SEKRETARKA K/M Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Stanowisko: SEKRETARKA K/M

Wynagrodzenie: od 3 251 PLN

Zakres obowiązków: - przyjmowanie korespondencji kierowanej do właściwego członka Kierownictwa Urzędu, przedkładanie jej do dekretacji, a następnie przekazywanie zgodnie z dekretacją, - obsługa pism w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), - prowadzenie terminarza spotkań i spraw terminowych właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - redagowanie pism na polecenie właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wyszukiwanie informacji i danych na potrzeby właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wykonywanie innych czynności związanych z obsługą administracyjno-biurowo-recepcyjną właściwego członka Kierownictwa Urzędu (łączenie rozmów, przekazywanie informacji, zabezpieczanie potrzeb w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, obsługa recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi itp.).

Data publikacji: 2020-09-25

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przyjmowanie korespondencji kierowanej do właściwego członka Kierownictwa Urzędu, przedkładanie jej do dekretacji, a następnie przekazywanie zgodnie z dekretacją, - obsługa pism w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), - prowadzenie terminarza spotkań i spraw terminowych właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - redagowanie pism na polecenie właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wyszukiwanie informacji i danych na potrzeby właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wykonywanie innych czynności związanych z obsługą administracyjno-biurowo-recepcyjną właściwego członka Kierownictwa Urzędu (łączenie rozmów, przekazywanie informacji, zabezpieczanie potrzeb w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, obsługa recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi itp.).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 251 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 251 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sekretarka (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
GŁÓWNY URZĄD NADZORU BUDOWLANEGO W WARSZAWIE Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko inspektora ds. obsługi sekretarskiej Kierownictwa Urzędu w Biurze Organizacyjnym o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Krucza 38/42 Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112 cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zadań: - przyjmowanie korespondencji kierowanej do właściwego członka Kierownictwa Urzędu, przedkładanie jej do dekretacji, a następnie przekazywanie zgodnie z dekretacją, - obsługa pism w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), - prowadzenie terminarza spotkań i spraw terminowych właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - redagowanie pism na polecenie właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wyszukiwanie informacji i danych na potrzeby właściwego członka Kierownictwa Urzędu, - wykonywanie innych czynności związanych z obsługą administracyjno-biurowo-recepcyjną właściwego członka Kierownictwa Urzędu (łączenie rozmów, przekazywanie informacji, zabezpieczanie potrzeb w zakresie artykułów biurowych i recepcyjnych, obsługa recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi itp.). Wymagania niezbędne: - wykształcenie: średnie, - doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej - w przypadku posiadania wykształcenia średniego albo powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, -znajomość przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (Konstytucja RP, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o służbie cywilnej przepisy ogólne i dotyczące organizacji służby cywilnej) oraz działania organów nadzoru budowlanego i administracji architektoniczno-budowlanej, - umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, - odporność na stres, - komunikatywność, - kultura osobista, - posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Dokumenty i oświadczenia niezbędne: CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej, kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje. Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2020 r. Decyduje data wpływu oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Oferta pracy BOR nr ogłoszenia 69134. Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO] 1. Państwa dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod (at) gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). 7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6 %. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze. Pracownikom oferujemy: umowę o pracę; dogodną lokalizację; możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia spraw prywatnych (za odpracowaniem); pokój pracy dla rodzica z dzieckiem; udogodnienia dla rowerzystów (rowerownia w budynku); dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy); dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka; pakiet socjalny (dopłaty do wypoczynku pracownika, dopłaty do zorganizowanego wypoczynku dziecka pracownika, pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do programu MultiSport), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu. Można składać je również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory (at) gunb.gov.pl. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów; kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej). Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w zakładce Pracuj z nami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793.

Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

danePracodawcy_nip: 5261055132

danePracodawcy_regon: 010849220

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Krucza

Numer budynku pracodawcy: 38/42

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 25.09.2020

Oferta pracy ważna do: 09.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5bece4484b947ee3d4fcfd1b9fa7d84f

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

sprzedaż art.ogrodniczych ,rolnych
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Chorzele (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji; przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; obsługa telefonów, telefaksów; przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa; przygotowywanie korespondencji do wysyłki; obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu; odbiór poczty elektronicznej; obsługa kserokopiarki; prowadzenie grafiku zajęć; prowadzenie ewidencji słuchaczy i lektorów; weryfikacja pod względem formalno-finansowym sprawozdań z odbytych zajęć; dbanie o czystość stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu firmy, odbieranie telefonów, faxu wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SEKRETARKA W KANCELARII PRAWNEJ - do 1 250

Praktyka dla studentów/absolwentów administracji lub prawa w Kancelarii Adwokackiej w zakresie:1) obsługi biurowej i administracyjnej sekretariatu Kancelarii,2) obieg dokumentów i informacji pomiędzy prawnikami Kancelarii,3) obsługi korespondencji wpływającej i wychodzącej z Kancelarii,4) prowadzenia akt spraw Kancelarii,5) kontaktu z organami wymiaru sprawiedliwości i Klientami Kancelarii,6) sporządzania projektów pism procesowych.
Kancelaria Adwokacka Beata Matysek - 2019-02-13 - Legnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż artykułów metalowych
CENTRO - MET Stefan Bedkowski w Hajnówce - 2017-03-27 - Hajnówka (podlaskie)

SEKRETARKA - od 3 000 PLN

Prowadzenie biura, tłumaczenie korespondencji w języku niemieckim.
WELDING INSTALLATIONS PROJECTS Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Brzesko (małopolskie)

SEKRETARKA - od 1 750 PLN

znajomość komputera,Word.Excel,Outlook,
Multiconsult Polska Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - do 16 PLN

REJESTRACJA PACJENTÓW, UMAWIANIE WIZYT, WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU,POZOSTAŁE PRACE ADMINISTRACYJNE.Umowa zlecenie: 3 LATAilość godzin w miesiącu około 60
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPEDYTOR - od 2 000 PLN

organizacja pracy kierowców, umowy z kontrahentami na ukrainie, transport międzynarodowy
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kluczbork (opolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)

MANAGER GASTRONIMII - od 5 645,41 PLN

zarządzanie zespołem, organizowanie pracy produkcji i kuchni, zarządzanie projektami, przygotowywanie grafiku dla grupy 150 osób
Maczfit Foods Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Józefosław (mazowieckie)

SEKRETARZ SĄDOWY/ INSPEKTOR DO SPRAW GOSPODARCZYCH - do 2 300 PLN

1. Gospodarowanie nieruchomościami Sądu w tym: przeglady, ubezpieczenia, ewidencja w Systemie Zarzadzania Majątkiem (SZM) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2. Prowadzenie gospodarki składnikami majątku Sądu oraz ich ewidencja w systemie informatycznym ZSRK-SAP ERP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.3.Przygotowywanie i realizacja umów na media i usługi w budynkach Sądu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulaminami zakupów.4.Prowadzenie bieżących spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem remontów i konserwacji we wszystkich obiektach Sądu, ich ewidencja oraz rozliczenie.5. Prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia ochrony i bezpieczeństwach w budynkach Sądu;6.Przygotowywanie zleceń, zamówień, projektów umów na zakup materiałów do bieżących napraw, remontów i konserwacji, urzadzeń biurowych i środków czystości ich ewidencja i rozliczenie. Miejsce pracy: Wrocław ul. Podwale 30.Szczegoły oferty na stronie internetowej Sądu Rejonowego dla Wrocławia -Śródmieścia: http://www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl/files/Konkurs_na_stanowisko_inspektora_ds_gosp.pdfTermin składania dokumentów do 20 maja 2016 Miejsce składania dokumentów:1. Biuro Podawcze Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30 , pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu;2. drogą pocztwoą ( decyduje data stmepla pocztwego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu ul. Podwale 30, 50-040 WrocławDokumenty należy składać lub przesłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem"Konkurs na staż urzedniczy w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia -Śródmieścia we Wrocławiu"
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)

BARMAN / BARMANKA - od 3 000 PLN

- Obsługa baru w klubie muzycznym Capitol w Katowicach, ul. Mariacka 31.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 18:00-02:00 + soboty. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Doświadczenie w zawodzie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (501-425-840) w godzinach: 10:00-19:00.
PIZZERIA MARCELLO, FIRMA PARKINGOWA JERZY GĘSIAK - 2017-08-04 - Katowice (śląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg programu stażu. Staż ze środków FP
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Chociw (łódzkie)

OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH - od 2 600 PLN

obsługa wózków widłowych i skanera - dostarczanie surowców ipółproduktów na obszar produkcji - kompletacja towaru , praca w godz.6-14/14-21/21-6
Interkadra Sp. zo.o. - 2017-08-21 - Opole (opolskie)

SEKRETARKA NOTARIALNA (PRACE INTERWENCYJNE) - od 1 125 PLN

Obsługa klientów kancelarii, prowadzenie terminarza czynności, prowadzenie Repertorium A, prowadzenie dziennika korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

prowadzenie całokształtu spraw związanych z sekretariatem, dbanie o estetykę pomiesczeń sekretariatu oraz sal konferencyjnych, obsługa urządzeń biurowych, wysyłka i odbiór korespondencji, nadzór nad jej prawidłowym obiegiem w firmie, obsługa socjalna spotkań służbowych i szkoleń.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Łomianki (mazowieckie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

Lakierowanie pojazdów po naprawie blacharsko-lakierniczej
RENAULT Specjalistyczny Serwis Blacharsko- Lakierniczy - 2016-09-06 - Zgierz (łódzkie)

SEKRETARKA - od 2 600 PLN

prace administracyjne - biurowe
kontakt przez PUP - 2020-08-04 - Nowogródek Pomorski (zachodniopomorskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - od 2 500 PLN

OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ, ROZLICZANIE KIEROWCÓW
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Podgrodzie (podkarpackie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

wg programu stażustaż w godz: 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Zawiercie (śląskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

Sekretarka
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Sokółka (podlaskie)

KIEROWNIK-SPRZEDAWCA - 3 300 - 4 000 PLN

Organizacja pracy sprzedawców w sklepie mięsnym, realizacja zamówień, grafiki pracy, obsługa klienta.
"NIEWIEŚCIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - od 2 250 PLN

Sekretarka
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA - 2019-10-18 - Żmigród (dolnośląskie)

PRACOWNIK REMONTOWO- BUDOWLANY - od 3 100 PLN

prace remontowo- budowlane na terenie zakładu pracy
SILCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-09-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Lubowidz (mazowieckie)

SEKRETARKA - 1 850 - 2 300 PLN

obsługa sekretariatu
Austria Juice Polska Sp. z o.o. (Ybbstaler Fruit Polska Spółka z o.o) - 2016-08-31 - Chełm (lubelskie)

SEKRETARKA - od 2 050 PLN

Sekretarkaprowadzenie pracy sekretariatu, obsługa urzadzeń biurowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie terminarza spraw, prowadzenie całości spraw związanych z marketingiem, przyjmowanie zleceń wynajmow i ich fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jarosław (podkarpackie)


Wybierz powiat