SEKRETARKA Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 3聽418 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga sekretariatu, wysy艂ka korespondencji obs艂uga system贸w komputerowych, kontakt z klientami
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
obs艂uga sekretariatu, wysy艂ka korespondencji obs艂uga system贸w komputerowych, kontakt z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽418 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2020
Data zako艅czenia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, ekonomiczne, kierunek: administracyjne
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.02.2020
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 24.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.02.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?10de7cd553333da2dc774a34862c301d
Podobne oferty pracy
Udzielanie informacji klientom (osobiste, telefoniczne) obs艂uga sekretariatu (ksero, komputer, MS Office, program bran偶owy), przyjmowanie zap艂aty, wystawianie faktur, obs艂uga korespondencji, sk艂adanie dokument贸w do s膮du, urz臋du skarbowego, starostwa, itp, przygotowanie prostych czynno艣ci notarialnych, przygotowanie wypis贸w i odpis贸w.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na czas okre艣lony : do 08.2019MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Miko艂贸wPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, 8-16, 10-18, 9-17
Kancelaria Notarialna Barbara Hajda - Palicka Dominika Deda sp贸艂ka cywilna - 2018-06-06 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
Wg stanowiska. Praca na terenie Krakowa. Pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie. Praca od 07:00 do 15:00.
KO艢CIELNIAK Us艂ugi Budowlane Konrad Ko艣cielniak - 2018-07-09 - Podobin (ma艂opolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Pu艂awy (lubelskie)
obs艂uga sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Biecz (ma艂opolskie)
Diagnostyka i naprawa pojazd贸w samochodowych.Praca w systemie jednozmianowymm w godzinach od 7 do 15.Miejsce pracy: ul. Podle艣na 21; 73-110 Stargard
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zgodnie z zakresem
Barbara Staniurska Bar Gastronomiczny" BAS" - 2016-03-01 - Kisielnica (podlaskie)
Rozbi贸r p贸艂tusz wieprzowych i produkcja w臋dlin.
Swojskie w臋dliny tradycyjne S艂awomir G贸rkiewicz - 2016-10-10 - Nidek (ma艂opolskie)
1. Sprzeda偶 podr臋cznik贸w, ksi膮偶ek, artyku艂贸w szkolnych, biurowych, zabawek, gier.2. Obs艂uga komputera i programu Subiekt GT.3. Obs艂uga kasy fiskalnej.4. Obs艂uga terminala p艂atniczego.5. Zamawianie towaru za pomoc膮 program贸w komputerowych- internetowo.6. Przyjmowanie towaru i wprowadzanie towaru z faktury do programu obs艂uguj膮cego sklep.7. Obs艂uga ksero.8. Obs艂uga klient贸w.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
wysy艂anie odpis贸w orzecze艅 , zwracanie pism procesowych, przygotwanie dokumentacji do aksy, wysy艂anmie akt do archiwum
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - 艢widnik (lubelskie)
Obs艂uga sekretariatu Rzecznika Praw Pacjenta, Zast臋pcy Rzecznika Praw Pacjenta, Dyrektora Generalnego, w tym: - prowadzenie kalendarza spotka艅, o odbieranie i ewidencja po艂膮cze艅 telefonicznych, - obs艂uga go艣ci, - prowadzenie ewidencji i rejestracji pism przychodz膮cych i wychodz膮cych w systemie EZD, w tym obs艂uga poczty elektronicznej,- prowadzenie spraw pozostaj膮cych w kompetencji sekretariatu oraz zleconych przez prze艂o偶onych,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych znajduj膮cych si臋 w sekretariacie, - koordynowanie spraw zwi膮zanych z udzia艂em Kierownictwa w konferencjach, seminariach b膮d藕 w innych wydarzeniach, w szczeg贸lno艣ci podr贸偶y i pobyt贸w s艂u偶bowych; - przestrzeganie porz膮dku na stanowisku pracy,- redagowanie pism zwi膮zanych z obs艂ug膮 Kierownictwa, o koordynacja rezerwacji sal konferencyjnych, zapewnienie obs艂ugi konferencji organizowanych przez Kierownictwo w ma艂ej sali konferencyjnej, - wsp贸艂praca z Departamentem Dialogu Spo艂ecznego i Komunikacji w zakresie prowadzenia kalendarza spotka艅 Kierownictwa i obs艂ugi medialnej Kierownictwa, - zapewnienie obs艂ugi oraz sta艂ego kontaktu z pracownikami urz臋du w zakresie realizacji zada艅,- wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z archiwizacj膮 dokument贸w. - Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych i innych tajemnic ustawowo chronionych- Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez prze艂o偶onych
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-08-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca b臋dzie polega艂a na podejmowaniu czynno艣ci porz膮dkowych, pomoc w obr臋bie hali w sklepie Makro
GRUPA INCORE Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Rzg贸w (艂贸dzkie)
wg zg艂oszenia
Classic Firma Handlowa Adam Gazda - 2016-01-08 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie towaru,- prowadzenie dokumentacji- sprzeda偶 w sklepie- prowadzenie i podpisywanie kontrakt贸w z kraj贸w: Armenii, Gruzji, Rosji, Ukrainy
MLG TRADE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy wznoszeniu budynk贸w w stanie surowym, pomoc przy wykonywaniu wszelkich prac remontowo-budowlanych min roboty zbrojarskie, ciesielskie, murowanie. Miejsce pracy: Wroc艂aw Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮 telefoniczny Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga sekretariatu, obs艂uga Klienta, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny, zapoznanie si臋 z of. ubezpieczeniow膮
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga klient贸w, nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z kontrahentami m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Brzeg (opolskie)
https://pl.linkedin.com/jobs/view/sekretarz-kierownika-jednostki-at-komenda-powiatowa-policji-w-piasecznie-1119716455 -ewidencjonowanie korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej kierowanej do Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮prowadzenie terminarza spraw, spotka艅, odpraw, przekazywanie informacji o terminach za艂atwienia spraw w jednostce-ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, dokonywanie inwentaryzacji i udost臋pnianie akt贸w prawnych Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie, Komendanta Sto艂ecznego Policji, Komendanta G艂贸wnego Policji, Ministra Spraw Wewn臋trznych i Administracji i innych wydawc贸w w celu terminowego zapoznania policjant贸w/pracownik贸w oraz stosowania ich w s艂u偶bie/pracy-przygotowywanie i obs艂uga spotka艅 organizacyjno-reprezentacyjnych z interesantami i go艣膰mi-obs艂uga interesant贸w zg艂aszaj膮cych si臋 bezpo艣rednio lub telefonicznie do Kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie lub w艂a艣ciwych merytorycznie kierownik贸w jednostek i kom贸rek organizacyjnych-obs艂uga poczty elektronicznej, redagowanie pism urz臋dowych i okoliczno艣ciowych Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie-sporz膮dzanie grafik贸w s艂u偶by dla Komendanta Powiatowego Policji i Zast臋pc贸w Komendanta Powiatowego Policji oraz list obecno艣ci dla kadry kierowniczej i Wydzia艂u Wspomagaj膮cego-przygotowywanie dokument贸w kierownika jednostki do archiwizacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2019-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca opieku艅czo-wychowawczo- edukacyjna z dzieckiem w wieku 3-6 lat, czuwania nad bezpiecze艅stwem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- obs艂uga kancelaryjna sekretariatu,- prowadzenie korespondencji biurowej: wewn臋trznej i zewn臋trznej, - obs艂uga spotka艅 i zebra艅 firmowych, - wsp贸艂tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,Oferujemy:- umow臋 o prac臋, zlecenie lub kontrakt,- motywacyjny system wynagrodze艅,- mo偶liwo艣膰 podnoszenia kwalifikacji,- dobre warunki pracy,
PALLMED SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-16 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu, wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Reda (pomorskie)
praca w sekretariacie, prowadzenie kalendarza spotka艅
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Krasnystaw (lubelskie)
- Zapewnia sprawny obieg dokument贸w i informacji pomi臋dzy prawnikami kancelarii oraz odpowiada za wspieranie pracy prawnik贸w w czynno艣ciach administracyjnych.Obs艂uga korespondencji wp艂ywaj膮cej i wychodz膮cej z kancelarii oraz koordynowanie jej obiegu w kancelarii. Prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyj臋tymi standardami w tym zakresieumawianie i koordynowanie spotka艅 prawnik贸w i klient贸w kancelarii, w tym tak偶e prowadzenie kalendarza spotka艅 i organizacja podr贸偶y s艂u偶bowych prawnik贸w.Zapewnianie t艂umaczenia dokumentacji sporz膮dzonej w j臋zyku obcym. Przyjmowanie go艣ci kancelarii oraz obs艂uga po艂膮cze艅 telefonicznych. Dbanie o sprawny przep艂yw informacji pomi臋dzy prawnikami. Redagowanie i edytowanie pism przygotowywanych w kancelarii.Archiwizowanie dokument贸w. Zaopatrywanie kancelarii w artyku艂y biurowe. Obs艂uga baz danych dost臋pnych w kancelarii zgodnie z przyznanymi uprawnieniami w tym zakresie.Wsp贸艂praca z klientami zewn臋trznymi kancelarii, dostawcami towar贸w i us艂ug oraz instytucjami publicznymi, tj. urz臋dami, s膮dami. Przygotowywanie prezentacji, raport贸w i wyst膮pie艅 dla prawnik贸w zgodnie z ich wytycznymi.- Wynagrodzenie na okresie pr贸bnym: 2250 z艂/brutto. Wynagrodzenie po okresie pr贸bnym: 2775 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykszta艂cenie min 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce lub 艣rednie administracyjne lub humanistyczne. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe w pracy biurowej. Wymagana znajomo艣膰 obs艂ugi komputera. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu 艣rednio zaawansowanym A2 w mowie i pi艣mie. Mile widziane referencje od poprzedniego pracodawcy. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: kancelaria (at) lex-tax.com.pl
LEX&TAX KANCELARIA ADWOKACKA I DORADZTWA PODATKOWEGO K.WO殴NIAK, M.FITALI-WO殴NIAK SP脫艁KA JAWNA - 2019-04-23 - Katowice (艣l膮skie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-27 - Wr贸偶ewy (wielkopolskie)
- wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z diagnostyk膮,napraw膮,modernizacj膮 i usuwaniem awarii sprz臋tu komputerowego,- usuwanie nieprawidlowo艣ci i zak艂贸ce艅 w funkcjonowaniu oprogramowania komputerowego zainstalowanego w poszczeg贸lnych kom贸rkach organizacyjnych S膮du Rejonowego w Kartuzach,- zg艂aszanie i obs艂uga awarii oprogramowania komputerowego,- instalowanie zakupionego nowego sprz臋tu komputerowego oraz wdra偶anie nowych system贸w i program贸w informatycznych,- instalowanie uaktualnionych wersji oprogramowania na serwerach,- instalowanie i aktualizacja system贸w oraz oprogramowania na stanowiskach roboczych,- zarz膮dzanie tre艣ci膮 Biuletynu Informacji Publicznej S膮du Rejonowego w Kartuzach,- nadz贸r nad wdro偶eniem i prawid艂owym funkcjonowaniem Protoko艂u elektronicznego tzw. E-Protoko艂u,- obs艂uga i nadz贸r nad prawid艂owym funkcjonowaniem Niebieskiego Pokoju Przes艂ucha艅,- wsp贸艂praca z Kierownikami Sekretariat贸w Wydzia艂贸w/Kierownikami Oddzia艂贸w w zakresie nadawania uprawnie艅 dost臋pu do danych komputerowych oraz ewidencjonowanie hase艂 dostepu dla poszczeg贸lnych u偶ytkownik贸w,- udzielanie pomocy i instrukta偶u pracownikom S膮du w zakresie obs艂ugi sprz臋tu informatycznego oraz ochrony i bezpiecze艅stwa danych,- realizowanie zada艅 okre艣lonych w Polityce Bezpiecze艅stwa Informacji Ministerstwa Sprawiedliwo艣ci i s膮d贸w powszechnych,- obs艂uga oraz nadz贸r nad prawid艂owym funkcjonowaniem instalacji elektrycznych (w tym fotowoltaniki), wodno - kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych oraz d藕wig贸w osobowych,- ocena stanu technicznego ww. urz膮dze艅, koszt贸w ich u偶ytkowania oraz przedstawianie analiz i wniosk贸w w sprawie,- przygotowanie dokumentacji administracyjno - technicznej i wsp贸艂praca z podmiotami dostarczaj膮cymi media oraz w艂a艣ciwymi organani kontroli technicznej, w tym z Urz臋dem Dozoru Technicznego,- bie偶膮ce monitorowanie danych wynikaj膮cych ze wskaza艅 licznik贸w oraz matrycy informacyjnej budynku,- szkolenie i informowanie pracownik贸w S膮du i interesant贸w o zasadach prawid艂owej obs艂ugi urz膮dze艅 technicznych,- prowadzanie 'Ksi膮g obiektu budowlanego" S膮du Rejonowego w Kartuzach,- prowadzenie ewidencji oraz nadz贸r nad terminowo艣ci膮 przegl膮d贸w technicznych obiekt贸w oraz instalacji.Og艂oszenie o konkursie na stanowisko sekretarza s膮dowego nr A-1231-13/19 - DOKUMENTY NALE呕Y SK艁ADA膯 DO 6 WRZE艢NIA 2019 R. do godz. 15.30 DO ODDZIA艁U ADMINISTARCYJNEGO S膭DU REJONOWEGO W KARTUZACH UL. KO艢CIUSZKI 26, pok. 16. TEL 58 694-94-04
S膭D REJONOWY - 2019-08-23 - Kartuzy (pomorskie)
jw
Ewa Rutkowska / sprzeda偶 detaliczna - 2018-09-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z og贸lnymi zasadami pracy obowi膮zuj膮cymi w szpitalu, zapoznanie z obiegiem dokument贸w, regulaminami, statutem SPZOZ, instrukcj膮 kancelaryjn膮, obs艂uga system贸w informatycznych, sprawozdawczych, sprawna obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, wykonanie innych czynno艣ci zleconych przez prze艂o偶onych.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - W艂odawa (lubelskie)
wg zawodu
BLACK DOT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-02-24 - Zielona G贸ra (lubuskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
Ochrona obiekt贸w, wydawanie kluczy, obserwacja ludzi, obchody
SKY ONE Sp z o.o. - 2018-10-10 - B臋dzin (艣l膮skie)