SEKRETARKA Chorzelów oferta pracy Zespół Szkół w Chorzelowie
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: SekretarkaZakres obowiązków na stanowisku pracy sekretarka:1.Znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów dotyczących pracy w kancelarii szkoły,2.Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych,3.Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: księgi uczniów, wykonywanie wszelkich czynności związane z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia),4.Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych,5.Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji, 6.Sporządzanie sprawozdań, przygotowywanie statystyk i zestawień, w tym dla organu prowadzącego i organu nadzoru pedagogicznego, GUS.7. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.8.Sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły9.Wydawanie delegacji pracownikom oraz ich ewidencja i rozliczanie.10.Prowadzenie na bieżąco ksiąg inwentarzowych,11.Uzgadnianie na koniec każdego roku stanu ksiąg inwentarzowych z księgowością,12.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie druków szkolnych,13.Obsługa administracyjna ZFŚS, zbieranie oświadczeń o dochodach pracowników i emerytów, sporządzanie wykazów do przygotowania wypłat świadczeń z ZFŚS pracowników i emerytów,14.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych,15.Przygotowywanie świadectw pracy pracownikom.16.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji,17.Właściwe przechowywanie i korzystanie z pieczęci18.Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych,19.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły20.Bieżące rozpoznanie rynku i dokonywanie zakupów21.Prowadzenie rejestru faktur.
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Chorzelów (podkarpackie)
Pracodawca: Zespół Szkół w Chorzelowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-331 Chorzelów 316, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SekretarkaZakres obowiązków na stanowisku pracy sekretarka:1.Znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów dotyczących pracy w kancelarii szkoły,2.Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych,3.Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: księgi uczniów, wykonywanie wszelkich czynności związane z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia),4.Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych,5.Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji, 6.Sporządzanie sprawozdań, przygotowywanie statystyk i zestawień, w tym dla organu prowadzącego i organu nadzoru pedagogicznego, GUS.7. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.8.Sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły9.Wydawanie delegacji pracownikom oraz ich ewidencja i rozliczanie.10.Prowadzenie na bieżąco ksiąg inwentarzowych,11.Uzgadnianie na koniec każdego roku stanu ksiąg inwentarzowych z księgowością,12.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie druków szkolnych,13.Obsługa administracyjna ZFŚS, zbieranie oświadczeń o dochodach pracowników i emerytów, sporządzanie wykazów do przygotowania wypłat świadczeń z ZFŚS pracowników i emerytów,14.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych,15.Przygotowywanie świadectw pracy pracownikom.16.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji,17.Właściwe przechowywanie i korzystanie z pieczęci18.Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych,19.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły20.Bieżące rozpoznanie rynku i dokonywanie zakupów21.Prowadzenie rejestru faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzelów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące lub ekonomiczne mile widziane wykształcenie wyższe,znajomość Kodeksu Pracy, Ustawy o Pracownikach Samorządowych, Ustawy o Systemie Oświaty, Prawo Oświatowe znajomość Ustawy o Zamówieniach Publicznych,znajomość Ustawy o ZFŚS.b. Wymagania dodatkowe:umiejętność obsługi urządzeń biurowych: telefon, fax, komputer, kserokopiarka, znajomość i obsługa programów komputerowych: Microsoft Office Word, Exel, Power Point, Obsługa programu Sekretariat, Inwentarz, Kadry Vulcan Optimum samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie,znajomość obsługi wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.udokumentowany co najmniej 2-letni staż pracy,
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół w Chorzelowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
39-331 Chorzelów 316, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV)2.list motywacyjny3.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.4.świadectwa pracy lub inne dokumenty poświadczające staż pracy.5.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.6.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacjiTermin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:1.termin: 24.01.2020r. 2.sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z opisem Oferta pracy na stanowisko Sekretarki:osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół w Chorzelowie , Chorzelów 316pocztą na adres: Zespołu Szkół w Chorzelowie , Chorzelów 316, 39-331 Chorzelów do 24.01.2020 r. do godziny 12.00 (decyduje data wpływu do sekretariatu szkoły)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 24.01.2020, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzelów
Numer budynku pracodawcy: 316
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.01.2020
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 24.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2ff02317d15dade09e8b5add7791b710
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie biur i pomieszczeń w zakładzie Paged Sklejka SA
AROKA sp zoo - 2016-07-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
- bieżąca obsługa pracy sekretariatu- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji- przygotowywanie korespondencji- dbanie o odpowiedni obieg dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Radom (mazowieckie)
wg programu stażu - projekt POWER dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Łask (łódzkie)
Zabezpieczenie realizacji usług zdrowotnych, współpraca z lekarzem, monitorowanie parametrów życiowych mieszkańców DPS
Dom Pomocy Społecznej DOM SENIORA - 2016-11-08 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Monitorowanie stanów magazynowych określonych grup towarów, planowanie zapasów, sporządzanie zamówień zakupowych, koordynacja i nadzór procesu realizacji wysłanych zamówień, monitorowanie bazy kart towarowych, wprowadzanie niezbędnych korekt i uzupełnień oraz nowych pozycji, opracowanie planu zapotrzebowania w odniesieniu do poszczególnych pozycji asortymentu, bezpośredni kontakt z dostawcami.
K.T. MOTORS S.C. - 2017-02-17 - Kielce (świętokrzyskie)
planowanie drogowych przewozów międzynarodowych, organizowanie i nadzór nad realizacją przewozów, kompleksowa obsługa klientów, ustalanie warunków wykonywania usług transportowych, koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych; godz. pracy 8-16; wstępnie kontakt telefoniczny; wysokość wynagrodzenia: 2100- 6000 zł brutto- w zależności od doświadczenia
MM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)
nadzorowanie bieżącego prowadzenia dokumentacji, prowadzenie sprawozdawczości statystycznej, sprawozdań, zestawień stanowiących podstawę rozliczeń z NFZ, sporządzanie harmonogramów czasu pracy pracowników, planów urlopów oraz ich rozliczanie
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2018-01-18 - Wadowice (małopolskie)
przyjmowanie interesantów, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, przedkładanie pism, przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera, tworzenie baz danych klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Balin (małopolskie)
Obsługa sekretariatu Praca od pon-pt w godz. 7.30-15.30. Wynagrodzenie 3250,00+ dodatek stażowy+ dodatek funkcyjny
Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi - 2020-03-19 - Nowa Wieś (mazowieckie)
prace budowlane
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-03-18 - Osiek (dolnośląskie)
Sprzedaż i przygotowywanie kebabów
Weronika Ordak ANKARA - 2018-02-15 - Ostrołęka (mazowieckie)
pisanie komputerow poleceń lekarskich,sprawozdawczośc do NFZ,statystyka
Bykowski UROCENTRUM Sp. J. - 2018-03-22 - Święta Lipka (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc przy przygotowywaniu posiłków
"Elbest" sp. z o.o. Hotel "Krynica" - 2015-12-02 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
wykonywanie czynności biurowych pod nadzorem przydzielonego pracownika
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o utrzymanie czystości w biurze, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji uczniów
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Pińczów (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Jarosław (podkarpackie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Głogów (dolnośląskie)
Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Współpraca z zewnętrznymi klientami, w tym z klientami z Filipin, koordynowanie procesów rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
obsługa barmańska w kawiarni, przygotowywanie kaw, deserów, zimnych i gorących napojów, sprzedaż lodów i ciast na wynos, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Chorzów (śląskie)
Zapewnienie realizacji zadań sekretariatu Departamentu Postępowań Wyjaśniających, w szczególności: a) wykonywanie prac kancelaryjnych związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz z rejestracją i znakowaniem spraw w celu zapewnienia prawidłowego obiegu pism w Departamencie Postępowań Wyjaśniających, b) prowadzenie bieżącej obsługi sekretarskiej Departamentu Postępowań Wyjaśniających, w tym obsługa połączeń telefonicznych, wiadomości mailowych, redagowanie projektów krótkich pism, c) informowanie Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających lub jego Zastępcy o problemach w realizacji zadań przez sekretariat Departamentu Postępowań Wyjaśniających, w szczególności o opóźnieniach w wysyłce korespondencji. 2. Przygotowywanie dokumentów dotyczących wyjazdów służbowych, konferencji i spotkań pracowników Departamentu, zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami. 3. Dokonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów Departamentu Postępowań Wyjaśniających. 4. Zaopatrywanie Departamentu Postępowań Wyjaśniających w materiały biurowe. 5. Prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów Dyrektora i pracowników Departamentu Postępowań Wyjaśniających oraz przekazywanie do wiadomości sekretariatowi głównemu Rzecznika Praw Pacjenta. 6. Przygotowywanie grafiku dyżurów na infolinii Rzecznika dla całego Biura. 7. Koordynowanie i rejestrowanie spraw wpływających do Departamentu Postępowań Wyjaśniających oraz praca w programie rejestracyjnym EZD w celu zapewnienia wiarygodności danych. 8. Branie udziału w szkoleniach zewnętrznych w celu poszerzenia wiedzy oraz podnoszenia kwalifikacji. 9. Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu spraw trudnych wymagających podjęcia dodatkowych czynności. 10. Wspomaganie Departamentu Postępowań Wyjaśniających od strony technicznej w przygotowywaniu materiałów do sprawozdania z działalności Rzecznika w zakresie zadań Departamentu. 11. Sporządzanie w ujęciu miesięcznym, zbiorczej informacji o przypadkach nieuiszczenia należnej opłaty skarbowej od złożonych w Biurze dokumentów stwierdzających udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz ich odpisów, wypisów lub kopii, a następnie przekazywanie ich właściwemu organowi podatkowemu w sprawie opłaty skarbowej. 12. Współpraca z Departamentami Biura w celu realizowania zadań ustawowych. 13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających lub jego Zastępcy, Dyrektora Generalnego, Zastępcę Rzecznika Praw Pacjenta lub Rzecznika Praw Pacjenta.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
rejestracja pacjentów, obsługa systemu medycznego KS-SOMED
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie pizzy, przygotowanie dań szybkiej obsługi
BAR "FIFARAFA" ILONA KARMOLIŃSKA - 2019-01-25 - Olesno (opolskie)
j/w
LXX Liceum Ogólnokształcące im. Aleksandra Kamińskiego - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Referent ds. organizacyjno-administracyjnych
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa biura
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)