SAMODZIELNY STOLARZ Chorzele oferta pracy POL-INDUSTRIA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SAMODZIELNY STOLARZ
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: PRACA W STOLARNI, WYKONYWANIE ZLECONYCH PRAC STOLARSKICH
Data publikacji: 2017-08-17
Lokalizacja: Chorzele (mazowieckie)
Pracodawca: POL-INDUSTRIA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOLEJOWA 12, 06-330 Chorzele, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRACA W STOLARNI, WYKONYWANIE ZLECONYCH PRAC STOLARSKICH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY STOLARZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzele
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przasnyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzele
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: stolarz*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : WYMAGANE DOŚWIADCZENIE PRZY PRACY W STOLARNI, SAMODZIELNE WYKONYWANIE ZLECONYCH PRAC STOLARSKICH, DOŚWIADCZENIE W PRODUKCJI MAŁOSERYJNEJ
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: POL-INDUSTRIA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu
Adres pracodawcy:
KOLEJOWA 12, 06-330 Chorzele, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: przasnyski
Gmina pracodawcy: Chorzele
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzele
Ulica pracodawcy: KOLEJOWA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: stolarz*
Data dodania oferty pracy: 17.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad prawidłowością dokumentacji. Sporządzanie listy płac. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń. Sporządzanie deklaracji ZUS. Rozliczenia z PFRON. Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń i zestawień. Rozliczenia z Urzędem Skarbowym. Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych (ZUS, US, UP, PFRON, komornik). Wystawianie zaświadczeń. Rozliczanie emerytów i rencistów.
Spółdzielnia "SIP" ZPCH w Krośnie - 2017-01-10 - Krosno (podkarpackie)
-Obsługa księgowa klientów biura (programy księgowe Rachmistrz, Rewizor) KPiR, ryczałt, pełna księgowość,-Kontakt e-mail: biuro (at) brasset.pl-Kontakt telefoniczny: 510-172-666.
Biuro Rachunkowe ASSET sp. z o. o. - 2018-02-23 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klientów stołówki. Zatrudnienie na umowę zlecenie w Kołobrzegu do 31.08.2018 r. Praca w godz. 7-20 również w soboty i niedziele. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie.
Stołówka Bożena Oleksiejuk - 2018-06-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe w zakresie kwalifikacji: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego; opieka nad dziećmi w wieku do lat 3; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-10-24 - Gliwice (śląskie)
kierowca samochodu ciężarowego- potrzeby własne firmy
Firma Handlowo - Usługowa TRANS - KOP Rafał Dzido - 2018-03-27 - Stale (podkarpackie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
DINO POLSKA S. A. - 2017-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Przedbórz (łódzkie)
prowadzenie gospodarki magazynowej zbożami
Zakłady Przetwórstwa Zbożowo-Młynarskiego sp. z o.o. w Kruszwicy - 2018-04-18 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych , wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenia inżyniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS Engineer, język aplikacji – JAVA . ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wykonywanie testów z zakresu IOT ( pomiędzy elementami infrastruktury sieciowej wyprodukowanymi przez firmę Nokia i sprzętem firm zewnętrznych), wybór odpowiednich testów w celu weryfikacji poszczególnych funkcjonalności, planowanie przebiegu testów i raportowanie wyników, rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze współpracą sprzętu telekomunikacyjnego firmy Nokia ze sprzętem pochodzącym od firm zew.[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : od 15.02.2017 - 14.02.2018
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie elementów mebli do podkładowania, szlifowanie podkładu, zaklejanie lewej strony papierem ochronnym
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
BIURO RACHUNKOWE - Sabina Andrejas w Kielcach - 2016-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości firmy oraz kadr
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "BATPOL" S.C. Łukasz Batog, Janina Batog, Michał Batog - 2017-09-13 - Sosnowiec (śląskie)
Montaż piecy, klimatyzacji, wentylacji
MULTITERM Marcin Dym - 2018-06-26 - Kraków (małopolskie)
KelnerOferta pracy skierowana do kandydatów poszukującycyh zatrudnienia na stałe
Kornel - Sylwester Trybulec - 2018-08-17 - Mielec (podkarpackie)
Sprzątanie biur i mieszkań
kontakt przez OHP - 2018-02-27 - Gliwice (śląskie)
•Dokonywanie zapisów operacji gospodarczych w systemie finansowo - księgowym (pełna księgowość)•Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej i ZUS•Sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT•Sporządzanie sprawozdań i informacji do GUS•Wystawianie faktur sprzedażowych•Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych•Prowadzenie ewidencji ŚT i wyposażenia•Obsługa interesantów•Przygotowywanie planów ekonomiczno- gospodarczych•Wykonywanie zestawień kosztów do centralnego ogrzewania•Naliczanie opłat za mieszkania•Wprowadzanie wyciągów bankowych do programu administrowania zasobów mieszkaniowych•Wprowadzanie odczytów z wodomierzy i rozliczania wody•Obsługa rachunków bankowych, w tym płatności internetowe
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Rzepinie - 2017-05-26 - Rzepin (lubuskie)
- Sprawowanie opieki nad całością pomieszczeń i sprzętu. Załatwianie spraw związanych z utrzymaniem w stanie używalności pomieszczeń i sprzętu - naprawy, konserwacje, drobne remonty. Zaopatrywanie przedszkola w żywność i sprzęt, środki czystości i inne artykuły niezbędne do funkcjonowania placówki. Sporządzanie jadłospisów, nadzorowanie sporządzania posiłków, przydzielania porcji żywieniowych dla dzieci i personelu. Prowadzenie gospodarki materiałowej w przedszkolu. Prowadzenie rejestrów zakupów, kontrolowanie wydatków i konsultowanie ich księgowania z CUW. Sprawdzanie i opisywanie faktur, rozliczanie rachunków, rozliczanie zaliczek. Prowadzenie ewidencji obrotów zapasów artykułów żywnościowych. Wydawanie żywności, zabezpieczenie zapasów, prowadzenie kartoteki ilościowo i wartościowo. Prowadzenie inwentarza i katalogów we współpracy z nauczycielkami. Prowadzenie na bieżąco raportów żywieniowych, kartotek żywności. Prowadzenie dokumentacji magazynu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obliczanie i prowadzenie opłat za przedszkole. Prowadzenie rejestru osobodni.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane wykształcenie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe: w przypadku wykształcenia średniego - 4 lata stażu pracy, w przypadku wykształcenia wyższego - 2 lata stażu pracy. Wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielny referent w placówkach oświatowych, przedszkolnych. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) ---> ważne badania w kierunku salmonella i shigella. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-24-92, 507-571-364) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Piastów 13, 40-866 Katowice).
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 57 IM. KRASNALA HAŁABAŁY - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Wsparcie działu prawnego w bieżących zadaniach, sporządzanie projektów pism i dokumentów zgodnie ze standardami organizacji, koordynacja obiegu korespondencji, archiwizowanie dokumentów, współpraca z pozostałymi działami.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-10 - Andrychów (małopolskie)
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo księgowego, kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków;prowadzenie KPiR;rzetelne i terminowe przygotowanie deklaracji, sprawozdań finansowych, raportów oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi;prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa bilansowego i podatkowego, w tym ewidencji środków trwałych;współpraca z instytucjami zewnętrznymi (m.in. US, ZUS);wystawianie faktur sprzedaży;Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowana rachunkowość);2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku;dobra znajomość MS Office w szczególności programu Excel;umiejętność analitycznego myślenia;asertywność, zaangażowanie i bezkonfliktowość;umiejętność pracy w zespole;Kontakt: 71 307 06 06, rekrutacja (at) alupiast.eu
ALU-PIAST Manuel Kołodziej - 2016-04-07 - Wołów (dolnośląskie)
sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i raportów,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,czynne uczestnictwo w pracy całego działu księgowości
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "MELIOREX" Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Szkocja (podlaskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, mile widziane uprawnienia
KONSTAL P.P.H.U. Franciszek Roszczak - 2017-08-31 - Krotoszyn (wielkopolskie)
operator ładowarki teleskopowej
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Zabrze (śląskie)
Kelner barman
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1. Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji nt. przyjmowania materiałów dostarczonych do magazynu, ilości przyjmowanych materiałów, odbiorem technicznym (jakościowym), prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia itp. 2. Rozmieszczenie i ułożenie przyjętych materiałów w magazynie, zabezpieczenie ich przed ubytkami, zniszczeniem i kradzieżą. 3. Organizacja przepływu dokumentów i informacji w przechowywaniu dokumentów magazynowych, w tym zgodnie z dokumentacją magazynową, instrukcjami składowania i transportu oraz normami PN, PN-EN, ISO. 4. Nadzór merytoryczno-rozliczeniowy nad dokumentacją wydawanych materiałów, w tym dokumentów rozchodowych. 5. Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencji. 6. Bieżące monitorowanie zapasów magazynowych z uwzględnieniem asortymentu oraz terminów przechowywania materiałów. 7. Planowanie oraz sterowanie zapasami magazynowymi. 8. Stosowanie odpowiednich zabiegów konserwacyjnych, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie. 9. Archiwizacja dokumentacji stanowiskowej. Oferta dostępna w sali F, D, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, sporządzanie sprawozdań finansowych wg. standardów rachunkowości, sporządzanie raportów i bilansów.Godziny pracy 7-15
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-08-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
montaż i serwis klimatyzacji
ARTOM BIS Spółka Jawna A. Grabowski M. Kowalczyk J. Żebrowski - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)