyjnych oraz ich kontrolę, między innymi poprzez kontrolę faktur pod względem zgodności z zawartymi umowamic) sprawdzanie rozliczeń kosztów usług świadczonych przez firmy dostarczające media /woda i kanalizacja, gaz, energia elektryczna, wywóz nieczystości, energia cieplna, ciepła woda/ i innych oraz nad prowadzeniem kalkulacji wynikowej kosztów stanowiących podstawę do ustalania stawek opłat za lokale mieszkalne i użytkowed) prawidłowe i rzetelne sprawdzanie i potwierdzanie obciążeń z tytułu odszkodowania od firm ubezpieczeniowych /Filar, PZU itd./10. W zakresie realizacji zadań związanych z użytkowaniem lokali odpowiada za zawieranie i rozwiązywanie umów, wydawanie lokali i ich odbiór, powiadamianie użytkowników lokali o zmianach w wysokości opłat czynszowych i opłat za świadczenia.11. W zakresie eksploatacji zasobów mieszkaniowych sprawuje nadzór nad:a) zabezpieczeniem majątku Spółdzielni /budynki, urządzenia, maszyny, itp./ przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżąb) prowadzeniem kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń w budynkachc) prowadzeniem stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i terenów zewnętrznychd) dbaniem o utrzymanie zasobów w technicznej sprawności dążeniem do poprawy warunków zamieszkiwania w zasobach mieszkaniowyche) prowadzeniem w sposób staranny książek zgłoszeń, rejestrowaniem w nich wszelkich uwag związanych z eksploatacją zasobów12. Sprawuje nadzór nad właściwym przygotowaniem inwestycji do eksploatacji poprzez doglądanie i kontrolowanie przebiegu prac, terminowość i jakość wykonywanych prac. Uczestniczy w odbiorach końcowych obiektów mieszkalno-usługowych, przekazuje swoje uwagi i spostrzeżenia osobie odbierającej.13. Uczestniczy w przyjmowaniu i przekazywaniu nowododanych lokali mieszkalnych i użytkowych do eksploatacji; prowadzi zasiedlania mieszkań zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie, odpowiada za zabezpieczenie niezbędnych dokumentów związanych z zasiedleniem.14. Przygotowuje, sprawdza i opiniuje umowy najmu, dzierżawy, remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawne. Każda umowa powinna być zaopiniowana przez radcę prawnego i posiadać wszelkie klauzule formalne. Prowadzi całość spraw związanych z wynajmem lokali użytkowych.15. Współpracuje z firmami prowadzącymi rozliczanie energii cieplnej w zakresie uzgodnień zasadności i prawidłowości rozliczeń, przekazywania danych itp.. Koordynuje wprowadzanie zasad rozliczania. Prowadzi pełną dokumentację z tego wynikającą.16. Współpracuje z radcą prawnym w zakresie toczących się spraw sądowych oraz innych wynikających z zakresu swojego stanowiska. Prowadzi korespondencję z mieszkańcami Spółdzielni, przedsiębiorstwami, instytucjami i urzędami w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji.17. Do obowiązków Kierownika należy udzielanie wyjaśnień i formułowanie opinii dla potrzeb Rady Nadzorczej, Zarządu, Urzędów i innych instytucji z którymi Spółdzielnia współpracuje z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla Zarządu lub nadzorującego Członka Zarządu.18. Obowiązany jest do inspirowania i opracowywania działań niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółdzielni w zakresie prowadzonych spraw, wdrażania możliwie najlepszych rozwiązań. Informuje mieszkańców o wszystkich ważnych dla nich sprawach i odpowiada na ich pytania, reklamacje, skargi.19. Opracowuje i aktualizuje regulaminy, instrukcje itp.Kandydat skałada następujące dokumenty: 1. Podanie zgłaszające udział w konkursie;2.CV ( życiorys ze zdjeciem);3.Kwestionariusz osobowy;4.Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje;5. Aktualne ( do 3 miesięcy) zaświadczenie lakarskie stwierdzające zdolność pracy na stanowiskach kierowniczych, wydane przez lekarza medycyny pracy;7.Adres i telefon kontaktowy.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spóldzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem "Konkurs na stanowisko Kierownika Działu Technicznego w SML-W "Szóstka", w terminie do dnia 29.01.2016r. do godz. 15.00.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)

RECEPCJONISTKA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-04 - Białobrzegi (mazowieckie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 3 000 PLN

Obsługa wózka widłowego.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2017-10-26 - Piaski (wielkopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Praca na budowie przy pracach ziemnych i murarskich
"GREGOR" GRZEGORZ ŻYGADŁO Dr. Baumann Polska GRZEGORZ ŻYGADŁO - 2018-08-06 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SEKRETARKA - od 2 500 PLN

Praca w sekretariacie (tj.: telefony, poczta, rezerwacje hoteli, lotów, nadzór nad systemem czasu pracy, kompletacja akt osobowych).
PETER RENZ SP.ZO.O - 2018-01-10 - Grójec (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 100 PLN

branża: okna, dzrwi, bramy, rolety
Fabryka Okien WAFAM - 2018-04-05 - Świętochłowice (śląskie)