SEKRETARKA Gdynia oferta pracy WARS S.A w Warszawie ODDZIAŁ PÓŁNOC
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw administracyjnych, korespondencji służbowych, organizowanie spotkań, przygotowywanie dokumentacji przetargowej.
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: WARS S.A w Warszawie ODDZIAŁ PÓŁNOC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Krzywoustego 1, 81-035 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw administracyjnych, korespondencji służbowych, organizowanie spotkań, przygotowywanie dokumentacji przetargowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe. Poszukiwane osoby z umiejętnościami obsługi komputera (Ms Office, internet).
Nazwa pracodawcy: WARS S.A w Warszawie ODDZIAŁ PÓŁNOC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Bolesława Krzywoustego 1, 81-035 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Bolesława Krzywoustego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 30.10.2019
Oferta pracy ważna do: 28.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?63841683c4f06b67fa0cabbf4366bee7
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Kępice (pomorskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2020-12-08 - Zwoleń (mazowieckie)
Obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Gardno (zachodniopomorskie)
Tłumaczenie dokumentacji w językach: rosyjski-polski, ukraiński-polski. Organizowanie i koordynowanie spotkań. Przygotowanie materiałów informacyjnych. Koordynowanie współpracy o dobre imię i prestiż firmy.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Czarny Las (mazowieckie)
Praca biurowa z obsługą bieżących klientów kancelarii.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa komputera wraz z programami w tym specjalistycznymi dla projektowania systemów oświetleniowych w obiektach.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Wieluń (łódzkie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Niepołomice (małopolskie)
Bieżące utrzymywanie w stałej sprawności technicznej posiadanych zasobów, z wyłączeniem nieruchomości administrowanych przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy.Przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych.Inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji.Dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych.Inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki.Przeprowadzenie konserwacji budynków, budowli i wyposażenia.Usuwanie awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia.Prowadzenie przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci.Sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2020-09-30 - Legionowo (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Szkoła Podstawowa w Pręgowie - 2016-12-22 - Pręgowo Górne (pomorskie)
-
YV GROUP SP. Z O.O. - 2019-07-02 - Poznań (wielkopolskie)
- obsługa klientów, dbanie o ekspozycje towarów na półkach sklepowych, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, doradztwo klientom na sali sprzedaży.
POLSKA SIEĆ HANDLOWA "NASZ SKLEP" S.A. - 2020-01-20 - Wólka Zawieprzycka (lubelskie)
Nauczanie języka angielskiego
Szkoła Podstawowa w Słobódce - 2018-07-04 - Słobódka (podlaskie)
Rejestrowanie pacjentów, kierowanie ruchem pacjentów, wstępna rozmowa o stanie zdrowia pacjenta, obsługa komputera i urządzeń biurowych, zakładanie dokumentacji medycznej- w tym elektronicznej, segregowanie dokumentacji medycznej, tworzenie raportów statystycznych
Beata Gadek Przychodnia Lekarza Rodzinnego - 2020-10-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
sprzedawcastaż w godz. 7-15, 14-22
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Sekretarz/sekretarka biura Spółki w Białymstoku m.in. zarządza i koordynuje tłumaczeniami – tłumacze firmowi i zewnętrzni. Do obowiązków szczegółowych należy wsparcie działań Kierownika Projektu, tzn.:•Właściwa ewidencja w firmowym systemie protokołowania dokumentacji (przychodzącej i wychodzącej) za wyjątkiem dokumentacji projektowej i jakościowej zgodnie z procedurami Spółki;•Nadzór nad dystrybucją dokumentacji przychodzącej wg. rozdzielnika od Kierownika Projektu oraz nad dystrybucją korespondencji wychodzącej wg. wymogów kontraktowych i aktualnych potrzeb•Obsługa urządzeń biurowych – drukarka wielofunkcyjna, ploter, skaner, itp …. Zgłaszanie awarii do serwisu i organizacja przeglądów okresowych. Zamawianie odpowiednich ilości materiałów eksploatacyjnych (papier, toner) etc.
Impresa Pizzarotti & C. S. p. a. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce - 2017-05-23 - Białystok (podlaskie)
- Obsługa sekretariatu, Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i najwyższe standardy obsługi. Samodzielne redagowanie pism.- Wynagrodzenie: 2600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 27.05.2019 r. do 30.09.2019 r., z możliwością przedłużenia umowy na okres min 1 rok na stanowisko sekretarka medyczna lub rejestratorka medyczną.- Praca: 8:00-16:00, 13:00-21:00. Wymagane min. 1rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Kościuszki 92 B, 40-519 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-707-42-43) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) euromedic.com.pl. Osoby zainteresowane mogą również przesłać aplikacje pocztą tradycyjna na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 92 B, 40-519 Katowice
NZOZ EUROMEDIC KLINIKI SPECJALISTYCZNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-21 - Katowice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Nadzór nad organizacją Urzędu.Nadzór nad wdrażaniem regulaminów, instrukcji, procedur, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych.Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji, skarg, wniosków i petycji.Prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej.Nadzorowanie i koordynowanie poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, GOK, polegające na współpracy w zakresie wykonywania zadań.Opracowywanie zakresów czynności poszczególnych stanowisk pracy oraz rozstrzyganie ewentualnych sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami.Nadzór nad przestrzeganiem poprawności formalno-prawnej przygotowywanych dokumentów (zgodność z instrukcją kancelaryjną, Kodeksem Postepowania Administracyjnego, regulaminami).Opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu, systemu wynagradzania stosowanego w Urzędzie, regulaminu pracy oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu.Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta oraz projektów uchwał Rady Gminy w sprawach należących do Sekretarza Gminy.Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania urzędu, wdrażanie nowoczesnych technik pracy.Nadzorowanie czasu pracy pracowników urzędu i dbanie by przepisy prawa, porządku i dyscypliny pracy były przestrzegane.Organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska, nadzór nad właściwym przepływem informacji publicznych, analiza warunków pracy w Urzędzie, podejmowanie inicjatywy ich usprawnienia.Organizowanie pracy i nadzór nad pracą praktykantów i stażystów.Współpraca z sołectwami, współorganizowanie zebrań wiejskich oraz organizowanie pracy i nadzór nad opiekunami poszczególnych sołectw.Organizowanie i nadzorowanie w porozumieniu z Wójtem naborów na wolne urzędnicze stanowisko pracy oraz organizowanie i nadzorowanie przebiegu służby przygotowawczej.Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych.Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy.Pełnienie funkcji i realizacja zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji.Nadzorowanie prac związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów.Koordynowanie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji Rady Gminy Stegna.Wdrażanie uchwał Rady i nadzór nad ich wykonaniem.Współdziałanie z Radą i jej Komisjami.Przygotowywanie dokumentów z zakresu organizacji Urzędu (statut, regulaminy, zarządzenia) oraz zmian tych dokumentów.Współpraca z sąsiednimi gminami.Współdziałanie z organami kontroli państwowej oraz organami ściganiaNadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych skierowanych do Wójta przez organy kontroli zewnętrznej.Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.Kontrola pomieszczeń biurowych w zakresie zabezpieczenia dokumentów, pieczęci, druków i komputerów.Przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych w Urzędzie Gminy.Udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie organizacji pracy, funkcjonowania Urzędu, trybu załatwiania spraw obywateli oraz współdziałania z Radą Gminy w zakresie wykonywania jej zadań.Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta w ramach udzielonego upoważnienia.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/49/Sekretarz_Gminy/
Gmina Stegna - 2019-01-02 - Stegna (pomorskie)
sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, prace biurowe,
NORMAN Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Radzionków (śląskie)
Obsługa i utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego maszyn i urządzeń. Diagnozowanie oraz naprawa usterek z zakresu automatyki, elektryki i pokrewnych. Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń. Usuwanie awarii i wykonywanie napraw na urządzeniach. Poszukiwanie potencjalnych możliwości usprawniania i optymalizacji pracy obsługiwanych urządzeń. Doświadczenie w procesach automatyzacji oraz układach sterowania.
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Głogów (dolnośląskie)
Urztymanie czystości w pomieszczeniach Zakładu Przyrodo-Leczniczego
Beata Krukowska-Bania NZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bajka Prywatny Gabinet Stomatologiczny - 2020-07-13 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
obsługa klientów stacji kontroli pojazdów, prowadzenie dokumentacji, przyjmowanie wystawianie faktur, przyjmowanie i sprzedaż towarów, przyjmowanie/przygotowanie i wysyłka poczty, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, przygotowywanie raportów dobowych oraz miesięcznych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontakcie z klientem, dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Rytwiany (świętokrzyskie)
- montaż okien i drzwi drewnianych, aluminiowych i plastikowych- praca na terenie Tczewa i Trójmiasta- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą- pierwszy kontakt telefoniczny 500-079-796
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SKLEP VIVEN - WIOLETTA BARAN - 2016-04-26 - Tczew (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2020-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie terminarza spotkań, powiadamianie o wizytach i spotkaniach, prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowanie i obsługa spotkań służbowych przełożonych oraz organizacja konferencji, podróży służbowych, prowadzenie korespondencji służbowej, ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących, przyjmowanie pacjentów i udzielanie im informacji, archiwizowanie dokumentów sekretariatu, obsługa programów komputerowych w tym programu mMEDICA, kserowanie i skanowanie dokumentów i dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych (fax, skaner itd.), prowadzenie spraw administracyjnych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, wsparcie organizacyjne i administracyjne Właściciela Firmy, pomoc dla działu kadrowo-księgowego, rozliczanie delegacji. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-09-09 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
OFERTA KIEROWANA DO OSÓB PONIŻEJ 30 ROKU ŻYCIA, ZAREJESTROWANYCH W PUP NA DZIEŃ 17.07.2017, O USTALONYM II PROFILU POMOCYwykształcenie średnieumiejętność obłsugi komputera - pakiet MS OFFICE1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2000 zł brutto
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polega na składaniu mebli kuchennych oraz szaf z drzwiami przesuwnymi z powierzonych przez Właściciela materiałów oraz montaż gotowych mebli i szaf u Klienta.
Wyposażenie Wnętrz PANEL Leonard Rapińczyk - 2017-05-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)