SEKRETARKA Chorzelów oferta pracy Zespół Szkół w Chorzelowie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SEKRETARKA

Wynagrodzenie: od 2 650 PLN

Zakres obowiązków: SekretarkaZakres obowiązków na stanowisku pracy sekretarka:1.Znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów dotyczących pracy w kancelarii szkoły,2.Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych,3.Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: księgi uczniów, wykonywanie wszelkich czynności związane z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia),4.Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych,5.Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji, 6.Sporządzanie sprawozdań, przygotowywanie statystyk i zestawień, w tym dla organu prowadzącego i organu nadzoru pedagogicznego, GUS.7. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.8.Sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły9.Wydawanie delegacji pracownikom oraz ich ewidencja i rozliczanie.10.Prowadzenie na bieżąco ksiąg inwentarzowych,11.Uzgadnianie na koniec każdego roku stanu ksiąg inwentarzowych z księgowością,12.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie druków szkolnych,13.Obsługa administracyjna ZFŚS, zbieranie oświadczeń o dochodach pracowników i emerytów, sporządzanie wykazów do przygotowania wypłat świadczeń z ZFŚS pracowników i emerytów,14.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych,15.Przygotowywanie świadectw pracy pracownikom.16.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji,17.Właściwe przechowywanie i korzystanie z pieczęci18.Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych,19.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły20.Bieżące rozpoznanie rynku i dokonywanie zakupów21.Prowadzenie rejestru faktur.

Data publikacji: 2020-01-16

Lokalizacja: Chorzelów (podkarpackie)

Pracodawca: Zespół Szkół w Chorzelowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
39-331 Chorzelów 316, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
SekretarkaZakres obowiązków na stanowisku pracy sekretarka:1.Znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów dotyczących pracy w kancelarii szkoły,2.Prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych,3.Prowadzenie dokumentacji sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: księgi uczniów, wykonywanie wszelkich czynności związane z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia),4.Obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów do klas pierwszych,5.Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji, 6.Sporządzanie sprawozdań, przygotowywanie statystyk i zestawień, w tym dla organu prowadzącego i organu nadzoru pedagogicznego, GUS.7. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej.8.Sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły9.Wydawanie delegacji pracownikom oraz ich ewidencja i rozliczanie.10.Prowadzenie na bieżąco ksiąg inwentarzowych,11.Uzgadnianie na koniec każdego roku stanu ksiąg inwentarzowych z księgowością,12.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie druków szkolnych,13.Obsługa administracyjna ZFŚS, zbieranie oświadczeń o dochodach pracowników i emerytów, sporządzanie wykazów do przygotowania wypłat świadczeń z ZFŚS pracowników i emerytów,14.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych,15.Przygotowywanie świadectw pracy pracownikom.16.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji,17.Właściwe przechowywanie i korzystanie z pieczęci18.Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych,19.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły20.Bieżące rozpoznanie rynku i dokonywanie zakupów21.Prowadzenie rejestru faktur.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzelów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące lub ekonomiczne mile widziane wykształcenie wyższe,znajomość Kodeksu Pracy, Ustawy o Pracownikach Samorządowych, Ustawy o Systemie Oświaty, Prawo Oświatowe znajomość Ustawy o Zamówieniach Publicznych,znajomość Ustawy o ZFŚS.b. Wymagania dodatkowe:umiejętność obsługi urządzeń biurowych: telefon, fax, komputer, kserokopiarka, znajomość i obsługa programów komputerowych: Microsoft Office Word, Exel, Power Point, Obsługa programu Sekretariat, Inwentarz, Kadry Vulcan Optimum samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie,znajomość obsługi wprowadzania danych do Systemu Informacji Oświatowej SIO.udokumentowany co najmniej 2-letni staż pracy,

Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół w Chorzelowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Adres pracodawcy:
39-331 Chorzelów 316, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV)2.list motywacyjny3.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.4.świadectwa pracy lub inne dokumenty poświadczające staż pracy.5.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.6.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacjiTermin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:1.termin: 24.01.2020r. 2.sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z opisem Oferta pracy na stanowisko Sekretarki:osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół w Chorzelowie , Chorzelów 316pocztą na adres: Zespołu Szkół w Chorzelowie , Chorzelów 316, 39-331 Chorzelów do 24.01.2020 r. do godziny 12.00 (decyduje data wpływu do sekretariatu szkoły)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 24.01.2020, Godziny : 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: mielecki

Gmina pracodawcy: Mielec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chorzelów

Numer budynku pracodawcy: 316

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.01.2020

Data dodania oferty pracy: 16.01.2020

Oferta pracy ważna do: 24.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2ff02317d15dade09e8b5add7791b710

Podobne oferty pracy

ZBROJARZ - od 3 000 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

sprzątanie biur i pomieszczeń w zakładzie Paged Sklejka SA
AROKA sp zoo - 2016-07-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

- bieżąca obsługa pracy sekretariatu- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji- przygotowywanie korespondencji- dbanie o odpowiedni obieg dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Radom (mazowieckie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

wg programu stażu - projekt POWER dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Łask (łódzkie)

RATOWNIK MEDYCZNY - od 2 300 PLN

Zabezpieczenie realizacji usług zdrowotnych, współpraca z lekarzem, monitorowanie parametrów życiowych mieszkańców DPS
Dom Pomocy Społecznej DOM SENIORA - 2016-11-08 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

Monitorowanie stanów magazynowych określonych grup towarów, planowanie zapasów, sporządzanie zamówień zakupowych, koordynacja i nadzór procesu realizacji wysłanych zamówień, monitorowanie bazy kart towarowych, wprowadzanie niezbędnych korekt i uzupełnień oraz nowych pozycji, opracowanie planu zapotrzebowania w odniesieniu do poszczególnych pozycji asortymentu, bezpośredni kontakt z dostawcami.
K.T. MOTORS S.C. - 2017-02-17 - Kielce (świętokrzyskie)

SPEDYTOR/ PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

planowanie drogowych przewozów międzynarodowych, organizowanie i nadzór nad realizacją przewozów, kompleksowa obsługa klientów, ustalanie warunków wykonywania usług transportowych, koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych; godz. pracy 8-16; wstępnie kontakt telefoniczny; wysokość wynagrodzenia: 2100- 6000 zł brutto- w zależności od doświadczenia
MM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - od 2 100 PLN

nadzorowanie bieżącego prowadzenia dokumentacji, prowadzenie sprawozdawczości statystycznej, sprawozdań, zestawień stanowiących podstawę rozliczeń z NFZ, sporządzanie harmonogramów czasu pracy pracowników, planów urlopów oraz ich rozliczanie
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2018-01-18 - Wadowice (małopolskie)

SEKRETARKA - STAŻ - 997,4 PLN

przyjmowanie interesantów, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, przedkładanie pism, przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa komputera, tworzenie baz danych klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Balin (małopolskie)

SEKRETARZ/RKA - od 3 250 PLN

Obsługa sekretariatu Praca od pon-pt w godz. 7.30-15.30. Wynagrodzenie 3250,00+ dodatek stażowy+ dodatek funkcyjny
Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi - 2020-03-19 - Nowa Wieś (mazowieckie)

PRACOWNIK KEBABA - od 2 100 PLN

Sprzedaż i przygotowywanie kebabów
Weronika Ordak ANKARA - 2018-02-15 - Ostrołęka (mazowieckie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 2 100 - 3 500 PLN

pisanie komputerow poleceń lekarskich,sprawozdawczośc do NFZ,statystyka
Bykowski UROCENTRUM Sp. J. - 2018-03-22 - Święta Lipka (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 750 PLN

pomoc przy przygotowywaniu posiłków
"Elbest" sp. z o.o. Hotel "Krynica" - 2015-12-02 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wykonywanie czynności biurowych pod nadzorem przydzielonego pracownika
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

dbanie o utrzymanie czystości w biurze, sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji uczniów
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Pińczów (świętokrzyskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Jarosław (podkarpackie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Głogów (dolnośląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Bielsko-Biała (śląskie)

MENEDŻER (KIEROWNIK BIURA) - od 3 600 PLN

Współpraca z zewnętrznymi klientami, w tym z klientami z Filipin, koordynowanie procesów rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Michałów-Reginów (mazowieckie)

BARMAN - do 14,7 PLN

obsługa barmańska w kawiarni, przygotowywanie kaw, deserów, zimnych i gorących napojów, sprzedaż lodów i ciast na wynos, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Chorzów (śląskie)

SEKRETARKA K/M - od 3 200 PLN

Zapewnienie realizacji zadań sekretariatu Departamentu Postępowań Wyjaśniających, w szczególności: a) wykonywanie prac kancelaryjnych związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz z rejestracją i znakowaniem spraw w celu zapewnienia prawidłowego obiegu pism w Departamencie Postępowań Wyjaśniających, b) prowadzenie bieżącej obsługi sekretarskiej Departamentu Postępowań Wyjaśniających, w tym obsługa połączeń telefonicznych, wiadomości mailowych, redagowanie projektów krótkich pism, c) informowanie Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających lub jego Zastępcy o problemach w realizacji zadań przez sekretariat Departamentu Postępowań Wyjaśniających, w szczególności o opóźnieniach w wysyłce korespondencji. 2. Przygotowywanie dokumentów dotyczących wyjazdów służbowych, konferencji i spotkań pracowników Departamentu, zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami. 3. Dokonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów Departamentu Postępowań Wyjaśniających. 4. Zaopatrywanie Departamentu Postępowań Wyjaśniających w materiały biurowe. 5. Prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów Dyrektora i pracowników Departamentu Postępowań Wyjaśniających oraz przekazywanie do wiadomości sekretariatowi głównemu Rzecznika Praw Pacjenta. 6. Przygotowywanie grafiku dyżurów na infolinii Rzecznika dla całego Biura. 7. Koordynowanie i rejestrowanie spraw wpływających do Departamentu Postępowań Wyjaśniających oraz praca w programie rejestracyjnym EZD w celu zapewnienia wiarygodności danych. 8. Branie udziału w szkoleniach zewnętrznych w celu poszerzenia wiedzy oraz podnoszenia kwalifikacji. 9. Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu spraw trudnych wymagających podjęcia dodatkowych czynności. 10. Wspomaganie Departamentu Postępowań Wyjaśniających od strony technicznej w przygotowywaniu materiałów do sprawozdania z działalności Rzecznika w zakresie zadań Departamentu. 11. Sporządzanie w ujęciu miesięcznym, zbiorczej informacji o przypadkach nieuiszczenia należnej opłaty skarbowej od złożonych w Biurze dokumentów stwierdzających udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz ich odpisów, wypisów lub kopii, a następnie przekazywanie ich właściwemu organowi podatkowemu w sprawie opłaty skarbowej. 12. Współpraca z Departamentami Biura w celu realizowania zadań ustawowych. 13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających lub jego Zastępcy, Dyrektora Generalnego, Zastępcę Rzecznika Praw Pacjenta lub Rzecznika Praw Pacjenta.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-07-17 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - od 2 000 PLN

rejestracja pacjentów, obsługa systemu medycznego KS-SOMED
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 2 400 PLN

Przygotowanie pizzy, przygotowanie dań szybkiej obsługi
BAR "FIFARAFA" ILONA KARMOLIŃSKA - 2019-01-25 - Olesno (opolskie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

Referent ds. organizacyjno-administracyjnych
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Oleśnica (dolnośląskie)


Wybierz powiat