SAMODZIELNY SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Tomaszów Mazowiecki oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO- WDROŻENIOWE GLASS- PRODUKT SP. Z O. O.
Stanowisko: SAMODZIELNY SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza i monitorowanie rynku, budowanie bazy potencjalnych klientów i nawiązywanie relacji handlowych.
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO- WDROŻENIOWE GLASS- PRODUKT SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Św. Antoniego 116/120, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, powiat: tomaszowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza i monitorowanie rynku, budowanie bazy potencjalnych klientów i nawiązywanie relacji handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tomaszów Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 lata przygotowania zawodowego w zakresie maszynowo- stalowym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO- WDROŻENIOWE GLASS- PRODUKT SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Św. Antoniego 116/120, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, powiat: tomaszowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: tomaszowski
Gmina pracodawcy: Tomaszów Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Św. Antoniego
Numer budynku pracodawcy: 116/120
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 01.06.2016
Oferta pracy ważna do: 22.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymanie czystości w budynku szpitala, wokół budynków, mycie okien, szfek, toalet, mycie żaluzji, zdejmowanie i zakładanie firan, dezynfekuje, pomoc w porcjowaniu posiłków, przygotowanie łózka chorych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
RESTAURACJA "La Cucina Italiana" Barbara Chrobot - 2018-04-26 - Szczecno (świętokrzyskie)
-
DOMSTAR BARTOSZ TOCHA - 2018-06-12 - Kobyle (pomorskie)
obsługa klienta; praca 38h/ tygodniowo; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-16 od wtorku do czwartku, wstępnie kontakt telefoniczny
Hermes Piotr Szkwarek Berlin Doner Kebap - 2017-08-30 - Słupsk (pomorskie)
Ochrona obiektu
"MARKET SOKÓŁ" Markowski i Wspólnicy Spółka Jawna Sztum - 2017-02-02 - Sztum (pomorskie)
- skanowanie produktów- liczenie towarów
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Pomoc przy naprawie samochodów.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MICAR - 2016-07-25 - Gdynia (pomorskie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, sporządzenie dokumentacji handlowej, ekspozycja i wycena towarów
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Lubartów (lubelskie)
.
"LESPIN" spółka z o.o. - 2017-08-18 - Gostyń (wielkopolskie)
praca przy produkcji ciast i ciastek.
Z.P.H.U. "MACZEK" S.C. - 2016-05-20 - Sochocin (mazowieckie)
- projektowanie oraz utrzymanie rozwiązań IT dotyczących artrfaktów architektury, np projektowanie rozwiązań, integracja map, tworzenie modeli infrastruktury;- dokumentowanie oraz przekazywanie komunikacji o założeniach architektury, wymogach oraz projektach skierowane zarówno do odbiorcy posiadającego wiedzę techniczną, jak i pozbawionego takiej wiedzy, - zapewnienie integralności architektury oprogramowania ;- zrozumienie oraz zaspokajanie potrzeb klientów w sytuacjach biznesowych;- realizacja celów Grupy Volvo w ramach architektury oprogramowania;- uzgadnianie spornych kwestii zgłaszanych przez udziałowócw.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych; organizowanie i realizacja kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych, zgodnie z ustawą; umiejętność posługiwania się programem do kosztorysowania NORMA PRO; realizowanie zadań związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych terenowej bazy szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem ministra Obrony Narodowej z dnia 2 sierpnia 1996 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane niebędące budynkami, służące obronności Państwa oraz ich usytuowanie, (Dz. U. Nr 103, poz. 477 z późn. zm.), realizowanie zadań w rejonie działania RZI w Olsztynie (woj. warmińsko-mazurskie i podlaskie) związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych terenowej bazy szkoleniowejgodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-01-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tynkowanie maszynowe
TYNKPUTZ - HENRYK KOZŁOWSKI - 2016-12-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Ochrona obiektu i mienia, Biały Bór lub Ostaszewo
Międzywojewódzka Spółdzielnia Usługowa ZPCH - 2018-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: 1) Prawidłowe planowanie i weryfikowanie potrzeb finansowych w procesie planowania w paragrafach płacowych za Sekcję Rachuby i Płac w obowiązujących systemach informatycznych, w tym w LBPP.2) Monitorowanie realizacji planu finansowego w celu niedopuszczenia do jego przekroczenia w paragrafach płacowych.3) Bieżąca analiza wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowym w zakresie uposażeń i innych należności pieniężnych przysługujących żołnierzom oraz natychmiastowe informowanie przełożonego w przypadku zagrożeń.4) Bieżąca analiza wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowymw zakresie wynagrodzeń i innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom w tym składek na PFRON, ZUS, FP, FEP oraz natychmiastowe informowanie przełożonego w przypadku zagrożeń.5)Przeprowadzanie miesięcznych analiz z wykorzystania planu finansowego oraz natychmiastowe informowanie przełożonego w przypadku zagrożeń.6) Prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków za Sekcję Rachuby i Płac o zmianę projektu budżetu/projektu planu finansowego/planu finansowego celem przekazania danych do Sekcji Planowania Finansowego.7) Prawidłowe i terminowe zakładanie wniosków o zaangażowanie środków publicznych pod względem pokrycia w planie finansowym za Sekcję Rachuby i Płac.8) Zgłaszanie poprzez Serwis Pomocy Technicznej HELP desk wszystkich potrzeb oraz wykrytych niezgodności/nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemów teleinformatycznych (sprzęt, sieci, oprogramowanie) do Sekcji Zabezpieczenia Teleinformatycznego za Sekcję Rachuby i Płac.9) Naliczanie funduszu nagród i zapomóg dla żołnierzy zgodnie z obowiązującymi przepisami za OG.10) Comiesięczne rozliczanie funduszu nagród i zapomóg wypłacanym żołnierzom za OG.11) Współudział w prawidłowym i terminowym sporządzaniu sprawozdań płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12) Archiwizowanie, znakowanie, przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów płacowych zgodnie z przepisami o ochronie tajemnicy w SZ RP i RWA oraz zgodnie z ustawą o rachunkowości.14) Znajomość oraz przestrzeganie zapisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, przepisów płacowych oraz innych obowiązujących przepisów i instrukcji wewnętrznych a także stosowanie ich w praktyce.15) Bieżące informowanie Kierownika Sekcji Rachuby i Płac o wszelkiego rodzaju zaistniałych nieprawidłowościach, popełnionych błędach, powziętych wątpliwościach z zakresu swojej pracy.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-03-06 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pełny zakres księgowości, godziny pracy 08:00-16:00
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-12-20 - Brzeźnica (małopolskie)
Fotografowanie produktów w celu utworzenia grafiki niezbędnej do wykonywania wizytówek , ulotek , gazetek reklamowych itp. Drukowanie oraz sprzedaż detaliczna , hyrtowa oraz internetowa materiałów reklamowych oraz pasmanteryjnych i krawieckich. Praca na 1 zmianę
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Opole (opolskie)
montaż płytek, wiązek kabli i modułów elektronicznych, dostarczanie komponentów do produkcji urządzeń elektronicznych
kontakt przez OHP - 2017-02-01 - Tczew (pomorskie)
Ochrona obiektu handlowego - drogerii, praca na sali sprzedaży i monitoringu - zmiany dzienne. Oferta dostępna w sali F, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 726 215 650.
UMBRELLA SECURITY Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
•prowadzenie ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych z podziałem na osoby i komórki organizacyjne (w tym kontrola bieżąca i ewidencja zmiany miejsca użytkowania wyposażenia),•sporządzanie protokołów likwidacji wyposażenia niezdatnego do użytkowania i przekazywanie protokołu do BBFO,•przesyłanie do BBFO raz na kwartał wartości mienia wynikającej z ewidencji ksiąg inwentarzowych w celu uzgodnienia z ewidencją syntetyczną,•obsługa nowego SIO w zakresie danych finansowych,•organizowanie zamówień publicznych do 30.000 euro (prowadzenie postępowania),•sporządzanie rocznego sprawozdania z zakresu zamówień publicznych,•przygotowywanie zamówień przy zakupach powyżej 100 zł i przekazywanie ich do BBFO,•kontrola faktur i rachunków za zakupione usługi i materiały pod względem
Zespół Szkół Nr 19 w Bydgoszczy - 2016-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale kadr i wynagrodzeń, w zakresie prowadzenia dokumentacji kadrowej, sporządzania całościowej dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia pracowników, prowadzenie teczek osobowych, realizacja zagadnień związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i osób zatrudnionych w ramach umów zleceń, sporządzanie sprawozdań GUS i na potrzeby własne spółki. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą: tel.: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, e-mail: ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, strona interentowa: www.wzl2.pl - zakładka "praca".
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2016-07-11 - Czernica (dolnośląskie)
obsługa stałego klienta, wprowadzanie danych do systemu, kontakt telefoniczny z klientem
kontakt przez OHP - 2017-06-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bieżący kontakt z klientami, sporządzanie sprawozdań finansowych, księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych, samodzielne sporządzanie Deklaracji Podatkowych PIT, CIT i VAT oraz innych wymaganych przepisami, samodzielne sporządzanie sprawozdań GUS, NBP, sporządzanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, analiza ksiąg oraz potwierzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
"PRONET" Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
*
MONSOON GRZESIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-14 - Białystok (podlaskie)
Przygotowywanie potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni bengalskiej. Miejsce wykonywania pracy: 97-300 Piotrków Tryb., Al. 3-go Maja 1 (głównie); 97-300 Piotrków Tryb., ul. Słowackiego 54.
GRAMEEN LINK SP. Z O.O. - 2018-04-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Produkcja mebli, montaż mebli.
AXSTONE SPÓŁKA CYWILNA - 2016-09-06 - Zamość (lubelskie)
przewóz pasażerów
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Wilków (dolnośląskie)
mile widziane uprawnienia SEP do 1 kVmoże być osoba bez uprawnień posiadająca umiejętności i wiedzę z zakresu elektrykiosoba zdolna do pracy na wysokościpraca w delegacji1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3.200 zl brutto
EL-BUD s.c. - 2017-10-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)